رحمتی همان دروازه بان باانگیزه و بازیگوش روزهای گذشته استقلال است که در برخی مسابقات تیمش مثل همین بازی آخر در تبریز می تواند برای آبی ها نقش ستاره را ایفا کند.

سایت گل – شاید با استفاده از دنیل داوری در ترکیب اصلی تیم ملی فصل تازه ای از داستان بازگشت سید مهدی رحمتی  به تیم ملی ورق خورده باشد.فصلی که شرایط را برای او سخت خواهد کرد و هرچه به جام جهانی نزدیک می شویم  صحبت درباره رخ دادن این اتفاق کمرنگ و کمرنگ تر می شود.

با این وجود رحمتی همان دروازه بان باانگیزه و بازیگوش  روزهای گذشته استقلال است که در برخی مسابقات تیمش مثل همین بازی آخر در تبریز می تواند برای آبی ها نقش  ستاره را ایفا کند.

عکاس سایت رسمی باشگاه استقلال از سید در تمرین دیروز تیمش سه فریم خوب انتخاب کرده که در سه حالت مختلف تفکر،بازیگوشی و مصمم بودن او را به تصویر می کشد. 



تاريخ : چهار شنبه 29 آبان 1392 | 10:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

مهدی مرد روزهای سخت است. شاید شرایطی پیش آمده که تحت فشار روحی قرار گرفته باشد ولی با تمام وجود کار می‌کند

سایت گل - حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره شرایط این روزهای تیمش گفت:« به هر حال با نفرات کم تمرینات خود را در تعطیلات ادامه دادیم چند بازیکن مصدوم داریم و چند بازیکن هم در اردوی تیم‌ملی هستند و متاسفانه این مشکل را از اول فصل داشته‌ایم. ان‌شاءا... که از اواخر هفته با تکمیل شدن تیم‌مان بتوانیم آماده بازی با ملوان شویم.».

وی درباره  وضعیت فعلی سید مهدی رحمتی هم گفت:«مهدی در آخرین بازی‌‌مان مقابل تراکتور عملکرد خیلی خوبی داشت و در این چند روز هم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. ان‌شاءا... که در نیم‌فصل دوم مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشد.  مهدی مرد روزهای سخت است. شاید شرایطی پیش آمده که تحت فشار روحی قرار گرفته باشد ولی با تمام وجود کار می‌کند و مطمئناً برای بهتر بودن تمام تلاشش را انجام می‌دهد »
 بابازاده در خصوص درخواست استقلال برای تعویق بازی با ملوان هم گفت:«فکر نمی‌کنم موافقت کنند هرچند که تمام مصدومیت بازیکنان ما به خاطر حضورشان در تیم‌ملی بوده است ولی هیچ تلاشی برای سالم نگه داشتن بازیکنان ما از سوی برنامه‌‌ریزان لیگ انجام نمی‌شود و متاسفانه تنها چیزی که اهمیت ندارد سلامتی بازیکنان است. »



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 9:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

آتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه فصل بسیار خوبی را پشت سرمی‌گذارد و با 34 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگا قرار و با تیم صدرنشین بارسلونا تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

هر چند تیم سیمئونه آرژانتینی نتایج خوبی را کسب کرده اما او از رقابت در لیگا خسته شده است و در سخنانی که روزنامه مارکا اسپانیا منتشر کرد، گفت: رئال مادرید که فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به ما در جایگاه دوم قرار دارد. بارسلونا در بعضی از بازی‌ها ضعیف ظاهر می‌شود با این حال پیروز از میدان خارج می‌شود. همین مسئله باعث می‌شود تا رقابت در لیگا خسته‌کننده شود. 

او افزود: اینکه نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم، بسیار خوب است. می‌خواهیم هم زیبا بازی کنیم و هم پیروز از میدان خارج شویم. هواداران آتلتیکو مادرید قرار گرفتن تیم محبوبشان در جایگاه سوم را نتیجه‌ای بد قلمداد می‌کنند اما من باید بگویم که قرار گرفتن ما در جایگاه سوم نتیجه بسیار خوبی است. هواداران آتلتیکو تیم خود را دوست دارند؛ چرا که بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و نهایت تلاش خود را در زمین می‌کنند. 

سیمئونه درباره این سوال که چه بازیکنی شانس رسیدن به توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 را دارد، این گونه پاسخ داد: بدون شک باید این جایزه به لیونل مسی برسد. 

سخنان سیمئونه در حالی است که لیونل مسی در این فصل به خاطر آسیب‌های پیاپی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و پنج بازی است که در رقابت‌های لیگا موفق به گلزنی نشده. او در دیدار برابر رئال بتیس برای سومین بار در این فصل آسیب دید و شش تا هشت هفته به دور از میادین خواهد بود تا شانس کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری برای کسب جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 زیاد شود.



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 8:55 PM | نویسنده : کیانا |

 

بعد از خروج لیونل مسی از بازی در دیدار مقابل بتیس در همان 25 دقیقه ابتدایی، باشگاه بارسلونا روز گذشته اعلام کرد که این ستاره آرژانتینی برای دو ماه از میادین دور خواهد بود. 

دوری برنده چهار سال اخیر توپ طلا در آخرین روزهای سال 2013، می تواند بهترین خبر برای سایر رقبای کسب جایزه امسال باشد. 

