پاستوره: در سطح مسی و رونالدو نیستم

 

خاویر پاستوره، ستاره پاری سن ژرمن عنوان کرد که خودش را در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نمی‌بیند.


 

به گزارش "ورزش سه"، اریک کانتونا چند هفته ی پیش در مصاحبه ای به تمجید از پاستوره پرداخته بود و او را بهترین بازیکن جهان خوانده بود. با این حال، پاستوره معتقد است که خودش را در سطح مقایسه با مسی و رونالدو نمی‌بیند.
او گفت:"کانتونا عقیده ای دارد و من برای تمجیدش تشکر می‌کنم، ولی با عقیده اش موافق نیستم. من خودم را با بهترین‌ها مقایسه نمی‌کنم. کانتونا عاشق فوتبال و گل‌های خوب است ولی مسی و رونالدو بازیکنان فوق‌العااده ای هستند."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | 3:41 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.