لوئیس سوارز امشب در زمین ختافه می تواند با زدن یک گل، به رکورد 300 گل در دوران فوتبالش دست یابد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در هفته یازدهم لالیگا باید در زمین ختافه به میدان برود. زمینی که نتیجه گیری در آن، چندان هم برای این تیم ساده نبوده است. سوارز که با ثبت یک هت تریک در آخرین بازی خود برای بارسلونا مقابل ایبار، مرد اول آن میدان لقب گرفت، امشب نیز یکی از امیدهای اصلی گلزنی در بارسلونا به حساب می آید. 

به لطف آن سه گل، تعداد گل های سوارز در دوران فوتبالش به 299 در 503 بازی رسید. او در 5 تیم مختلف این آمار را به ثبت رسانده است. 12 گل برای ناسیونال اروگوئه، 15 گل برای خرونینخن هلند، 111 گل برای آژاکس، 82 گل برای لیورپول، 35 گل برای بارسلونا و 44 گل برای تیم ملی اروگوئه.

سوارز که از اکتبر سال گذشته برای بارسلونا به میدان می رود، تاکنون در 57 بازی موفق به زدن 35 گل برای این تیم شده؛ در حالیکه وظیفه زدن پنالتی ها و ضربات آزاد در بارسا بر عهده مسی است. (سوارز در تیم های سابق خود چنین نقشی را بر عهده داشت.)


 

 



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 9:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

کاپیتان استقلال به شدت از اینکه تیمش در بازی روز گذشته با پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرده، ناراحت است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی امروز با حالتی کاملا ناراحت خود را به زمین شماره 2 آزادی رساند و البته با تیم هم تمرین نکرد. او ابتدا دقایقی تنهایی دور زمین قدم زد سپس به سمت دروازه‌بان‌هایی که با حسین ترابپور تمرین می‌کردند رفت و دقایقی روی توپ نشست، بعد از آن بیش از 15 دقیقه در زمین شماره 2 با پرویز مظلومی قدم زد و با صحبت کرد. 

مهدی رحمتی در بازی روز گذشته یکی از بهترین بازی‌های عمر فوتبالی‌اش را انجام داد و بارها دروازه استقلال را نجات داد اما اشتباه خط دفاعی روی گل دقیقه 95 بنگتسون همه نقش‌های کاپیتان استقلال را به هم ریخت.

 

 



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 9:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدافع استقلال شب گذشته و بعد از پایان دربی از طرفداران تیمش بابت گل ثانیه های پایانی پرسپولیس عذرخواهی کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده مدافع استقلالی ها که از محبوبیت خاصی هم در بین طرفداران تیمش برخوردار است بعد از توقف این تیم در دربی 81 پایتخت برابر رقیب دیرینه اش پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد. حنیف که تصاویر اشک ریختن و گریه هایش بعد از دربی سرو صدای زیادی در شبکه های اجتماعی و خبری به راه انداخت در یکی از پیج های هواداری خود در اینستاگرام نوشت: « سلام دوستان گلم. این دربی هم تموم شد اول از همه یادی از داداش عزیزم هادی نوروزی کنم جاش واقعا تو این دربی خالی بود،روحش شاد. بعد هم عذرخواهی کنم از تک تک هوادارای خوب تیم استقلال،ببخشید نتونستیم بازی رو پیروز بشیم شرمنده شما عزیزان شدیم و ... ممنون که هستید».



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 9:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تیم ختافه و بارسلونا، امشب در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرز شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب ماسکرانو و داگلاس کاستا، بارسا کار سختی مقابل ختافه پیش رو خواهد داشت.