سه نامزد نهایی توپ طلا در آخرین روزهای سپتامبر اعلام خواهد شد و به احتمال زیاد مسی هم در این بین خواهد بود. 

اما غیبت دو ماهه او می تواند این فرصت را به کریس رونالدو، فرانک ریبری و زلاتان ابراهیموویچ بدهد تا با بازی های خوب شان نظر رای دهندگان را جلب کنند.

«بذارین داداش لئو برگرده،به همه ثابت میکنم که فوتبال داداشم تموم نشده»

«ما نه توپ طلا میخوایم به آقای گلی،ما جام جهانی میخوایم...»

«اون پنالدووپرتغالی که حتی از گروهشون صعود نکرده»

«چه توقعی دارن که کانالدو توپ طلا بگیره...»

 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 8:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی بارسا در سال 2013 با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و توانست به اندازه سال های قبل درخشان ظاهر شود اما در مقابل، رونالدو و ریبری عملکرد بهتری داشتند.

سایت گل- جرارد پیکه، مدافع بارسا، اعلام کرد اگر لیونل مسی امسال هم برنده توپ طلا شود، خیلی می خندد.

ستاره آرژانتینی بارسا در سال 2013 با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و توانست به اندازه سال های قبل درخشان ظاهر شود اما در مقابل، رونالدو و ریبری عملکرد بهتری داشتند.

با این وجود، پیکه معتقد است که مسی به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، همچنان یکی از نامزدهای اصلی کسب توپ طلاست.

او به ال موندو دپورتیوو گفت:" هرگز نمی توان لئو را نادیده گرفت. این انتخابی است که خیلی ها در آن رای می دهند. او چهار بار برنده توپ طلا شده و در سراسر دنیا خیلی ها او را تحسین کردند.  

اگر او برنده شود، من حسابی می خندم. من طرفدار سرسخت لئو هستم و همیشه هم این را گفته ام. اگر امسال را ارزیابی کنیم، او باز هم فوق العاده کار کرد.

نمی خواهم بگویم که کریس رونالدو خوب کار نکرد یا در مورد ریبری نظری بدهم."

پیکه همچنین در مورد مصدومیت های اخیر مسی صحبت کرد و گفت:" شاید او اعتماد به نفس زیادی دارد. من، بزنم به تخته، هیچ وقت مانند لئو دچار مشکل ماهیچه ای نشدم. او ناراحت است و این طبیعی است. مصدومیت او جدی است."

مسی در دیدار این هفته بارسا مقابل بتیس آسیب دید و برای دو ماه از میادین دور خواهد بود.
 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 8:37 PM | نویسنده : کیانا |

 ستاره آبی و اناری ها که در حال حاضر به دلیل مصدومیت، دور از میادین است، به دلیل اینکه نتوانست درهفته های اخیر بازی های همیشگی اش را ارائه بدهد، با انتقادهایی روبرو شد

سایت گل- خورخه والدانو، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید، با ستایش از لیونل مسی، این ستاره آرژانتینی را اولین نابغه قرن 21 نامید.

ستاره آبی و اناری ها که در حال حاضر به دلیل مصدومیت، دور از میادین است، به دلیل اینکه نتوانست درهفته های اخیر بازی های همیشگی اش را ارائه بدهد، با انتقادهایی روبرو شد اما والدانو تاکید کرد که بازیکن های کمی در طول تاریخ به خوبی مسی وجود داشتند.

او به خبرنگاران گفت:" به نظر من مسی فرد بسیار آرامی است. او به دنیا آمد تا فوتبال بازی کند. او اولین نابغه قرن 21 در فوتبال است.

او از سرعت و دقتی برخوردار است که پیش از او کمتری بازیکنی داشت. او گل های زیادی به ثمر می رساند و وقتی کمی عقب تر بازی می کند، یک استراتژیست واقعی است."

والدانو همچنین در مورد شرایط فیزیکی مسی صحبت کرد و از کاپیتان آلبی سلسته خواست تا به صدای بدنش گوش بدهد و برای مدتی استراحت کند.

" او هم مانند هر انسانی محدودیت هایی دارد. اگر بخواهید به بدن تان فشار بیاورید، به شرایطی می رسید که دیگر نمی توانید پیش بروید. او نیاز به استراحت دارد.

در فوتبال خیلی ها تنها در مورد آنچه رخ می دهد، صحبت می کنند. حتی بعضی ها می گویند او در آستانه بازنشستگی است. این در حالی است که او در اوج دوران حرفه ای اش است."

مسی در در 16 دیداری که این فصل برای بارسا انجام داد، 14 گل به ثمر رساند. 



تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 8:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی در دیدار این هفته بارسا مقابل بتیس دچار آسیب دیدگی شد و گفته می شود برای دو ماه از میادین دور خواهد بود.

سایت گل- ژاوی، ستاره خط میانی بارسلونا، تایید کرد که غیبت لیونل مسی می تواند ضربه بزرگی برای آبی و اناری ها در راه قهرمانی در لالیگا خواهد بود.

ستاره آرژانتینی در دیدار این هفته بارسا مقابل بتیس دچار آسیب دیدگی شد و گفته می شود برای دو ماه از میادین دور خواهد بود.

بارسا همچنان با سه امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارند اما ژاوی معتقد است که در هفته های پیش رو غیبت مسی را احساس خواهند کرد.

