قرار است ماه سپتامبر، انتخابات پارلمانی ایالت کاتالونیا در بارسلونا برگزار شود و گواردیولا نیز حمایت خود را از یک حزب جدایی طلب در این ایالت اعلام کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مربی اسبق بارسلونا و فعلی بایرن مونیخ، همواره حمایت خود از جدایی کاتالونیا از اسپانیا را اعلام داشته و حتی در انتخابات سمبلیک نوامبر گذشته در کاتالونیا، به استقلال این ایالت رای داده بود. 

امروز رامون ترموسا در توئیتر خود تایید کرد که گواردیولا در انتخابات پارلمانی کاتالونیا، از حزب جدایی طلب "Convergencia i Esquerra " حمایت خواهد کرد و به عنوان آخرین نفر در کمپین انتخاباتی این حزب نام نویسی کرده است. 
گواردیولا البته هیچ تمایلی برای عضویت در پارلمان ندارد و هدف از حضورش در این کمپین را حمایت معنوی خود از جدایی کاتالونیا از اسپانیا عنوان داشته است.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

آدریانو کوریا، به دلیل نیمکت نشینی های متوالی قصد ندارد فصل آینده نیز در بارسلونا بماند و حالا پیشنهادی جدی از سوی آ اس رم دریافت کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، آدریانوی 30 ساله، با وجود یوردی آلبا در جناح چپ بارسلونا، همواره به عنوان یک بازیکن ذخیره در این تیم مورد استفاده قرار گرفته و در چند فصل اخیر، فرصت چندانی برای حضور در میادین به دست نیاورده است. او که تا سال 2017 با بارسا قرارداد دارد، در صدد جدایی از این باشگاه است و قیمت او 8 میلیون یورو برآورد شده است. 

اسکای اسپورت ایتالیا امروز گزارش داد که باشگاه رم، قرار است روز سه شنبه، پیشنهاد اولیه خود را برای جذب آدریانو به مدیریت بارسلونا ارائه دهد و به همین منظور، فردا نمایندگان خود را به بارسلون خواهد فرستاد. در تیم رم هم اکنون سیدو کیتا و یاگو فالکه، دو بازیکن سابق بارسلونا حضور دارند و با پیوستن احتمالی آدریانو، جمع بارسایی های رم به سه خواهد رسید.


تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا دو روز است که اردوی پیش فصل خود را در شهر لوس آنجلس برپا کرده و انریکه در ایالات متحده، تیمش را برای یک فصل دشوار دیگر در حال آماده کردن است.


 

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات بارسلونا در غیاب مسی و نیمار در کمپ "StubHub Center de Carson" بصورت فشرده در حال پیگیری است. تمرین امروز بارسلونا یک میهمان ویژه داشت. "کوبی برایانت" فوق ستاره بسکتبال و عضو باشگاه لوس انجلس لیکرز که یکی از هواداران سرسخت بارسلونا محسوب می شود، امروز با حضور در کمپ تمرینی این تیم، با بازیکنان و کادر فنی بارسلونا دیدار کرد:






تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

هافبک برزیلی جدید استقلالی ها می گوید از این تیم و ایران هیچ شناختی نداشته و پس از تحقیق به این تیم آمده است.


به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو باربوسا در رابطه با حضور خود در ایران و تیم استقلال گفت: من از استقلالی ها پیشنهاد داشتم اما هیچ شناختی این تیم و کشور ایران نداشتم، از اینترنت تحقیقات کردم و البته از بعضی دوستانم و همینطور بازیکنان حاضر در ایران همچون مگنو باتیستا پرس و جو کردم و در نهایت به ایران و تیم استقلال آمدم.

وی در رابطه با اینکه چرا در 7 ماه اخیر در میادین فوتبال حاضر نشده است گفت: قرارداد من با باشگاه قبلی ام یک ماه از آغاز سال جدید میلادی به پایان رسید اما تعهد داشتم در بازی های جام حذفی برای این تیم به میدان بروم به همین دلیل تا دو سه ماه پیش درگیر بازی های این تیم در جام حذفی بودم.

ریوالدو در رابطه با پست بازی خود گفت: پست اصلی من پلی میکر و هافبک طارح است اما بازهم با توجه به دستور سرمربی و نیازهای تیم ممکن است در پست های دیگر نیز به میدان بروم.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

بازیکن تیم فوتبال پیکان در دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال از زمین بازی اخراج شد.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان - استقلال در حالی از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که بازیکنان پیکان سوار بر بازی هستند و مدافعان استقلال در بیشتر موارد یا دریبل می‌خورند یا جا می‌مانند.

*ریوالدو دسوزا بازیکن برزیلی که به تازگی قرارداد یک‌ساله‌اش با باشگاه استقلال را امضا کرده در محل مسابقه حضور یافت.

* مهدی نظری بازیکن پیکان به دلیل خطایی که انجام داد از سوی داور با کارت قرمز روبرو و از زمین بازی اخراج شد. این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان پیکان شد و آرمان قاسمی بازیکن این تیم به داور اعتراض کرد.

* دقیقه 16 بازی بازیکنان پیکان در حالی توسط شهریار مغارلو به گل رسیدند که این گل با اشتباه مهدی رحمتی تبدیل به ثمر رسید.


تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: می‌دانم که نماد استقلالی‌ها در کری خوانی عدد 4 است و با نشان دادن این عدد به یکی از عکاسان، وارد این کری خوانی شدم.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ریوالدو باربوسا دسوزا بعد از ثبت قرارداد یک ساله‌اش با باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: بعد از تحقیقات زیاد راجع به ایران و باشگاه استقلال حاضر شدم با این تیم قرارداد ببندم. استقلال تیم بزرگی در آسیاست و می‌دانم که طرفداران بی‌شماری در ایران دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از برزیلی‌هایی که در ایران بازی کرده‌اند، مشورتی گرفته است یا نه، عنوان کرد: من با چند تن از برزیلی‌های حاضر در فوتبال ایران دوست هستم اما بیشتر اطلاعاتم را با جست وجو در اینترنت کسب کردم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها از او توقع بالایی در حد عملکرد جانواریو دارند و آیا او می‌تواند مانند آن بازیکن در استقلال بدرخشد، گفت: من می‌توانم خیلی بهتر از جانواریو باشم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و برای پیشرفت فوتبالی خودم هم که شده باید سطح خودم را بالاتر ببرم.

ریوالدو درباره پست بازی‌اش اظهار کرد: پست اصلی من هافبک طراح است ولی توانایی بازی در هافبک دفاعی را هم دارم.

