سرمربی تیم پرسپولیس و دروازه‌بان تیم استقلال به صورت تصادفی در هتل المپیک با یکدیگر دیدار کردند.


 

به گزارش "ورزش سه" از فارس، برانکو ایوانکوویچ که به همراه دستیاران کرواتش در هتل المپیک مستقرند امشب به صورت تصادفی با مهدی رحمتی روبه‌رو شد.

دروازه‌بان تیم استقلال برخورد جالبی با سرمربی کنونی پرسپولیس داشت و نکته جالب این دیدار یک پیشنهاد از سوی مربی کروات بود.

 

برانکو خطاب به رحمتی گفت: با این شرایطی که داری تا 5 سال دیگر هم به فوتبال ادامه بده و با قدرت بازی کن.

دروازه‌بان تیم استقلال از سرمربی پرسپولیس تشکر و برای او و تیمش آرزوی موفقیت کرد.

استقلال فردا از ساعت 16:20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت.



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:22 AM | نویسنده : کیانا |

 

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا، امیدوار است تیمش با قهرمانی در جام باشگاه های جهان، به یک رکورد ‏ویژه در این رقابت ها دست پیدا کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، کاتالان ها پیش از این در سال های 2009 و 2011 در این مسابقات به قهرمانی ‏رسیدند و در صورتی که بتوانند در رقابت های امسال هم قهرمان شوند، به اولین تیمی تبدیل می شوند که ‏در فرمت جدید این مسابقات، 3 بار جام قهرمانی را بالای سر برد.‏
شاگردان لوئیس انریکه فردا در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل گوانگژو قرار خواهند گرفت و اینیستا ‏مصمم است تا از این فرصت بیشترین استفاده را ببرد.‏
او به سایت فیفا گفت:" ما مصمم هستیم تا بهترین بازی های مان را ارائه بدهیم؛ همانطور که همیشه در ‏این باشگاه کار می کنیم. هر بار که به اینجا می آییم، همیشه بسیار تحت تاثیر قرار می گیریم و می خواهیم ‏بیشترین تاثیر را روی هواداران بگذاریم.‏
می خواهیم یک قهرمانی دیگر به دست بیاوریم و یک سال فوق العاده دیگر را رقم بزنیم. این یک فرصت ‏فوق العاده است. ما برای یک قهرمانی دیگر به ژاپن آمده ایم و بسیار مصمم هستیم تا این کار را انجام ‏بدهیم. ما بسیار هیجان زده هستیم. ‏
می دانیم که شانس بیشتری نسبت به حریفان داریم و این باعث می شود تا این رقابت ها را بیشتر جدی ‏بگیریم. فکر می کنم تیم فوق العاده ای داریم. همه ما سبک بازی ای که می خواهیم ارائه بدهیم را می ‏شناسیم و در همان مسیر حرکت می کنیم. ‏
ما سال فوق العاده ای داشتیم که در آن به جام های زیادی رسیدیم و شایستگی اش را داشتیم. می خواهیم ‏یک جام دیگر به دست بیاوریم."‏
در صورتی که بارسا بتواند در دیدار فردا گوانگژو را شکست بدهد، حریف ریورپلاته در دیدار فینال ‏خواهد شد.‏


تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:16 AM | نویسنده : کیانا |

 

فردا در شهر یوکوهامای ژاپن، دومین بازی نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها را دو تیم بارسلونا و گوانگژوی چین برگزار خواهند کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، گوانگژو به عنوان قهرمان آسیا، پس از حذف کلوب آمریکای مکزیک موفق شد حریف بارسلونا در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها شود و فردا ساعت 14 به وقت ایران، مصاف جذابی را برابر قهرمان اروپا برگزار خواهد کرد. برنده این بازی به مصاف ریورپلاته آرژانتین در مسابقه فینال خواهد رفت.


بارسلونا


بارسا خرداد گذشته در فینال لیگ قهرمانان موفق شد با شکست 3-1 یوونتوس، ضمن کسب پنجمین عنوان قهرمانی اروپای خود، مجوز حضور در جام جهانی باشگاه ها را کسب کند. کاروان بارسلونا از روز یکشنبه وارد یوکوهاما شده و لوئیس انریکه در حال آماده سازی تیمش برای مصاف با گوانگژو است. 

امید اول آبی اناری ها مثل همیشه لیونل مسی است. فوق ستاره آرژانتینی که سه هفته ای است با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به ترکیب بارسا بازگشته، با آمادگی کامل پای به این مسابقات خواهد گذاشت و خطرناک ترین مهره بارسلونا محسوب می شود. 

اما یکی از مشکلات بارسا در این تورنمنت، مصدومیت نیمار است. ستاره برزیلی هفته گذشته در لورکوزن از ناحیه کشاله ران آسیب دید تا دیدار نیمه نهایی برابر گوانگژو را از دست بدهد. به همین دلیل فردا شاهد شکل گیری مثلث زهردار MSN در بارسا نخواهیم بود؛ با این حال پس از اضافه شدن نیمار به تمرین امروز بارسلونا، پیش بینی می شود که در صورت صعود احتمالی بارسا به فینال، نیمار در دیدار پایانی بتواند کنار مسی و سوارز برای کاتالان ها به میدان برود. 

فردا پس از مسی، امید بارسایی ها به گلزنی سوارز خواهد بود. ستاره ای که در 8 بازی از 9 بازی اخیر تیمش گلزنی کرده است. بارسلونا فردا برای رسیدن به فینال و کسب پنحمین عنوان قهرمانی خود که یک رکورد نیز خواهد بود، چشم به یک پیروزی قاطعانه برابر حریف چینی دارد.


گوانگژو

گوانگژو که چند سالی است برای خود در فوتبال آسیا نامی دست و پا کرده، ماه گذشته با پیروزی بر الاهلی امارات موفق شد دومین عنوان قهرمانی آسیای خود را در سه سال اخیر تصاحب کند. آنها اولین قهرمانی خود را با مربیگری مارچلو لیپی تصاحب کرده بودند. 

گوانگژو با مربیگری فیلیپه اسکولاری و داشتن برزیلی های نامداری چون روبینیو و پائولینیو، دو روز پیش موفق شد در بازی یک چهارم جام جهانی باشگاه ها و در عین شگفتی، تیم آمریکای مکزیک را از پیش رو بردارد. چینی ها تا دقیقه 80 از حریف سرشناس خود عقب بودند اما توانستند با زدن دو گل، پای به نیمه نهایی و نبرد با بارسلونا بگذارند. 
اسکولاری در مصاحبه دو روز اخیر خود پیروزی بر بارسلونا را غیرممکن ندانسته و وعده یک دیدار خوب و نزدیک را به هواداران فوتبال داده است. چشم امید هواداران گوانگژو علاوه بر روبینیو و پائولینیو به درخشش ژنگ ژی کاپیتان تیمشان نیز دوخته شده  و باید دید قهرمان آسیا در مقابل بارسلونای بزرگ تا کجا مقاومت خواهد کرد.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:14 AM | نویسنده : کیانا |

 

در بین مربیان دوران فوتبالی سیدمهدی رحمتی علی دایی نقش ویژه‌ای دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، دایی که پس از امیر قلعه‌نویی و منصور ابراهیم‌زاده هدایت تیم را در دست گرفت، اولین کسی بود که به سیدمهدی رحمتی به عنوان دروازه‌بان ثابت تیم ملی اطمینان کرد و پیراهن شماره یک تیم ملی را برتن او کرد. 

رحمتی که با دایی ملی‌پوش شده بود، روند مثبت خود را با وی، افشین قطبی و البته کارلوس کی‌روش ادامه داد و اگر مصاحبه تند و تیزش و موضوع خداحافظی‌اش در میان نبود شاید همچنان به عنوان شماره یک در تیم ملی بازی می کرد. رحمتی البته از قبل در جمع ستارگان فوتبال حضور داشت اما زیرسایه میرزاپور فرصت چندانی برای بازی به وی نمی‌رسید تا اینکه علی دایی به او اعتماد کرد و وی را به عنوان گلر شماره یک برگزید. طبعا دایی با تاثیری که روی زندگی فوتبالی رحمتی گذاشته است، در ابتدای مسابقه خوش و بش گرمی با بهترین بازیکن این فصل استقلال انجام خواهد داد. اگرچه ماموریت اصلی شاگردان دایی فروریختن دروازه رحمتی است که در تهران سخت‌تر گل می‌خورد.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:8 AM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی از طریق لوئیس سوارز، پیراهن امضا شده خود را به مناسبت تولد مارتین اشکرتل، مدافع ارزشمند باشگاه لیورپول، برای وی ارسال کرد.(سوارز و اشکرتل سه فصل در لیورپول هم تیمی بودند.)


