تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392 | 8:21 PM | نویسنده : کیانا |



تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392 | 8:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

خبرگزاری تسنیم: در تمرین امروز آبی‌پوشان امید نمازی مربی تیم ملی حضور داشت که مهدی رحمتی نیز گفت‌وگوی کوتاهی با او انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات استقلال پیش از دیدار با نفت در کمپ اختصاصی این تیم پیگیری شد.

* در اولین تمرین امیر حسین صادقی پس از مصاحبه تندی که علیه همبازی‌اش در استقلال کرده بود، او و سید مهدی رحمتی همدیگر را تحویل نگرفتند. 

* پیش از شروع تمرین بازیکنان به بازی سپک‌تاکرا پرداختند و برای یکدیگر کری خواندند.

* بازیکنان استقلال هنگام ورود ملی‌پوشان این تیم به زمین تمرین با آنها خوش و بش کردند. در تمرین امروز بازار تبریک گفتن عید قربان نیز گرم بود.

* خسرو حیدری بازیکن ملی‌پوش استقلال و محمد قاضی مهاجم این تیم 2 غایب تمرین امروز بودند. 

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال ساعت 15:30 به زمین آمد و حدود 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. قلعه‌نویی از بازیکنانش خواست تلاش‌شان را بیشتر کنند و برای موفقیت تیم منسجم‌تر باشند.

* امید نمازی مربی تیم ملی در تمرین امروز استقلالی‌ها حضور داشت و با امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت ملی‌پوشان صحبت کرد.

* بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر حاج‌قاسم مربی بدنساز این تیم به دویدن و کارهای کششی پرداختند و سپس زیر نظر مربیان استقلال از جمله صالح و همدانی تمرینات تاکتیکی انجام دادند.

* آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، هاشم بیگ‌زاده و پژمان منتظری که شب گذشته در ترکیب تیم ملی به میدان رفته بودند به دویدن دور زمین پرداختند و احمد جمشیدیان نیز به دلیل مصدومیت جزیی که داشت همراه با ملی‌پوشان به دویدن پرداخت.

* بازیکنان ملی‌پوش استقلال از بازی شب گذشته مقابل تایلند صحبت و برخی نکات این بازی را با یکدیگر مرور کردند. ملی‌پوشان پس از 20 دقیقه دویدن و نرمش به رختکن رفتند و سپس محل تمرین را ترک کردند. جمشیدیان نیز تا پایان تمرین زیر نظر حاج‌قاسم کار کرد.

* نکونام و تیموریان بازیکنان ملی‌پوش استقلال پیش از ترک تمرین با منصور پورحیدری مدیرفنی استقلال به صحبت و گفت‌وگو پرداختند.

* در بخش دیگری از تمرین، فوتبال تحت فشار با یک دروازه انجام شد که در این بخش امیر قلعه‌نویی تمرینات را با جدیت زیرنظر گرفت و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد. 

*  در فوتبال تحت فشار مهدی رحمتی دچار مصدومیت جزئی شد و پزشکان استقلال پای او را مداوا کردند. 

* بخش پایانی به تمرین گلزنی برای بازیکنان استقلال اختصاص داشت که قلعه‌نویی در این بخش نیز به بازیکنان تذکراتی داد.

* در پایان نیز بازیکنان استقلال به یکدیگر پنالتی زدند که آرش برهانی درون دروازه ایستاد. 

* مهدی رحمتی در پایان تمرین نزد امید نمازی مربی تیم ملی رفت و با او خوش و بش کرد.

* تمرین آبی‌پوشان ساعت 17 به اتمام رسید. تمرین فردا ساعت 15:30 دقیقه در کمپ اختصاصی استقلال برگزار خواهد شد.



تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 | 11:6 PM | نویسنده : کیانا |

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که تمامی بازیکنان ملی‌پوش این تیم به جز خسرو حیدری در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا کرده بودند. در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت ضمن آنکه امید نمازی به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی در تمرین حاضر شد و با قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*شعارهای تماشاگران دیدار ایران و تایلند علیه مسعود شجاعی باعث شد تا بازیکنان استقلال در این مورد با یکدیگر صحبت کنند، اکثر ملی‌پوشان و دیگر بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند هواداران نباید علیه یک بازیکن اینگونه شعار بدهند.

*پژمان منتظری با پیراهنی در تمرین امروز حاضر شد که آرم آرسنال روی آن نقش بسته بود.