او به ال موندو دپورتیوو گفت:" همه از اهمیت حضور لئو در تیم آگاه هستند. لئو در بسیاری از دیدارها سرنوشت ساز است و هیچ بازیکنی در دنیا نمی تواند کارهایی که او انجام می دهد را تکرار کند.

اما او بازخواهد گشت و فوق العاده خواهد بود که بار دیگر او را در تیم خواهیم داشت."




تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 7:32 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 10:7 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 10:4 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 9:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

بیچااااااااااااااره داااااااااااااااااداااااااااااااااااااش مهدددددددددددددددی



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 9:19 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 9:10 PM | نویسنده : کیانا |

 لیونل مسی معتقد است که مهار تیاگو پسرش و هدایت او سخت از عبور از سد هرمدافعی است

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا عادت کرده که از سد سرسخت ترین مدافعان دنیاعبور کند واز خطاهای آنها قسر در بروند و در اکثر دوئل های تک به تک برنده باشد

اما حالا یک دوئل تک به تک هست که مسی در آن دوئل کم می آورد و آن هم رویارویی با تیاگو مسی، پسرکوچولویش است که اخیرا یک ساله شده و مثل همه بچه ها تلاش می کند تا هرطوری که شده حرفش را به کرسی بنشاند.

لیونل مسی با قراردادن عکسی از خودش و پسرش در صفحه تنسنت ویبو، شبکه اجتماعی چینی، جمله بامزه ای را نوشته. در این عکس به نظر می رسد که تیاگو در حال قدرتنمایی به پدرش است تا او را متقاعد کند که بزرگ شده است. مسی زیر این عکس نوشته:« مسئولیت پدر بودن سخت است.

عمه فداااااااااااااااااااااااااا بشههههههههههههههههههه خوشگلللللللللللللللللللللللللل



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:39 AM | نویسنده : کیانا |

 با دو گلی که مسی شب گذشته وارد دروازه میلان کرد، آبی و اناری ها در نهایت توانستند 3-1 به پیروزی برسند و نیمار معتقد است که هم تیمی اش خیلی زود به بهترین فرمش بازخواهد گشت.

سایت گل- نیمار، ستاره جوان بارسا، معتقد  است که لیونل مسی با دو گلی که در دیدار شب گذشته وارد دروازه میلان کرد، نشان داد که واقعا بهترین بازیکن دنیاست.

با دو گلی که مسی شب گذشته وارد دروازه میلان کرد، آبی و اناری ها در نهایت توانستند 3-1 به پیروزی برسند و نیمار معتقد است که هم تیمی اش خیلی زود به بهترین فرمش بازخواهد گشت.

او به سایت یوفا گفت:" مسی یک بازیکن واقعا بزرگ است، بی تردید او بهترین بازیکن دنیاست.

حتی زمانی که او در گلزنی دچار مشکل می شود؛ اما او اکنون رفته رفته به فرم خوبش برمی گردد." 
نیمار همچنین از نتایج بارسا تا اینجای فصل ابراز خشنودی کرد و گفت:" تیم رفته رفته بهتر می شود."

بارسا یکی از چهار تیمی است که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ قطعی شده است. بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی هم صعودشان به دور بعد را قطعی کرده اند.



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:36 AM | نویسنده : کیانا |

 

مسی در 9 سالی که برای بارسا بازی می کند، 4 بار برنده توپ طلا شده و 21 جام مختلف به دست آورده اما نتوانسته با تیم ملی آرژانتینی به هیچ افتخاری دست پیدا کند.

سایت گل- هرنان کرسپو، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا را به دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال کشورش، ترجیح می دهد.

مسی در 9 سالی که برای بارسا بازی می کند، 4 بار برنده توپ طلا شده و 21 جام مختلف به دست آورده اما نتوانسته با تیم ملی آرژانتینی به هیچ افتخاری دست پیدا کند.

با این وجود، وقتی یک هوادار از کرسپو پرسید که از بین مسی و مارادونا، کدام بهتر هستند، کرسپو بلافاصله از ستاره بارسا نام برد.

او گفت:" من با دیه گو مارادونا بزرگ شدم. او برای من یک الگو بود اما من با مسی هم در تیم ملی آرژانتین بازی کردم.

مسی یا مارادونا؟ من مسی را ترجیح می دهم اما هرگز نمی توان تاریخ را فراموش کرد." 



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:32 AM | نویسنده : کیانا |

 

مربی آرژانتینی نمایش ستاره تیمش را ستوده است.

سایت گل – جراردو مارتینو گفته لیونل مسی فوق‌العاده بازی کرد. بارسلونا توانست میلان را سه بر یک در لیگ قهرمانان شکست دهد و دو گل بارسا را مسی زد. به این ترتیب بارسا به دور بعدی لیگ قهرمانان راه یافت.

مسی مدتی بود در حد عالی خودش نبود و مارتینو گفت: «نمی‌توان درباره لیو صحبت‌های منفی انجام داد. او امروز استثنایی بود و پدیده‌وار.»

او سپس گفت که از عملکرد بارسا راضی است: «در گروه‌ها شگفتی خاصی روی نداده و می‌توان فرض کرد که تیم‌های بزرگ به دور بعد راه می‌یابند. اما هرگز نمی‌دانید با چه تیمی در دور بعد روبرو خواهید شد. ما می‌خواستیم هر چه سریع‌تر صعودمان قطعی شود تا حس بهتری بیابیم.

