وراتی: سبک بازی بارسا را دوست دارم

 

مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن، اعلام کرد در صورتی که بخواهد این باشگاه را ترک کند، رفتن ‏به لیگ های انگلیس، ایتالیا و اسپانیا جزو گزینه های خواهد بود. ‏


 

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش ایتالیایی با نمایش های درخشانی که ارائه داده، در فهرست خرید ‏بارسلونا برای تابستان 2016 قرار دارد.‏
او در گفتگو با سایت گل، در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد به لیگ برتر انگلیس برود، گفت:" ‏هرگز نمی دانید در آینده چه رخ می دهد. از جایی که هستم، راضی ام و به رفتن به باشگاه دیگر فکر نمی ‏کنم. اگر زمانی باشگاه من را نخواهد و دیگر احساس خوبی در پی اس جی نداشته باشد، گزینه هایم را ‏بررسی می کنم. البته انگلیس، ایتالیا و اسپانیا همگی گزینه های من هستند. مهمترین مسئله، پروژه باشگاه ‏است."‏
مدیر برنامه های وراتی پیش از این اعلام کرد که این ستاره 22 ساله از حضور در بارسا استقبال می کند ‏و او هم این باشگاه اسپانیایی را مورد ستایش قرار داد.‏
‏" بارسلونا یکی از قدرتمندترین باشگاه های دنیاست و مدت هاست که در چنین جایگاهی قرار دارد. آنها ‏تیم بزرگی هستند اما من در حال حاضر از بودن در پاری سن ژرمن راضی هستم. ‏
وقتی چنین باشگاه بزرگی به دنبال شما باشد، همیشه خوشحال کننده است. تصمیم گیری در مورد اینکه من ‏به درد بارسا می خورم یا نه، برعهده مدیران این باشگاه است اما درست است؛ سبک بازی آنها را دوست ‏دارم."‏

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 11:53 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.