*داوود حقی به محض دیدن آندو تیموریان به سمت وی رفت و برخورد گرمی با وی داشت.

*نکته قابل توجه تمرین امروز اینجا بود که همه دوست داشتند رویارویی امیرحسین صادقی با مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور را ببینند. صادقی در بدو حضور در تمرین استقلال به سمت آرش برهانی رفت و با این بازیکن خوش و بش کرد اما برخورد سرد مدافع استقلال با رحمتی و اکبرپور کاملاً نمایان بود و این سه بازیکن اصلاً به سمت هم نرفتند.

*جواد نکونام و آندرانیک تیموریان قبل از شروع تمرین با مهدی رحمتی صحبت کردند اما ناراحتی در چهره دروازه‌بان استقلال کاملاً مشخص بود هرچند وی عکس‌العملی از خود نشان نمی‌داد و اصلاً با صادقی رودررو نشد.

*قبل از شروع تمرین مجید صالح برنامه‌های تاکتیکی را برای بازیکنان در نظر گرفت. درست در همین لحظات بود که قلعه‌نویی با امید نمازی صبحت می‌کرد. در هنگامی که بازیکنان بحث فوتبال درون‌تیمی را داشتند قلعه‌نویی خودش وارد زمین شد و به صورت جدی به بازیکنان تذکر می‌داد.

وی از بازیکنان می‌خواست که تحت فشار بازی کنند و بازی روی زمین را انجام دهند. او در چندین مورد این مسئله را از بازیکنان خواست و به آنها تذکر می‌داد.

*منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز استقلال حاضر بودند ضمن آنکه شاهرخ بیانی هم در کنار آنها حضور داشت.

*کارگران کمپ استقلال همچنان در حال ساخت و ساز سکوهای تماشاگران هستند و حتی صندلی‌هایی که روز اول برای آزمایش روی سکوها نصب شده بود جمع شده است.

*بازیکنان ملی‌پوش تیم استقلال امروز تنها به ریکاوری پرداختند و پس از 20 دقیقه دویدن دور زمین کمپ زنده‌یاد حجازی را ترک کردند.

*حدود 70 نفر از تماشاگران استقلال در تمرین امروز تیمشان حاضر بودند.

*بخش پایانی تمرین به ضربات ایستگاهی اختصاص داشت که البته قبل از این آیتم مهدی رحمتی از ناحیه مچ دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد ولی بعد از چند دقیقه به تمرین ادامه داد.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و این تیم روز شنبه در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 | 10:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

جام ورزشی؛ این روزها بازار جنگ و دعوا در فوتبال ایران حسابی داغ است. یکی از این درگیری ها که حسابی سر و صدا به راه انداخته، جنگ داخلی استقلالی ها است که یک پای آن امیر حسین صادقی است و یک پای دیگر آن هم مهدی رحمتی و حامیانش از جمله اکبرپور و عمران زاده هستند.

 

در راستای این درگیری ها با خبر شدیم مهدی رحمتی چهارشنبه شب به همراه بابازده، مربی گلرهای استقلال، به دفتر این باشگاه رفته و با علی فتح الله زاده، دیدار و گفتگو کرده است.

 

بر اساس شنیده ها رحمتی در این جلسه حسابی از رفتار صادقی گلایه کرده و حرف های تندی را علیه او به زبان آورده است. این طور که گفته می شود کار در این جلسه به تهدید هم کشیده شده است. رحمتی در این جلسه مدعی شده اگر بی احترامی های صادقی ادامه پیدا کند و باشگاه او را کنترل نکند، او از استقلال می رود.

 

البته بابازاده که در این جلسه حاضر بوده، ادعا می کند دروازه بان استقلال و حاجی فقط با یکدیگر احوالپرسی کرده اند و هیچ بحث خاصی مطرح نبوده است. او حتی شایعه تهدید رحمتی به رفتن از استقلال را هم تکذیب کرده و مدعی شده این دروازه بان تا پایان فصل در استقلال می ماند.

 

البته به این نکته باید اشاره داشت که رحمتی در استقلال می ماند اما دلیل این مساله برخورد احتمالی باشگاه و شخص امیر قلعه نویی با صادقی خواهد بود نه چیز دیگری.

----------------------------------------------------

جام ورزشی؛ طی روزهای اخیر و با علنی شدن اختلافات مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی شایعاتی درباره جدا شدن رحمتی از استقلال مطرح شد.

