بارسلونا برنامه نسبتا آساني را تا بازي مقابل رئال در روز سوم آبان در پيش دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان انریکه تا زما نبازی مقابل رئال باید پنج بازی در لالیگا داشته باشند و امیدوار هستند که بتوانند تا ال کلاسیکوی برنابئو فاصله شش امتیازی را با رئال حفظ کنند.

بارسلونا باید در زمین دو تیم لوانته و مالاگا به میدان برود و پس از آن سه بازی آسان پیش روی کاتالان ها خواهد بود. بارسا میزبان گرانادا خواهد بود، در وایکاس به مصاف رایو وایکانو می رود و در نیوکمپ از ایبار پذیرایی خواهد کرد.

رئال در این بازه بازیهای مشکل تری را پشت سر خواهد گذاشت. تیم آنچلوتی باید در این مدت در ال مادریگال مقابل ویارئلا قرار گیرد و در برنابئو از اتلتیک بیلبائو پذیرایی کند.


تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

دروازه بان شيليايي بارسلونا در بازي تيمش مقابل لوانته در ترکيب اصلي قرار مي گيرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو پس از استراحت در بازی بارسلونا مقابل آپوئل نیکوزیا به ترکیب اصلی کاتالان ها بر می گردد و درخشش تراشتگن در مقابل تیم قبرسی قرار نیست که چیزی را عوض کند.

انریکه فعلا به دروازه‌بان شیلیایی اعتماد دارد. براوو از آغاز فصل تا کنون همیشه در ترکیب اصلی بارسا در لالیگا قرار داشته است و در مقابل لوانته نیز جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.


تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

عملکرد درخشان يک بازيکن نونهال در تمرين بارسا نگاه هاي زيادي را به خود جلب کرده است.



 

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته لئو مسی عکسی از خود در شبکه های اجتماعی در کنار یک کودک به نام " آگوستین منتشر کرد. آن کودک، پسر برادر او رودریگوست. این پسر 6 ساله شیفته فوتبال است. حضور در کنار یکی از بهترین بازیکنان دنیا موجب شده است تا بتواند راحت تر در ورزش مورد علاقه اش پیشرفت کند. آگوستین پس از پشت سر گذاشتن تست های لازم به مدرسه فوتبال بارسا ملحق شده است
آگوستین 6 ساله در تیم " آدریانو" در رده های پایه بارسا توپ می زند. پای تخصصی او پای راست است و فعلا تنها هدفش پیشرفت است. 


تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:26 PM | نویسنده : کیانا |

 آينده نگري سرمربي بارسا

يکي از شباهت هاي لوئيس انريکه مربي جديد بارسا با پپ گوارديولا، استفاده هر دو مربي از استعداد هاي جوان لاماسياست.

 


به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا وقتی در سال 2008 به مربیگری بارسا منصوب شد؛ بلافاصله درهای تیم اول باشگاه را به روی بازیکنان جوان و بااستعداد تیم های پایه ای بارسا از جمله پدرو،بوسکتس،سرخی روبرتو،مونتویا و نیز جفرن باز کرد.
همین کار را لوئیس انریکه در بدو ورودش به باشگاه انجام داد.این مربی جوان در همین مدت اندک نشان داده است که به هیچ بازیکنی تعهد ندارد و جز برخی بازیکنان فوق ستاره، مابقی بازیکنان، جای تثبیت شده ای در ترکیب ثابت بارسا ندارند.
نگاه ویژه انریکه به لاماسیا و وارد کردن بازیکنانی چون منیر الحدادی،ساندرو و سامپر از تیم های پایه ای بارسا به تیم اول باشگاه،تاکنون جواب داده و پیش بینی می شود که روند ورود استعدادهای ناب لاماسیا به تیم اول بارسا همچنان ادامه داشته باشد.
بارسلونای جدید به شدت یادآور روزهای آغازین پپ گواردیولا در بارسلونا است. در شرایطی که مسی و نیمار هر دو از بند مصدومیت رها یافته و خرید های جدید بارسا از جمله راکیتیچ نیز به خوبی در تیم جا افتاده اند؛ هواداران بارسا بیش از پیش به تیم جدید خود امید بسته اند.




تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در شهر والنسيا و در چهارمين هفته لاليگا بايد به مصاف لوانته برود.


به گزارش "ورزش سه"، اگر اتفاق خاصی نیفتد؛ باید شاهد بازگشت بوسکتس،راکیتیچ و اینیستا به ترکیب اولیه این تیم باشیم.