صعود در روز چهارم مسابقات فشار را برمی‌دارد اما ما هنوز این وظیفه را حس می‌کنیم که باید در گروهمان اول شویم.»




تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:26 AM | نویسنده : کیانا |

 این تحقیق که توسط دانشگاه های آکسفورد و بریتسول با همگاری چندین دانشگاه استرالیایی انجام شد، محققان نشان دادند که بازیکنان چپ پا عملکرد بهترین از بازیکنان راست پا دارند

سایت گل- یک تحقیق نشان می دهد که بازیکنان چپ پا (مثلا مسی) خلاقیت بیشتری از بازیکنان راست پا (مثلا کریس رونالدو) دارند.

این تحقیق که توسط دانشگاه های آکسفورد و بریتسول با همگاری چندین دانشگاه استرالیایی انجام شد، محققان نشان دادند که بازیکنان چپ پا عملکرد بهترین از بازیکنان راست پا دارند.

بازیکنانی که پای اصلی شان برای بازی کردن، پای چپ است، به دلیل ساختار مغزی شان، عملکرد غیرقابل پیش بینی تری دارند. این تئوری را می توان با عملکردهای خیره کننده چپ پاهایی مانند لیونل مسی، رایان گیگز، دیه گو مارادونا، گرت بیل و داوید سیلوا تایید کرد.

البته جمله " من چپ پا هستم" هم سال ها توسط بازیکن یاب ها و مربیان تیم های پایه برای تعریف از بازیکنانی که چنین شرایطی دارند، عنوان می شود.

براساس یافته های این تحقیق، ایده های خلاقانه و راه حل های بهتری در طول بازی دارند، حقه های جدیدی خلق می کنند و می توانند موقعیت های گلزنی بیشتری به وجود بیاورند.




تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:24 AM | نویسنده : کیانا |

 

سایت گل – لیونل مسی، مهاجم بارسلونا گفته مصدومیت‌های اخیر اثری منفی روی او در چند هفته گذشته گذاشته بود.

این بازیکن 26ساله در بازی مقابل آلمریا در سپتامبر دچار آسیب از ناحیه همسترینگ شد و به این ترتیب سه هفته دور از میادین ماند. او سپس نتوانست به فرم خوبش بازگردد تا این که مقابل میلان دو گل زد.

او می‌گوید: «این بار دو مصدومیت بسیار نزدیک به هم داشتم و اثر بدی گذاشت. من مطمئنا دارم از این مشکل می‌گذرم و از فرم خود هم خوشحالم. البته با آرامش از مصدومیت عبور می‌کنم. دارم ضرباهنگ خود را ذره ذره بازمی‌یابم.

به نظرم 90 دقیقه بازی کردن بسیار کمکم می‌کند. همین طور 90 دقیقه حضور در مسابقه بعدی. به این ترتیب می‌توانم آرام‌آرام به ریتم و فرم قبل از مصدومیت برسم.»

او درباره برد سه بر یک بارسا مقابل میلان گفت: «از همان ابتدا به نظرم عالی بودیم. ما نقش اول مسابقه بودیم. همان طور که معمولا هستیم.

این که در اواخر نیمه اول گل خوردیم اوضاع را در نیمه دوم اندکی پیچیده‌تر کرد اما پس از مدتی توانستیم دوباره تیم برتر باشیم.»




تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:19 AM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی مقابل میلان بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان گل زده است.

مسی دو گل در دیدار چهارشنبه‌شب زد و بارسا بازی با میلان را سه بر یک برد. به این ترتیب مسی در 8 بازی مقابل میلان 8 گل به ثمر رسانده است.
 

این بازیکن آرژانتینی در سه مسابقه اخیرش نتوانسته بود گلی بزند اما در نیمه اول بازی با میلان یک پنالتی را گل کرد و یک گل دیرهنگام هم روی پاس سسک فابرگاس زد.
 

لیو شش گل در این فصل زده (البته بازی در خانه سلتیک را هم به دلیل مصدومیت از دست داد). رکورد او در لیگ قهرمانان به 65 گل رسید. او تنها شش گل کمتر از بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان، رائول کمتر دارد.
 

قربانیان محبوب لیونل مسی

 
تیم تعداد بازی تعداد گل
آث میلان 8 8
بایر لورکوزن 2 6
آرسنال 4 6
 
از این تعداد 8 گل به میلان زده شده است. مسی نتوانست در تساوی دو بر دو دو تیم در سپتامبر 2011 در نوکمپ گلی بزند، اما در سن‌سیرو در ماه نوامبر همان فصل یک پنالتی را گل کرد تا تیمش سه بر دو در مرحله گروهی پیروز شود.

دو تیم در یک‌چهارم نهایی باز هم را ملاقات کردند و مسی دو گل دیگر از روی نقطه پنالتی زد. بارسلونا در بازی رفت آن مرحله در سن‌سیرو به تساوی بدون گل رسیده بود. 

