باشگاه بارسلونا تایید کرد که الکسیس ویدال، ستاره سویا را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، ویدال که تابستان گذشته به سویا پیوست، نمایش های بسیار خوبی در ترکیب این ‏تیم ارائه داد و کمک کرد تا این تیم در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.‏
با توجه به تردیدهایی که در مورد آینده دنی آلوس وجود داشت، مدیر بارسا سخت به دنبال به خدمت ‏گرفتن ویدال بودند و اکنون برای امضای قراردادی 5 ساله با او توافق رسیدند. قرار است او فردا، بعد از ‏پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی، به طور رسمی به رسانه ها معرفی شود. ویدال در 47 دیداری که ‏برای سویا انجام داد، 4 گل زد و 11 پاس گل داد. ‏
با توجه به اینکه بارسا در حال حاضر از انجام نقل و انتقال محروم است، ویدال برای انجام اولین بازی ‏اش برای بارسا باید تا ژانویه 2016 صبر کند.‏


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 3:32 AM | نویسنده : کیانا |

جرارد پیکه، مدافع بارسا، اعلام کرد که از ماندن لوئیس انریکه در نوکمپ مطمئن است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی شب گذشته بارسا در چمپیونزلیگ، انریکه اعلام کرد که نمی ‏داند فصل بعد هم در بارسا خواهد ماند یا خیر اما پیکه نگران جدایی سرمربی تیمش نیست.‏
او به خبرنگاران گفت:" این وظیفه من نیست که بگویم او می ماند یا نه اما به شادی او نگاه کنید. او عاشق ‏این باشگاه است و من مطمئنم او می ماند."‏
پیروزی شب گذشته در برلین، سومین قهرمانی پیکه در چمپیونزلیگ با بارسا بود اما او اعلام کرد که این ‏قهرمانی، از دو قهرمانی قبلی با پپ گواردیولا، شیرینی بیشتری داشت:" از این قهرمانی در چمپیونزلیگ ‏بیشتر لذت بردم. این سومین قهرمانی ام با بارسا بود. شاید به این خاطر که چند سال بود جام نبرده بودیم. ‏وقتی مدتی جام نمی برید، قهرمانی شیرین تر می شود. ‏
وقتی بچه بودم، رویای بازی برای بارسا و بردن چنین جام هایی را داشتم اما نه موفقیت هایی مانند این. ما ‏تاریخ ساز شدیم و دو سه گانه را فتح کردیم. این تیم نسب بی نظیری است. باید از دستاوردهای مان لذت ‏ببریم."‏


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:55 AM | نویسنده : کیانا |

 

شاگردان لوئیس انریکه که شب گذشته سه گانه شان در این فصل را تکمیل کردند، امروز در شهر بارسلونا در میان انبوه هواداران شان، جام های قهرمانی را به نمایش گذاشتند.








 


  •  


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:48 AM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، به فاصله 5 ماه از فرش به عرش رسید و حالا با پپ گواردیولای افسانه ای مقایسه می شود.


 

 
به گزارش "ورزش سه"، ژانویه گذشته پس از شکست بارسا در زمین سوسیداد، همه از اخراج انریکه و گزینه های جانشینی او صحبت می کردند. در بحبوحه اختلافات او و مسی، کمتر کسی جانب انریکه را می گرفت و همه به برکناری او رای می دادند اما 5 ماه بعد، او مربی تیمی بود که فاتح سه گانه شد. شب گذشته تیم انریکه توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود. در 20 روز گذشته نیز آنها لالیگا و کوپا دل ری را فتح کرده بودند.

انریکه موفق شد همچون پپ گواردیولا، یک سه گانه دیگر را به ویترین افتخارات بارسلونا اضافه کند و از این حیث، رکورد ویژه ای را نصیب تیم کاتالانی کند. بارسا تنها تیمی است که دو بار فاتح سه گانه شده. 

سال 2008 که گواردیولا به بارسا آمد، فصل را خوب شروع نکرد. کسب تنها 1 امتیاز از دو بازی ابتدایی، شروعی ناامید کننده برای یک مربی تازه کار و جوان محسوب می شد اما بارسا به تدریج اوج گرفت و در انتهای همان فصل همه جام ها را کسب کرد. 

جالب اینجاست که بارسای انریکه حتی از لحاظ تعداد پیروزی ها، تعداد باخت ها، گل های زده و خورده، بر بارسای گواردیولا برتری دارد. انریکه حالا یک چالش دیگر پیش رو دارد. کسب سه جام باقیمانده تا انتهای سال 2015 تا از این لحاظ نیز با تیم پپ برابری کند. 

سوپرجام اروپا،اسپانیا و جام جهانی باشگاه ها اگر کسب شوند، بارسا برای دومین بار در تاریخ فاتح 6 گانه شده و خود را ابدی خواهد کرد. این یک واقعیت است که پس از پایان چرخه تیم پپ، حالا چرخه تیم لوچو (لوچو لقب انریکه) شروع شده است.

 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:47 AM | نویسنده : کیانا |

 

از سوی وبسایت گل، 11 بازیکن برتر برای تیم منتخب لیگ قهرمانان فصل 2014-2015 برگزیده شدند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس مارک آندره تراشتگن، اینیستا، پیکه و مسی از بارسلونا، کروس و رونالدو از رئال مادرید، کیه لینی از یوونتوس، لوئیس آدریانو از شاختار، ژابی آلونسو از بایرن، عبدالنور از موناکو و یاسین براهیمی از پورتو، یازده بازیکن تیم منتخب تورنمنت را تشکیل می دهند.



تراشتگن : دروازه بان آلمانی بارسلونا، تا پیش از دریافت گل از موراتا در بازی فینال، 6 کلین شیت را به ثبت رسانده بود. او که در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت بارسا بود، با نمایش های خوب خود نقش مهمی در قهرمان شدن بارسا ایفا کرد.

