انريکه:نديده ام تيمي در سپتامبر قهرمان شود

 

لوئيس انريکه در نشست خبري مسابقه با مالاگا گفت که بازي با مالاگا، بازي دشواري خواهد شد.در تمام لحظات بازي بايد هشيار باشيم.آنها دفاع منسجم و دروازه بان خوبي دارند


به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا، امروز در نشست خبری پیش از بازی با مالاگا شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

انتظار شما از این بازی

مسابقه پیچیده و دشواری خواهد بود. در مقابل مالاگا نیز هدف ما همان هدفی است که در مقابل لوانته داشتیم: پیروزی.

دروازه بان ثابت بارسا

به همه دروازه بانانم اطمینان دارم.به روش خودم به آنها بازی خواهم داد و تصمیماتی که می گیرم به صلاح تیم خواهد بود.بستگی به شرایط دارد. در فوتبال اتفاقات مختلفی می افتد. مهم این است که تحت هر شرایطی آماده باشند.این یک مساله حیاتی است

خروج بارترا از لیست اصلی

برای من هیچ بازیکنی با دیگر بازیکنان تفاوتی ندارد. هر تصمیمی که می گیرم به صلاح تیم است.بارترا بازیکن خوب و باکیفیتیست . او به سطحی رسیده که می تواند برای تیمی مثل بارسلونا بازی کند و من از عملکرد او راضی هستم

حضور مسی در تیم ملی آرژانتین

با هیچ بازیکنی در مورد تصمیمش برای حضور در همه بازی های ملی در طول سال، صحبت نمی کنم. این تصمیم شخصی خود بازیکن است و یک مساله بین او و تیم ملی کشورش.مسی و هر بازیکن دیگری به آن درجه از بلوغ فکری رسیده اند که خودشان در این مورد به جمع بندی نهایی برسند.باشگاه، همیشه در اولویت است اما تیم ملی هم اهداف خود را دارد.

پنالتی از دست رفته مسی

مسی پنالتی زن اول ماست.اگر پنالتی دیگری نصیب ما شود باز هم لئو خواهد زد. اشتباه در زدن ضربه پنالتی، برای هر بازیکن بزرگی پیش می آید

لوئیس سوارز


با اینکه هنوز برای ما بازی نکرده؛اما حضورش در تمرینات به نفع ماست. تمرین کردن او کنار بازیکنان جوان به آنها چیزهای جدیدی یاد می دهد. وضعیت لوئیس خوب است

نیمار و راکیتیچ

هر دو بازیکن برای بازی مقابل مالاگا مشکلی ندارند

بهتر شدن خط دفاع 

هنوز باید بهتر شویم.به همین خاطر به سختی تمرین می کنیم.مسلما در آینده گل هم دریافت خواهیم کرد؛ اما باید تمرکزمان در دفاع را همیشه حفظ کنیم

اعتراضات به کاسیاس

چیز های زیادی هستند که دوست دارم در موردشان صحبت کنم اما از بیانشان معذورم.کاسیاس پیشینه درخشانی دارد و برای هر کدام از ما پیش آمده که مورد اعتراض هواداران واقع شویم

مالاگا

دفاع منسجمشان مرا نگران کرده است. دو بازیکن در خط حمله دارند که بسیار خطرناکند. دروزاه بانشان هم، عملکردی عالی داشته است.بازی دشواری خواهد شد.در تمام لحظات بازی باید هشیار باشیم.

جرمی متئو

او را به خاطر شخصیت و کیفیت بالایش جذب کردیم. از او و دیگر بازیکنان دفاعیمان راضی هستم. حقیقت این است که فوایدی که متئو برای ما دارد؛ خیلی بیشتر از مضراتش است

پیکه

عملکرد پیکه هم عالی بوده و از فرم خوب او به وجد آمده ام.او در بهترین شرایط خودش قرار دارد

عدم دریافت گل در 5 بازی اخیر

مهم پیروز شدن در بازی هاست. حتی اگر گل هم دریافت کنیم؛ باید بازی را ببریم. وظیفه من این است که شرایط تیمم را بهتر کنم و در خط دفاع نیز باید روند خوبمان را حفظ کنیم. مسلما روزهایی خواهیم داشت که از ما انتقاد هم خواهد شد. هنوز ندیده ام که تیمی در ماه سپتامبر قهرمان شود. راهی دراز در پیش داریم

مونیر الحدادی

او به ما کمک زیادی خواهد کرد و به همین دلیل او را به تیم اول باشگاه آورده ام. مونیر می تواند چیرهای زیادی به کیفیت بازی ما اضافه کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1393 | 5:55 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.