 

شایعه ای که بسیار خنده دار است چون در حال حاضر هیچ تیمی در لیگ برتر لنگ دروازه بان نیست که رحمتی بخواهد از استقلال جدا شود و به آن تیم برود.

 

ضمن اینکه خود رحمتی هم تمایلی به جدایی از استقلال ندارد و بیشتر ترجیح می دهد بازیکنانی که با او مشکل دارند از استقلال بروند نه اینکه خودش از این تیم جدا شود. خود این دروازه بان هم که فعلا سکوت کرده است شایعه جدایی اش را رد می کند.




تاريخ : دو شنبه 22 مهر 1392 | 1:33 AM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 | 9:5 PM | نویسنده : کیانا |

 تقریبا بر هیچ‌کس پوشیده نیست که نکونام عامل کناره‌گیری و سپس برکناری مهدی رحمتی از تیم ملی بوده است یا حداقل خود رحمتی چنین تصوری دارد.

 

کاپیتان تیم ملی امیدوار است که دانیال داوری به گونه‌ای بازی کند تا هیچ‌کس از کی‌روش ایراد نگیرد که چرا رحمتی را خط زده است. نکونام در خصوص دروازه بان جدید تیم ملی فوتبال گفته: «امیدوارم حضور این بازیکن به تیم ملی کمک کند. هر بازیکنی می آید تلاش می کند که کمک کند. همانطور که قبلا اشکان، قوچان نژاد و نظری این کار را انجام دادند. به هر حال سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط این انتخاب ها را انجام می دهد.»

 

خود داوری هم درباره حضورش در ایران احساساتی شده و گفته: «احساس خیلی خوب و غرور انگیزی از حضور در ایران دارم.برخی اقوام را اینجا دیدم و همچنین هم تیمی هایم را دیدم که از این موضوع خیلی خوشحالم. واقعا احساس خیلی خوبی دارم و انگیزه بالایی دارم و امیدوارم با بهترین عملکردم بتوانم به کادر فنی خودم را نشان بدهم.»



تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 | 9:2 PM | نویسنده : کیانا |

 

سید مهدی رحمتی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «برد ایران مقابل کره‌جنوبی اتفاقی بوده است.» امیر قلعه‌نویی هم پیش از رحمتی، این برد را اتفاقی خوانده بود.

 

ظاهرا مهدی رحمتی که می‌دانست پس از صعود تیم ملی به جام‌جهانی و گرفتن ‌6 امتیاز از بازی رفت و برگشت مقابل کره‌جنوبی، باعث انتقاد از‌ استقلال و شکست در ‌مجموع مقابل اف‌سی سئول خواهد بود، این جمله را به زبان آورد تا به‌ نوعی جلوی انتقادها را بگیرد.

 

رحمتی در حالی این جمله را بیان کرد که حتی نزدیک‌ترین دوستانش هم از شنیدن آن تعجب کردند! رحمتی پس از بازی در تماسی که با دوستان نزدیکش داشت‌ این حرف را زده و آن را تکذیب نکرد. استدلال رحمتی نیز این بود که فوتبالی‌ها باید با واقعیت کنار بیایند.

 

او گفت: «من در همان مصاحبه هم گفتم‌ باید با واقعیت‌ها کنار آمد. واقعیت این است که فوتبال ما از کره و ژاپن عقب افتاده. تمام حرف من این است و انتقادم از مدیریت فوتبال است که سرمایه‌گذاری درستی نمی‌کند.»

 

رحمتی همچنین شب گذشته در کد هواداری خود در این خصوص اینگونه توضیح داد: «اینکه تیم ملی توانست کره جنوبی را در دو بازی رفت و برگشت، با یک عزم و اراده ملی و بدون توجه به رنگها شکست دهد بسیار خوب و افتخارآمیز بوده اما واقعیت این است که فوتبال کره و ژاپن از ما خیلی پیشی گرفته است. مصاحبه من هم بعد از بازی به احترام خبرنگاران بود و گفتن این واقعیت تلخ که امیدوارم بد برداشت نشده باشد.»

 

البته خیلی‌ها معتقدند رحمتی طوری در این ماجرا بازی کرد که به نفع قلعه‌نویی بود. گلر استقلال که حالا دیگر در تیم ملی جایی ندارد، به گفته برخی از بازیکنان استقلال قصد دارد به مستحکم‌تر کردن رابطه‌اش با امیر قلعه‌نویی بپردازد.