 

به گزارش "ورزش سه"، اشکرتل شب گذشته با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود، از سوارز و لئو مسی بخاطر این هدیه ارزشمند قدردانی کرد.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:7 AM | نویسنده : کیانا |

 

پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال از خانواده حجازی درخواست کرده صحنه‌هایی که به او مربوط است را از فیلم من ناصر حجازی هستم بیرون بیاورند.


 

به گزارش "ورزش سه"، پرویز برومند که بابت نمایش نامطمئنش در بازی مقابل سایپا که با شکست 4 گله استقلال و اخراج حجازی همراه شد، همواره مورد اتهام هواداران حجازی بوده که این‌بار وی به دفاع از خود برآمده است.

پرویز برومند به ایلنا گفت : در مورد فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" با همسر ناصر خان صحبت کردم و قرار شد آن صحنه هایی که مربوط به ما بود را بردارند و آنها هم گفتند که آن صحنه‌ها حذف خواهد شد. شنیده ام که این فیلم اکران شده و اگر آن صحنه ها باشد و ما را خائن معرفی کرده باشند، شکایت خواهم کرد.

وی افزود: رابطه ناصر خان و امیر قلعه نویی مثل رابطه استاد و شاگرد بود و هیچ مشکلی نداشتند. اگر هم مشکلی بوده من در جریان آن نبودم چون تا آن موقعی که ما بودیم مشکلی نبود. من در مورد خودم صحبت می‌کنم که به دروغ می‌گویند در بازی با سایپا خیانت کردیم. می خواهم بگویم چقدر ساده به یک نفر انگ می‌زنند. به راحتی نمی‌شود از این اتهام گذشت. اتهام خیانت سنگین است و مگر می‌شود از آن راحت گذشت که فردوسی پور در برنامه اش می گوید بیایید و گذشت کنید.

وی ادامه داد: حاشیه های بازی با سایپا به این دلیل بود که ما سه بر یک جلو بودیم اما چهار بر سه بازی را باختیم. من اصلا قرار نبود در آن بازی به زمین بروم و بازی کنم چون مصدوم بودم و مچ پایم خراب بود. من به اصرار خود ناصر خان بازی کردم چون به دکتر نوروزی گفته بود هر طوری شده پرویز را به بازی برسان و باید بازی کند. من حتی لباس بازی هم نداشتم و از یحیوی و بابازاده خواستم لباس شان را به من بدهند و با آن شرایط مرا به زمین فرستادند.

دروازه بان سابق استقلال اظهار داشت: آن باخت معروف به سایپا یک اتفاق بود و افتاد. به نظر من آن باخت به خاطر ضعف خط دفاع تیم ما بود. البته سایپا هم تیم خوبی بود و جوانهای خیلی خوبی داشت و باعث شد آن اتفاق بیفتد.

برومند در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا ذهن حجازی را نسبت به شماها خراب نکرده بودند؛ گفت: نمی‌دانم؛ من از این مسائل اطلاع ندارم. ارتباط من و ناصر خان دلی بود چون ناصر خان الگوی من بود و همدیگر را خیلی دوست داشتیم. هیچ وقت بین من و ناصر خان هیچ مشکلی پیش نیامد.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:3 AM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه در نشست خبری بازی با گوانگژو، به حاشیه های ایجاد شده توسط توئیت جنجالی اش واکنش نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه پس از اشتباه باشگاه رئال مادرید در استفاده از چریشف محروم در بازی مقابل کادیز که آنها را در آستانه حذف قطعی از کوپا دل ری قرار داده، با گذاشتن شکلک های خنده در توئیتر خود،رئالی ها را به باد تمسخر گرفت. آربلوا چند روز بعد در مصاحبه خود به تندی به پیکه تاخت و پیکه نیز در مقام پاسخ، از لفظی ناشایست علیه مدافع رئال استفاده کرد که این اقدام او با واکنش راموس و گرانرو مواجه شد.

پیکه این روزها همراه بارسلونا در ژاپن حضور دارد و امروز نیز در نشست خبری بازی نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها حضور یافت. او در واکنش به حاشیه های موجود گفت:" من زمانیکه رئال با کادیز بازی می کرد، مشغول تماشای یک برنامه کمدی بودم که بسیار مرا به خنده واداشته بود. توئیت من یک شوخی بود همین. به آربلوا هم هیچگونه توهینی نکردم که این همه حاشیه ایجاد شده است. 

در مورد دفاع گرانرو از آربلوا هم نظر خاصی ندارم چون هر کسی آزاد است هرگونه می خواهد اظهارنظر کند و من نمی توانم همه را کنترل کنم. راموس هم به عنوان کاپیتان رئال وظیفه داشت از بازیکن تیمش دفاع کند. من همیشه او را تحسن کرده ام و این را جدی می گویم."


تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:2 AM | نویسنده : کیانا |

 

سرمربی معروف برزیلی گوانگژو، یک روز مانده به بازی حساس مقابل بارسلونا وعده انجام یک دیدار خوب مقابل قهرمان اروپا را داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، گوانگژو به عنوان قهرمان آسیا، پس از مغلوب کردن آمریکای مکزیک، فردا در یوکوهاما و از مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها، باید مقابل بارسلونا قرار بگیرد؛ در حالیکه کسی برای صعود این تیم به فینال شانسی قائل نیست. 

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی گوانگژو در نشست خبری این بازی گفت:" ما روز به روز بهتر می شویم و باید از بازیکنانم بدین منظور ستایش کنم. به قدرت خودمان و بارسلونا آگاهیم و می دانیم که بارسلونا قهرمان اروپا و یکی از بهترین تیم های دنیاست. بازیکنان من بسیار باانگیزه اند و مطمئنم بازی خوبی برابر بارسا ارائه خواهند داد." 

اسکولاری در مورد مهار کردن مسی گفت:" مسی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست و فکر نمی کنم گذاشتن یک بازیکن برای مهار او کفایت کند. او را نمی توان نفر به نفر کنترل کرد؛ باید این کار را گروهی انجام دهیم. در ضمن بارسا بازیکنان ارزشمند دیگری مثل سوارز و اینیستا دارد که می توانند سرنوشت هر دیداری را تعیین کنند." 

غیبت نیمار:" نیمار یکی از سه بازیکن برتر دنیاست و این را همه می دانند. غیبت او در هر تیمی می تواند تاثیرگذار باشد به جز بارسلونا؛ چون این تیم 25 بازیکن مثل نیمار دارد. نیمار اگر به همین روند ادامه دهد، به زودی می تواند به بهترین بازیکن دنیا بدل شود."

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:0 AM | نویسنده : کیانا |

 

فردا در قطعه نام آوران بهشت، تولد 66 سالگی ناصر حجازی برگزار می شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی فرزند مر حوم حجازی در صفحه رسمی خودش در اینستاگرام از برگزاری جشن تولد 66 سالگی ناصر حجازی با حضور هوادارن و اقوام و دوستان آن مرحوم خبر داد.

او در این مورد گفت: ما قصدی برای برگزاری مراسم تولدم پدرم نداشتیم ولی اصرا رهوادارن باعث شد تا برای فردا 10 صبح ر قطعه نام آوران بهشت زهرا مراسمی برای یادآوری تولد آن مرحوم برگزار کنیم.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:0 AM | نویسنده : کیانا |

 

امروز نیمار برای اولین بار پس از یک هفته توانست به تمرینات بارسلونا بازگشته و همراه فیزیوتراپ باشگاه دور زمین بدود.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که سه شنبه گذشته، یک روز قبل از دیدار مقابل لورکوزن، دچار مصدومیت در تمرین بارسلونا شده بود، بازی نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها را از دست داده اما پس از بازگشت او به تمرینات، حالا امیدواری ها به حضورش در بازی فینال(در صورت پیروزی بارسا بر گوانگژو) قوت گرفته است.