وی درباره کری خواندنش پس از خروج از باشگاه استقلال گفت: من می‌دانم که استقلال و پرسپولیس رقابت جدی با یکدیگر دارند و از تیم های بزرگ ایران هستند. این را هم می‌دانم که نماد استقلالی‌ها در کری خوانی عدد 4 است و به همین دلیل با نشان دادن این عدد به یکی از عکاسان، وارد این کری خوانی شدم.

هافبک برزیلی در پایان با ابراز امیدواری از موفقیتش در استقلال تصریح کرد: از همه هواداران استقلال می خواهم نسبت به من صبور باشند و فرصت بدهند تا در این تیم جا بیفتم. من 6 سال در بالاترین سطح فوتبال برزیل بودم و امیدوارم بتوانم با عملکردم به استقلال کمک کنم.

 


  •  


تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

در جریان دیدار دوستانه دیدار پیکان و استقلال دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در حالی امروز (دوشنبه) در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه ایران‌خودرو به مصاف هم رفتند که بازیکنان دو تیم بازی خشنی را انجام می‌دهند. 

* تعداد تماشاگران افزوده شده و در حال حاضر حدود 100 نفر حضور دارند.

 

* مهدی نظری که سابقه بازی در تیم استقلال را دارد چندان از سوی استقلالی‌ها تحویل گرفته نشد. 

*در این دیدار بازیکنان با شماره‌های زیر به میدان رفته‌اند:

پیراهن شماره یک: مهدی رحمتی

پیراهن شماره 3: محمدرضا خرسندی

پیراهن شماره 23: میثم مجیدی

پیراهن شماره 6:امید ابراهیمی

پیراهن شماره 34: میلاد فخرالدینی

پیراهن شماره 13: کرار جاسم

پیراهن شماره 4: امین حاج‌محمدی

پیراهن شماره 9: آرش برهانی

پیراهن شماره 10: سجاد شهباززاده

پیراهن شماره 16: جاب رانصاری

پیراهن شماره 8: روزبه چشمی

* هنگامی که مگویان متوجه که در ترکیب قرار ندارد از این مسئله ابراز ناراحتی کرد.

* فرزاد مجیدی نقش فعالی دار دو بیشتر از همه اعضای کادر فنی با بازیکنان صحبت می‌کند.

 

 


  •  


تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

امروز و در جریان دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و پیکان، یک درگیری بین مدافع جدید استقلالی ها و هافبک تیم پیکان پیش آمد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی این دو تیم در صحنه ای صادق بارانی با تکلی امین حاج محمدی را سرنگون کرد، این حرکت وی مورد اعتراض شدید مدافع استقلالی ها واقع شد تا جایی که پرویز مظلومی به میدان آمد و مدافع تیم خود را آرام کرد.

این قضیه همینجا فیصله پیدا کرد و دو تیم به ادامه بازی پرداختند.

 

 



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:7 PM | نویسنده : کیانا |

استقلالی ها در بازی دوستانه مقابل پیکان، از حنیف عمران در ترکیب خود استفاده نکردند.


 

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در ترکیب تیم خود مقابل پیکان ترجیح داد از حنیف عمران زاده استفاده نکند. دلیل این امر محرومیت سه جلسه ای عمران زاده از سه بازی اول لیگ برتر است و کادرفنی استقلال ترجیح داد از زوج امین حاج محمدی و روزبه چشمی در قلب دفاع خود استفاده کند تا بازیکنان به غیبت عمران زاده در سه بازی اول عادت کنند.

مدافع تیم استقلال به دلیل حواشی مربوط به بازی برگشت دربی توسط کمیته انضباطی از حضور در سه بازی اول استقلالی ها محروم شد.

 

 



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:55 PM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل، به منتقدانی که رفتار اخیر او را مورد انتقاد قرار داده بودند، پاسخ داد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به دلیل درگیری با بازیکنان کلمبیا و توهین به داور دیدار، از همراهی تیم ‏ملی برزیل برای 4 دیدار محروم شد و در غیاب او، سلسائو با شکست مقابل پاراگوئه در ضربات پنالتی، ‏از دور رقابت های کوپا آمریکا کنار رفت. ‏
او دو دیدار ابتدایی برزیل در مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل کلمبیا و اکوادور را هم از دست خواهد داد.‏
نیمار در پاسخ به انتقادهایی که در هفته های اخیر از او شده، در اینستاگرامش نوشت:" من به دنیا آمده ام ‏تا خوشحال باشم، نه اینکه بی نقص باشم."‏
او در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد و در تور پیش فصل بارسا در آمریکا حضور نخواهد ‏داشت.‏

 

 



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:55 PM | نویسنده : کیانا |

 

هافبک برزیلی و جدید تیم فوتبال استقلال گفت:‌ هر چند شناخت چندانی از جان واریو ندارم اما دوست دارم جای خالی این بازیکن خاطره‌ساز را برای هواداران استقلال پر کنم.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس ریوالدو باربوزا هافبک برزیلی و جدید تیم فوتبال استقلال، در خصوص اینکه چه شناختی از استقلال داشته و به این تیم پیوست، گفت: من شناخت چندانی نسبت به استقلال نداشتم و تنها از طریق چند نفر از بازیکنانی که سابقه حضور در فوتبال ایران را داشتند متوجه شدم که استقلال تیمی پرطرفدار است. بیشتر اطلاعات من از طریق بازیکنان بود.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شد به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، گفت: باشگاه استقلال پیشنهادی به من ارائه کرد که من هم آن را بررسی کردم و پس از در نظر گرفتن همه جوانب به ایران آمدم تا در این تیم بازی کنم.

ریوالدو در خصوص اینکه آیا مطلع است استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود، گفت: می‌دانم که استقلال یکی از تیم‌های پرطرفدار آسیا است و عناوین مختلفی را در آسیا کسب کرده است. به همین علت سعی کرده‌ام با یک انتخاب خوب در ادامه فوتبالم هم به باشگاه کمک کنم و هم به خودم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص سوابق خود در فوتبال گفت: من هفت سال در سری a کشور برزیل بازی کردم و عناوین مختلفی در آنجا به دست آوردم. همچنین یک سال هم در یک تیم سوئیسی بازی کردم و با این تیم عنوان قهرمانی را به دست آوردم.

هافبک جدید تیم استقلال در خصوص شماره پیراهن خود، گفت: قرار است شماره 8 استقلال را بر تن کنم و با این شماره به میدان می‌روم.