 
 
پیکه : مدافع ارزشمند بارسا از نیمه های فصل اوج گرفت و به یک ستون مستحکم در خط دفاعی بارسا بدل شد. پیکه از دور یک هشتم تا فینال، تنها 10 بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شد. او نقش مهمی در کلین شیت های تراشتگن و بارسا داشت.



کیه لینی : غیبت او در بازی فینال کاملا به ضرر یووه تمام شد. او کمک کرد تا یووه 6 بار در لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگاه دارد.



عبدالنور : این مدافع تونسی باشگاه موناکو، در 4 بازی اول گروهی غایب بود اما با بازگشتش به میادین یک گل به زنیت زد و کمک کرد تا موناکو بالاتر از لورکوزن، صدرنشین گروهش شود. او مقابل آرسنال هم نمایش درخشانی داشت.



براهیمی: بازیکن کناری الجزایری باشگاه پورتو که عملکردی درخشان در این فصل داشت. او در اولین بازی پورتو مقابل باته، هت تریک کرد و در ادامه رقابت ها دو گل دیگر نیز به ثمر رساند. او سه پاس گل نیز داد.



آلونسو : سلطان پاس در بایرن مونیخ. او اگرچه اشتباهاتی در امر دفاع داشت اما مثل همیشه نقش مهمی در راه اندازی حملات بایرن و سازماندهی خط میانی تیم مونیخی ایفا کرد.



کروس : یکی از بهترین خریدهای چند فصل اخیر رئال مادرید. رکورددار پاس صحیح در بین همه هافبک های اروپایی.کروس سه پاس گل نیز در این رقابت ها داد.



اینیستا : از نیمه های فصل یک بار دیگر به اوج آمادگی رسید. او 5 پاس گل در این تورنمنت داد از جمله پاس گلی که شب گذشته در بازی فینال، روی گل اول به راکیتیچ داد. اینیستا بهترین بازیکن فینال نیز برگزیده شد.



مسی : همچون همیشه بهترین بازیکن بارسلونا بود. 10 گل در این فصل لیگ قهرمانان به ثمر رساند. بخصوص دو گل او در بازی رفت به بایرن در برتری 3-0 بارسلونا، نقش مهمی در رسیدن بارسا به فینال داشتند.



رونالدو : کریستیانو نیز همچون مسی 10 گل به ثمر رساند و آقای گل رقابت ها شد. او بدشانس بود که با وجود دو بار گلزنی به یووه در نیمه نهایی، رئال نتوانست به فینال صعود کند.



لوئیز آدریانو : مهاجم برزیلی شاختار، مقابل باته بوریسوف موفق به زدن 5 گل شد. او در مجموع 9 گل به ثمر رساند و بدشانس بود که شاختار در یک هشتم به بایرن برخورد کرد و از دور رقابت ها حذف شد.


 


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:44 AM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسی پس از کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، صبح امروز را شاداب تر از همیشه آغاز کرد. او حالا بازیکنی است که چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده . فوق ستاره آرژانتینی با گذاشتن این عکس در اینستاگرام خود نوشت:"صبحانه با جام قهرمانی."


 

 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:43 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا با کسب سه عنوان قهرمانی در فاصله 20 روز، فاصله خود با رئال مادرید از حیث تعداد جام هایی که در اختیار دارد را افزایش داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مونددپورتیوو، حالا بارسلونا با کسب 86 جام مختلف در تمام رقابت های رسمی، در مقابل رئال مادرید 82 جامه، در رده اول باشگاه های پرافتخار دنیا قرار دارد. بارسا شب گذشته موفق شد با برتری 3-1 مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان، برای پنجمین بار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرده و سه گانه فصل خود را تکمیل کند. آنها قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را نیز پیش از این کسب کرده بودند. 

پیش از سال 2009 که فلورنتنیو پرز بار دیگر به عنوان رئیس به رئال مادرید بازگردد، رئال مادرید با کسب 75 جام در مقابل 70 جام بارسا، از این تیم پیش بود ولی در عرض 6 سال بارسلونا موفق شد به کمک مربیانی چون گواردیولا، تیتو ویلانووا و لوئیس انریکه، تعادل را بر هم زده و 4 جام از رئال مادرید پیش بیفتد؛ با وجود اینکه 760 میلیون یورو در این مدت کمتر از رئال برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده است.


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:41 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا شب گذشته با غلبه بر یوونتوس قهرمان چمپیونزلیگ شد. به همین دلیل، موج خروشان هواداران بارسلونا امروز از ساعت 19.00 به وقت محلی، خیابان ها و کوچه های بارسلونا در بر خواهد گرفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، سال 2015 برای بارسلونا همچون سال 2009 یک سال رویایی است. سالی که در آن بارسلونا فاتح سه گانه شده و سه جام دیگر نیز تا انتهای امسال در انتظارشان خواهد بود. سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو، سوپرجام اروپا مقابل سویا و جام جهانی باشگاه ها که در ژاپن برگزار خواهد شد. 

جشن های قهرمانی امروز در بارسلونا از ساعت 19 آغاز خواهد شد. هواداران بارسا از "Parque de la Estación del Norte" رژه قهرمانی را شروع خواهند کرد و این دریای انسانی از ساعت 21.30 پس از تلاقی با اتوبوس بازیکنان بارسا، حرکت خود به سمت ورزشگاه نوکمپ را ادامه خواهد داد. 
دربهای ورزشگاه نوکمپ نیز از ساعت 19.30 به روی هوادارانی که بلیط های جشن قهرمانی را خریداری کرده اند، گشوده شده و از ساعت 22 بصورت رسمی جشن باشکوه کاتالان ها در نوکمپ آغاز خواهد شد.


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:40 AM | نویسنده : کیانا |

 

مسی، سوارز و نیمار، مثلثی مهارنشدنی که با زدن 122 گل در طول فصل، نقشی انکار نشدنی در کسب سه گانه از سوی بارسا ایفا کردند. سه مهاجمی که با جابجا کردن همه رکوردها، شب گذشته ارزشمندترین جام ممکن در رده باشگاهی را بالای سر بردند.