 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:59 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در یوکوهاما و در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها به مصاف گوانگژو خواهد رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، گوانگژو در مرحله قبل موفق شد در عین شگفتی، تیم آمریکای مکزیک را حذف کرده و خود رقیب بارسا در نیمه نهایی شود. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" به این بازی مثل یک بازی مهم نگاه می کنیم. سه بازی اخیر این تیم را به دقت آنالیز کرده ایم و می دانیم که در دفاع و حمله چه برنامه هایی دارد. این بازی هرگز یک بازی فرمالیته برای ما نیست و ما آن را جدی گرفته ایم. 
برزیلی هایی که گوانگژو دارد (روبینیو و پائولینیو) این تیم را قدرتمندتر کرده اند. فراموش نکنید که فوتبال پر از شگفتی هاست اگر قبول ندارید از تیم آمریکای مکزیک بپرسید که به عنوان شانس اول صعود به نیمه نهایی برابر گوانگژو قرار گرفت و شکست خورد. 
جام جهانی باشگاه ها میدانی نیست که شما هر سال فرصت حضور در آن را داشته باشید و از حضور در اینجا هیجان زده و خوشحالیم. می خواهیم سال 2015 را به بهترین شکل و با یک قهرمانی دیگر تمام کنیم." 

انریکه در مورد وضعیت مصدومیت نیمار گفت:" او مراحل درمانی خود را سپری می کند. اینکه نیمار را در تمرینات ندیده اید، بدین معنی نیست که تمرین نمی کند. او جایی دیگر مشغول تمرینات اختصاصی است البته من مجبور نیستم روی او ریسک کنم. به طور حتم هر زمان که احساس کنم زمان استفاده از او رسیده و مشکل مصدومیتش برطرف شده، به او میدان خواهم داد. در حال حاضر تنها به پیروزی بر گوانگژو فکر می کنم نه بازی دادن به نیمار."

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:58 AM | نویسنده : کیانا |

 

دنی آلوس، مدافع بارسلونا در وصف شخصیت خود گفت که یک انسان خوب دیوانه است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع برزیلی به همراه بارسا به ژاپن سفر کرده تا در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند. آلوز 32 ساله در مصاحبه با O''Globo عنوان کرد که سعی می‌کند از زندگی لذت ببرد و از حواشی فوتبال و دروغ‌هایش متنفر است.
او گفت:" از چیزهایی که فوتبال را احاطه کرده متنفرم. من در این دنیا زندگی می‌کنم ولی به آن تعلقی ندارم. دروغ‌های زیادی شنیده می‌شود ولی من انسان صادقی هستم. گاهی فکر می‌کنم مردم آماده نیستند که درباره حقیقت با آنها بحث کرد."
آلوز درباره زندگی اش پس از فوتبال گفت:" من یک انسان خوب دیوانه هستم که از زندگی لذت می‌برم. خیلی کم تلویزیون نگاه می‌کنم زیرا پر از اخبار بد است. به دنبال زندگی هستم. دوست دارم شخصیت داشته باشم و یک سبک به خصوصی از لباس پوشیدن را دارم. فکر می‌کنم عادی بودن خسته کننده است. باشگاه همیشه به ما خودرو می‌دهد و خودروی من همیشه پر از رنگ است. اینجور چیزها را دوست دارم. زندگی من آزاد است. برای فوتبال قوانین خاص خودم را دارم ولی در زندگی ام آزادم و در دیوانگی زندگی می‌کنم. وقتی فوتبالم تمام شود، کوله ام را بر می‌دارم و دنیا را می‌گردم. تماشای فوتبال فوق‌العاده است ولی اسیر آن نخواهم شد."ش


تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:23 AM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا عنوان کرد که سوت‌های اعتراضی علیه او برایش مهم نیست و متوجه دلیل آن نمی‌شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه با اظهار نظرات پیاپی اش علیه رئال مادرید و صحبت‌هایش علیه سرود ملی اسپانیا، دشمن شماره یک اسپانیایی ها در طول سال گذشته بوده است. در تمامی طول بازی‌های تیم ملی اسپانیا او توسط هواداران هو شده و تمسخر کردن حذف رئال از کوپا دل ری، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی بر علیه او به همراه داشته است.
او در این رابطه گفت:" این شرایطی است که باید با آن زندگی کنم. زیاد به آن فکر نمی‌کنم. مردم این قضیه را بزرگ می‌کنند زیرا من خودم هستم، زیرا این موضوع مد شده است. ولی در بیشتر مواقع متوجه نمی‌شوم. چند وقت پیش در تیم ملی اسپانیا، از مارک بارترا در بین دو نیمه پرسیدم که امروز من را هو نخواهند کرد نه؟ و او خیلی خندید زیرا دائما در حال هو شدن بودم. ولی انقدر روی بازی تمرکز داشتم و حتی متوجه آن نشدم.
در یک سو، 100 نفر در حال هو کردن هستند و به نظر می‌رسد همه این کار را انجام می‌دهند و در سوی دیگر، هیچ دلیلی برای آن پیدا نمی‌کنم. آنها اعتراضی می‌کنند که درست نیست. پیکه اسپانیایی نیست. اظهار نظر پیکه درباره کوین رولدان درست نبود . ولی این ها همه به خاطر رقابت رئال بارسا است و من نمی‌فهمم چه ارتباطی با تیم ملی دارد. هیچ بحث و جدلی به نظرم منطقی نمی‌آید. من خیلی خوشحالم که یک ورزشکار حرفه ای هستم ولی آیا این باید مردم را عصبانی کند؟"


تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:18 AM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا عنوان کرد که رابطه نزدیکی با مسی دارد و به هماهنگی خوبی با فوق ستاره بارسا رسیده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز فصل گذشته از لیورپول به بارسلونا پیوست و توانست به همراه این تیم در اولین فصل حضورش سه گانه را کسب کند. حال او از رابطه نزدیکش با مسی و هماهنگی بالایش با او در مصاحبه با مارکا سخن گفت.
او گفت:" از بازی کردن کنار مسی لذت می‌برم. کارهایی که او می‌کند فوق‌العاده است. اروگوئه ای ها و آرژانتینی‌ها زندگی مشابهی دارند. روز را مثل هم می‌گذرانند و فرهنگ مشابهی دارند. به علاوه، من و مسی هم سن هستیم."
سوارز ادامه داد:" قهرمانی در چمپیونزلیگ رویای من بود و به واقعیت پیوست. دوست دارم به کسب دستاوردهای بزرگ ادامه دهم. فکر می‌کنم هواداران تلاش من در هر بازی را می‌بینند. هیچگاه کم نمی‌گذارم و همیشه تمام تلاشم را برای تیم انجام می‌دهم. همه می‌دانند که رویایم بازی کردن برای بارسا است. دوست دارم تمام تلاشم را برای این پیراهن انجام بدهم."

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:18 AM | نویسنده : کیانا |

 

یوردی آلبا، بال چپ بارسلونا، شرایط تیمش پیش از مصاف با گوانگژو حتی در غیبت نیمار را عالی توصیف کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از روز یکشنبه برای حضور در جام جهانی باشگاه ها وارد شهر یوکوهامای ژاپن شده و باید روز پنجشنبه در نیمه نهایی به مصاف گوانگژو برود. بارسلونا در این مسابقه نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و ممکن است این بازیکن حتی به بازی فینال احتمالی هم نرسد. 

یوردی آلبا در همین رابطه به مارکا گفت:" همه می دانیم که نیمار چه بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. او یکی از سه بازیکن برتر حال حاضر دنیاست؛ با این حال وضعیت بارسلونا از این بهتر نمی شود و معتقدم در نبود نیمار و حتی مسی هم مشکلی مقابل گوانگژو نخواهیم داشت. 
بارسا پر از بازیکنان باکیفیت و ستاره است که قادر هستند سرنوشت هر مسابقه ای را به تنهایی تعیین کنند با این حال  بازهم تاکید می کنم که نیمار تحت هر شرایطی بازیکن مهمی برای ما به حساب می آید."


تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:0 AM | نویسنده : کیانا |

 

خاویر ماسکرانو ملقب به رئیس کوچک، ارتباط و صمیمیت خالصانه بین مسی، نیمار و سوارز را الگویی برای سایر بازیکنان بارسا می داند.


 

به گزارش "ورزش سه"، مثلث MSN بارسلونا متشکل از مسی، سوارز و نیمار، در سال 2015 بیش از 70 درصد گل های بارسا را به ثمر رسانده اند. بسیاری بر این عقیده اند که در تاریخ فوتبال، چنین مثلثی بی سابقه است. 

ماسکرانو، مدافع ارزشمند بارسلونا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" نمی دانم دیگر فوتبال چنین مثلثی به خود حواهد دید یا خیر. مسی، سوارز و نیمار، ارتباطی بسیار دوستانه باهم دارند و واقعیت این است که این دوستی کاملا صادقانه است.
اینکه این سه بازیکن که در هر تیمی می توانند شماره یک باشند، تا این حد از غرور خود گذشته و برای یکدیگر در زمین فداکاری می کنند شگفت انگیز است. وقتی من و دیگر بازیکنان بارسا این سه بازیکن را چنین می بینیم، خودمان هم الگو گرفته و سعی می کنیم راه آنها را دنبال کنیم."


تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:56 AM | نویسنده : کیانا |

 

دنی آلوس، مدافع بارسا، پس از پیروزی 4-0 تیمش مقابل رئال سوسیداد، نیمار را هیولایی بدون ‏محدودیت، توصیف کرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که در این فصل در فرم بسیار خوبی قرار دارد، در این دیدار دو گل زد و ‏دو پاس گل داد تا آبی و اناری ها به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنند.‏
دنی آلوس به خبرنگاران گفت:" ما خیلی راضی به خانه می رویم. این یک دیدار دیگر بود که در آن گلی ‏دریافت نکردیم. هدف ما این است که همه کسانی که بارسا را دوست دارند، خوشحال باشند و وقتی ‏MSN‏ ‏گلزنی می کنند، همه خوشحال هستند. همه از بازی آنها لذت می برند. فرقی نمی کند چه کسی گل بزند یا ‏پاس گل بدهد. اگر ما درست بازی کنیم، همه در نهایت خوشحال خواهند بود.‏
پیشرفت نیمار فوق العاده بوده است. او هرکاری بخواهد، انجام می دهد زیرا پتانسیلش را دارد. او یک ‏هیولاست. برای من فرقی ندارد چه کسی در صدر جدول گلزنان لالیگاست. من تنها به دستیابی به اهدافی ‏که بارسا در ابتدای فصل تعیین کرده، فکر می کنم."‏

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:13 PM | نویسنده : کیانا |

 

دیدار تیم های بارسلونا و سوسیداد لحظاتی پیش با نتیجه 4-0 به نفع بارسلونا خاتمه یافت تا آبی اناری ها مقتدرانه به صدرنشینی خود ادامه دهند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که این روزها روند صعودی خیره کننده ای را سپری می کند، پس از 2 برد شیرین 4-0 در زمین رئال و نیز 6-1 بر رم در لیگ قهرمانان، با روحیه ای مضاعف به مصاف سوسیداد بحران زده این فصل آمده بود. سوسیداد هفته گذشته پس از ناکامی های متوالی موفق شده بود  با مربی جدید خود، سویا را با دو گل مغلوب کند و تا رده 14 جدول خود را بالا بکشد.



بازی مطابق انتظار با حملات پی درپی بارسا آغاز شد و این تیم با حمایت هوادارانش و نیز کیفیت بالای بازیکنان خط میانی اش، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در همان دقیقه 3 توسط سوارز می توانست به گل دست یابد اما دروازه بان سوسیداد در مصاف با سوارز موفق تر عمل کرد. 

کمی بعد، نوبت به اینیستا رسید تا با یک ضربه سر تا آستانه باز کردن دروازه سوسیداد پیش برود ولی توپ او به تیر برخورد کرد و در برگشت نیز بازیکنان بارسا موفق به استفاده از ریباند نشدند. پس از چند حمله دیگر، سرانجام نیمار در دقیقه 22 موفق شد قفل دروازه میهمان زردپوش را بشکند. 
نفوذ دنی آلوس از راست و سانتر زیبای این بازیکن را نیمار با ضربه سر به گل تبدیل کرد. این سیزدهمین گل فصل ستاره برزیلی بود.


این پایان کار بارسا در نیمه اول نبود؛ چرا که در دقیقه 42 سوارز نیز موفق شد گلزنی کرده و حساب کار را 2-0 کند. همکاری اینیستا و دنی آلوس، با پاس ستاره برزیلی به سوارز همراه شد و ضربه استثنایی مهاجم اروگوئه ای، دومین گل بازی را به دنبال داشت. این دوازدهمین گل فصل سوارز بود. نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با میدانداری بارسلونا آغاز شد و این تیم 8 دقیقه برای زدن گل سوم خود انتظار کشید. پاس در عمق اینیستا، ژرمی متئو را در سمت چپ صاحب توپ کرد و او با یک ارسال عرضی، نیمار را درموقعیت گلزنی قرار داد. ضربه بغل پای ستاره برزیلی نیز گل سوم بارسا را رقم زد.



لوئیس انریکه پس از گل سوم، ترجیح داد هر سه تعویض خود را به فاصله 15 دقیقه انجام دهد. آدریانو، آلبا و بارترا،  جای آلوس، متئو و ماسکرانو را در زمین گرفتند. سوسیداد که تا دقیقه 75 تنها یک بار وارد محوطه جریمه بارسلونا شده بود، در این لحظه برای دومین بار موقعیت گلزنی پیدا کرد اما ضربه یوری ره به جایی نبرد تا حساب کار همچنان 3-0 باقی بماند.

سوسیداد در یک ربع پایانی بازی حملاتی چند روی دروازه بارسلونا تدارک دید اما ضربات بی دقت بازیکنان این تیم راهی به دروازه براوو پیدا نکردند؛ بخصوص در دقیقه 86 بازی که بروما پس از دریبل پیکه، ضربه ای به سمت دروازه بارسا شلیک کرد اما براوو به زیبایی مانع گل شدن این توپ شد.

بلافاصله بارسا به این حمله واکنش نشان داد اما شوت محکم مسی به تیر برخورد کرد تا فوق ستاره آرژانتینی در گلزنی ناکام بماند اما دقیقه 92 سرانجام مسی هم به گل دست یافت. او روی پاس نیمار موفق شد دروازه خالی سوسیداد را باز کرده تا پیروزی بارسلونا پرگل تر شود.

سرانجام این بازی با نتیجه 4-0 و با گل های مثلث MSN به سود بارسلونا به اتمام رسید.


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

مسی، سوارز و پیکه، پیش از شروع بازی با سوسیداد، همراه فرزندان خود وارد زمین شده و با آنها در عکس تیمی بارسلونا حاضر شدند.


 

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا از ساعت 18.30 در نوکمپ به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.