ریوالدو در خصوص هدف‌گذاری‌اش برای فصل جاری با آبی‌پوشان گفت:‌من می‌دانم که قبلا بازیکنی مثل جان واریو برای استقلال خاطره‌های زیادی ساخته و هواداران او را دوست دارند. به همین علت دوست دارم تمام تلاشم را انجام دهم تا جای خالی او را پر کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از جان واریو داشت یا خیر، گفت: من او را نمی‌شناختم اما اطلاعات زیادی کسب کردم و متوجه شدم زمانی که این بازیکن در ایران حضور داشته مورد حمایت هواداران تیم استقلال بوده است.


تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:54 PM | نویسنده : کیانا |

 

هافبک برزیلی استقلال با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود را با استقلال ثبت کرد .


 

به گزارش ورزش سه ، ریوالدو باربوسا دسوزا خرید جدید آبی پوشان با ثبت قرارداد در هیئت فوتبال تهران رسما آبی پوش شد . 

پیراهن شماره 8 استقلال پس از پیوستن ریوالدو، بازیکن برزیلی به جمع آبی‌پوشان به این بازیکن رسید.

فصل گذشته این پیراهن بر تن پژمان نوری بود و پیش از آن نیز طی سالیان زیادی بر تن مجتبی جباری بود.

 
 


تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:53 PM | نویسنده : کیانا |

 

یوهان کرایف در جدیدترین مصاحبه خود، ضمن حمایت از لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، از مبلغی که قرار است برای خرید پوگبا هزینه شود انتقاد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا دو هفته پیش هیئتی را به ایتالیا اعزام کرد تا بر سر جذب پوگبا با مدیران یوونتوس وارد مذاکره شوند. قیمت پیشنهادی بارسلونا برای پوگبا 80 میلیون یورو بود که مورد موافقت هم قرار نگرفت. 

یوهان کرایف، اسطوره باشگاه بارسلونا در مصاحبه با کادنا کوپه در همین رابطه گفت:" بارسلونا در حال از دست دادن ارزش هایش است. زمانی، بارسلونا به تیم های پایه ای خود اتکا داشت و ستارگانی چون مسی، ژاوی و اینیستا از لاماسیا به تیم اول باشگاه را یافتند. 
ستارگانی که تاریخسازی کردند اما اکنون دیگر بازیکن قابل ذکری از تیم های پایه ظهور نمی کند و در عوض باشگاه در پی خرید بازیکنان از تیم های دیگر و با قیمت هایی گزاف است. بطور مثال پرداخت 80 میلیون یورو برای خرید پوگبا بیهوده و احمقانه است." 

کرایف در مورد جدایی کاسیاس از رئال مادرید نیز گفت:" از شیوه جدایی کاسیاس از رئال ناراحت شدم. او پس از سال ها افتخارآفرینی برای رئال، شایسته مراسم وداع بهتری بود. متاسفانه در این موارد افرادی غیرورزشی تصمیم گیرنده هستند که همواره نیز اشتباه می کنند."


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 7:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا امروز اظهار امیدواری کرد که بارسلونا بتواند ششگانه تاریخی سال 2009 را تکرار کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته موفق شد با قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان، برای دومین بار در تاریخ خود فاتح سه گانه شود و حالا در صورت قهرمانی در سوپرجام اسپانیا،سوپرجام اروپا و نیز جام جهانی باشگاه ها، یک بار دیگر به فتح ششگانه نائل خواهد شد. 

لوئیس انریکه که در نشستی خبری شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:" سه گانه، اتفاق فوق العاده ای برای من و همه مجموعه بارسلونا بود اما تمام شد و به تاریخ پیوست. حالا به فتح ششگانه می اندیشیم و همه تلاشمان را برای رسیدن به این مهم بکار خواهیم بست. 
فصل بعد همه تیم ها برای شکست ما می آیند اما این مساله مانعی برای بارسلونا نخواهد بود. من و همه بازیکنان، باانگیزه تر از همیشه پای به فصل بعد خواهیم گذاشت."

 


  •  


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 7:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه ساعتی پیش در اولین نشست خبری خود پس از اتمام رقابت های فصل گذشته حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، موضوعاتی همچون پیوستن آردا توران به بارسلونا و جدایی احتمالی پدرو، از مهمترین مباحث مورد علاقه خبرنگاران بودند. سرمربی بارسلونا در این نشست گفت:

آردا توران

آردا همچون الیکس ویدال، دو مهره ای هستند که باعث تقویت ما خواهند شد و جذب هر دو را من توصیه کرده بودم و از اینکه هر دو را در اختیار دارم خوشحالم.آردا مهره ای کلیدی برای بارسلونا خواهد بود. همواره از هر مساله ای که باعث بهتر شدن مجموعه بارسلونا شود حمایت کرده ام. 

پدرو

پدرو با ما قرارداد دارد و رقمی هم برای فسخ این قرارداد مشخص شده است. همیشه خواستار ماندن او در جمعمان شده ام؛ با این حال تصمیم نهایی با خود اوست .پدرو همواره بازدهی مثبتی در بارسلونا داشته است.

تمدید قرارداد با بارسلونا

شما می دانید که من تا پیش از تمام شدن فصل، دوست نداشتم در مورد این مساله صحبت کنم. بارتومئو بارها در طول فصل در مورد تمدید قرارداد با من مذاکره کرد اما من همه چیز را به انتهای رقابت ها موکول کردم و در نهایت هم چنین شد.

تغییر رئیس باشگاه

خوب یا بد؛ این را اعضای باشگاه در موردش تصمیم گیری خواهند کرد. من سرمربی باشگاهم و حیطه اختیاراتیم متفاوت است.

جدایی کاسیاس از رئال مادرید

این مساله ای نیست که من بخواهم در موردش اظهارنظر کنم . نبود کاسیاس در لالیگا حس خواهد شد ولی نباید این موضوع را دراماتیک کرد. زندگی ادامه دارد و اتفاق خاصی هم نیفتاده است.

پوگبا

در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت نمی کنم. از اینکه از نام من در مذاکرات خرید پوگبا اسفاده شد دلخور نیستم. یکشنبه یا دوشنبه با رئیس باشگاه در مورد مسائل مختلف صحبت خواهم کرد.

6 ماه بدون آردا و ویدال

اینکه نمی توانند برای ما بازی کنند تاثیر گذار خواهد بود ولی مطمئنم که اگر بتوانم در طول سال، روی همه بازیکنانم حساب کنم، سال درخشانی در انتظارمان خواهد بود.

رای شما در انتخابات

رای خواهم داد و می دانم که به چه کسی.
 


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:36 PM | نویسنده : کیانا |

 

تقویم لالیگای 2015-2016 دقایقی پیش مشخص شد و طبق برنامه، ال کلاسیکوی رفت در تاریخ 8 نوامبر در برنابئو بین رئال و بارسا برگزار خواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین هفته لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه سن مامش برگزار خواهد شد و بدین ترتیب در طی 10 روز، این دو تیم سه بازی را برگزار خواهند کرد. بارسا و بیلبائو در تاریخ های 14 و 17 آگوست در سوپرجام اسپانیا نیز باید باهم دیدار کنند. 