 

 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:39 AM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار، ستاره بارسلونا به تمجید از تیمش پس از قهرمانی در اروپا پرداخت و گفت که این بزرگترین جشنی بوده که در آن حضور داشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 23 ساله شب گذشته موفق شد تیر خلاص را بر پیکره یوونتوس بزند و به همراه تیمش، جام سوم را به دست آورد. پس از سه گانه سال 2009، این دومین سه گانه ی تاریخ بارسلونا بود و نیمار از کسب آن ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:" خیلی خوشحالم که بخشی از این تاریخ سازی بودم. فکر می‌کنم دیگر چیزی برای به دست آوردن وجود نداشته باشد دیگر شما (رسانه‌ها) نمی‌توانید چیزی به من بگویید. احساسات ویژه ای دارم، احساس ویژه ی تبدیل شدن به یک قهرمان با این تیم عالی، ولی اینجا متوقف نخواهم شد. گریه کردم زیرا تمام سختی هایی که کشیده بودم از ذهنم عبور کرد. لحظات بسیار خوبی را سپری کردم ولی مسلما امروز بهترین لحظه ی دوران فوتبالم بود."


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:39 AM | نویسنده : کیانا |

 

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و مهاجم سابق بارسلونا، قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان را به هواداران و باشگاه تبریک گفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بارسلونا موفق شد 3-1 یوونتوس را شکست داده و برای پنجمین بار قهرمان اروپا شود. مارادونا که دو فصل در بارسلونا بازی کرده، عکس زیر را در فیس بوکش قرارداد و به آنها تبریک گفت.



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:38 AM | نویسنده : کیانا |

 

پیکه، مدافع بارسلونا عنوان کرد که لوئیس انریکه، شایسته تمجید‌هایی در حد و اندازه ی گواردیولا است.


 

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در فصل اول حضورش در بارسا موفق شد سه گانه را به دست آورد. انریکه نیز در فصل اول حضورش روی نیمکت آبی‌اناری‌ها، چنین دستاوردی را تکرار کرد و پیکه، به تمجید از او پرداخت.

او گفت:" این لحظات، اهمیتی به اندازه ی قهرمانی با گواردیولا دارد.مربی‌های بزرگ، بارسلونا را به بالاترین سطح بردند . لوئیس انریکه نیز موفق به کسب چنین دستاوردی شد. ما از فصلی بدون جام به سه گانه رسیدیم، درست مثل زمانی که پپ به تیم اضافه شد بنابراین، لوئیس شرایط را تغییر داد."


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:34 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا شب گذشته موفق شد هت تریک خود در کسب جام را تکمیل کرده و سه گانه را برای بار دوم به دست آورد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آبی اناری ها موفق شدند 3-1 یوونتوس را شکست داده و برای بار پنجم قهرمان اروپا شوند اما در این پیروزی، 5 نکته مهم وجود داشت که در زیر، به بررسی آنها پرداخته ایم.

سوارز؛ از محرومیت به خاطر گاز گرفتن تا تبدیل شدن به قهرمان بارسا

لوئیس سوارز که به دلیل گاز گرفتن کیه‌لینی در جام جهانی، 2 ماه اول فصل را از دست داده بود، شروع ضعیفی با بارسلونا داشت. 

با این حال، ایمان انریکه به سوارز، در نهایت پاسخش را گرفت، نه فقط به خاطر گل پیروزی بخشی که به ثمر رساند، بلکه نقش مهمی در کسب سه گانه برای بارسا داشت. او همچنین گل پیروزی بخش بارسا مقابل رئال مادرید را به ثمر رساند و همچنین در پیروزی مقابل سیتی و پاری سن ژرمن نقش موثری داشت.

بارسا فراتر از مسی است

مهاجم آرژانتینی با اینکه نتوانست گلزنی کند و به اولین بازیکنی تبدیل شود که در 3 فینال چمپیونزلیگ گلزنی کرده،ولی کیفیتش را به خوبی به رخ کشید و بارها با عبور از مدافعین و ساخت موقعیت برای نیمار و سوارز، محور حرکات تیمش بود.



آندرس اینیستا به خاطر پاس گل فوق‌العاده اش به راکیتیچ، بهترین بازیکن زمین شد، دفاع بسیار خوب بارسا در نیمه دوم که با وجود حملات یووه، به خوبی مقابل انها ایستادگی کرد. همچنین عدم خودخواهی پدرو و پاس بسیار خوب او به نیمار باعث شد گل سوم بارسا به ثمر برسد و همین موضوع، نشان از روحیه تیمی بسیار بالای بارسا دارد.

عملکرد استثنایی بوفون هم کافی نبود

اسطوره ی ایتالیایی مانند صخره ای در دروازه یوونتوس ایستادگی کرد و در چندین صحنه، در حالی که بازی 1-0 بود، مانع گلزنی دنی آلوس و سوارز شد. 



با این حال، بوفون 37 ساله باز هم بدون مدال قهرمانی چمپیونزلیگ ماند. یوونتوس سال 2003 مقابل میلان در پنالتی ها شکست خورد و شکست دیشب، دومین خاطره تلخ بوفون از فینال چمپیونزلیگ بود.

مادرید در فکر بازگرداندن موراتا؟

مهاجم اسپانیایی که در اوایل فصل، از تیمی که فوتبالش را در آن آغاز کرده بود جدا شد، با درخشش فوق‌العاده اش، احتمالا سپیدپوشان را در فکر بازگرداندنش انداخته است. او کیفیتش را با گلزنی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ و فینال به رخ کشید.



در این میان، مادرید بود که قربانی کیفیت او شد و حالا گلزنی مقابل بارسلونا در فینال چمپیونزلیگ نیز می‌تواند انگیزه ای برای سپیدپوشان برای بازگرداندن او باشد.

راکیتیچ از سسک بهتر است

فروش فابرگاس به چلسی و خرید ایوان راکیتیچ در تابستان سال گذشته، اوج گرفتن از فصلی بدون جام تا کسب سه گانه بود. 