به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر اعلام شده است:

بارسلونا: براوو، آلوس، پیکه، ماسکرانو، متیو، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، مسی، سواز، نیمار

سوسیداد: رولی، میکل، گرانرو، آگیرچه، اینیگو، پیترو، ولا، پاردو، کانالس، یوری، الوستوندو




تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:5 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاویر ماسکرانو، مدافع-هافبک باتجربه بارسا، بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت از ناحیه ران، می تواند ‏تیمش را در دیدار امروز مقابل رئال سوسیداد همراهی کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، ماسکرانو در پیروزی 4-0 بارسا مقابل رئال مادرید دچار آسیب دیدگی شد و ‏دیدار مقابل رم در چمپیونزلیگ که با پیروزی 6-1 آبی و اناری ها به پایان رسید را ازدست داد.‏
او می تواند در دیدار امروز جای سرخی روبرتو را در ترکیب اصلی بگیرد که در دیدار رم از ناحیه ‏قوزک پا دچار آسیب دیدگی شده بود.‏ سرخی روبرتو از روز جمعه در تمرینات حضور نداشت و در چند روز آینده نیز نمی تواند در تمرینات ‏شرکت کند. ‏
در مقابل، آندرس اینیستا، کاپیتان بارسا، که برای احتیاط در دیدار مقابل رم به میدان نرفت، می تواند ‏امروز بار دیگر تیمش را همراهی کند. لیونل مسی هم بعد از حضور 35 دقیقه ای مقابل رئال و زدن دو ‏گل مقابل رم، امروز بعد از دو ماه در لالیگا از ابتدا به میدان می رود.‏

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 9:55 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای سرجیو بوسکتس، پاداشی در نظر بگیرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بوسکتس که اخیرا قراردادش را تا پایان 2019 تمدید کرده، عملکرد خیلی خوبی در فصل جاری داشته و از عوامل اصلی موفقیت بارسا بوده است. حال مارکا گزارش داد که جوزپ ماریا بارتومئو به بوسکتس قول داده تا در پایان فصل، پاداشی ویژه برایش در نظر بگیرد. بوسکتس در حال حاضر ششمین بازیکن پردرآمد بارسلوناست و انتظار می‌رود در پایان فصل، 1 میلیون یورو پاداش بگیرد.

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 9:54 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدیرعامل استقلال می گوید به دنبال تمدید قرارداد مهدی رحمتی به مدت سه سال با تیمش است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده مصاحبه مفصلی با سایت باشگاه استقلال انجام داده است که متن آن را می‌خوانید:

**آقای افشارزاده! این روزها هواداران استقلال در پیامها و کامنت های خود از مدیریت شما خصوصا در فصل نقل و انتقالات طی فصل جاری و گذشته به نیکی یاد می کنند و از شما بعنوان مدیرعامل محبوب یاد می کنند. نظرتان در این مورد چیست ؟


 این نظر لطف هواداران است . من هر جا که بوده ام تلاش داشته ام به بهترین شکل انجام وظیفه کنم . من خود را خدمتگزار مردم در ورزش می دانم و امروز که می بینم هواداران از روند تیم راضی هستند من هم خوشحالم . 

**درخصوص بازی با نفت و صعود به مرحله بعدی جام حذفی صحبت کنید. 

طبیعی است که مسابقات جام حذفی، از حساسیت و دشواری بیشتری نسبت به مسابقات لیگ برخوردار باشد، زیرا تیم‌ها فرصت جبران ندارند و با یک شکست، حذف می‌شوند. ما هم پس از بازی با فولاد، دنبال شکست دادن نفت بودیم تا بتوانیم راهی مرحله بعد می‌شویم. فکر می‌کنم کیفیت چمن ورزشگاه در بازی هر دو تیم تأثیر داشت. البته آنها به این زمین عادت داشتند اما تیم ما نتوانست مثل همیشه راحت بازی کند. با این حال ما در طول بازی هم می‌توانستیم برنده شویم. بیشتر از 40 دقیقه هم 10 نفره بودیم اما در نهایت پیروز شدیم و از این بابت بسیار خوشحالم. 

**به قهرمانی در لیگ یا جام حذفی امید دارید؟ تیم شما تیم بسیار خوبی است.

 استقلال شانس اول قهرمانی نیم‌فصل نیز هست اما باید بدانیم در نیم فصل به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. راه زیادی تا پایان بازی‌ها و کسب قهرمانی مانده است . ما در کنار بازیکنان باتجربه ، جوانان بسیار خوبی داریم . هدف ما، شاد کردن دل هواداران است.

 **مهدی رحمتی هم در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و در ضربات پنالتی بسیار خوب عمل کرد و 3 ضربه پنالتی را مهار کرد. برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او دارید؟ زیرا قراردادش یک ساله است.

 تیمی که بازیکن باتجربه بیشتری داشته باشد، در ضربات پنالتی هم شانس بیشتری دارد، بدون تردید داشتن مهدی رحمتی برای هر تیمی یک نعمت است. او نه تنها یک بازیکن بلکه یک فرمانده بزرگ در میدان است و در شرایط حساس مثل بازی با نفت است که بازیکنان بزرگ، نقش و اثر خود را نشان می‌دهند. فکر می‌کنم مهدی رحمتی با این آمادگی و شرایط مطلوبی که دارد، می‌تواند تا چند سال آینده، همچنان دروازه‌بان اول ایران باشد. در اینجا به عنوان مدیرعامل استقلال و به نمایندگی از همه هواداران عزیز استقلال ، اعلام می‌کنم باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد 3 ساله مهدی رحمتی است، استقلال خانه این بازیکن است و با امضای این قرارداد، خیال خودش و هواداران تا 3 سال آینده راحت می‌شود.

 **وضعیت اسپانسر باشگاه به کجا رسید؟ 

متأسفانه هنوز نوبت دوم تعهد اسپانسر پرداخت نشده و ما هم منتظر هستیم و در این مدت سعی کردیم با حمایت، صبوری و تحمل بدقولی‌ها، از حضور اسپانسر در بخش خصوصی در فوتبال حمایت کنیم. باید از تلاش‌های آقای سبک‌دست، عضو هیئت مدیره باشگاه نیز تشکر کنم.

 **در چند مدت اخیر، صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر این که در قرارداد برخی بازیکنان بندهای خاصی وجود دارد.

 این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. همه قراردادهای ما به صورت روشن، شفاف و اصولی نوشته شده است. باید بگویم هیچ بندی وجود ندارد که باشگاه را ملزم به پرداخت مبلغی بیشتر از مبلغ مشخص شده کند. همچنین مبالغی به عنوان پاداش آمده، مثل آقای گل شدن که این هم در همه دنیا و همه تیم‌ها مرسوم است. هیچ بند غیرعرفی در قرارداد، وجود ندارد و تکذیب می‌شود. قراردادها در فدراسیون موجود است و قابل مشاهده است . حتی مهدی رحمتی نزدیک به یک میلیارد تومان از سال های گذشته از استقلال طلبکار است. بازیکنان زیادی داریم که از گذشته طلب دارند و به احترام هواداران و ما تاکنون تحمل کرده اند . از بازیکنانی مثل طالبلو ، برهانی ، حیدری ، عمران زاده ، شهباززاده و دیگر بازیکنان تیم که به خوبی شرایط سخت باشگاه را درک کردند و با دوستان کمیته نقل و انتقالات همکاری کردند تشکر می کنم .

 **این روزها شایعاتی مبنی بر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال در نیم فصل مطرح شده. در این خصوص صحبت می‌کنید؟ اردوی نیم فصل کجا می روید ؟

 هیچ بحثی را تأیید نمی‌کنم. از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم به شایعات بی‌مورد دامن نزنند. تیمی که در صدر جدول باشد، طبیعی است که تغییرات کمی داشته باشد. در صورت صلاحدید و اعلام نظر کادر فنی، ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و سرمربی تیم هنوز درخواستی به باشگاه ارائه نکرده است. در مورد اردو نیز کادر فنی باید به باشگاه نظر خود را اعلام کند تا با توجه به اعلام آنها و و تعطیلات، اردو را ترتیب دهیم. 

**از کرار چه خبر؟ 

چند بار گفته‌ام همکاری کرار و استقلال به پایان رسیده و دیگر علاقه‌ای ندارم در مورد آن صحبت کنم. ادامه این همکاری به صلاح طرفین نیست.

 **پس از این بازی مسائل حاشیه‌ای زیادی به وجود آمد و سرمربی نفت و دستیارانش به شدت به مجید صالح معترض شدند.

 پیش از هر چیز باید از کادر فنی استقلال شامل آقایان پورحیدری، مظلومی، صالح، دین‌محمدی، ترابپور، قربانعلی پور، نوازی و مجیدی تشکر کنم زیرا با توجه به شرایط مالی سخت در ابتدای فصل، خیلی خوب تیم را آماده و راهی مسابقات کردند. در مورد مسائل حاشیه‌ای هم باید بگویم من آنجا حضور نداشته و ندیدم چه اتفاقاتی افتاد اما مجید صالح یک مربی بااخلاق و بادانش است و حتی خودش مصاحبه کرد و گفت اگر باعث ناراحتی مربیان نفت شده، عذرخواهی می‌کند که این گفتار، می‌تواند الگویی برای سایر مربیان هم باشد . من هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال وظیفه دارم از اخلاق ، حرمت و جایگاه مربی تیم دفاع کنم. این گونه بحثهای بیهوده باید تمام شود .منصوریان خود یک استقلالی است و احترامش بر همه واجب است . 