رئال مادرید در هفته اول در زمین اسپورتینگ خیخون به میدان خواهد رفت. در هفته پایانی، هر دو تیم رئال و بارسا میهمان هستند. رئال در زمین لاکرونیا و بارسا در زمین گرانادا به مصاف میزبانان خود خواهند رفت.

ال کلاسیکوی دور رفت، 8 نوامبر در هفته 12 به میزبانی رئال برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه بازی برگشت این دو تیم در هفته 31 و در تاریخ 3 آوریل در نوکمپ برگزار می شود.دربی رفت مادرید روز 4 اکتبر به میزبانی اتلتیکو برگزار می شود و بازی برگشت نیز در 28 فوریه به میزبانی رئال برگزار خواهد شد. 

بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز در هفته سوم در ویسنته کالدرون به مصاف هم خواهند رفت و نکته قابل توجه، غیبت آردا توران در این دیدار حساس است. آردا فرصت بازگشت به ویسنته کالدرون و رویارویی با تیم سابقش را به دلیل محرومیت بارسلونا از دست خواهد داد.


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:32 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا در شروع مسابقات لالیگا، دو بازی در عرض سه روز برگزار خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، هم اکنون در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا، فصل 2015-2016 لالیگا در حال قرعه کشی است و تا دقایقی دیگر قرار است تقویم این مسابقات اعلام شود. با این حال پیش از انجام قرعه کشی تصوب شد که بارسلونا بازی هفته دهم خود را سه روز پس از انجام اولین بازی خود در لالیگا برگزار کند. علت این مساله، حضور بارسا در جام جهانی باشگاه ها که ماه دسامبر در ژاپن برگزار خواهد شد عنوان شده است. 

بارسا روزهای 14 و 17 آگوست در سوپرجام اسپانیا به مصاف بیلبائو خواهد رفت. بازی رفت در سن مامش و بازی برگشت در نوکمپ برگزار خواهد شد. سپس 22 یا 23 آگوست این تیم در هفته اول لالیگا به مصاف حریف خود می رود. روز 26 آگوست نیز قرار است بازی هفته دهم این تیم برگزار شود. 

در هفته دهم، زمانی که دیگر تیم های لالیگا به مصاف حریفان خود خواهند رفت، بارسا بازی رفت مرحله  یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری را برگزار می کند و روزی که دیگر تیم ها در این مرحله از کوپا دل ری با حریفان خود رودررو خواهند شد، بارسا بازی برگشت خود را برگزار می کند.

 

 



تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی متولد شهر روزاریو و از کودکی هوادار تیم اول این شهر، نیوولز الدبویز است.


 

به گزارش "ورزش سه"، او پیش از اینکه همراه خانواده، برای معالجات پزشکی به بارسلونا مهاجرت کند، در مدرسه فوتبال نیوولز الدبویز حضور داشت و هیچگاه علاقه اش به این باشگاه را پنهان نکرده و همواره گفته است که دوست دارد با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. 
در پی موج انتقادی شدیدی که این روزها بر علیه مسی در آرژانتین به راه افتاده، دو روز پیش هواداران نیوولز در ورزشگاه اختصاصی این تیم، با نصب بنرهایی به حمایت از این فوق ستاره پرداختند. مسی هم با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود در کنار پسرش تیاگو که پیراهنی با آرم نیوولز به تن دارد، به نوعی به اظهارلطف هواداران نیوولز واکنش مثبت نشان داد.


 


  •  


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

ماسیمیانو آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که بارسلونا خیلی سریع می‌تواند شرایط بازی را به نفع خود رقم بزند و یووه باید این ویژگی کاتالان‌ها را یاد بگیرد.


 

به گزار ش"ورزش سه"، بارسلونا و یووه در فینال چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفتند که آبی اناری‌ها در پایان موفق شدند 3-1 حریف خود را شکست داده و سه گانه را به دست آورند. بازی در حالی با برد بارسا همراه شد که یووه موفق شده بود بازی را به تساوی بکشاند ولی بارسا ناگهان به بازی برگشت و عملکرد بسیار خوبی در نیمه دوم از خود به نمایش گذاشت.

آلگری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" پس از اینکه بازی به تساوی کشیده شد ما بازی را در دست گرفته بودیم. به نظرم می‌آمد که بر بازی سوار شده ایم ولی متاسفانه آنها به بازی برگشتند ، مثل یک مار ماهی. ما فکر کردیم بر آنها تسلط داریم ولی آنها از دست‌های ما لیز خوردند و فرار کردند. هر سه مهاجم آنها مثل مار ماهی هستند، غیرقابل توفق. خیلی خوب کار کردند ولی ما مثل مرغ‌های ضعیف بودیم. هر لحظه در فوتبال مهم است و نمی‌توان به یک نحو در طول بازی ، بازی کرد. باید آزادی بازیکنان را در طول بازی دائما بیشتر کنیم."



تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

اریک آبیدال، مدافع سابق بارسلونا عنوان کرد که آبی اناری‌ها نباید اجازه جدایی پدرو را بدهند.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 27 ساله سال 2004 به بارسلونا پیوست و به تازگی قراردادش با باشگاه را تمدید کرده است. با این حال، رقم فسخ قرارداد او از 150 میلیون یورو به 30 میلیون یورو کاهش پیدا کرده و چلسی و پاری سن ژرمن به دنبال جذب او هستند. آبیدال که در تیم انتخاباتی لاپورتا حضور دارد، معتقد است که باشگاه باید پدرو را حفظ کند.

او گفت:" نباید اجازه جدایی بازیکنانی مثل پدرو را به راحتی صادر کرد. من او را مدت‌هاست که می‌شناسم. او بازیکنی است که به راحتی در ترکیب تیم جا می‌افتد. وقتی در سال 2009 همه ی جام ها را کسب کردیم، مهم‌ترین گل، گل او بود. البته تلاش تمام تیم است ولی گاهی یک بازیکن نیاز است تا همه ی آنها را به ثمر برساند و پدرو دقیقا همین کار را انجام داد. او بازیکن خیلی مهمی برای تیم است ولی همه می‌دانند که او می‌خواهد بازی کند. اگر لاپورتا برنده شود، آینده اش را بررسی خواهیم کرد."



تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:21 PM | نویسنده : کیانا |

 

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است عملکرد لیونل مسی در ترکیب آلبی سلسته، اصلا در ‏اندازه های بازی های او در ترکیب بارسا نیست.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در حالی در رقابت های کوپا آمریکای 2015 به عنوان نایب قهرمانی ‏رسید که مسی تنها یک گل برای آلبی سلسته به ثمر رساند. مارادونا که در جام جهانی 1986 تیمش را ‏یک تنه قهرمان جهان کرد، معتقد است نمایش های مسی در ترکیب آرژانتین به اندازه کافی خوب نیست اما ‏منتقدان او را نیز مورد انتقاد قرار داد.‏
او به اوله گفت:" ما بهترین بازیکن دنیا را داریم که مقابل رئال سوسیداد 4 گل می زند اما وقتی به تیم ‏ملی می آید.، صاحب توپ هم نمی شود. ‏
منتقدان او هم باید از خود بپرسند: "من آرژانتینی هستم یا سوئدی؟" انتقاد کردن از او آسان است. نگویید ‏که ما باید او را لای پر قو بگذاریم. باید با او مانند بقیه بازیکنان تیم ملی برخورد کرد. مسی کسی را ‏نکشته؛ نباید با او چنین برخوردی کرد."‏
نشریه اوله یکی از رسانه های آرژانتینی بود که بعد از ناکامی آلبی سلسته در فتح کوپا آمریکا، به شدت ‏عملکرد مسی را مورد انتقاد قرار داده بود.‏

 

 



تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

شایعه پیوستن پدرو رودریگز از بارسلونا به چلسی و مذاکره مستقیم این بازیکن با مورینیو، روز گذشته بازتاب وسیعی در رسانه های اسپانیا داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، پدرو پس از سال ها حضور در بارسلونا، فصل گذشته با وجود مسی، نیمار و سوارز در خط حمله، فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرد و علی رغم تمدید قرارداد تا سال 2019، آینده او در بارسا همچنان مبهم به نظر می رسد. 

رقم فسخ قرارداد پدرو با بارسلونا نیز از 150 به 30 میلیون کاهش یافته و همین مساله باعث سهولت جدائیش از تیم کاتالانی خواهد شد. پدرو امروز در واکنش به شایعه مذاکراتش با ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی گفت:" من هرگز با مورینیو صحبت نکردم؛ چرا که این یک نوع بی احترامی به باشگاه بارسلونا محسوب می شود اما این یک واقعیت است که رقم فسخ قرارداد من کاهش یافته و چندین پیشنهاد خوب هم دریافت کرده ام. 
شرایط من در بارسلونا پیچیده و دشوار است. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود اما اوضاع در بارسا، چندان مناسب من نیست. بازی برای بارسلونا مثل یک رویاست. من افتخارات زیادی در این تیم کسب کرده ام که باعث رضایت خاطرم از حضور چندین ساله در این باشگاه می شود اما دوست دارم بیشتر بازی کنم و جایی باشم که فرصت پیشرفت بیشتری داشته باشم. 
فیکس شدن در بارسلونا دشوار است؛ در هر صورت باید ببینیم که چه پیش می آید. این واضح است که زمانیکه بصورت متناوب بازی کنم، خوشحال تر خواهم بود."

پدرو در واکنش به خداحافظی کاسیاس از رئال گفت:" مایه تاسف است که اسطوره ای چون کاسیاس، اینگونه باید از رئال خداحافظی کند. برای ایکر در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم."


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

مهدی رحمتی و وحید طالب لو 2 دروازه بان استقلال بدون هیچ مشکلی کنار هم تمرین می کنند و دارند خودشان را برای لیگ پانزدهم آماده می کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آشتی کنان سردی که این این 2 نفر در اولین حضور رحمتی در تمرینات استقلال داشتند، حالا به نظر می رسد آنها این بار به صورت جدی مشکلات را کنار گذاشته اند و این بار فقط به موفقیت استقلال فکر می کنند.

رحمتی و طالب لو اختلاف قدیمی با هم دارند که حالا همه دوست دارند بییند در طول فصل رابطه این 2 نفر با هم چگونه خواهد بود.

 

 



تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

ترکیب تیم فوتبال استقلال جهت دیدار دوستانه با تیم بهمن تهران مشخص شد.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌ فوتبال استقلال که برای برپایی اردوی چند روزه راهی کردان کرج شده است، از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در دیدار تدارکاتی به مصاف بهمن تهران خواهد رفت.

* ترکیب تیم فوتبال استقلال مشخص شد که براین اساس، مهدی رحمتی، امین حاج‌محمدی، هرایر مگویان، محمدرضا سلیمانی، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده برای استقلال به میدان خواهند رفت.

* هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، رحمتی به سمت وحید طالب‌لو رفت و از او برای قرار گرفتن درون دروازه رخصت گرفت.

* کرار جاسم و حنیف عمران‌زاده به تمرین اختصاصی پرداختند.

* حدود 40 نفر از هواداران استقلال در کنار زمین حضور دارند تا نظاره‌گر این دیدار دوستانه باشند.


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:14 PM | نویسنده : کیانا |

 

کارلس پویول، جرارد پیکه و اینیستا، سه بازیکنی از بارسلونا بودند که به خداحافظی ایکر کاسیاس از رئال مادرید در صفحات اجتماعی خود واکنش نشان دادند.


 

به گزارش "ورزش سه"، هر سه بازیکن، سال ها با کاسیاس در تیم ملی اسپانیا هم بازی بوده و هستند. در این میان تنها پویول است که از میادین فوتبال خداحافظی کرده است. پیکه در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود و کاسیاس نوشت:" بازیکن بزرگی لالیگا را ترک کرد. بازی مقابل تو در همه این سال ها برای من یک افتخار بود. آرزوی موفقیت بسیار برای تو ایکر."

 

 



تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدیر برنامه‌های ازکوئیل لاوتزی، هافبک پاری سن ژمن عنوان کرد که او و موکلش آماده مذاکره با یوونتوس هستند.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی که وارد سال آخر قراردادش با پاری سن ژرمن شده، قصد دارد در این تابستان از پارک ده پرنس جدا شود. مدیر برنامه‌های او نیز عنوان کرد که آنها آماده مذاکره با یوونتوس هستند.

او گفت:" من رابطه ی خیلی خوبی با ماروتا و آلگری دارم. در گذشته، چندین بار صحبت کردیم ولی اخیرا، سوالی درباره لاوتزی از من نشده است. عجله ای نداریم. لاوتزی می‌تواند در پاری سن ژرمن بماند، قراردادش به پایان برسد و سپس تصمیم بگیرد. در حال حاضر صحبت از چندین باشگاه بزرگ مطرح شده است. یووه تیم خوبی است. اگر تماس بگیرند، اماده مذاکره خواهیم بود. ازکوئیل می‌تواند به ایتالیا باز گردد و سری آ همیشه در ذهن اوست. حتی در گذشته اینتر هم مذاکراتی انجام داده ولی سیاست‌ها و حقوق پایین پیشنهادی، روند انتقال را کند کرد."