دوندگی بالا و شم گلزنی راکیتیچ، مکمل حرکات بوسکتس، ژاوی و اینیستا است و مسلما در یک فصل حضورش، خیلی درخشان تر از حضور 3 ساله فابرگاس در پیراهن آبی اناری ظاهر شد. بهترین تصویر ذهنی از این موضوع، گلی است که روی پاس اینیستا وارد دروازه بوفون کرد.

 


  •  


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:33 AM | نویسنده : کیانا |

 

آندرس اینیستا، هافبک درخشان بارسا، با نمایش خوبی که در دیدار شب گذشته ارائه داد، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، او که در دو قهرمانی قبلی بارسا در چمپیونزلیگ هم پاس گل داده بود، شب گذشته هم پاس گل اول را برای ایوان راکیتیچ فراهم کرد. اینیستا در فینال جام جهانی 2010 هم گل پیروزی اسپانیا را به ثمر رسانده بود.




تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:27 AM | نویسنده : کیانا |

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، تاکید کرد که لوئیس انریکه هنوز با این باشگاه قرارداد دارد و بحث جدایی او مطرح نیست.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته 3-1 یوونتوس را در فینال چمپیونزلیگ شکست داد تا لوئیس انریکه در اولین فصل حضور در نوکمپ به سه گانه دست پیدا کند اما او بعد از بازی اعلام کرد که ادامه حضورش در نوکمپ قطعی نیست؛ با این وجود، بارتومئو که ممکن است در انتخابات ریاست بارسا که به زودی برگزار می شود، جایگاهش را از دست بدهد، تاکید کرد فعلا بحثی در مورد جدایی انریکه وجود ندارد.
او به خبرنگاران گفت:" من بسیار خوشحال و راضی هستم. ما موقعیت های زیادی داشتیم. همه کاتالان ها ‏لحظات پراسترسی را گذراندند و گل آخر ما را تا مرز سکته برد. این تیم فوق العاده است. این موفقیت ‏دیوانه کننده بود و ما سرشار از شادی هستیم. ‏
همه ما خیلی خوشحالیم. این دومین سه گانه تاریخ باشگاه بود. من با انریکه موافقم؛ تیم او و زوبی زارتا ‏فوق العاده کار کردند. آینده همه چیز را روشن خواهد کرد. آینده انریکه؟ او با ما قرارداد دارد. ما ابتدا باید ‏این موفقیت ها را جشن بگیریم و سپس ببینیم چه رخ خواهد داد. او فوق العاده کار کرد. ‏
ما تصویر یک تیم قوی را به نمایش گذاشتیم و باید یک جشن حسابی برپا کنیم. ما یک جشن پایانی در ‏نوکمپ خواهیم داشت. این یک دستاورد ویژه است؛ به ویژه بعد از همه آن دشواری هایی که پشت سر ‏گذاشتیم. ‏‎ 
یوونتوس؟ آنها خوب کار کردند اما تیم بهتر، پیروز شد. بازیکنان یوونتوس خیلی خوب هستند اما ما بهتر ‏و بهتر کار کردیم. گل سوم، کار را تمام کرد. برای رسیدن تیم به این نقطه، همه ما تلاش کردیم.‏
ژاوی؟ این قهرمانی، پایان درخشانی برای جدایی او بود اما او می داند که می تواند به بارسا برگردد. ‏ژاوی کمک زیادی به ما کرد و این یک پایان بی نقص بود."‏‎ ‎


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:27 AM | نویسنده : کیانا |

 

ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا پس از قهرمانی به همراه این تیم در چمپیونزلیگ، از آندونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی سابق بارسلونا که او را به این تیم منتقل کرده بود تشکر کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 26 ساله با 20 میلیون یورو از سویا راهی بارسلونا شد و شب گذشته موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند و همچنین از عوامل اصلی قهرمانی بارسا در هر دو جام دیگر بود.

او در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" باورنکردنی است. خیلی خوشحالم ولی نه فقط برای خودم بلکه برای تیم زیرا تمام طول سال تلاش بسیاری کردیم و با تمام احترام به حریف، ما تیم برتر میدان بودیم. جزئیات از سوی ما رقم خورد و حالا وقت جشن گرفتن است. از زوبی زارتا و همه ی افراد در بارسلونا تشکر می‌کنم زیرا این پیروزی، دیوانه کننده است."



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:26 AM | نویسنده : کیانا |

 

یکی از بازیکنان یوونتوس که از شکست شب گذشته تیمش حسابی احساساتی شد، آندره آ پیرلو بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان بازی، ژاوی به سمت پیرلو رفت و این دو برای لحظاتی با هم خوش و بش کردند اما پیرلو که احتمالا آخرین بازی اش را برای بیانکونری انجام داد، سرانجام نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و برای لحظاتی گریه کرد. البته او قبلا دو بار با میلان قهرمان چمپیونزلیگ شده بود و می توانست با این قهرمانیف کلکسیونش را تکمیل کند که این اتفاق رخ نداد. 
گفته می شود او احتمالا راهی باشگاه نیویورک سیتی می شود؛ جایی که می تواند در کنار فرانک لمپارد بازی کند.




 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:24 AM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی، هافبک خلاق بارسا، شب گذشته آخرین بازی اش را برای آبی و اناری ها انجام داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، صد و پنجاه و یکمین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان، با یک قهرمانی دیگر در این رقابت ها همراه بود تا این ستاره دوست داشتنی، با یک سه گانه دیگر و البته چهارمین قهرمانی اش در چمپیونزلیگ، با آبی و اناری ها وداع کند. او که قصد داشت سال گذشته از بارسا جدا شود، به اصرار لوئیس انریکه در نوکمپ ماند و مطمئنا از اینکه چنین تصمیمی گرفت، پشیمان نیست.




 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:23 AM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه‌های امروز اسپانیا به قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ پرداخته اند.


 

به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته بارسا موفق شد پنجمین قهرمانی خود در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد که این موضوع، به تیتر اول تمامی روزنامه‌های امروز اسپانیا تبدیل شده است.
 




روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " طلای پنجم" به پنجمین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان پرداخته است


 


روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " دوره ی جدید" به قهرمانی پنجم بارسا و کسب سه گانه پرداخته است




روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا با تیتر " قهرمانی سوم" به کسب سه گانه توسط شاگردان انریکه پرداخته است




روزنامه الموندو با تیتر " سه گانه بارسلونا" به قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ پرداخته است



روزنامه لاونگوردا با تیتر " بارسای اعجوبه" به قهرمانی شب گذشته بارسلونا در لیگ قهرنانان پرداخته است




روزنامه ال دایارو واسکو با تیتر "سه‌گانه بارسلونا" به قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ پرداخته است




روزنامه الرتا در صفحه اول خود به قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ اشاره دارد




روزنامه فارو ده‌ویگو با تیتر " بارسا، قهرمانی پنجم به همراه سه گانه" به قهرمانی شب گذشته بارسلونا اشاره دارد




روزنامه مدیتنرانئو با تیتر " سه گانه تاریخی" به قهرمانی شب گذشته بارسلونا پرداخته است




روزنامه نورته ده کاستیا با تیتر " بارسا جام پنجم را کسب کرد" به قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ پرداخته است

 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:16 AM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی هرناندس، هافبک بارسلونا عنوان کرد که بهترین خداحافظی ممکن را با بارسلونا داشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از 17 سال حضور در تیم اصلی بارسلونا و کسب 25 مدال قهرمانی، در تابستان راهی السد قطر خواهد شد. او شب گذشته موفق شد جام را بالای سر ببرد تا وداعی با شکوده با بارسلونا داشته باشد.

او در جمع خبرنگاران گفت:" از این بهتر نمی‌شد. کلمات نمی‌توانند حالم را وصف کنند. قهرمانی در چمپیونزلیگ و کسب سه گانه محشر بود. ما شایسته آن بودیم. از همین حالا کمی احساسات عجیب دارم که دیگر برای این تیم بازی نخواهم کرد ولی دورانم در بارسا، پایان فوق‌العاده ای داشت."


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:6 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا شب گذشته با کسب پیروزی 3-1 مقابل یوونتوس موفق شد دومین سه گانه ی تاریخ خود را به دست آورد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در زیر به آمار و ارقام دیدار شب گذشته پرداخته ایم.

-ترکیب اصلی یوونتوس که شب گذشته بازی کرد،با میانگین سنی 30 سال و 156 روز، هشتمین تیم پیر چمپیونزلیگ فصل جاری بود.

- تنها آث میلان در سال 2007 با 31 سال و 34 روز در بین تیم‌های حاضر در فینال، میانگین سنی بیشتری نسبت به یووه داشته است.

- ایوان راکیتیچ سومین گل سریع فینال چمپیونزلیگ را به ثمر رساند. پیش از او، پائولو مالدینی (سال 2005 و در دقیقه 1) و گایزک مندیتا ( سال 2001 و دقیقه 3 ) موفق به گلزنی شده بودند

-گل راکیتیچ، اولین گل بارسلونا پس از تاریخ 28 فوریه 2015 بود که مسی، سوارز و نیمار روی آن تاثیر مستقیم نداشتند.

-آندرس اینیستا به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 3 فینال چمپیونزلیگ پاس گل داده است.

- آلوارو موراتا در 7 بازی اخیرش در چمپیونزلیگ، 5 گل به ثمر رسانده است.

-موراتا و نیمار دومین و سومین بازیکنان تاریخ هستند که در هر دو دیدار نیمه نهایی و دیدار فینال موفق به گلزنی می‌شود. پیش از آنها، روبن به چنین دستاوردی رسیده بود.

-سوارز گل بیست و پنجمش برای بارسلونا را به ثمر رساند؛ 7 گل در 10 مسابقه در چمپیونزلیگ

-با گلی که نیمار در وقت‌های اضافه به ثمر رساند، بارسلونا به اولین تیمی تبدیل شد که دو بازیکنش 10 گل یا بیشتر در یک فص به ثمر رسانده اند.

-مثلث خط حمله ی مسی-سوارز-نیمار حالا 122 گل به ثمر رسانده است.

- ژاوی برای صد و پنجاه و یکمین بار در چمپیونزلیگ، شب گذشته به میدان رفت، بیش از هر بازیکن دیگری .

-بارسلونا پنجمین جام قهرمانی خود را به دست آورد، تنها میلان با 7 قهرمانی و رئال مادرید با 10 قهرمانی با آنها فاصله دارد.

- یوونتوس با شکست شب گذشته، بیش از هر تیم دیگری در فینال ها شکست خورده است (6).

- پس از سال 1990، این اولین بار بود که دو قهرمانی پیاپی از یک کشور به ثبت می‌رسد. پیش از این، میلان در سال‌های 89-988 و 90-1989 موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود.

-بارسا در هر چهار فینال اخیری که به میدان رفته پیروز شده است. آخرین باری که فینال را باختند، فصل 94-1993 مقابل میلان بود.

- بارسلونا به هشتمین تیمی تبدیل شد که سه گانه را کسب کرده است و همچنین اولین باشگاهی که دو بار موفق به کسب آن شده است.

 

 



تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:5 AM | نویسنده : کیانا |

 

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا عنوان کرد که تیمش یک پیروزی آسان مقابل یووه به دست آورده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق سویا که شب گذشته در دقیقه 4 موفق به گلزنی برای تیمش شد، هر چند که در دقیقه 55، موراتا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. پس از این اتفاق، فشار یووه بیشتر شد ولی بارسا به خوبی از ضد حملات بهره گرفت و در نهایت، موفق شد 3-1 پیروز شود.

راکیتیچ در مصابحه با اسکای گفت:" ما تمام طول سال خیلی تلاش کردیم. تیم برتر زمین بودیم ولی به آنها تبریک می‌گویم."

راکیتیچ درباره عملکرد بهتر یووه پس از گل دوم گفت:" طبیعی است. اینجا فینال بود. یووه هم اهداف خودش را دنبال می‌کرد ولی در مجموع، ما تیم بهتری بودیم و همه چیز در کنترلمان بود."


تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 1:4 AM | نویسنده : کیانا |

 

تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 5-0 بولیوی را شکست بدهد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که برای آماده سازی دو تیم در راه رقابت های کوپا آمریکا برگزار ‏شد، آنخل دی ماریا و سرخیو آگوئرو با زدن هر 5 بازی، ستاره های میدان بودند.‏
دی ماریا در دقایق 25 و 55(پنالتی)، دروازه حریف را باز کرد و آگوئرو هم با گلزنی در دقایق 29، 31 ‏‏(پنالتی) و 51، اولین هت تریکش در دیدارهای ملی را رقم زد.‏
آرژانتین در این دیدار به جز لیونل مسی و خاویر ماسکرانو، بقیه ستاره هایش را در اختیار داشت. ‏

 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:41 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی آخرین بازی خود با پیراهن بارسلونا را امشب مقابل یوونتوس انجام داد ودر نهایت جام قهرمانی را نیز بالای سر برد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در این بازی تا دقیقه 78 روی نیمکت نشسته بود تا اینکه به صلاحدید انریکه جای اینیستا را در زمین گرفت. او پس از برتری 3-1 بارسا بر یوونتوس و مسجل شدن قهرمانی این تیم در اروپا، با بالابردن جام قهرمانی، وداعی باشکوه با تیم محبوب خود داشت. 

بدین ترتیب ژاوی با کسی 25 جام و به عنوان پرافتخارترین بازیکن اسپانیایی تاریخ، بارسلونا را پس از 18 سال به مقصد قطر ترک خواهد کرد. او با 151 بازی در لیگ قهرمانان، بالاتر از کاسیاس (150 بازی) رکوردار تعداد بازی در این تورنمنت نیز شد.


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

دیدار فینال لیگ قهرمانان ساعتی پیش با برتری 3-1 بارسلونا برابر یوونتوس به اتمام رسید. اینیستا در انتهای بازی، عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا که امشب در غیاب ژاوی که روی نیمکت نشسته بود، بازوبند کاپیتانی بارسلونا را بر بازو بسته بود، نمایش درخشانی در مدت زمانی که در زمین حضور داشت ارائه داد. او پاس گل اول بارسلونا را به زیبایی برای راکیتیچ مهیا کرد و در نهایت نیز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" حرفی برای گفتن نمانده است. دیگر چه چیزی می خواهیم؟ کسب همه جام ها در یک فصل رویایی است. امشب مقابل یک حریف دشوار به پیروزی رسیدیم. احساساتم را نمی توانم در قالب کلمات بیان کنم." 

اینستا در مورد تحول بارسا پس از شکست از سوسیداد در ابتدای ژانویه گفت:" اشتباهاتمان را پس از آن بازی تصحیح کردیم. مشخص بود که یکسری کارها در تیم خوب پیش نمی رفت. البته این اتفاق در همه فصول نمی افتد. 
اراده کردیم همه جامها را فتح کنیم و پس از شش سال یک بار دیگر فاتح سه گانه شدیم. بدون حرف و حدیث. 6 سال قبل به دشواری فاتح سه گانه شده بودیم و هرگز تصور نمی کردیم یک بار دیگر این اتفاق تکرار شود اما اینجا بارسلوناست و هر چیزی ممکن است. افتخار می کنم عضوی از این باشگاه هستم."


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:38 PM | نویسنده : کیانا |

 

پل پوگبا، ستاره خط میانی یوونتوس، پس از شکست 3-1 تیمش مقابل بارسا در فینال چمپیونزلیگ، تایید ‏کرد که آبی و اناری ها شایسته پیروزی در این دیدار بودند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان لوئیس انریکه در دقایق زیادی برتر از حریف بودند اما ‏پوگبا معتقد است که اگر داور زمانی که بازی 2-1 بود، یک پنالتی به سود تیمش اعلام می کرد، نتیجه می ‏توانست جور دیگری رقم بخورد.‏
پوگبا در پاسخ به این سوال که آیا باید برخورد بین او و دنی آلوس، پنالتی اعلام می شد، گفت:" بله، فکر ‏می کنم داور امشب چند اشتباه داشت اما فوتبال همین است. ما نمی توانیم کاری بکنیم؛ باید از این شکست ‏درس بگیریم.‏
ما تمام تلاش مان را کردیم اما بارسا بهتر از ما بود. آنها امشب کاری انجام دادند که ما نتوانستیم انجام ‏بدهیم. ما بعد از زدن گل، باور داشتیم که می توانیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما بعد از اینکه آنها به ‏گل دوم رسیدند، اعتماد به نفس مان را از دست دادیم. دوباره تلاش کردیم اما آنها دوباره گل زدند و آن گل ‏کار ما را تمام کرد."‏
پوگبا در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در تابستان از یووه جدا شود، گفت:" در حال حاضر به این ‏مسئله فکر نمی کنم."‏


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه در اولین سال حضورش در بارسلونا موفق شد همچون پپ گواردیولا این تیم را به سه گانه برساند. بازیکنان بارسا پس از کسب عنوان قهرمانی اروپا، اینگونه از سرمربی شایسته خود تقدیر کردند.


 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، بعد از پیروزی تیمش در فینال برلین مقابل یوونتوس، تور یکی از دروازه ها را به عنوان یادگار برید و با خود برد!



 


  •  


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:29 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا پنجمین عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ را امشب با برتری 3-1 بر یوونتوس در فینال جشن گرفت. ژاوی به عنوان کاپیتان بارسا این جام را بالای سر برد.