کاتالان‌ها فصل پیش در سن‌سیرو دو بر صفر در دور رفت یک‌هشتم نهایی باختند اما مسی دو گل زد (که اولین گل‌های در جریان بازی او مقابل میلان بود) تا بارسلونا در بازی برگشت بازگشت خیره‌کننده‌ای داشته باشد و چهار بر صفر پیروز شود. او ماه گذشته در سن‌سیرو باز هم گل زد (که تنها گل او در اکتبر بود) و سپس دو گل در چهارشنبه زد تا در 8 مسابقه 8 گل زده باشد. 

پیش‌تر، بزرگ‌ترین قربانیان مسی در لیگ قهرمانان بایر لورکوزن (شش گل در تنها دو بازی)، آرسنال (شش گل در چهار بازی) و روسونری (شش گل در هفت بازی) بودند. 

البته برای مسی هشت بازی طول کشید تا به میلان هشت گل بزند؛ و همچنین البته نیمی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی بوده است.

 



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:13 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها موفق شد در خانه تیم بحران زده آث میلان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 
در این دیدار ابتدا بازیکنان بارسلونا موفق شدند توپ و میدان را در دست بگیرند و به گل برسند. داور در دقیقه 29 خطای مشکوک آباته روی نیمار را پنالتی تشخیص 

داد تا مسی با شوتی محکم به طلسم چند بازی گل نزدن خود پایان دهد. در ادامه بوسکتس موفق شد گل دوم را برای بارسلونا به ثمر برساند. روسونری‌ها در ادامه به

 خودشان آمدند و موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. پیکه در دقایق پایانی نیمه نخست به اشتباه توپ را درون دروازه تیم خودی قرار دارد تا اختلاف به 


حداقل برسد. در نیمه دوم بازیکنان میلان بازی بهتری ارائه دادند. بالوتلی که از ابتدای نیمه دوم به جای روبینیو به میدان آمد تلاش زیادی در خط حمله میلان انجام داد 

اما از رسیدن به گل بازماند. در ادامه مسابقه بارسلونا موفق شد باز هم به گل برسد. لیونل مسی آرژانتینی اینبار در دقیقه83 دروازه میلان را باز کرد تا نشان دهد راه 

گل زدن به این تیم ایتالیایی را خوب می داند.


آژاکس در دیگر دیدار این گروه به مصاف سلتیک رفت و در پایان موفق شد با یک گل به پیروزی برسد و انتقام شکست در بازی رفت را از تیم اسکاتلندی بگیرد. لاسه 

شون تک گل تیم هلندی را در این دیدار به ثمر رساند تا آژاکس به اولین برد خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:9 AM | نویسنده : کیانا |

 

در هفته‌ گذشته چندین نشریه اروپایی اعلام کردند که باشگاه‌های بایرن مونیخ و چلسی برای خرید لیونل مسی از بارسلونا اقدام کرده‌اند.

با توجه به اینکه در قرارداد مسی با بارسلونا بندی وجود دارد که مبلغ فروش وی را به 250 میلیون یورو می‌رساند،‌ اعلام شد که شرکت آدیداس اعلام آمادگی کرده تا 125 میلیون یورو از این قرارداد را به عنوان اسپانسر بپذیرد تا بایرن یا چلسی با پرداخت مابقی این مبلغ، مسی را به تیم خود ببرند.

اکنون شرکت آدیداس با انتشار بیانیه‌ای در نشریه اکیپ به شفاف‌سازی در این زمینه پرداخته است.

«وجود هرگونه ارتباطی بین شرکت آدیداس و موضوع انتقال یک بازیکن کاملا جنبه تبلیغاتی دارد. هرگونه تصمیم‌گیری در زمینه فروش این بازیکن به عهده او و نمایندگانش است.» 

 



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:58 AM | نویسنده : کیانا |

 سایت گل- جراردو تاتا مارتینو سرمربی باتجربه بارسلونا به دفاع از لیونل مسی برخاسته و اعلام کرده که باید به او اطمینان داشت

مسی در 4 بازی اخیر تیمش در لالیگا موفق به گلزنی نشده و روز جمعه و در دربی کاتالونیا که با برد 0-1 بارسا تمام شد نتوانست به گل برسد و آخرین باری که برای بارسا گل زد در ماه اکتبر بود.

با وجود نگرانی های موجود، مارتینو اعلام کرده که مسی امشب شب فوق العاده ای را مقابل میلان سپری خواهد کرد.

سرمربی بارسا گفت:«هرکاری که مسی انجام می دهد سرنوشت ساز است.من واقعا خوشحالم که او را در تیمم دارم. اگر به گذشته برگردیم، همیشه در برهه هایی از فصل مسی به گل نمی رسید. الان هم همین داستان است. او تنها چند بازی است که گل نزده ولی مشارکت خوبی در جریان بازی داشته و به زودی به گل خواهد رسید.»

سرمربی بارسا ادامه داد:« تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بتوانیم تمام این روندهای منفی را متوقف کنیم و همچنان به همدیگر اعتماد داشته باشیم. مهمترین چیز اعتماد است. مسی روزهای خیلی خوب دیگری هم خواهد داشت و قول می دهم که چهارشنبه یکی از این شبهاست.»