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

 مهدي رحمتي پس از عدم صعود استقلال به فينال ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: جا دارد از تماشاگران فهيم و خوب استقلال تشکر کنم. اما بايد يک واقعيت را بپذيريم ما از آسيا هنوز عقب هستيم ما بازي خوبي انجام داديم و هم مي‌توانستيم سه چهار گل بزنيم و هم مي‌توانستيم حذف شويم. به خدا قسم و به قرآن بازيکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ ما تاوان عدم برنامه‌ريزي در ابتداي فصل را مي‌خوريم در ابتدايي که همه تيم‌ها به دنبال آمادگي و بدنسازي بودند ما هنوز اندر خم يک کوچه بوديم که چه کسي با ما قرارداد مي‌بندد.هنوز بازيکنان آمادگي لازم را کسب نکرده‌اند آن زماني که ما داد مي‌زديم همه مسخره مي‌کردند که مگر وزير ورزش دفاع راست و يا چپ است. ما تاوان بي‌برنامه‌گي ابتداي فصل را مي‌دهيم.

دروازه‌بان استقلال در مورد علت افت عملکردش نسبت به سال گذشته با وجود اينکه همان مدافعان در استقلال حضور دارند، تاکيد کرد: فقط به علت ناآمادگي و ناهماهنگي است همان زماني که همه اردوي بدنسازي برگزار مي کردند ما به دو بازيکن سر تمرين حاضر مي‌شديم هنوز با ما قرارداد نبسته بودند من که نمي‌توانستم بدون بستن قرارداد در تمرينات حاضر شوم شما برويد ببينيد اولين تمرين استقلال که با تمام بازيکنان انجام شد چه زماني بود همين سئول با بازيکنانش بهترين اردوها را برگزار کرده بود. اما ما به دنبال دوزار بوديم که بدهند و کسي بيايد که با بازيکنان قرارداد ببندد.

وي تاکيد کرد: انصافاً ما با آسيا فاصله داريم نبايد خود را گول بزنيم حالا با يک اتفاق در يک بازي به برتري رسيديم مخلص همه هواداران هم هستم که 90 دقيقه ما را تحمل و تشويق کردند ما هم تمام تلاش خود را انجام داده‌ايم احتياج به برد داشتيم و اگر قبل از اينکه گل دريافت کنيم مي‌توانستيم به گل برسيم وضعيت‌مان متفاوت بود اما متاسفانه از آن استفاده نکرديم. دست تک‌تک هواداران را مي‌بوسم و شرمنده آنها شديم.

رحمتي در واکنش به اين انتقاد که اعلام مي شود ميانگين سني بازيکنان بالاست و مسائلي را در خصوص اينکه چرا مجتبي جباري از استقلال رفته و يا پژمان نوري عملکرد فصل گذشته را ندارد، گفت: تا زماني که اين اراجيف در فوتبال ما وجود داشته باشد مشخص است که همين‌‌گونه خواهد بود. زماني که همه تيم‌‌ها سر تمرين حاضر مي‌شدند ما هنوز خوابيده بوديم ما که نمي‌‌توانيم بدون قرارداد سر تمرين حاضر شويم تيم‌هايي چون سپاهان و پرسپوليس را ببينيد که در اول فصل چه اردوهايي برگزار کردند اما ما به دنبال اين بوديم که چه کسي چک مي‌دهد و چه کسي مديرعامل باشگاه است ما مشکل مديريتي داريم معلوم نيست اين باشگاه براي چه کسي است چوب بي‌برنامه‌گي را مي‌خوريم.

دروازه‌بان استقلال در مورد حضور قاليباف تصريح کرد: دست قاليباف درد نکند همين که آمد و گفت تيم براي تهران است دستش درد نکند او گفت که من شهردار تهران هستم و شما را حمايت مي‌کنم. باز هم متوجه شديم که اين تيم براي کجاست ما سال گذشته قهرمان شديم اما خبري از مسئولان وزارت ورزش نبود و کسي آنها را نديد. 10 بار ديگر نه 100 بار ديگر مي‌‌گويم يک روز مي‌بريم و يک روز مي‌بازيم اما اين مشکلات وجود دارد ما در ابتداي فصل به جاي بدنسازي دنبال اين بوديم که چه کسي مديرعامل است.



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:10 PM | نویسنده : کیانا |

 حسن روشن درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «حرف هایی که باید زده شود در این مدت گفتم. قبل از بازی مدیر عامل باشگاه داد می زد 4 بر یک می بریم. من مدام گفتم خواب نمانید و غافل نشوید که گل بخورید اما کسی به خرجش نرفت. همان هم شد موقعیت ها را از دست دادند و باختند.»