 




























 


  •  


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

با قهرمانی بارسلونا در رقابت های چمپیونزلیگ، دیدار سوپرکاپ امسال اروپا، تکرار دیدار سال 2006 خواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در آن سال تیم های بارسلونا و سویا با شکست دادن دو تیم انگلیسی، به دیدار سوپر کاپ اروپا راه پیدا کردند.
در آن سال بارسا در فینال چمپیونزلیگ با نتیجه 2-1 آرسنال را شکست داد و سویا در فینال جام یوفا، 4-0 از سد میدلزبورو گذشت. در دیدار سوپرکاپ این سویا بود که با درخشش دنی آلوس، با نتیجه 3-0 آبی و اناری ها را شکست داد. گل های سویا در آن دیدار را رناتو، کانوته و مارسکا به ثمر رساندند. اکنون بعد از 9 سال، بارسا این فرصت را دارد که انتقام آن شکست سنگین را از حریف آندلسی بگیرد.


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز امشب با زدن گل دوم بارسا به یوونتوس، نقش بسیار مهمی در کسب پنجمین عنوتان قهرمانی کاتالان ها در اروپا ایفا کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با برتری 3-1 بر یوونتوس هم پنجمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفت، هم سه گانه فصل خود را تکمیل کرد. 
سوارز پس از اتمام بازی در حالیکه بسیار خوشحال بود به خبرنگاران گفت:" باورنکردنی است. این یک قهرمانی رویایی و بی همتاست.برای قهرمانی در چنین تورنمنتی باید سختی کشید؛ در غیر این صورت موفقیت به دست نمی آید. 
بازی دشواری بود اما در نهایت پیروز شدیم. آنها پس از زدن گل تساوی برای زدن گل دوم روحیه بهتری گرفتند و بازی بازتری را به نمایش گذاشتند ولی ما بازیکنانی داریم که می توانند در یک لحظه تفاوت ها را رقم بزنند و در بهترین زمان نیز به گل دوم رسیدیم. این قهرمانی نتیجه اتحاد و فداکاری همه در طول فصل بود. از بازیکنان گرفته تا مجموعه مدیریتی و فنی."


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا دقایقی پیش با برتری 3-1 برابر یوونتوس موفق شد برای پنجمین بار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پیش از این در سال های 1992، 2006، 2009 و 2011 موفق شده بود قهرمان این تورنمنت شود. این چهارمین قهرمانی بارسا در 9 سال اخیر بود. قهرمانی ای که این تیم را به لیورپول و بایرن که آنها نیز 5 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده اند رساند. بالاتر از این تیم ها، میلان با 7 قهرمانی و رئال مادرید با 10 قهرمانی حضور دارند.

 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا دقایقی پیش با برتری 3-1 مقابل یوونتوس برای پنجمین بار قهرمان اروپا شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، سریع ترین گل بارسا در یک فینال لیگ قهرمانان،در دقیقه 10 فینال 2009 رم برابر منچستریونایتد و توسط اتوئو به ثمر رسیده بود.بارسا امشب بازی را خوب شروع نکرد اما روی همکاری نیمار و اینیستا، راکیتیچ در دقیقه 4 گل اول بازی را به ثمر رساند. این سومین گلی بود که بارسلونا در نیمه اول فینال ها به ثمر می رساند. 

بارسا در مجموع، 10 گل در فینال هایی که در لیگ قهرمانان حضور داشته به ثمر رسانده که 6 تای آنها در نیمه دوم و یکی در وقت اضافه به ثمر رسیده است. گل راکیتیچ پس از گل دقیقه 1 مالدینی به لیورپول در فینال 2005، گل دقیقه 2 ماتئوس از رئال در فینال 1959 و گل مندیتا در دقیقه 3 فینال 2001 به بایرن، سریع ترین گلی بوده  که در لیگ قهرمانان تا بدینجا به ثمر رسیده است.


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

این لحظه ای است که سوارز گل دوم بارسا را وارد دروازه یوونتوس کرد. یوونتوسی که پس از زدن گل تساوی جان دوباره ای گرفته و رویای قهرمانی را در دل هواداران خود زنده کرده بود. با این این گل آرزوهای شیرین یووه نیز بر باد رفت.


 










 


  •  


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 11:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

 

بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل یوونتوس، قهرمان رقابت های این فصل چمپیونزلیگ شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه بعد از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری، امشب ‏توانستند در المپیا اشتادیون برلین، با نمایشی برتر، یووه را شکست بدهند و به یک سه گانه تاریخی ‏برسند.‏
بازی با حملات بارسا آغاز شد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که ایوان راکیتیچ، آبی و اناری ها را ‏پیش انداخت. همکاری خوب یوردی آلبا و نیمار، در نهایت با پاس اینیستا، به یک موقعیت خوب برای ‏راکیتیچ تبدیل شد و این ستاره کروات با یک ضربه غیرقابل مهار، دروازه بوفون را باز کرد.‏



بعد از این گل هم روند بازی تغییر چندانی نکرد و همچنان بازیکنان بارسا جریان بازی را در دست داشتند ‏و در مقابل، یوونتوسی ها تلاش می کردند روی ضدحملات دروازه تراشتگن را تهدید کنند.‏
بارسا یکی دو موقعیت خوب برای رسیدن به گل دوم هم داشت اما درخشش بوفون مانع از باز شدن ‏دروازه این تیم شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.‏
نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد اما این یوونتوس بود که در دقیقه 55، روی یک غافلگیری به گل ‏رسید. پاس عالی کلودیو مارکیزیو، کارلوس ته وز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او توسط ‏تراشتگن را برگشت داد ولی ضربه برگشتی، توسط آلوارو موراتا به راحتی درون دروازه قرار گرفت.‏



این گل جریان بازی را تغییر داد و یوونتوسی ها که اعتماد به نفس لازم را به دست آورده بودند، حملات ‏خطرناکی روی دروازه بارسا ترتیب دادند که اما نتوانستند به گل دوم برسند.‏
در مقابل این بارسا بود که بعد از اینکه از زیر فشار یوونتوس خارج شد، در دقیقه 68 به گل دوم رسید. ‏یک حرکت خوب از مسی و ضربه او، توسط بوفون برگشت داده شد اما سوارز با حضور به موقع، توپ ‏را به طاق دروازه کوبید.‏