ختافه

ختافه با کسب 10 امتیاز از 9 بازی خود ، در رده ی سیزدهم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده و 2 شکست ، 2 پیروزی و 1 تساوی به ثبت رساندند که به جز تساوی، تمامی دیدارهای دیگر پرگل بوده است.با وجود اینکه ختافه در 5 بازی اخیرش مقابل بارسا موفق به کسب پیروزی نشده ولی دو بار توانسته این تیم را متوقف کند و یک امتیاز بگیرد. از همین رو، کار کاتالان ها در این دیدار سخت خواهد بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 21 امتیاز ، هم امتیاز با رئال مادرید در رده ی دوم لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیرشان، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و به نظر در فرم خوبی قرار دارند. نیمار و سوارز، ستاره این روزهای بارسا در غیاب مسی اند که توانستنه اند با گلزنی ها‌یشان تیم را دوباره به اوج برگردانند و حالا چالشی نسبتا سخت پیش رو خواهند داشت.بارسا خاویر ماسکرانو را به دلیل محرومیت و مسی، رافینیا، داگلاس و سرجی روبرتو را به دلیل مصدومیت، این دیدار را از دست خواهند داد.

ترکیب احتمالی:




پیش بینی کاربران سایت Who Scored:



پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-0 بارسا
احتمال پیروزی ختافه: 0 درصد
احتمال پیروزی بارسا: 83 درصد

 

 



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 9:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم دو تیم استقلال و پرسپولیس همانند سال‌های دور، هیجان و تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بازگردانند.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی با اشاره به دربی 81 در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

صحنه‌های زیبایی مشاهده شد. اول از همه اتحاد و احترام هواداران دو تیم در یادبود هادی نوروزی در دقیقه 24 یک فضای معنوی و مهربانانه‌ای را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد و اینکه هواداران دو تیم به هیچ بازیکنی بی‌احترامی نکردند. صحنه‌های فراوان در هجده قدم دو تیم در طول نود دقیقه یک مسابقه تماشایی را رقم زد و بازیکنان دو تیم با تلاش و غیرت مثال زدنی برای سربلندی تیم و خوشحالی هواداران‌شان تلاش کردند، البته نه اینکه کیفیت فنی بازی خیلی عالی بود بلکه با نگاه منطقی می‌توان از دربی 81 راضی بود. اینکه بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی 90 هزار تماشاگر را به خود دید و دو قطب قدیمی فوتبال ایران و آسیا توانستند رضایت نسبی مردم و علاقمندان به فوتبال را فراهم کنند و هیچ چیز مهم‌تر از این موضوع نیست. به عنوان یک عضو کوچک از این دیدار، امیدوارم که دو تیم استقلال و پرسپولیس به مانند سال‌های دور، هیجان و تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بازگردانند.

در پایان از همگی هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس که برای حمایت از تیم‌های محبوب‌شان به ورزشگاه آمده بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم و دست تک تک هواداران تیمم را می‌بوسم.


 

 



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 9:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: کنترل بازی بیشتر در دست پرسپولیس بود و نمی‌توان منکر شد که آنها فرصت‌های بهتری داشتند.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حشمت مهاجرانی در خصوص تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در بازی روز جمعه گفت: چهار فاکتور در این مسابقه بسیار تأثیرگذار بود، تماشاگران، تیم داوری و دو تیم پرسپولیس و استقلال. همه آنها دست به دست هم دادند تا حرف و حدیث‌های چند سال اخیر را در مورد سفارشی بودن نتیجه این بازی از بین ببرند. این مسابقه حاشیه خاصی هم نداشت و همه چیز خوب پیش‌ رفت.

مربی پیشین تیم ملی ادامه داد: در 90دقیقه شاهد یک فوتبال باهیجان بودیم و بازیکنان سرعت‌عمل و قدرت تصمیم‌گیری بالایی داشتند. این بازی نشان داد که می‌توانیم با امیدواری بیشتری به لیگ نگاه و از بازیکنان بااستعداد فوتبال ایران بیشتر استفاده کنیم. آنها نشان دادند که می‌توانند برای تیم ملی هم بازیکنان تأثیرگذاری باشند.

مهاجرانی عنوان کرد: در چند سال اخیر شاهد چنین دربی زیبایی نبودیم و این مسابقه نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بود. بازیکنان هر دو تیم در طول 90 دقیقه فعالیت زیادی داشتند. فکر می‌کنم سیدمهدی رحمتی ستاره بازی بود. هرچند که باید بگویم اکثر بازیکنان دو تیم نمایش خوبی داشتند.

