اسکولاری: بارسلونا 25 بازیکن مثل نیمار دارد

 

سرمربی معروف برزیلی گوانگژو، یک روز مانده به بازی حساس مقابل بارسلونا وعده انجام یک دیدار خوب مقابل قهرمان اروپا را داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، گوانگژو به عنوان قهرمان آسیا، پس از مغلوب کردن آمریکای مکزیک، فردا در یوکوهاما و از مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها، باید مقابل بارسلونا قرار بگیرد؛ در حالیکه کسی برای صعود این تیم به فینال شانسی قائل نیست. 

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی گوانگژو در نشست خبری این بازی گفت:" ما روز به روز بهتر می شویم و باید از بازیکنانم بدین منظور ستایش کنم. به قدرت خودمان و بارسلونا آگاهیم و می دانیم که بارسلونا قهرمان اروپا و یکی از بهترین تیم های دنیاست. بازیکنان من بسیار باانگیزه اند و مطمئنم بازی خوبی برابر بارسا ارائه خواهند داد." 

اسکولاری در مورد مهار کردن مسی گفت:" مسی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست و فکر نمی کنم گذاشتن یک بازیکن برای مهار او کفایت کند. او را نمی توان نفر به نفر کنترل کرد؛ باید این کار را گروهی انجام دهیم. در ضمن بارسا بازیکنان ارزشمند دیگری مثل سوارز و اینیستا دارد که می توانند سرنوشت هر دیداری را تعیین کنند." 

غیبت نیمار:" نیمار یکی از سه بازیکن برتر دنیاست و این را همه می دانند. غیبت او در هر تیمی می تواند تاثیرگذار باشد به جز بارسلونا؛ چون این تیم 25 بازیکن مثل نیمار دارد. نیمار اگر به همین روند ادامه دهد، به زودی می تواند به بهترین بازیکن دنیا بدل شود."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 2:0 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.