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 5:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوکاس مورا، مهاجم پاری سنت ژرمن عنوان کرد که لیونل مسی، مهاجم بارسلونا، الهام بخش اوست.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس فصل خوبی را در پاری سن ژرمن سپری کرد ولی در نیم فصل دوم، دچار مصدومیت‌های شد. او که در دریبل مستقیم بازیکنان تخصص دارد، عنوان کرد که از تماشای بازی مسی چیزهای زیادی یاد گرفته است.

او گفت:"مسی بهترین بازیکن جهان است. او کسی است که می‌تواند سرنوشت ساز باشد زیرا سرعت بالا و قدرت دریبل خیلی خوبی دارد. این را خیلی دوست دارم زیرا سریع بودن با توپ یکی از ویژگی های اصلی من است. برای من تماشای دیگر بازیکنان با این نوع سبک فوتبال خیلی مهم است."

مورا ادامه داد:"من با بازیکنانی مثل تیاگو سیلوا و تیاگو موتا هم تیمی هستم که خیلی به من کمک می‌کنند. همیش به صحبت‌های بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند گوش می‌کنم زیرا باعث پیشرفت من می‌شوند."


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:56 PM | نویسنده : کیانا |

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا عنوان کرد که لیونل مسی، ستاره ی جوان این باشگاه، در طول چند فصل اخیر، دائما باعث بهبود خود بوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب توپ طلا برای 4 فصل متوالی، مسی قافیه را به رونالدو باخت و موفق نشد دو فصل توپ طلا را کسب کند. ولی حالا با کسب 3 گانه و حضور در فینال کوپا آمریکا، او از شانس بالاتری برای کسب سه گانه در حال رقابت است. بارتومئو نیز معتقد است که مسی خودش را در چند فصل اخیر پیشرفت داده است.

او گفت:" مسی بهترین بازیکن تاریخ است. این فصل او خود را به یک بازیکن بی نظیر تبدیل کرده بود. اختلافات بین او و لوئیس انریکه از بین رفته است. من سعی کردم با هر دوی آنها و دیگر بازیکنان در این مورد صحبت کنم ولی خیلی ها درگیر این قضیه بودند."

بارتومئو ادامه داد: باید از سوارز برای پیوستن به بارسا تشکر کنم، جایی که او باعث بهتر شدن تیم ما شد. بارسلونا اشتباهی انجام نداده است. خیلی ها دوست دارند باشگاه را دچار حواشی کنند. مشکلات در پرداخت مالیات طبیعی است ولی رسانه‌های برزیلی و انگلیسی یک داستان درام از این قضیه ساختند."



تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

پدرو روردیگز با وجود تمدید قرارداد با بارسلونا تا سال 2019، همچنان اینده ای مبهم در این باشگاه پیش روی خود می بیند.


 

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پیش از استعفای بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا بود که پدرو در اقدامی عجیب، در حالیکه تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده بود، با بارسلونا تا سال 2019 تمدید کرد. تقریبا در تمام فصل گذشته او در مصاحبه هایش از احتمال جدایی از بارسا صحبت کرده بود و با وجود تمدید قرارداد، روز گذشته او یک بار دیگر از وضعیت حساس و مبهمش سخن گفت. پدرو با وجود مسی، نیمار و سوارز، جایگاه ثابتی در ترکیب مورد نظر لوئیس انریکه ندارد.

موندو دپورتیوو امروز در گزارشی ویژه فاش ساخت که در قرارداد جدید پدرو با باشگاه بارسلونا، رقم فسح قرارداد او از 150 میلیون یورو به 30 میلیون یورو کاهش یافته است. به عبارتی هر باشگاهی 30 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کند، قادر خواهد بود پدرو را به خدمت بگیرد. آرسنال، چلسی و لیورپول، از تیم های علاقمند به این مهاجم ارزشمند هستند.


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

منچسترسیتی و بارسلونا مهمترین باشگاه هایی هستند که برای جذب پل پوگبا در حال رقابت هستند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا جذب پوگبا را برای فصل 2016-2017 در دستور کار خود قرار داده؛ در حالیکه مدیران سیتی در تلاشند این انتقال را همین تابستان نهایی کنند. در حال حاضر دو مانع برای این انتقال وجود دارد: اولی تقاضای 100 میلیونی یوونتوس برای صادر کردن اجازه جدایی ستاره فرانسویش است و دومی، تقاضای کمیسیون خارج از عرف از سوی مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا. 

رایولا را همه به عنوان ایجنتی که در معاملات، همواره تقاضاهای گزاف مطرح می کند می شناسند و البته به دلیل بازیکنان ارزشمندی که با او تحت قراردادند(از جمله زلاتان)، معمولا باشگاه های خواهان تن به این خواسته ها می دهند ولی بارسلونا و سیتی در مذاکراتشان، با پرداخت 10 درصد رقم انتقال پوگبا به رایولا مخالفت کرده اند و عنوان کرده اند که روی همان 5 درصد همیشگی توافق دارند.


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

خوان لاپورتا در آخرین نظرسنجی ها، شانس دوم برنده شدن در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا پس از بارتومئو محسوب می شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در دو سال گذشته، تقریبا دو برابر لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 ریاست بارسلونا را بر عهده داشت، شانس پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه را در اختیار دارد. 
لاپورتا که با مارکا مصاحبه می کرد، تنها راه پیروزی بر بارتومئو را  ائتلاف دو کاندید دیگر(فریسکا و بندیتو) با وی، یک هفته مانده به روز انتخابات عنوان کرد. 

وی گفت:" وقتی یک هفته مانده به انتخابات، نامزدی تنها 2 درصد شانس برنده شدن دارد، بهتر است که کنار کشیده و با نامزدی که بیشتر از او صاحب شانس است، ائتلاف کند. اگر بارتومئو یک بار دیگر به عنوان رئیس انتخاب شود، برای باشگاه بارسلونا یک فاجعه خواهد بود. از فریسکا و بندیتو خواسته ام که از انتخابات کنار کشیده و با من ائتلاف کنند ولی تاکنون جوابی از سوی آنها دریافت نکرده ام."