 

وی ادامه داد: «استقلال خوب بازی کرد اما سئول بهتر بود که بازی را باخت. فوتبال ما همین است. به نظر من بازی 4 حالت داشت که در همه حالت ها سئول بهتر بود. وقتی یک بر صفر عقب افتاد، یک بر یک مساوی شد، 2 بر یک جلو افتادیم و وقتی 2 بر 2 مساوی شد. آنها هر کاری خواستند انجام دادند و استقلال را در زمین فلج کردند. تیم سئول خیلی راحت با 4 مهاجم و بسیار روان بازی کرد و انگیزه زیادی هم نداشت. فوتبال بازی کرد و برنده شد.»

 

 پیشکسوت استقلال درباره عملکرد مهدی رحمتی و گل اولی که او در بازی برگشت مقابل سئول دریافت کرد، تاکید کرد: «برایم جالب است که این دروازه بان بعد از هر گلی که دریافت می کند، می آید و بحث های دیگر مطرح می کند و پای وزارت ورزش را وسط می کشد. یکی نیست به این بچه بگوید فوتبال داخل زمین چه ربطی دارد به وزیر ورزش؟ تو اگر فوتبالیست هستی باید داخل زمین کارت را درست انجام دهی.»

 

روشن در ادامه عنوان کرد: «مشکل مهدی رحمتی این است که رقیب ندارد. همیشه گفته ام او باید رقیب داشته باشد تا آمادگی اش را حفظ کند. رحمتی به خاطر این ناآمادگی ناشی از نداشتن رقیب تیم ملی را از دست داد. رحمتی از اینکه رقیب ندارد، ضربه خورده است. محمد علی کلی هم وقتی می خواست مبارزه کند، برای خودش دو رقیب انتخاب می کرد و حتی این دو رقیب خودش را هم شکست می دادند.»

 

او در ادامه افزود: «زبانم مو درآورد از بس گفتم در فوتبال ایران باید دست به جوانگرایی بزنیم. نمی دانم چرا قلعه نویی به یک جوان مثل سیدحسین حسینی اعتماد نمی کند. شنیده ام او دروازه بان خوبی است و به نظرم این طور رحمتی هم خسته نمی شود و دیگر فکر نمی کند که در تمام بازی ها فیکس است.»

 

روشن با اشاره به قهرمانی استقلال در فصل گذشته خاطرنشان کرد: «اگر این تیم پارسال قهرمان شد روی هنر امیر قلعه نویی و شانس بود که این اتفاق افتاد. این قهرمانی به هیچ دردی نمی خورد چون ساختارسازی ندارد.»



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:5 PM | نویسنده : کیانا |

این قبول که حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و عدم صعود به دیدار فینال، آبی پوشان را دچار یک شرایط عصبی کرده بود اما این وسط "مجتبی جباری" چه کار می کرد و چه گناهی داشت؟!

 

واقعا چه دلیلی داشت بعد از حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، علی فتح الله زاده از سوال خبرنگار 90 درباره به چشم آمدن غیبت جباری در میانه میدان برآشفته شود و تخت سینه "حامد راستگو" بکوبد؟! یا اینکه سید مهدی رحمتی پرسش ها درباره کمبود مجتبی جباری را اراجیف بخواند؟!

 

شاید دلیل آن را باید در دقایقی پس از شکست استقلال مقابل اف سی سئول جستجو کرد که یکی از دوستان مجتبی جباری و همبازیان سید مهدی رحمتی با صدای بلند در راهروهای رختکن استقلال، گل اول کره ای ها را حاصل اشتباه و غرور گلر استقلال خواند و با صدای بلند گفت: «فقط ادعا دارند ولی از فاصله 30 متری گل چیپ می خورند و ...»

 

 طرف یک هافبک جنگنده است که رابطه بسیار خوبی با مجتبی جباری دارد و به همان نسبت با سید مهدی رحمتی دچار مشکل شده است. لطفاً اسمش را خودتان پیدا کنید. سخت است؟ یک کد دیگر می دهیم که این بازیکن از بازی مقابل اف سی سئول محروم بود ...

 

دیگر باید متوجه شده باشید! به هر حال دودستگی در استقلال چالش جدید امیر قلعه نویی است که جمع کردن آن در شرایط کنونی بسیار سخت به نظر می رسد.