او خاطرنشان کرد: در این مسابقه کنترل بازی بیشتر در دست پرسپولیس بود و نمی‌توان منکر شد که آنها فرصت‌های بهتری داشتند. پرسپولیس شانس‌های خوبی داشت که فقط یک‌بار از آن استفاده کرد و رحمتی مانع از این شد تا پرسپولیس به گل‌های بیشتری برسد.



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

خبر خوب برای لوئیس انریکه و هواداران بارسلونا اینکه آندرس اینیستا با رفع مصدومیت، به لیست 18 نفره ی بازی مقابل ختافه اضافه شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا بیش از یک ماه پیش و در بازی مقابل لورکوزن در لیگ قهرمانان، از ناحیه همسترینگ آسیب دید و دیگر نتوانست برای بارسلونا به میدان برود. او که از هفته گذشته به تمرینات بازگشته، در بازی مقابل ایبار نیز استراحت کرد اما در نهایت انریکه تصمیم گرفت تا نام او را در فهرست 18 نفره ی تیمش برای بازی فردا مقابل ختافه قرار دهد. 

علاوه بر اینیستا، نام سرجی روبرتو که مقابل باته بوریسوف آسیب دیده بود نیز در این لیست دیده می شود. بارسلونا فردا در زمین ختافه بازی حساسی پیش رو دارد. این تیم پس از رئال مادرید و بخاطر تفاضل گل کمتر، در رده ی دوم لالیگا قرار دارد.


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

وینگر استقلالی ها که اولین دربی خود را تجربه می کرد توانست در دومین بازی پیاپی برای تیمش گلزنی کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، جابر انصاری که در لیگ پانزدهم به جمع آبی پوشان پیوسته است در اولین دربی خود توانست تنها گل آبی پوشان را به ثمر برساند و برخلاف خیلی از بازیکنان دیگر که در چنین دیداری نمی توانند قابل قبول ظاهر شوند، بازی موثری از خود ارائه دهد و برای تیمش مثمرثمر ظاهر شود. 

وی که از قد و قامت کوتاه تری نسبت به بازیکنان دیگر بهره می برد در دومین بازی پیاپی توانسته است با استفاده از ضربه سر برای تیمش گلزنی کند. وی این دو گل را در حالی با سر به ثمر رساند که تیم های سپاهان و پرسپولیس از مدافعان بلند قامتی بهره می بردند.



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

دروازه بان سابق تیم ملی دوباره در ورزشگاه آزادی خودی نشان داد. امروز روز سیدمهدی رحمتی بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، رحمتی که بعد از بازی ایران مقابل ازبکستان در تصمیمی عجولانه از تیم ملی خداحافظی کرد و پس از آن با مصاحبه ای عجولانه علیه سرمربی تیم ملی، پروژه بازگشت خود به جمع ملی پوشان را کاملا نابود کرد، دو سال بعد از آن اتفاقات تلخ دوباره در فوتبال ایران نام خود را سر زبان ها انداخته است.

روند رو به رشد رحمتی که سال گذشته در پی اختلاف با کادرفنی استقلال از این تیم جدا شد و به پیکان رفت، از مسابقه آبی پوشان مقابل پدیده آغاز شد؛ مسابقه ای که سید با وجود گل خورده از فاصله 40 متری چند سیو فوق العاده در آن داشت. رحمتی سپس در بازی مقابل استقلال خوزستان نیز نمایش خوبی داشت و امروز در دربی ستاره بی چون و چرای تیمش و البته کل بازی بود. او که در ابتدای فصل به نظر اعتماد به نفس خود را از دست داده بود، حالا دوباره در شرایط عالی به حراست از دروازه استقلال مشغول است و نقش مهمی در صدرنشینی تیم پرویز مظلومی دارد.

