لوئيس سوارز، مهاجم بارسلونا پس از پيروزي 2-0 تيمش مقابل آژاکس عنوان کرد که او، نيمار و مسي بهترين بازيکنان جهان هستند.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اروگوئه ای و نیمار، در جریان بازی در حال تعذیه مسی بودند که مهاجم آرژانتینی موفق شد 2 گل به ثمر برساند و با رکورد 71 گل رائول برابری کند. سوارز که در تابستان از لیورپول به بارسا منتقل شد، هنوز گلی برای آبی اناری ها به ثمر نرسانده ولی معتقد است که مثلث هجومی تی، بهترین مثلث جهان است.

او گفت:" فکر می‌کنم ما بهترین خط حمله ی جهان را داریم. به سختی تلاش می‌کنیم و روز به روز تمرین می‌کنیم تا بهتر شویم."

سوارز درباره تقابل با تیم سابقش گفت:" از حضور در بارسلونا لذت می‌برم زیرا رویای من بود که اینجا بازی کنم. بازگشت به آمستردام خیلی خوب بود. آژاکس بازی خوبی انجام داد و در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دارد. بازی کردن در آمستردام سخت است زیرا آژاکس توپ و میدان را در اختیار دارد. آنها موقعیت‌های خوبی هم داشتند."


تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1393 | 10:43 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا با پيروزي 2-0 بر آژاکس، صعود خود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان را حتمي کرد.اين پيروزي، بارسا را از بحران دو شکست متوالي در لاليگا نيز تا حدودي خارج کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، "لوئیس انریکه"، سرمربی بارسلونا در پایان بازی تیمش مقابل آژاکس، در حالیکه راضی و خوشحال به نظر می رسید به خبرنگار کانال پلاس گفت:"از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم. در مقابل تیمی که در زمین خودش برای مرگ و زندگی بازی می کرد، عملکردمان فوق العاده بود.زخم دو شکست در لالیگا عمقی نبود. ما فقط خراشی سطحی برداشته بودیم.پس از آن دو شکست، سعی کردیم تا اشتباهات خودمان را برطرف کرده و روی بازی با آژاکس تمرکز کنیم.از قبل می دانستم که ممکن است در طول فصل، چنین لحظات سختی را تجربه کنیم." 

انریکه در مورد تغییر پست مسی و سوارز گفت:" بازیکنانی دارم که می توانند در هر نقطه از زمین بازی کرده و با هر تاکتیکی خودشان را وفق دهند.وقتی در یک بازی دچار مشکل می شویم می توانم به راحتی با تغییر پست چند بازیکن، تغییر تاکتیک بدهم. در مجموع برتر از آژاکس بودیم؛ هرچند که آنها تا به انتها جنگیدند." 

سرمربی بارسا در مورد عملکرد ژاوی گفت:" همانطور که پس از نتایج منفی دوست ندارم در مورد عملکرد بازیکنانم صحبت کنم، در هنگام برد نیز علاقه ای به این کار ندارم. در هر صورت به ژاوی بخاطر نمایش خوبش تبریک می گویم. حالا باید به بازی مقابل آلمریا فکر کنیم."


تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1393 | 10:42 AM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوي امروز از ابتدا در ترکيب بارسا مقابل آژاکس به ميدان رفت و بازي 144 خود در ليگ قهرمانان را برگزار کرد. او از اين حيث با رکورد کاسياس برابري کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در پایان بازی بارسلونا و آژاکس که به برتری 2-0 کاتالان ها انجامید در مصاحبه با خبرنگار کانال پلاس گفت:" در نیمه اول، آژاکس ما را تحت کنترل داشت و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. در نیمه دوم اما بهتر بازی کردیم و توانستیم برنامه های خودمان را در زمین پیاده کنیم.اینکه آژاکس ما را دچار مشکل کرد طبیعی بود. در خارج از خانه بازی می کردیم و در لیگ قهرمانان، بازی ساده وجود ندارد.باید به روند پیروز شدن برگردیم. در این بازی پیروز شدیم و باید در بازی های دیگر نیز سه امتیازها را به دست بیاوریم.این پیروزی، توانایی های بارسا را بار دیگر اثبات کرد." 

ژاوی در مورد ایجاد تغییرات تاکتیکی توسط لوئیس انریکه چنین گفت:" از زمانی که انریکه مربی ما شده سبک بازی ما تغییر نکرده است. با دو شکست که سبک بازی یک تیم تغییر نمی کند. مسی و دیگر مهاجمان، همان آزادی عمل همیشگی را داشتند. در این بازی همه مثل یک تیم بازی کردیم و زمانیکه گذشت و اتحاد درون گروه وجود داشته باشد، نتیجه هم خواهیم گرفت." 

در انتها، ژاوی به تمجید از مسی پرداخت و برابری او با رکورد گلزنی رائول را ستود.ژاوی همچون همیشه مسی را بهترین بازیکن جهان خواند.


تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1393 | 10:28 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا دقايقي پيش موفق شد تا با دو گل مسي بر آژاکس غلبه کرده و صعود خود به يک هشتم را حتمي کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دیداری که بارسلونا آشکارا از روزهای خوب خودش فاصله داشت بازهم ناجی این تیم شد و با دو گل خود هم با رکورد 71 گل زده رائول در لیگ قهرمانان برابری کرد و هم بارسا را به یک هشتم نهایی رساند. 

مسی پس از انجام 90 بازی به این آمار گلزنی دست یافت. بطور متوسط 0.78 گل در هر بازی. در حالیکه رائول پس از انجام 142 بازی موفق به زدن 71 گل شده بود. نبرد برای شکستن رکورد رائول بین مسی و رونالدو در هفته های آتی ادامه خواهد داشت.


تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1393 | 10:24 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا با دو گل ليونل مسي، توانست در آمستردام آره نا، آژاکس را با نتيجه 2-0 شکست بدهد و انتقام شکست فصل گذشته را مقابل اين تيم بگيرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا سال گذشته در خانه آژاکس 2-1 شکست خورده بود اما امشب اجازه ندادند که آن نتیجه تکرار شود. 
آژاکس که در دیدار رفت هم دردسر زیادی برای بارسا ایجاد کرده بود، در دیدار امشب هم بازی را خوب آغاز کرد. مردان دی بوئر چند موقعیت بسیار خوب برای باز کردن دروازه تراشتگن داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.
در مقابل بارسا در یکی از معدود موقعیت هایش در نیمه اول، در دقیقه 36 توسط لیونل مسی به گل رسید. خروج اشتباه سیله سن از دروازه، این فرصت را به مسی داد تا روی ارسال بارترا، با یک ضربه سر نه چندان قدرتمندانه، گل اول را به نام خود ثبت کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی در نیمه دوم ادامه کرد. ولی آنها نه تنها نتوانستند به گل برسند، بلکه در دقیقه 71، با اخراج فلتمن، شرایط برای آنها دشوارتر شد.
بارسا از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را برد و در دقیقه 76 به گل دوم رسید. ارسال پدرو، با ضربه مسی، به گل دوم تبدیل شد. ستاره آرژانتینی با این گل، با رکورد 71 گل رائول در لیگ قهرمانان برابر شد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان دو گل به پایان برسد.


تاريخ : پنج شنبه 15 آبان 1393 | 10:21 AM | نویسنده : کیانا |

 

"مارکو رويس"، ستاره 25 ساله باشگاه دورتموند، به احتمال فراوان، تابستان آينده اين تيم را ترک خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه "بیلد" آلمان گزارش داد که این مهاجم ارزشمند که قابلیت بازی در تمام نقاط فاز تهاجمی را داراست، تمایل قلبی برای پیوستن به بارسلونا دارد با این حال سه باشگاه بایرن مونیخ،منچسترسیتی و رئال مادرید نیز مترصد جذب او هستند. 

رقم فسخ قرار داد او در ژوئن سال آینده، 25 میلیون یورو خواهد بود هرچند که ارزش واقعی رویس بیش از 50 میلیون یورو تخمین زده می شود. در این گزارش همچنین آمده است که باشگاه سیتی پیشنهاد حقوق سالیانه 13 میلیون یورو را به وی داده است. حقوقی که حتی بالاتر از دریافتی ریبری،لام و شواینی در بایرن مونیخ خواهد بود.

باشگاه بارسلونا در حال حاضر با مشکل عدم مجوز برای خرید بازیکن در تابستان آینده روبروست و در صورت تایید این حکم از سوی دادگاه حکمیت ورزشی در ماه دسامبر، رویس مجبور است به تیمی غیر از بارسلونا بیندیشد.


تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا امشب در آمستردام به مصاف تيم آژاکس خواهد رفت. ظهر امروز ضيافت ناهار مشترکي بين مديران ورزشي دو تيم در شهر آمستردام برگزار شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، "مارک اوورمارس"، بازیکن سابق تیم های آژاکس،آرسنال و بارسلونا که در حال حاضر مدیر ورزشی آژاکس محسوب می شود، پیش از شروع ضیافت به خبرنگاران گفت:" بازی بسیار حساسی با بارسا در پیش داریم. فصل گذشته این تیم را شکست دادیم اما وضعیت آن دیدار فرق می کرد. بازیکنان بارسا متفاوت با حال حاضر بودند و صعود این تیم نیز تقریبا قطعی شده بود." 

وی افزود:"داشتن مثلث تهاجمی نیمار،مسی و سوارز برای هر تیمی مثل یک رویاست.این بازی برای هوادارانمان و نیز سوارز بسیار ویژه است چرا که لوئیس پس از مدت ها به آمستردام و خانه اولش باز می گردد."


تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

رونالد دي بوئر بازيکن سابق تيم هاي آژاکس و بارسلونا اين روزها در تيم هاي پايه اي آژاکس مشغول فعاليت است.