روسونری هم شرایط خوبی در رقابت های سری آ ندارد ولی مارتینو معتقد است که تیم خود او نیز دربحران است:« ما هم در بحران هستیم و دراین راستا تفاوت زیادی میان بارسلونا و میلان نیست. درهر صورت بازی کاملا برابری را شاهد خواهیم بود. ولی شما این بحران را ایجاد کرده ایدو من راجع به بحران حرف نمی زنم. من فقط به بازیکنانم توجه می کنم  و اولین نفری هستم که می گویم که همیشه فضای پیشرفت وجود دارد.»



تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:18 AM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه ال موندو دپورتیوو از تلاشها برای خرید مسی در تابستان گزارشی منتشرنموده است

سایت گل- روز 18 اکتبر بود که روزنامه ال موندو دپورتیوو در خبر اصلی خود  از «رد سه پیشنهاد جنجالی توسط مسی» گزارشی را منتشر کرد. حالا و در روز سه شنبه ، این روزنامه کاتالان جزئیات بیشتری در این باره منتشر کرده و نام این سه باشگاه که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خریداری این ستاره آرژانتینی بودند را منتشر ساخته.

جالب اینجاست که سران کمپانی آدیداس دراین میانه نقش پررنگی را داشتند. آنها که با خود لیونل مسی قرار داد دارند و ارتباط خیلی خوبی با او داشته و تمام موفقیت های او را جشن می گیرند و با باشگاه های بایرن مونیخ، رئال مادرید و چلسی نیز روابط همکاری خوبی دارد، تمایل زیادی داشتند تا این ستاره آرژانتینی را به تیمی منتقل کنند که آن باشگاه نیز با این کمپانی آلمانی قرار داد داشته باشد.

سران آدیداس حاضر بودند تادر این مسیر مبلغ 125 میلیون یورو نیز پرداخت کنند و نیمی از مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام مسی در قراردادش با بارسا (که 250 میلیون یورو است) را بپردازند تا بدین ترتیب یکی از این سه باشگاه با پرداخت مبلغ 125 میلیون یورو از جیب خودش ، برای جذب مسی دست به کار شوند. به علاوه آنها حاضر بودند که درصد سرمایه گذاریشان در باشگاهی که  موفق به خرید مسی شود را 40% افزایش دهند.

از همین رو سران این سه باشگاه درخواست هایی را برای خریداری مسی ارسال کردند. اول از همه با اطرافیان مسی تماس گرفتند و بعد از آن، به سراغ مدیر فوتبالی باشگاه، رائول سانیئی رفتند. دراین میان مسی حتی حاضر نبود که به این پیشنهادات گوش بدهد و به رقم نجومی آن توجهی بکند؛ چرا که هیچ گونه تصمیمی برای جدایی از بارسلونا ندارد.

مسی ازسران باشگاه کاتالان متشکر است؛ نه به خاطر آنکه به او کمک کردند تا بهترین بازیکن دنیا لقب بگیرد ودرکنار بزرگانی مثل چابی و اینیستا که از جمله کلیدهای موفقیت او در بارسا و درراستای کسب توپ طلا بوده اندبازی کند، بلکه به این خاطر که وقتی که او یک کودک 13 ساله بود، سران باشگاه کاتالان روی او سرمایه گذاری کردند و به او کمک کردند تا درمبارزه با بیماری ای که مانع از رشد او بود تلاش کند.

دراین راستا ، سران باشگاه مادریدی به ویژه بعد از ناکامی در جذب نیمار و تماشای انتقال او به بارسا، فلورنتینو پرس به شدت از پیشنهاد آدیداس استقبال کردتا بدین ترتیب بتواند ضرب شستی اساسی به بارسا وارد کند. اما داستان گواردیولا و مورینیو ، داستانی کاملا ورزشی بود و هر دو مربی تمایل زیادی داشتند تا لئو را در تیم هایشان ببینند ولی انتخاب لئو، همان انتخاب قبلی بود: بارسا، بارسا و باز هم بارسا



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 3:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

تیاگو مسی، پسر لیونل مسی دیروز، دوم نوامبر یک سالگی اش را جشن گرفت

سایت گل- تیاگو مسی، پسر لیونل مسی و آنتونیا روکوزو حالا یک ساله است و پدر و مادرش دیروز برای تیاگو جشن تولدی خانوادگی گرفتند و با انتشار عکسی از این جشن در صفحه اینستاگرام، این شادی را با هوادارانشان قسمت کرددند.

مسی در کنار این عکس نوشته:« تولدت مبارک زندگی من. دوستت داریم! تو همه چیزما هستی.»



تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 | 9:42 PM | نویسنده : کیانا |

 سلام.....

توقع ندارم حالتون خوب باشه.....وقتی کاپیتان رفت...... هیچکس حالش خوب نیست....

سید مهدی: 

بی شک خیلی ها مثل من باور نمی کنند نبودنت را در زمین سبز...

کاش فعل رفتنت دیرتر صرف می شد و بیشتر در کنار ما می ماندی.

فرهاد عزیز،خاطرات گلهای زیبایت همیشه در یاد ما و هواداران باقی خواهد ماند.

با آرزوی موفقیت بیشتر تو                            

                                           دوستدارت سید مهدی رحمتی



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392 | 4:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره اسپانیایی بارسلونا در صفحه اختصاصی اش در وب سایت تنسنت ویبو اعلام کرده که همسرش باردار است و او برای دومین بار پدر خواهد شد

سایت گل- آندرس اینیستا ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در صفحه اختصاصی اش در وب سایت تنسنت ویبو که معادل توئیتر چینی است اعلام کرده که برای دومین بار پدر خواهد شد. او که آخرین بار در روز 14 اکتبر پیغامی را در این وب سایت بازتاب داده بود روز گذشته دو پیغام در صفحه رسمی اش نوشت.