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 10:57 PM | نویسنده : کیانا |

 کسی که آندرس را می شناسد، می داند که او 18 سال است که در بارسلوناست و الان که 29 ساله است هیچ تردیدی در گفته هایش ندارد

سایت گل- خوسه آنتونیو اینیستا، پدر آندرس اینیستا در گفتگو با شبکه رادیویی «لاسارسا» هر گونه نگرانی ها در مورد احتمال جدایی پسرش از تیم کاتالان را از میان برده

او در این گفتگوی کوتاه احتمال جدایی پسرش از تیم کاتالان را رد کرده و بدین ترتیب به نگرانی های موجود در میان هواداران تیم آبی اناری پوش پایان داده.

پدر اینیستا در پاسخ به این سوال که آیا پسرش دوست دارد فوتبالش را در باشگاه بارسلونا به پایان برده و یا ممکن است نظرش را تغییر دهد گفت:« کسی که آندرس را می شناسد، می داند که او 18 سال است که در بارسلوناست و الان که 29 ساله است هیچ تردیدی در گفته هایش ندارد.»

پدر اینیستا در ادامه گفت:« آندرس هنوز هم در سبک بازی بارسلونا بازیکن مهمی است. پرونده کارهای آندرس در دست رامون سوسترس، مدیر برنامه های اوست و هرچه من در مورد اخباری درمورد آینده اش بگویم، شاید با واقعیت تطبیق نداشته باشد.»



تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 7:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

فکر می کنم دلیل پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای آنها در اروپا است و این موضوع باعث شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد

سايت گل - آندرانیک تیموریان كه حالا در ميدان سئول هم يكي از بازيكنان شناخته شده ميدان براي كره اي ها به حساب مي آيد ، به عنوان نماینده بازیکنان استقلال در کنفرانس خبری پیش از مسابقه مقابل سئول حاضر شد و به سوالات خبرنگاران کره ای پاسخ داد . تیموریان در این نشست درباره تیم سئول گفت :«آنها تیم خوبی هستند مثل ما ، همین که دو تیم به این مرحله رسیدند نشان می دهد که شخصیت قهرمانی آسیا را دارند . هر دو تیم تصمیم دارند به فینال بروند و من امیدوارم که استقلال در نهایت برنده این دوئل باشد . ما به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب به تهران برویم و آماده بازی برگشت بشویم

 

آندو در پاسخ به سئوال خبرنگار کره ای درباره تعداد فراوان ملی پوشان دو تیم و اینکه آیا این جدال دوباره بین تیم های ملی دو کشور است ، گفت : « این مقایسه اشتباه است . نه می توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره جنوبی را با تیم سئول ، اینها دو موضوع متفاوت هستند . فقط حضور ملی پوشان فراوان باعث می شود که حساسیت بازی بیشتر شود و احتمالا تماشاگران از مسابقه بیشتر لذت ببرند

همچنین تیموریان درباره کیفیت فوتبال کره جنوبی گفت : « شکی نیست که کره جنوبی فوتبال با برنامه ای دارد و این موضوع در اکثر باشگاه ها و تیم ملی آنها نمود دارد . من فکر می کنم دلیل پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای آنها در اروپا است و این موضوع باعث شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد . من مطمئنم که اگر لژیونرهای کره به اروپا نمی رفتند و در اینجا می ماندند ، بدون تردید فوتبال کره امروز در سطح پایینی قرار داشت . بازی در اروپا سطح بازیکن را بالا می برد



تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 7:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

آخرین تمرین تاکتیکی تیم استقلال در شهر سئول، از ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز شد

سايت گل - آخرین تمرین تاکتیکی تیم استقلال در شهر سئول، از ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز شد. تمرینی که در زمین جام جهانی شهر سئول انجام گرفت.

*بارش نم‌نم باران، فضای تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار داده بود تا جایی که بازیکنان تمرینات تاکتیکی خود را زیر بارش باران انجام دادند.

*علي فتح‌الله‌زاده، مقداد نجف‌نژاد و مسوولان تیم استقلال این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

*مهدی رحمتی سنگربان استقلال بدون مشکل زیر نظر حمید بابازاده تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را دنبال کرد.

*حدود 15 هوادار ایرانی از نزدیک تمرین استقلال را نظاره‌گر بودند.

*ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تمرین استقلال را با توجه به اینکه آخرین تمرین رسمی تیم بود، از نزدیک شاهد بود.

*کیفیت چمن ورزشگاه جام‌جهانی سئول خصوصا در گوشه‌های زمین، نارضایتی استقلالی‌ها را در پی داشت.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 6:49 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.