 

به گزارش "ورزش سه"، رونالد که بر خلاف برادرش فرانک، به کار در تیم های پایه ای علاقمند است در آستانه بازی حساس امشب آژاکس در مقابل بارسلونا گفت:" از بارسا خاطراتی خوب و بد دارم. فصل 98-99 با این تیم قهرمان لالیگا شدم اما فصل بعد در لالیگا دوم شدیم و در نیمه نهایی کوپا دل ری و لیگ قهرمانان حذف شدیم. بازی امشب بازی پیچیده ای خواهد بود. نمی دانم آژاکس می تواند بارسا را شکست دهد یا خیر. فصل گذشته که چنین اتفاقی افتاد اما بارسا از آن شکست درس های زیادی گرفته است." 

دی بوئر در مورد هم تیمی قدیمی خود لوئیس انریکه که اکنون سرمربی بارسلوناست چنین گفت:" لوئیس یک برنده مادرزاد است. او،گواردیولا و برادرم فرانک، همیشه به ایجاد نوآوری در فوتبال می اندیشند و این نکته مثبت مربیگری آنهاست. برای انریکه آرزوی موفقیت دارم." 

دی بوئر سپس به صحبت از لیونل مسی پرداخت و گفت:" هیچوقت ندیده ام که او بد بازی کند.برای صحبت از او باید بلند شد و ایستاد . مسی بی همتاست و شایسته همه گونه احترام.کریس رونالدو هم بازیکنی استثنایی است اما از نظر من، مسی یک پله بالاتر از او قرار دارد."


تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:22 PM | نویسنده : کیانا |

 روزنامه موندو دیپورتیوو با تیتر " نیازمند یک واکنش" به ضرورت پیروزی بارسا در دیدار امشب مقابل آژاکس پس از دو شکست در لالیگا پرداخته است



تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس سوارز، مهاجم بارسلونا پيش از ديدار تيمش مقابل آژاکس، عنوان کرد که در صورت گلزني به تيم سابقش، خوشحالي نخواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس و بارسلونا امشب در آمستردام به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این اولین بازی لوئیس سوارز برای بارسا در لیگ قهرمانان است. سوارز همچنین فوتبالش در اروپا را در آژاکس شروع کرد و سپس به لیورپول منتقل شد. او عنوان کرد که در صورت گلزنی، خوشحالی نخواهد کرد.

او گفت: "اگر در لیگ قهرمانان گل بزنم، بسیار خوشحال خواهم شد و این چیزیست که می‌‌خواهم و از آن لذت می‌برم. با این حال، اگر گل بزنم، خوشحالی نخواهم کرد زیرا برای آژاکس احترام قائلم البته از گل اولم برای بارسا هم خوشحال خواهم بود. بازگشت به آمستردام فوق‌العاده است. این یک بازی ویژه برای من است و بسیار خوشحالم که اینجا بازی خواهم کرد. آژاکس مهم ترین باشگاه فوتبال من بود و چیز‌های زیادی آنجا یاد گرفتم، هم شخصیتی و هم مسائل فنی. به کمک آنها بود که رویای بازی کردن در لیگ قهرمانان با یک تیم درجه 1 برآورده شد."

سوارز همچنین احتمال بازگشتش به آژاکس را رد نکرد. او گفت: "همه از عشقی که به آنها دارم آگاهند، نه فقط برای شهر آمستردام بلکه برای هواداران و باشگاه. آنها بسیار خوب با من رفتار کردند و کمک زیادی به من کردند بنابراین مطمئنم که اگر شانس بازگشت به آنجا را در آینده داشته باشم، بازخواهم گشت."


تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تيم آژاکس و بارسلونا، امشب در دور چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان در ورزشگاه آمستردام آره‌نا شهر آمستردام به مصاف يکديگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اروگوئه ای در اولین بازی اش برای بارسا در لیگ قهرمانان، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

آژاکس

با وجود شکست در بازی رفت، آژاکس پس از آن عملکرد خوبی داشته و 3 پیروزی پیاپی به دست آورده است که همگی آنها پر گل بوده اند. در حقیقت آنها در 3 بازی، 11 گل به ثمر رسانده اند. در صورت پیروزی در بازی امشب، در 1 امتیازی بارسا قرار خواهند گرفت و کار شاگردان لوئیس انریکه را سخت خواهند کرد. دو تیم 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که دو پیروزی برای بارسا و یک پیروزی برای آژاکس به ثبت رسیده است. ویکتور فیشر، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب آژاکس برای بازی امشب خواهد بود.

بارسلونا

با شروع خوب در لالیگا ، شاگردان انریکه پس از شکست مقابل رئال مادرید دچار افت شدند و در خانه مقابل سلتاویگوو شکست خوردند. با حضور سوارز در ترکیب تیم، زوج حمله ی بارسا تکمیل شده ولی با این حال، مهاجم اروگوئه ای در بازی پیشین کار خاصی نتوانست انجام دهد. حال او در اولین بازی اش برای بارسا در لیگ قهرمانان، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. همچنین لیونل مسی در دو بازی اخیر خود گلزنی نکرده و تنها به 2 گل نیاز دارد تا به رکورد 71 گل رائول دست پیدا کند. رونالدو به یک گل نیاز داشت که شب گذشته موفق به گلزنی نشد. آندرس اینیستا، جرمی متئو، سرجی روبرتو و توماس فرمائلن، مصدومین بارسا برای بازی امروز هستند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:16 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.