یکی در ساعت 11.54 صبح روز یکشنبه بود که شادی اش را از برد تیمش در ال کلاسیکو ابراز کرد و نوشت:« واقعا راضی ام ! عجب برد بزرگی بود که با همراهی تیم و هواداران با هم به دست آمد!از همه متشکرم.»

و در دومین پیغامش در روز یکشنبه از پدر شدنش خبر داد:« ما خیلی خوشحالیم که می توانیم این خبر خوب را با شما به اشتراک بگذاریم. آنا باردار است! والریا یک برادر خواهد داشت!»

 



تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1392 | 8:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

ما در ال کلاسیکوهای اخیر درسهای زیادی آموخته ایم؛ اگرفضا دراختیار رئالی ها بگذاری، آنها راحت بازی می کنند.

سایت گل- سسک فابرگاس، ستاره باتجربه بارسا درپایان بازی شنبه شب ال کلاسیکو به آنالیز این بازی پرداخت.

او در واکنش به گله گذاری های بازیکنان رئال از داور دراین باره گفت:« ما تیم برتر زمین بودیم و با انسجام تمام به رقابت پرداختیم. درطول 90 دقیقه خیلی بی عیب ونقص کار کردیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. خطایی که روی من صورت گرفت،یک خطای پنالتی بارز بود.سد راه من شدند ولی خب، آنها باختند و تمایل زیادی دارند تابه دنبال بهانه باشند.از آنجا که ما تیم پیروز میدان بودیم، زیاد درمورداین برد صحبت نمی شود ولی درباخت تیم دیدگاه های مختلفی ایجاد می شود.»

سسک با ابرازرضایت از برد بارسا گفت:« ما خیلی راضی هستیم. مهم بود که ببریم و خوب بازی کنیم و این کار را انجام دادیم؛ با شایستگی به پیروزی رسیدیم.» اوبا اشاره به تسلط رئالی ها بر جریان بازی درنیمه دوم گفت:« ما در ال کلاسیکوهای اخیر درسهای زیادی آموخته ایم؛ اگرفضا دراختیار رئالی ها بگذاری، آنها راحت بازی می کنند.درطول این مدت بازیهایی از هرنوع را شاهد بودیم.ما درجریان این بازی چندین فرصت خوب داشتیم،رقابت کردیم و این طور به نظر می رسد که ما نیز راحت بودیم.»

فابرگاس درمورد شانس قهرمانی تیمش درلالیگا می گوید:« الان باید به بازی بعدی تیم که روز سه شنبه برگزار می شود فکر کنیم.بازی در ورزشگاه بالائیدوس همیشه سخت ونفس گیر است. ما برای برد وکسب هر سه امتیاز بازی به میدان می رویم تا قبل از رفتن به اردوی تیم ملی ،بتوانیم درتمام بازیهابه پیروزی برسیم.»



تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1392 | 8:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی بارسا بعد از برد تیمش در بازی ال کلاسیکو، روز یکشنبه نزدیکانش را به صرف یک غذای خوشمزه میهمان کرد

سایت گل- بعداز برگزاری جلسه تمرینی بارسلونا در روزیکشنبه، لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا ترجیح داد تا نزدیکانش را به یک غذای خوشمزه میهمان کند

مسی عکسی را در صفحه توئیترش قرار داده که در مقابل باربکیو مشغول گریل کردن گوشت است و چاقو و چنگال آشپزی در دستانش است. لبخند رضایت بخش لیونل مسی، بعد از برد تیمش در ال کلاسیکو هنوز ازلبهای او دور نشده است.

علاوه بر مسی برخی دیگر از بازیکنان بارسلونا هم با قراردادن عکسهایی در توئیتر برد تیمشان مقابل رئال را جشن گرفتند.

سسک فابرگاس در کنار دخترش لیا، این برد را جشن گرفته و دانی آلوس دختر شش ساله اش ویکتوریا را روی دوشش قرار داده وآندرس اینیستا هم خبر پدرش شدنش را درکنار دختر و همسرش جشن گرفته است.



تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1392 | 8:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

 

تیم فوتبال بارسلونا با غلبه بر رئال مادرید صدرنشینی خود را در جدول رده بندی لالیگا تثبیت کرد.

در حساس‌ترین دیدار فوتبال باشگاهی در دنیا و از هفته دهم لالیگا اسپانیا، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکویی دیگر در شرایطی از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند که هر دو تیم مربیان جدیدی را روی نیمکت خود می‌دیدند.

این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا در این دیدار با ترکیب ویکتور والدز، دنی آلوز، پیکه، ماسکرانو، آدریانو، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، مسی، فابرگاس و نیمار به میدان رفت و پویول نیز روی نیمکت ذخیره‌های این تیم قرار داشت.

همچنین رئال مادرید با ترکیب دیگو لوپز، واران، په‌په، راموس، کارواخال، خدیرا، رونالدو، گرت بیل، مارچلو، مودریچ و دی‌ماریا به میدان رفت. نکته جالب در ترکیب رئال نیمکت‌نشینی ایکر کاسیاس و قرار گرفتن گرت بیل در ترکیب اصلی بود.