**صحبت‌هایی مبنی بر حضور علی انصاری در استقلال به عنوان حامی باشگاه مطرح شده است ؟ 

آقای انصاری همواره کنار ما و هواداران استقلال بوده و هست. ایشان همواره باشگاه استقلال را بدون هیچ توقعی حمایت کرده و ما همواره به پشتیبانی ایشان دلگرم هستیم. ما آقای انصاری را نه تنها یک شخص استقلالی، بلکه یک شخص ملی و فرصتی برای ورزش می‌دانیم.

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 9:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تیم بارسلونا و سوسیداد، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان انریکه با روحیه ای بالا مقابل تیمی قرار می‌گیرند که روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینس با کسب 30 امتیاز از 12 بازی خود، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها با کسب 5 پیروزی در 5 دیدار اخیر خود، در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بارسا در این 5 بازی، 18 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده که نشان از امادگی بسیار بالای آنهاست. همچنین رئال مادرید را نیز 4-0 شکست داده و با روحیه ای عالی مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد. بارسا برای این دیدار، رافینیا، داگلاس و سرجی روبرتو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین حضور ماسکرانو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

رئال سوسیداد

سوسیداد با کسب 12 امتیاز از 12 بازی در رده ی چهاردهم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 شکست کسب کرده اند و روند پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند. با این حال، سوسیداد در دیدارهای مستقیم همواره کار بارسا را سخت کرده است. در حقیقت، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2 پیروزی برای بارسا، 2 پیروزی برای سوسیداد و 1 تساوی به ثبت رسیده است.دیوید زوروتوزا و جاناتاس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. همچنین ایارامندی به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ترکیب احتمالی:

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:28 AM | نویسنده : کیانا |

 

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، معتقد است لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی که تا به حال 4 بار برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شده، شانس ‏اصلی بردن این جایزه در سال 2015 هم هست و لاپورتا معتقد است این ستاره آرژانتینی مانند یوهان ‏کرویف در دهه 1970، بهترین بازیکن دنیاست.‏
او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، با احترام به همه بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال، مسی از همه آنها ‏بهتر است. البته برای ارزیابی هر بازیکنی، باید آن را در دوره تاریخی و بستر خود قرار داد. اسطوره من ‏همیشه یوهان کرویف بود. به نظر من او همیشه بهترین بود، نه از نظر بازی، که از لحاظ شخصیت ‏فردی.‏
او یک مرجع برای من بود. او بهترین عصر خودش بود و تا آن زمان، بهترین تاریخ. لئو در این زمان، ‏بهترین دنیاست و بهترین تاریخ. او بازیکنی است که شایستگی هر جایزه ای را دارد."‏‎ ‎

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:24 AM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است لیونل مسی در همین مقطع از دوران حرفه ای اش هم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و اعتقاد دارد که او می تواند به بازیکن بهتری هم تبدیل شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که در تابستان گذشته به باشگاه السد قطر پیوست، نزدیک به یک دهه در کنار مسی بازی کرد و به کمک هم، بهترین مقطع تاریخ باشگاه کاتالانی را رقم زدند.
ژاوی به خبرنگاران گفت:" او دوران حرفه ای شگفت انگیزی داشت. او می تواند ادامه بدهد و بهتر و بهتر شود. او از زمانی که در 18-17 سالگی دوران حرفه ای اش را آغاز کرد، هر سال بهتر شد. او می تواند از این به بعد هم هر سال بهتر شود. به نظر من، او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است."
بارسا به دلیل به خدمت گرفتن بازیکنان زیر سن قانونی، از سوی فیفا برای یک سال از خرید بازیکن محروم شد. در حالی که مدرسه فوتبال باشگاه بارسلونا، لا ماسیا، همیشه به خاطر پرورش بازیکنان جوان که به ستاره های بزرگ تبدیل شدند، معروف بوده است. ژاوی در این مورد گفت:" این به فیفا مربوط است؛ مسائل قانونی.
لا ماسیا همیشه در پرورش بازیکنان جوان خوب کار کرده است و بارسا تلاش می کند رابطه اش با فیفا را بهبود ببخشد.
بارسا همیشه تیم اولش را با بازیکنانی که در لا ماسیا پرورش داده، تغذیه کرده و برای بارسا این بسیار مهم است. ما اکنون آندرس اینیستا، سرجیو بوسکتس، سرخی روبرتو، مارک بارترا، یوردی آلبا و مسی را داریم که همگی در لا ماسیا پرورش پیدا کرده اند.
برای بارسا بسیار مهم است که رابطه اش با بارسا را خوب کند تا بازیکنان جوان اجازه کار کردن پیدا کنند."


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:21 AM | نویسنده : کیانا |

 

رسانه های اسپانیایی ادعا کردند قرار است از ژوئن 2016، نیمار، ستاره بارسا، جای کریس رونالدو، ‏سوپراستار رئال را به عنوان چهره اول تبلیغاتی کمپانی نایک بگیرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکتینگ دپورتیوو ادعا کرد نیمار می خواهد در تابستان آینده در رقابت ‏های المپیک ریو برای برزیل بازی کند و کمپانی آمریکای نایک قصد دارد از این فرصت برای تغییر ‏چهره اول تبلیغاتی اش استفده کند. ‏
در این گزارش همچنین ادعا شده نمایش های درخشان نیمار در یک سال اخیر، به ویژه در غیاب لیونل ‏مسی، هم یکی از دلایل جلب توجه این کمپانی به نیمار بود؛ به ویژه اینکه رونالدو اندک اندک وارد سال ‏های پایانی دوران حرفه ای اش می شود و در این فصل هم درخشش خیره کننده سال های قبل را نداشته ‏است.‏

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:21 AM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی برای چهارمین بار، جایزه گل 50، که به بهترین فوتبالیست سال از سوی وبسایت معتبر گل داده می شود را دریافت کرد. رونالدو نیز تاکنون سه بار این عنوان را کسب کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی که پیش بینی می شود توپ طلای سال 2015 را نیز در ماه ژانویه دریافت کند، پس از دریافت جایزه خود گفت:" همیشه گفته ام که برای من، جوایز تیمی از اهمیت بیشتری برخوردارند و زمانیکه فصل به پایان می رسد، آنها هستند که ارزشمندتر هستند ولی خوب؛ جوایز فردی نیز جایگاه خاص خود را دارند. 



همیشه دریافت اینگونه جوایز خوب است و بدین خاطر خوشحالم و از کسانی که به من رای دادند متشکرم.فصل گذشته یک فصل کامل برای ما بود و قهرمانی های متعددی به دست آوردیم. بارسلونا در فصل جاری نیز پر از انگیزه است و ما برای فتح همه جام ها خواهیم جنگید."




 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:7 AM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه با وجود صلابت خیره کننده تیمش در مقابل حریفان، همچنان معتقد است که بارسلونا به خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی نیاز دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2016، محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن به اتمام می رسد و با وجود اضافه شدن آردا توران و الیکس ویدال به این تیم، انریکه همچنان حامی درجه یک خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی است. 

انریکه در نشست خبری بازی با سوسیداد گفت:" من همیشه از خرید بازیکن حمایت کرده ام. به اعتقاد من، باید برای مقاطعی که دچار کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت یا محرومیت می شویم، آماده باشیم. برای تقویت تیم، نیاز به خرید بازیکن جدید داریم." 