او امروز کم اشتباه و موثر کار کرد و به جز دو سیو عالی در نیمه اول بارها حمله وران پرسپولیس را در راه رسیدن به دروازه استقلال ناکام گذاشت. این گلر سابق تیم های فجرسپاسی، سپاهان، پیکان، مس کرمان و البته تیم ملی با درخشش در این بازی دوباره متولد شده است. اتفاقی که باعث می شود توصیه کنندگان به سرمربی تیم ملی برای بازگشت او به جمع ملی پوشان دوباره دست به کار بشوند.










تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:40 PM | نویسنده : کیانا |

 

دربی 81 در دقایق خاصی مثل ابتدای بازی و دقیقه 24 تحت تاثیر فوت نابهنگام هادی نوروزی بود و دو تیم و تماشاگرانش تحت تاثیر این اتفاق تلخ به واقع قرار گرفتند و یک بازی اخلاقمند انجام دادند.


 

به گزارش "ورزش سه"، در پایان این دیدار کارت های زرد و قرمز مسابقه که ارزش نمادین دارد، به خانواده مرحوم هادی نوروزی اهدا شد که صورت اتفاق ثبت شده از هر کانالی اتفاق افتاده، حرکت قشنگی بوده است که ای کاش با اهدای توپ مسابقه به او قشنگ تر می شد.


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

دروازه بان و کاپیتان استقلالی ها می گوید در هیچ کدام از بازی هایی که حضور داشته است به دنبال تلف کردن زمان بازی نبوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی پس از پایان بازی امروز در مقابل پرسپولیس و در پاسخ به این موضوع که وی در این بازی قصد تلف کردن زمان بازی را داشت گفت: من اصلا دنبال وقت کشی نبوده و نیستم و می توانم بگویم که هرگز از این کارها نکرده ام، من درد زیادی داشتم چرا که استوک نورمحمدی در دقایق پایانی به پشت پایم اصابت کرد، من هیچ وقت دنبال تلف کردن وقت نبودم.


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:38 PM | نویسنده : کیانا |

 

پیشکسوت استقلال معتقد است که تماشاچی های سرخابی ها از نتیجه راضی هستند به این دلیل که بازی زیبایی را شاهد بودند.


 

به گزارش "ورزش سه" بهتاش فریبا در مورد دربی 81 گفت 20 دقیقه ابتدایی بازی استقلالی ها خوب بودند سپس پرسپولیس بازی را در دست گرفت و بعد از آن بازی متعادل شد، بعد از این که استقلال به گل رسید به دلیل شرایط دربی و استرس حاکم باعث شد آنها عقب نشینی کنند، اگر استقلال فقط 5 متر جلوتر بازی می‌ کرد ممکن بود دچار آسیب دیدگی نشود و وقتی پر سپولیس رو به بازی مستقیم آورد بازی از حالت تاکتیکی درآمد و پرسپولیس ها بازیکنان سر زنشان را اضافه کردند و کادر فنی استقلال کاری نمی‌ توانست بکند به جز اینکه خط دفاع را جلو بیاورد.

او در مورد تعویض های که مظلومی انجام داد، ادامه داد: به نظر من آوردن حاج محمدی به زمین کار درستی بود و همچنین آمدن خرسندنیا هم درست بود و اما زمان تعویض ها اشتباه بود وقتی تیمی بعد از گل زدن هافبک دفاعی اضافه می‌ کند یعنی قصد دارد از حملاتش کم کند.

بازیکن سابق استقلال معتقد است این بازی دو نکته مثبت داشت وی در این مورد می‌ گوید دربی 81 دو پیام مهم داشت اول از همه آشتی کردن مردم با فوتبال، 90 هزار نفر هوادار به استادیوم آمده بودند و این نکته بسیار خوبی است و دومین پیام این بازی که بسیار هم مهم بود آماده بودن سیدمهدی رحمتی است در این شرایط که نزدیک به جام‌جهانی هستیم رحمتی می‌ تواند به تیم‌ملی کمک کند او نه تنها در دربی بلکه در سه چهار بازی گذشته استقلال هم عالی کار کرد و او نفر اول گلرهای ایران است.

فریبا در پایان افزود: بازی از سرعت خوبی برخوردار بود و یک بازی سراسر هجومی را شاهد بودیم و فکر نمی‌ کنم تماشاگران از بابت نتیجه ناراحت باشند.