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:40 PM | نویسنده : کیانا |

 

آردا توران روز گذشته بصورت رسمی به عنوان بازیکن جدید بارسا به هواداران این تیم معرفی شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ترکیه ای سابق اتلتیکو، پس از 4 فصل حضور در تیم دوم شهر مادرید، از فصل آینده برای بارسلونا توپ خواهد زد؛ با این حال او برای محقق شدن رویایش باید تا ژانویه 2016 صبر کرده تا محرومیت نقل و انتقالاتی بارسا به اتمام برسد. خود این بازیکن حضور 6 ماهه قرضی در تیمی دیگر را رد کرده است. 
آردا امروز در توئیتر رسمی خود با انتشار عکس زیر خطاب به هواداران بارسا نوشت:" آخر هفته خوبی برای همه هواداران بارسلونا آرزو می کنم. شهر بزرگ؛ تیم بزرگ. منتظر اولین بازی خودم برای بارسلونا هستم."
در همین دو روز گذشته، بیش از 24 هزار پیراهن با نام آردا از سوی هواداران بارسلونا خریداری شده است.




تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:32 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا خواهان عذرخواهی فیفا از او پس از محرومیت بلند مدت او برای گاز گرفتن کیه‌لینی شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز در جام جهانی و در دیدار مقابل ایتالیا، کیه‌لینی را گاز گرفت و فیفا او را با محرومیت سنگینی روبرو کرد. با این حال، او این محرومیت را ناعادلانه می‌داند.

او گفت:" وقتی ضربه سر دیگو گودین وارد گل شد، جوری خوشحالی نکردم که انگار کار تمام شده است. به نظرم کاری که کردم اشتباه بود و می‌دانستم عواقبی در انتظارم خواهد بود. به نظر من،محرومیت فیفا سنگین بود و من انتظار عذرخواهی از سوی آنها دارم، مثل من که اعتراف کردم کارم اشتباه بوده است."

او ادامه داد:" وقتی تابارز محرومیت من را اعلام کرد، سعی کردم قوی باشم ولی نتوانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم. هر کسی ممکن است اشتباه کند ولی اینکه بگویند حق ورود به استادیوم نداری، بی انصافی بود."



تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:25 PM | نویسنده : کیانا |

بازیکن ملی پوش استقلال روز گذشته پدر شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن راست پا و ملی پوش استقلال روز گذشته فرزندش به دنیا آمد تا پدر شود. روشنا حیدری عضو جدید خانواده حیدری است. بازیکن ملی پوش استقلال در این باره به "ورزش سه"، گفت: نمی توانم احساسم را بیان کنم و واقعا خوشحالم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم و اکنون واقعا خوشحالم و از این بیشتر خوشحالم که فرزندم سالم است.

وی ادامه داد: روشنا انگیزه هایم را بیشتر کرده و امیدوارم فصل خوبی را در استقلال پشت سر بگذارم و جشن یک سالگی را با قهرمانی استقلال جشن بگیرم.



تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاویر ماسکرانو، هافبک باتجربه بارسا، تواضع هم تیمی اش لیونل مسی را مورد ستایش قرار داد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی در دوران حضورش در بارسا به افتخارات زیادی دست پیدا کرد و در ‏بیشتری آنها، نقشی کلیدی داشت اما ماسکرانو معتقد است علی رغم همه این موفقیت ها، مسی تواضعش را ‏حفظ کرده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" اصلا راحت نیست که مانند او بهترین باشید اما بتوانید تواضع تان را حفظ کنید.‏
معمولا افرادی که در هر زمینه ای بهترین هستند، مسائل را به شکل دیگری می بینند اما در این مورد، ‏لئو همچنان یک فرد معمولی است و رابطه ما بر همین اساس شکل گرفته است. من برای مسی به عنوان ‏یک فرد و یک بازیکن احترام زیادی قائل هستم."‏

 

 



تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

دروازه‌بان استقلال ادعا می‌ کند که هیچ مشکلی با مهدی رحمتی ندارد و هر دو برای موفقیت استقلال تلاش می‌ کنند.


 

وحید طالب‌لو به "ورزش سه" گفت که استقلال دیر تمریناتش را شروع کرده و کمی زمان می‌ برد که بازیکنان جدید با شرایط تیم هماهنگ شوند.

* با وجود اینکه شما با مهدی رحمتی آشتی کرده اید ولی با این حال کسی این موضوع را باور نکرده است. به رسانه ها حق می‌ دهی که چنین برداشت کنند؟

اینکه هر کسی چه برداشتی می‌ کند، مهم نیست. مهم این است که ما دوست نداریم حاشیه ای برای استقلال درست شود و هیچ اختلافی هم با هم نداریم.

* یعنی اعتقاد داری این مسائل برداشت رسانه ها است؟

ظاهرا همین طور است. از اول هم موضوع خاصی نبود و ما دوست نداشتیم برای استقلال حاشیه درست کنیم.

* فکر می‌ کنی می‌ توانی جای ثابت خود را در استقلال پس بگیری؟

به هر حال این موضوع چندان مهم نیست. مهمترین مساله موفقیت استقلال است و خیلی اهمیت ندارد که چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت بنشیند.

* از نظر تو استقلال با تیمی که در فصل نقل و انتقالات بسته، در لیگ پانزدهم موفق می‌ شود؟

یک مقدار کار سخت است چون ما تمریناتمان را کمی دیر شروع کرده ایم و باید تا شروع بازی ها بدنمان را به مرز آمادگی برسانیم. ضمن اینکه کادرفنی ما امسال عوض شده است و بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شده اند که کمی زمان می‌ برد که بخواهیم با هم هماهنگ شویم.

* استقلال می‌ تواند قهرمان لیگ پانزدهم بشود؟

خب، به هر حال همیشه همه از استقلال توقع قهرمانی دارند و همه ما این موضوع را می‌ دانیم اما به هر حال کار سخت است و در بازی ها هزار و یک اتفاق ممکن است بیافتد. امیدوارم بتوانیم امسال هواداران را خوشحال کنیم.

* ظاهرا شرایط اردوی کردان چندان مناسب نیست و باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانسته پول این استادیوم را پرداخت کند.

من در این مورد صحبت نمی‌ کنم چون بازیکن هستم و وظیفه ام تمرکز روی کارهای فنی است.


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 4:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

کاپیتان فصل گذشته استقلال ادعا می‌ کند که هرگز رحمتی باعث جدایی اش از استقلال نشده است.


 

رضا عنایتی از مصاحبه ای که روز گذشته از قولش منتشر شده بود و در آن به اختلاف بین او و مهدی رحمتی پرداخته شده بود، حسابی ناراحت است. او در این باره به "ورزش سه" گفت: از صحبت های من سوءبرداشت شده است. من هرگز مشکلی با رحمتی ندارم او دوست صمیمی من است و من باز هم می‌ گویم که جدایی ام از استقلال هیچ ربطی به مهدی رحمتی نداشته است.