انریکه در مورد سوسیداد، حریف فردای بارسا گفت:" این تیم و اوزه بیو، مربی جدیدش را به خوبی می شناسم. سوسیداد مطمئنا حریف ساده ای نخواهد بود ولی ما با حداکثر تمرکز وارد میدان خواهیم شد و می توانیم سه امتیاز را کسب کنیم. برای این بازی، سرجی روبرتو را نخواهیم داشت ولی ماسکرانو به خوبی تمرین کرده و مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

در بهترین شرایط خودمان قرار داریم و دوست دارم این وضعیت همچنان تداوم داشته باشد.می دانم که جام ها را در پایان فصل تقسیم می کنند و هنوز دو سوم از فصل باقی مانده؛ با این حال نگران آمادگی بالای تیم در این مقطع نیستم و با مدیریت بازیکنان و تقسیم قوا، می توانیم تا پایان فصل نیز این شرایط را حفظ کنیم. 
تا الان به دلیل کمبود بازیکن، فرصت استراحت دادن به برخی بازیکنان را نداشته ام اما در زمستان این امر با اضافه شدن بازیکنان جدید، امکانپذیر خواهد شد." 

انریکه در مورد وضعیت مسی گفت:" به اعتقاد من، مسی هنوز 100 درصد آماده نیست و نیاز به بازی های بیشتری دارد ولی او برای اینکه تفاوت ها را رقم بزند، نیاز به آمادگی100 درصدی ندارد. مسی با وضعیت کنونی هم بازیکن بی همتایی است. او تا چند بازی دیگر به اوج آمادگی خواهد رسید." 
اخبار جدید در مورد پیشنهاد نجومی سیتی به مسی:" اینها همه شایعات هستند و توجهی به آنها ندارم."


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:6 AM | نویسنده : کیانا |

 

کادرفنی استقلال و بازیکنان این تیم تلاش می کنند کادرفنی تیم امید را مجاب به دعوت از بهنام برزای کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای که زمانی کاپیتان تیم امید بود، مدتی است که محمد خاکپور او را به این تیم دعوت نمی کند. 

حالا هم کادرفنی و هم بازیکنان استقلال تلاش می کنند تا با بیشتر بازی گرفتن از او کاری کنند که برزای دوباره پیراهن تیم امید را بر تن کند. از استقلال هم اکنون فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و محسن کریمی در تیم امید امید حضور دارند و با اضافه شدن برازی تعداد آنها به چهار نفر می رسد.

البته برزای در این مدت به خوبی توانسته جواب اعتماد کادرفنی استقلال را بدهد. او تا بدین جای فصل در حضور نصفه و نیمه اش در ترکیب استقلال یک گل زده و 2 پاس گل داده است و موفق شده آمار خوبی را از خود به جای بگذراد. نمایش خوب او باعث شده که میلاد فخرالدینی هم ذخیره بشود و این بازیکن کم کم دارد در ترکیب ثابت استقلال به یک مهره ثابت استقلال تبدیل می شود. برزای در نیم فصل دوم فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و رفت رفته به یک بازیکن تاثیرگذار در این تیم تبدیل می شود.


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:5 AM | نویسنده : کیانا |

 

مدافع ارمنی استقلال اعتقاد دارد تیمش امسال می‌تواند هر دو جام را کسب کند.


 

هرائر مگویان به "ورزش سه" گفت که پارسال هم استقلال تیم قدرتمندی داشت اما مشکلات مالی اجازه نداد این تیم نتیجه بگیرد. 

 دو جام می‌خواهیم
امسال تیم ما بسیار قدرتمند است و بازیکنان، کادرفنی و مدیران تیم همه روی موفقیت این تیم حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. ما بسیار خوب بازی می‌کنیم و مطمئن باشید کل مجموعه تیم امسال هر دو جام را می‌خواهند که فکر می‌کنم با تمرکز و آرامش به آن برسیم. 

فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم
خوشحالم که امسال من را یکی از بازیکنان خوب تیم می‌دانند اما باید بگویم که فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. تلاش می‌کنم وظایفی که کادرفنی به من می‌سپارند را به خوبی انجام دهم و بتوانم برای تیمم مفید باشم. 

پارسال هم تیم خوبی داشتیم
پارسال هم تیم ما بسیار خوب بود اما بازیکنان نمی‌توانستند روی کار تیمی تمرکز کنند. هر وقت ما به زمین بازی می‌رفتیم بجای اینکه حواس بازیکنان به پیروزی باشد، به مشکلات مالی فکر می‌کردند و همین باعث شد که ما نتوانیم کارمان را انجام دهیم. به هر حال پارسال مشکلات مالی زیادی داشتیم ولی امسال ماجرا فرق دارد. 

برد را مدیون رحمتی هستیم
در همه دنیا جام‌حذفی، جام شگفتی‌ها است و شما می‌بینید که تیم هایی از لیگ دسته 2 و 3 می آیند و تیم‌های قدرتمند را شکست می‌‌‌دهند. نفت‌تهران یکی از بهترین تیم‌های دو سال اخیر فوتبال ایران است اما من فکر می‌کنم ما در طول 120 دقیقه بسیار منطقی بازی کردیم. این برد را مدیون نمایش درخشان مهدی رحمتی هستیم، من به عنوان یک بازیکن خارجی فکر می‌کنم که حق او است که در تیم‌ملی باشد. چراکه بسیار دروازه‌بان خوبی است. 

دروازه‌بان 50درصد موفقیت است
در همه دنیا دروازه‌بان 50 درصد موفقیت یک تیم محسوب می‌شود. اگر شما به تیم‌هایی مثل رئال، بارسلونا، منچستریونایتد و بایرن مونیخ نگاه کنید متوجه می‌شوید که این تیم‌ها به خاطر دروازه‌بان‌هایشان هست که اینقدر راحت حمله می‌کنند. 

حساس‌ترین پنالتی را زدم
اینکه من چه زمانی پنالتی می‌زدم بنا به تشخیص کادرفنی بود. با تصمیم آنها من پنالتی چهارم که حساس‌ترین پنالتی بود را زدم چراکه اگر آن توپ گل نمی‌شد، ما بازی را باخته بودیم. من روی این ضربه بسیار تمرکز کردم و بسیار خوشحالم که توانستم سهم کوچکی در پیروزی استقلال داشته باشم. 

از حالا نمی‌توانم در مورد قهرمانی صحبت کنم
فعلا خیلی زود است که بگوییم استقلال می‌تواند در لیگ و جام‌حذفی قهرمان شود یا نه. اما تمام تمرکز ما این است که بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم به موفقیت استقلال برسیم. می‌خواهیم اتفاقات فصل گذشته را جبران کنیم و بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب دو جام دارند.


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:1 AM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار تا پیش از اتمام سال جاری میلادی، قرارداد جدید خود با باشگاه بارسلونا را امضا خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس قرارداد جدید، نیمار به سومین بازیکن پردرآمد فوتبال اسپانیا تبدیل خواهد شد. ستاره برزیلی، سال 2013 به بارسلونا پیوست و قرارداد فعلی او تا سال 2018 اعتبار دارد اما روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا، دو روز پیش از توافق با این بازیکن برای تمدید قرارداد خبر داد ولی حاضر به فاش ساختن جزئیات آن نشد. 

روز گذشته مارکا گزارش داد که قرارداد جدید تا سال 2021 اعتبار خواهد داشت و نیمار سالانه 15 میلیون یورو خالص از بارسلونا حقوق دریافت خواهد کرد. از این لحاظ او پشت سر مسی و رونالدو قرار می گیرد. رقم فسخ قرارداد نیمار نیز 180 میلیون یورو خواهد بود. 

بارسلونا البته پیشنهاد رقم فسخ قرارداد یک میلیارد یورویی داده بود(همانند رونالدو در رئال) اما وکلای نیمار آن را رد کردند. نیمار هم اکنون با 12 گل زده، آقای گل لالیگاست و تمدید قراردادش، خبر بسیار خوبی برای هواداران بارسلونا و بسیار بد برای باشگاه منچستریونایتد خواهد بود  که به شدت خواهان به خدمت گرفتن نیمار است.


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 10:0 AM | نویسنده : کیانا |

 

سرجی روبرتو، پدیده این فصل بارسلونا، نمی تواند آبی اناری ها را در بازی فردا برابر سوسیداد همراهی کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از ساعت 18.30 در نوکمپ به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت؛ دیداری که برای این تیم، جنبه انتقامی نیز دارد. آخرین تمرین بارسلونا پیش از این دیدار، امروز در کمپ خوان دسپی به انجام رسید و غایب بزرگ این تمرین، سرجی روبرتو بود؛ جوان اول این روزهای بارسلونا که درخششی غیرمنتظره در بازی های فصل جاری داشته است. 