در این بازی هواداران بارسلونا با شعار "forca Tito" «تیتو مقاوم باش» در حمایت از سرمربی سابق خود که دچار بیماری مهلک سرطان است به میدان آمده بودند و تصاویری زیبا در ورزشگاه نیوکمپ شکل گرفته بود.

در این دیدار نیمار ستاره برزیلی و جدید بارسلونا موفق شد در دقیقه 19 و روی پاس اینیستا گل اول مسابقه را به زیبایی وارد دروازه لوپز کند.

در دقیقه 21 لیونل مسی در موقعیتی تک به تک توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 44 و در خطرناک‌ترین صحنه برای رئال مادرید، کریستیانو رونالدو روی حرکتی زیبا وارد محوطه جریمه بارسلونا شد و به خدیرا پاس داد که ضربه خدیرا را والدز دفع کرد، البته روی این صحنه رئالی‌ها به شدت نسبت به خطای پنالتی معترض بودند.

نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

در دقیقه 55 روی پاس اینیستا باز هم نیمار در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که ضربه نیمار را لوپز دفع کرد. در دقیقه 58 هم ضربه رونالدو را ویکتور والدز به کرنر فرستاد.

در دقیقه 71 رونالدو در محوطه جریمه بارسا سرنگون شد که داور پنالتی اعلام نکرد و همین امر موجی اعتراض رونالدو شد.

کریم بنزما در دقیقه 72 با شوتی دیدنی تیرک افقی دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد.

آلکسیس سانچز بازیکن تعویض بارسا در دقیقه 78 بالاخره برای بار دوم قفل دروازه رئال را با ضربه زیبای چیپ باز کرد تا آبی اناری‌ها نفس راحتی بکشند و از زیر فشار بسیار زیاد رئال مادرید که برای دقایقی بازی را کاملا در اختیار داشت بیرون بیاید.

در دقیقه 84 حرکت زیبای دنی آلوز و توپی که از بین پاهای رونالدو رد کرد و با دروازه‌بان تک به تک شد جو ورزشگاه را به هم ریخت هرچند حرکت آلوز به گل ختم نشد.

رونالدو در دقیقه 86 هم موقعیتی مناسب به دست آورد که ضربه او را والدز گرفت.

رئال مادرید در دقیقه 1+90 روی پاس زیبای رونالدو توسط خسه به گل رسید تا اختلاف به حداقل برسد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا با این برد 28 امتیازی شد و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد. رئال مادرید نیز در امتیاز 22 و مکان سوم باقی ماند.

در دیدار دیگر نیز سلتاویگو نیز با نتیجه 5 بر صفر بر میزبان خود مالاگا غلبه کرد.



تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392 | 1:44 AM | نویسنده : کیانا |

 در حالی که عصر روز شنبه ورزشگاه نیوکمپ میزبان دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید است 48 ساعت پیش از برگزاری ال کلاسیکو، این ورزشگاه پذیرای جشن ازدواج یک زوج ژاپنی هوادار تیم بارسلونا بود.

در حالی که عصر روز شنبه ورزشگاه نیوکمپ میزبان دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید است 48 ساعت پیش از برگزاری ال کلاسیکو، این ورزشگاه پذیرای جشن ازدواج یک زوج ژاپنی هوادار تیم بارسلونا بود.

در آستانه مهیج‌ترین دربی فوتبال باشگاهی جهان یک اتفاق جالب در ورزشگاه نیوکمپ رخ داده است. جایی که از ساعت 19:30 روز شنبه به وقت تهران قرار است دو تیم بارسلونا و رئال مادرید جدال سنتی خود را موسوم به ال کلاسیکو برگزار کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا، ورزشگاه نیوکمپ علاوه بر میزبانی بازی‌های خانگی این تیم هر از گاهی پذیرای مراسم‌های دیگری نیز بوده است. این بار در فاصله 48 ساعت تا برگزاری ال کلاسیکو یک زوج ژاپنی که هوادار تیم بارسا محسوب می‌شوند با همکاری مسئولان این باشگاه جشن ازدواج خود را در زمین چمن ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند.

کنیا کیشیموتو و نوزومی زوج ژاپنی هستند که این در این ورزشگاه جشن عروسی خود را برگزار کردند. کیشیمورو در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا در این باره توضیح داد: من 15 سال است که در شهر بارسلونا زندگی می‌کنم و در این 15 سال حتی یک بازی خانگی این تیم را نیز از دست نداده‌ام. اینجا تئاتر رویاهای من است."

او که در یک تیم آماتور بازی می‌کند و کارلس پویول را الگوی خود معرفی کرده است در این مراسم یک پیراهن با نام پویول را از سران باشگاه هدیه گرفت. مسئولان باشگاه بارسلونا همچنین به زوج این هوادار ژاپنی یک پیراهن با نام آندرس اینیستا را هدیه دادند. پس از آن هم زوج ژاپنی هوادار بارسلونا در بخش های مخلتف ورزشگاه عکس یادگاری گرفتند.



تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392 | 1:35 AM | نویسنده : کیانا |

 

منبع:وبلاگ طرفداران *سیدمهدی رحمتی*



تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392 | 1:57 AM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392 | 11:33 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.