 

 



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

حزب جدایی طلب کاتالونیا قصد دارد در پاسخ به جرایم در نظر گرفته شده یوفا برای بارسلونا، در بازی این تیم مقابل باته بوریسوف در نوکمپ، دست به اقدام جالبی بزند.


 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به دلیل وجود پرچم های ایالت کاتالونیا در بازی های این تیم مقابل یوونتوس درفینال لیگ قهرمانان و نیز لورکوزن در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، به ترتیب با جرایم 30 و 40 هزار یورویی از جانب یوفا روبرو شد. 

در بازی هفته گذشته بارسا مقابل ایبار، هواداران این تیم بنر بزرگی را تدارک دیده بودند که روی آن به شیوه های دیکتاوری یوفا اعتراض شده و آزادی بیان را حق طبیعی هواداران فوتبال در ورزشگاه ها دانسته بودند. 

امروز نیز "RAC1" گزارش داد که حزب جدایی طلب کاتالونیا قصد دارد برای بازی روز چهارشنبه بارسا مقابل باته، 20 هزار پرچم کاتالونیا بین هواداران این تیم پخش کند. بنری هم به ورزشگاه آورده خواهد شد که روی آن از یوفا خواسته شده تا به نمادهای مردم کاتالونیا احترام بگذارد. 
پیش بینی می شود که در نتیجه این اقدام، جرایم بیشتری بر علیه بارسلونا در نظر گرفته شود.


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:36 PM | نویسنده : کیانا |

 

هادی طباطبایی ملی پوش سابق استقلال معتقد است که استقلال می توانست به جای دفاع با حفظ بازی از تک گلش دفاع کند.


 

طباطبایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: رحمتی در این دربی خوب بود و به وظایف اش را به خوبی انجام داد، ولی این انتظار از رحمتی می رفت که به عنوان بازیکنی که تجربه زیادی دارد بازی را مخصوصا در دقایق پایانی آرام کند و با این کار خودش هم سرعت پرسپولیس را بگیرد.

او ادامه داد: در یک ربع ابتدایی بازی استقلال نمایش خوب و هماهنگی داشت و سعی می کرد تا روی دروازه پرسپولیس حمله کند، اما در خط حمله کم جان بود. در مقابل پرسپولیس هم که در حمله پر تعداد بود باعث شد که نیمه اول بعد از دقایقی به تعادل برسد.

وی افزود: آن دو موقعیتی هم که در نیمه اول نصیب پرسپولیسی ها شد بخاطر جایگیری بد و اشتباه فردی خود بازیکنان استقلال بود. حملات پرسپولیس هم روی محوریت کارهای مسلمان و رامین رضائیان بود که در نهایت گل استقلال به جذابیت بازی افزود هرچند که بازی خسرو در این دربی پرفروغ نبود توانست روی گل استقلال تاثیر گذار باشد.

طباطبایی در مورد دفاع استقلال بعد از به ثمر رساندن گل این تیم، گفت: اینکه بعد از به ثمر رساندن گل بازیکنان استقلال همه دفاع کنند باعث شد تا انگیزه حریف برای حمله کردن بیشتر باشد. در حالی که استقلال می توانست با حفظ توپ، بازی را از جلوتر بندد. در نهایت استقلال امروز در خط هجومی آن کیفیت لازم را نداشت و در مقابل پرسپولیس با دوندگی خودش میانه میدان را در اختیار گرفت.

دروازه بان سابق استقلال، افزود:به عقیده من دلیل پایین آمدن کیفیت بازی بعد از 15 دقیقه نخست در نیمه اول این بود که بازیکنان به جای سرعت دادن به بازی پرتعداد در نقاطی که توپ بود، حاضر می شدند و این مساله باعث می شد که تمرکز بیشتر روی خطوط دفاعی دو تیم باشد.

طباطبایی در پایان گفت: در کل می توان گفت که پرسپولیس موقعیتهای بهتری داشت و این مساله زمانی بیشتر خودش را نشان داد که استقلال مخصوصا در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت.

 

 



تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:35 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.