مصدمیت این بازیکن در بازی برابر رم همچنان بهبود پیدا نکرده و او امروز زیر نظر فیزیوتراپ های باشگاه قرار داشت؛ در عوض خاویر ماسکرانو امروز بدون مشکل به تمرین پرداخت و مشکلی برای بازی فردا نخواهد داشت. لوئیس انریکه جز سرجی روبرتو، تقریبا تمام ستارگان خود را برای بازی فردا در اختیار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که بارسلونا در آخرین مصافش با سوسیداد، در ورزشگاه آنوئتا با گل به خودی آلبا مغلوب شده بود.


تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 9:46 AM | نویسنده : کیانا |

 

رسانه‌های نزدیک به بارسلونا مدعی شدند که فیفا برای رئال محرومیتی یک ساله در خرید بازیکن در نظر گرفته ولی زمان اعمال آن را به تاخیر انداخته است.


 

به گزارش "ورزش سه"،  فیفا در طول یک سال گذشته تا پایان سال 2015، بارسا را از خرید بازیکن محروم کرده و آبی اناری پوشان پس از پایان سال میلادی می‌توانند از آردا توران و الیکس ویدال استفاده کنند.  حال به نظر می‌رسد محرومیتی مشابه گریبان گیر رئال مادرید نیز خواهد شد. با این حال، موندو دپورتیوو مدعی شد که فیفا فعلا این محرومیت را به زمانی دیگر موکول کرده تا بررسی های بیشتری روی آن انجام بگیرد.

موندو دپورتیوو مدعی شد که فیفا قصد دارد این زمان بندی را طوری تعیین کند که به رئال کمترین لطمه وارد شود و سپیدپوشان بتوانند پیش از اعلام محرومیت، خریدهای لازم را انجام دهند. هر چند برای بارسا نیز چنین شرایطی حاکم بود و آبی اناری ها با اعتراض به حکم، توانستند در تابستان 2014 خریدهای مورد نظرشان را انجام دهند.

 

 



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394 | 9:45 AM | نویسنده : کیانا |

 

خاویر تباس، رئیس رقابت های لالیگا که طرفدار رئال مادرید است، تایید کرد که تماشایی ال کلاسیکوی ‏شنبه شب دشوار بود.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، بارسا موفق شد با گل ‏های لوئیس سوارز (دو گل)، نیمار و آندرس اینیستا، 4-0 به پیروزی برسد. ‏
تباس در مورد این دیدار گفت:" بارسا واقعا خیلی خوب بازی کرد و برتر از رئال مادرید بود. آنها آماده ‏این دیدار بودند و توانستند حریف را کاملا مغلوب کنند. به عنوان هوادار رئال، تماشای ال کلاسیکوی ‏شنبه شب دشوار بود. ‏‎ 
من به فرزندانم که در ورزشگاه بودند گفتم که شاهد یک ال کلاسیکوی تاریخی هستند زیرا نتیجه 4-0 در ‏ال کلاسیکو طبیعی نیست. فوتبال همین است و من امیدوارم همه رئالی ها کاری کنند که شرایط عوض ‏شود."‏

 

 



تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 | 11:28 AM | نویسنده : کیانا |

 

سسک فابرگاس و نیمار، یک فصل در بارسلونا با یکدیگر هم تیمی بودند و ستاره اسپانیایی چلسی معتقد است که حدس زدن آینده ای موفق برای نیمار، کار سختی نبوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در سومین فصل حضورش در بارسلونا، بیش از همیشه درخشیده و او را در کنار مسی، بهترین بازیکن حال حاضر دنیا می دانند.نیمار که با 12 گل زده، در حال حاضر آقای گل لالیگاست، در زمینه دادن پاس گل به هم تیمی هایش نیز آمار موفقی داشته است. 

سسک فابرگاس که فصل 2013-2014 با نیمار در بارسلونا همبازی بود، در تمجید از او به وبسایت گل گفت:" وقتی نیمار به بارسلونا آمد، آداپته شدنش با محیط جدید کمی طول کشید اما همان روزها هم با توجه به عشقش به فوتبال و مهارت و تکنیک فوق العاده اش، می شد حدس زد که آینده ای درخشان پیش روی اوست. 

می دانستم که نیمار، دیر یا زود به بالاترین سطح خواهد رسید. البته من فکر می کنم رسیدن به سطح مسی برای نیمار دشوار باشد ولی زمانیکه مسی فوتبال را کنار بگذارد، او بدون شک وارث و تاج و تخت لئو خواهد شد."


تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 | 10:58 AM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره این فصل استقلال به سختی خودش را به بازی‌ها می‌رساند.


 

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه سید مهدی رحمتی در لیگ پانزدهم فقط چهار کلین‌شیت داشته اما می‌توان او را بهترین بازیکن استقلال دانست چرا که نمایش او در تمام بازی‌ها حتی دیدار با پدیده که از میانه زمین گل خورد خیره کننده بوده و موجب شده است تیمش در صدر جدول قرار داشته باشد و به نیمه نهایی جام حذفی برسد. تعریف و تمجیدها از رحمتی فراوان است و اگر اتفاق خاصی نیافتد تا پایان فصل این حرف‌ها ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد به غیر از کادر پزشکی استقلال و شاید برخی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کسی بداند رحمتی با چه شرایطی در دروازه قرار می‌گیرد.


در عکس هم شیرجه رحمتی برای مهار پنالتی که استقلال را به نیمه نهایی جام حذفی رساند زیباست اما یک چیز دیگر در این تصویر به چشم می‌خورد و آن نوارهای پرشمار کنزیو تیپی است که کاپیتان سبزپوش آبی‌ها به بالا، پایین، چپ و راست زانوی چپش زده تا حتی با مصدومیت از دروازه تیمش محافظت کند. رحمتی از جانش مایه می‌گذارد تا آنها مدعی اصلی قهرمانی در دو جام باشند و امیدوار است هر طور شده سختی را به جان بخرد تا کاپ قهرمانی را بالای دستانش ببرد.

 

 



تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 | 10:53 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا و بایرن مونیخ با پیروزی های پرگل شان در دیدارهای شب گذشته چمپیونزلیگ، نشان دادند آماده ترین تیم های حال حاضر اروپا هستند.


 

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها پس از پیروزی در ال کلاسیکو، شب گذشته توانستند با نتیجه 6-1 رم را از پیش رو بردارند. بایرنی ها هم در خانه با 4 گل از سد المپیاکوس گذشتند تا مشخص شوند این دو تیم در حال حاضر جدی ترین مدعیان قهرمانی این فصل چمپیونزلیگ هستند؛ هرچند تا پایان فصل راه درازی در پیش است.

 

 



تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 | 10:49 AM | نویسنده : کیانا |

 

هافبک جوان استقلال از عملکرد فوق العاده رحمتی صحبت می‌کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی گفت: بازی خوبی بود، نتیجه هم گرفتیم بعد از اخراج تحت فشار بودیم و گل هم خوردیم که اشتباه خودمان بود.

هافبک استقلال در مورد زمین ورزشگاه تختی هم گفت: زمین واقعا افتضاح بود و پنالتی زدن سخت و همین باعث شد من و امید پنالتی خراب کنیم اما خدا را شکر آقا مهدی آنطرف عالی عمل کرد.

این بازیکن در مورد رفتن به سمت مهدی رحمتی در ضربات پنالتی گفت: آقا مهدی واقعا فوق العاده عمل کرد و من سمت او رفتم تا تشکر کنم.


تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 | 10:44 AM | نویسنده : کیانا |

 

بازیکنان پس از صعود به مرحله ی بعد جام حذفی جشن صعود را در ورزشگاه تختی گرفتند.


 

به گزارش"ورزش سه"، بازیکنان تیم استقلال بعد از برد تیمشان در ورزشگاه تختی به شادی پرداختند.

استقلالی ها که پیروزی شیرینی در ورزشگاه تختی تهران به دست آورده بودند، بعد از این برد دست جمعی شادی خود را باهوادارانشان که آنها را در این ورزشگاه نیز تنها نگذاشته بودند، تقسیم کردند.




تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 | 10:43 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.