بعد از این گل روند بازی متعادل تر شد و هر حمله بارسا، با حمله یووه پاسخ داده می شد. در حالی که ‏شاگردان آلگری تا آخرین ثانیه ها در تلاش بودند تا به گل تساوی برسند و کار را به وقت اضافی بکشند، ‏بارسا به گل سوم رسید.‏
روی یک ضد حمله سریع، پاس پدرو، نیمار را با بوفون تقریبا تک به تک کرد و او هم با یک ضربه، گل ‏سوم را به ثمر رساند. به این ترتیب، بارسا با پیروزی 3-1، فاتح سه گانه شد.‏

 


تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

دیوید بکام، ستاره سابق رئال، در آستانه آخرین بازی ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، او را مورد ستایش ‏قرار داد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که فصل بعد راهی السد قطر خواهد شد، امیدوار است که در آخرین بازی ‏اش برای آبی و اناری ها بتواند در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد.‏
او با انتشار این عکس از ژاوی در صفحه اینستاگرامش، نوشت:" 24 سال و 24 جام از جمله قهرمانی در ‏جام جهانی...بازیکنی که شهرش، کشورش و دنیای فوتبال عاشقش هستند...بازی کردن مقابل بازیکنی که ‏تا این اندازه توانایی داشت، افتخار بزرگی بود و یک جنتملن در داخل و خارج زمین....دل همه برایت ‏تنگ می شود."‏




 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:54 PM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسی دقایقی پیش در صفحه فیسبوک خود برای هواداران بارسا پیامی را منتشر کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله کمتر از 4 ساعت مانده به فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و یوونتوس، لئو مسی با انتشار عکس زیر در فیسبوک خود نوشت :" می خواستیم یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشیم و به این هدفمان نیز رسیدیم، حالا مهمترین بخش کار باقی مانده و آن هم قهرمانی در این تورنمنت است. زنده باد بارسا."

 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسی تاکنون 8 بار موفق به باز کردن دروازه آث میلان با هدایت آلگری شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بیهوده نیست اگر مسی را کابوس همیشگی آلگری، سرمربی حال حاضر یوونتوس بدانیم. در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و یوونتوس، بسیاری انتظار دارند تا مسی یک بار دیگر بدرخشد و با گلزنی برای بارسا، قهرمانی پنجم این تیم در اروپا را موجب شود. 

مسی پیش از این 8 بار مقابل میلان به میدان رفته است و متوسط یک گل در هر بازی نیز به ثمر رسانده است. شماره 10 بارسا فصل 2011-2012 در سن سیرو در برتری 3-2  بارسا بر میلان یک گل زد. در بازی برگشت نیز در برتری 3-1 بارسا دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مسی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013، در نوکمپ دو گل از 4 گل بارسا را به میلان زد تا شکست 2-0 بازی رفت جبران شود. در فصل 2013-2014 نیز دو تیم در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند. مسی در تساوی 1-1 سن سیرو یک گل و در برتری 3-1 نوکمپ، دو گل به میلان زد. 

باید دید که مسی امشب هم می تواند به تیمی که هدایتش بر عهده آلگری است گل بزند یا خیر؟ اگر اینگونه شود، مسی به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در سه فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. او بدین ترتیب از رونالدوی 77 گله نیز پیشی گرفته و خود به تنهایی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسی تاکنون 8 بار موفق به باز کردن دروازه آث میلان با هدایت آلگری شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بیهوده نیست اگر مسی را کابوس همیشگی آلگری، سرمربی حال حاضر یوونتوس بدانیم. در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و یوونتوس، بسیاری انتظار دارند تا مسی یک بار دیگر بدرخشد و با گلزنی برای بارسا، قهرمانی پنجم این تیم در اروپا را موجب شود. 

مسی پیش از این 8 بار مقابل میلان به میدان رفته است و متوسط یک گل در هر بازی نیز به ثمر رسانده است. شماره 10 بارسا فصل 2011-2012 در سن سیرو در برتری 3-2  بارسا بر میلان یک گل زد. در بازی برگشت نیز در برتری 3-1 بارسا دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مسی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013، در نوکمپ دو گل از 4 گل بارسا را به میلان زد تا شکست 2-0 بازی رفت جبران شود. در فصل 2013-2014 نیز دو تیم در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند. مسی در تساوی 1-1 سن سیرو یک گل و در برتری 3-1 نوکمپ، دو گل به میلان زد. 

باید دید که مسی امشب هم می تواند به تیمی که هدایتش بر عهده آلگری است گل بزند یا خیر؟ اگر اینگونه شود، مسی به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در سه فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. او بدین ترتیب از رونالدوی 77 گله نیز پیشی گرفته و خود به تنهایی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسی تاکنون 8 بار موفق به باز کردن دروازه آث میلان با هدایت آلگری شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بیهوده نیست اگر مسی را کابوس همیشگی آلگری، سرمربی حال حاضر یوونتوس بدانیم. در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و یوونتوس، بسیاری انتظار دارند تا مسی یک بار دیگر بدرخشد و با گلزنی برای بارسا، قهرمانی پنجم این تیم در اروپا را موجب شود. 

مسی پیش از این 8 بار مقابل میلان به میدان رفته است و متوسط یک گل در هر بازی نیز به ثمر رسانده است. شماره 10 بارسا فصل 2011-2012 در سن سیرو در برتری 3-2  بارسا بر میلان یک گل زد. در بازی برگشت نیز در برتری 3-1 بارسا دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مسی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013، در نوکمپ دو گل از 4 گل بارسا را به میلان زد تا شکست 2-0 بازی رفت جبران شود. در فصل 2013-2014 نیز دو تیم در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند. مسی در تساوی 1-1 سن سیرو یک گل و در برتری 3-1 نوکمپ، دو گل به میلان زد. 

باید دید که مسی امشب هم می تواند به تیمی که هدایتش بر عهده آلگری است گل بزند یا خیر؟ اگر اینگونه شود، مسی به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در سه فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. او بدین ترتیب از رونالدوی 77 گله نیز پیشی گرفته و خود به تنهایی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:45 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.