او ادامه داد: من به طور کلی حرف زدم و هرگز منظورم شخص خاصی نبود. باز هم می‌ گویم که با مهدی رحمتی رفیق هستم و هرگز این حرف ها دوستی ما را خراب نمی‌ کند.

عنایتی در مورد حضورش در سیاه جامگان هم گفت: تمام تمرکزم را روی موفقیت سیاه جامگان گذاشتیم زیرا مدیون مردم مشهد و همچنین تیم ابومسلم خراسان هستم که قبلا در آن توپ می‌ زدم. الان هم تمام سعی ام این است برای سیاه جامگان مثمرثمر باشم.

او درباره شرایط تیمشان ادامه داد: شرایط خوبی داریم و تیم ما ترکیبی از جوان و باتجربه است. با انگیزه ای که رسول خطیبی دارد، مطمئنا امسال تیمی خواهیم بود که حرف های زیادی برای گفتن داریم. تمام توانمان را می‌ گذاریم تا دوباره فوتبال مشهد را زنده کنیم و بتوانیم در این راه موفق باشیم.

مهاجم باتجربه حال حاضر سیاه جامگان مشهد در مورد خریدهایی که انجام داده اند و حضور بازیکنان باتجربه ای همچون خودش رضا حقیقی، دلیر و غیره نظرش را اینگونه بیان کرد: مربی براساس تفکرات خودش بازیکن جذب کرده و قطعا کسانی که آمده اند، مورد نیازش هستند و در چارچوب تاکتیک فکری آقای خطیبی جذب شده اند. چند بازیکن نیز از لیگ یک آمده اند که جز خوب های لیگ یک بودند، بنابراین شرایط خوب است.

عنایتی در مورد اینکه فصل پیش و این فصل کارش را با تیم های مشهدی آغاز کرده گفت: این مساله بسیار خوب است و جای خوشحالی دارد. فوتبال مشهد شرایط خوبی دارد، خوشحالم قرار است در سیاه جامگان توپ بزنم تیمی که با شرایط ویژه در لیگ‌برتر حضور پیدا کرده زیرا ابتدا در لیگ دو بوده بعد به لیگ یک صعود کرده و سپس لیگ‌برتر. فوتبال خراسان پتانسیل های بالایی دارد.

وی در پایان در مورد اینکه هنوز هم بابت جدایی از استقلال دلخور است یا خیر افزود: نه اصلا دلخور نیستم و نظری هم ندارم. برای استقلال به عنوان یک هوادار آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 

 



تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 3:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوکاس بیلیا، هافبک تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد اگر لیونل مسی بخواهد برای مدتی برای آلبی سلسته ‏بازی نکند، سایر بازیکنان از تصمیم او حمایت می کنند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی آرژانتین در فینال کوپا آمریکا، بار دیگر انتقادهای زیادی از مسی ‏مطرح شد. کاپیتان آلبی سلسته هرگز به اندازه دوران حضورش در بارسا، با تحسین های رسانه ها و ‏هواداران کشورش روبرو نشد اما بیلیا از اینکه مسی علی رغم این نامهربانی ها، همچنان برای آرژانتین ‏بازی می کند، از او ممنون است.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما باید از مسی ممنون باشیم که برای کشوری بازی می کند که به او پشت کرده ‏است. اگر او نیاز به کناره گیری موقتی از تیم ملی داشته باشد، بازیکنان از او حمایت می کنند."‏


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 3:55 PM | نویسنده : کیانا |

 

خوان لاپورتا، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، تاکید کرد در صورت انتخابش به عنوان رئیس ‏جدید این باشگاه، لیونل مسی از بودن در نوکمپ احساس بهتری خواهد داشت.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت ‏و در این فاصله بود که مسی به دنیای فوتبال معرفی و به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شد.‏
لاپورتا معتقد است که رضایت مسی نقش مهمی در موفقیت های بارسا دارد و معتقد است که با انتخاب ‏خودش، این شرایط بیش از همیشه فراهم خواهد بود. ‏
او به خبرنگاران گفت:" فصل گذشته صحبت هایی در مورد فروش لئو مطرح بود اما با انتخاب من، او ‏بسیار راحت تر خواهد بود."‏
لاپورتا همچنین بار دیگر جوزپ ماریا بارتومئو را مورد انتقاد قرار داد و گفت:" بارتومئو و ساندرو ‏روسل از جمله افرادی هستند که مانع پیشرفت کشور می شوند. ‏
نظرسنجی ها نشان می دهد که شانس رای آوردن بندیتو و فریکسا پایین است. غیرممکن است آنها پیروز ‏انتخابات شوند. اگر من جای آنها بودم، از کمپین بارتومئو/ روسل یا از کمپین خودم، حمایت می کردم."‏


تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 3:53 PM | نویسنده : کیانا |

 

مارتین مونتویا، مدافع جدید اینتر، تایید کرد که جدایی از بارسا برایش دشوار بود اما تاکید کرد که باشگاه ‏کاتالانی او را مجبور به جدایی نکرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مونتویا که یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست، به تازگی با قراردادی ‏قرضی و دوساله به اینتر پیوست و براساس بندی که در قراردادش وجود دارد، نرآتزوری می تواند در ‏سال 2017 قرارداد او را دادمی کند.‏
بعضی از رسانه ها اعلام کردند که مونتویا از حضور در بارسا راضی بود و قصد پیوستن به اینتر را ‏نداشت اما او شایعه جدایی تحمیلی اش از آبی و اناری ها را رد کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" شایعاتی که منتشر شده، حقیقت ندارد. جدایی از بارسا اندکی دشوار بود. این ‏باشگاه در 15 سال اخیر خانه من بود اما اکنون اینجا هستم و کاملا راضی و خوشحالم. ‏
می خواهم بازی های زیادی با پیراهن اینتر انجام بدهم. فصل گذشته بازی های زیادی برای بارسا انجام ‏ندادم و از این مسئله راضی نیستم.‏
فکر نمی کنم بازی در ایتالیا تفاوت چندانی با لالیگا داشته باشد. در ایتالیا، توجه زیادی به تاکتیک ها می ‏شود اما معتقدم در اینجا همان فوتبال هجومی اسپانیا بازی می شود. ‏
من مشکلی برای رقابت کردن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارم. در بارسا هم مدافعان زیادی ‏حضور داشتند. سرمربی تمرینات و بازی ها را تماشا می کند و بهترین تصمیم را برای اینتر می گیرد."‏


تاريخ : پنج شنبه 18 تير 1394 | 1:2 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.