راکیتیچ و بوسکتس حتی یک دقیقه نیز در مقابل آپوئل به میدان نرفتند؛ در حالیکه اینیستا برای تغییر روند کند بازی بارسا در آن بازی، از نیمه دوم وارد بازی شد که البته او نیز کاری از پیش نبرد.

با وجود این تغییرات محتمل، هنوز نمی توان به روشنی گفت که انریکه چه ترکیبی برای بازی فردا در سر دارد.این مربی دیروز را به بازیکنان خود استراحت داده بود با این وجود،برخی ترجیح دادند تا برای حفظ آمادگی بدنی خود،در کمپ خوان گامپر حاضر شوند. بازیکنانی نظیر یوردی آلبا و ماسچرانو.

دیگر نکته مبهم در ترکیب بارسا به پست دروازه بانی برمی گردد. هنوز مشخص نیست که برای بازی فردا، انریکه از براوو استفاده خواهد کرد یا از تراشتیگن.

دروازه بان آلمانی بارسا(تراشتیگن)، در مقابل آپوئل نمایش خوبی داشت و شاید بار دیگر از ابتدا برای بارسلونا به میدان برود. این در حالی است که کلودیو براوو در سه بازی نخست بارسا در لالیگا دروازه بان ثابت کاتالان ها بوده است.

بارسلونا در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین لالیگاست.



تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:13 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيز سوارز در فاصله پنج هفته تا اتمام محروميتش کاملا در بارسا جا افتاده است.


 

 به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اروگوئه ای انگیزه زیادی دارد تا به بهترین شکل در بازی سوم آبان در ال کلاسیکو مقابل رئال به میدان برود. این بازیکن از هر فرصت تمرینی استفاده می کند تا به بهترین شکل با تیم لوئیز انریکه هماهنگ شود. سوارز به خوبی در رختکن بارسا جا افتاده است و به عنوان یکی از گرانقیمت ترین خریدهای تاریخ بارسا آماده است تا نشان دهد که بارسا  اشتباه نکرده که به سراغ او آمده است.

یکی از بازیکنانی که کمک زیادی به سوارز کرده است، آندرس اینیستاست. وکیل هر دو بازیکن پره گواردیولاست و به همین واسطه از گذشته با یکدیگر آشنایی دارند. این دو به طور مداوم با یکدیگر در ارتباط هستند.

سوارز خیلی زود با بقیه بازیکنان بارسا متحد شده است. نزدیکی جغرافیایی به بازیکنان آرژانتینی باعث شده است که خیلی زود با آنها اخت شود. به طور مثال او قبل و بعد از تمرینات با مسی و ماسکرانو خوش و بش می کند.  رابطه سوارز و مسی بسیار خوب است و با همدیگر رابطه بسیار خوبی دارند.

هماهنگ شدن مهاجم سابق لیورپول با تمرینات بارسا  آسان نبود چرا که سبک تمرینات بارسا با تیمهای انگلیسی کاملا متفاوت است اما سوارز با تمرینات نیز خیلی زود آشنا و هماهنگ شد.

یکی دیگر از دوستان نزدیک سوارز در رختکن بارسا توماس فرمالن است. این دو بازیکن زمانی در کنار همدیگر در آژاکس بازی می کرده اند و با توجه به دوستی قدیمی در رختکن بارسا با یکدیگر گرم می  گیرند.  هر دو نفر در محله کاستیادفلس زندگی می کنند و از این بابت نیز با یکدیگر آشنا هستند.

به هر صورت به نظر می رسد همه چیز مهیاست تا سوارز نشان بدهد که 81 میلیونی که سران بارسا برای او هزینه کرده اند بیهوده نبوده است.


تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:4 PM | نویسنده : کیانا |

 

استفاده پرشمار بارسا از بازيکنان آکادمي در همين آغاز فصل باعث تعجب کارشناسان شده است.


 

 به گزارش "ورزش سه"، در حقیقت گروه تحقیقاتی پرایم تایم اسپورت توضیح داد که هیچ تیمی در میان بزرگان اروپا به اندازه بارسا از آکادمی خود استفاده نمی کند. در یک ماه آغازین فصل، محصولات آکادمی بارسا همچون مسی ، اینیستا و مونیر بیش از 2415 دقیقه به میدان رفته اند که این آمار در میان لیگ های معتبر بی نظیر است.

دومین آمار از نظر بیشترین فرصت به آکادمی در میان تیمهای معتبر متعلق به بایرن مونیخ است. محصولات آکادمی در تیم گواردیولا در 1448 دقیقه نقش داشته اند.  آرسنال با 823، منچستریونایتد با 771 و رئال مادرید با 706 دقیقه در رده های بعدی هستند.

 

 

VISCA EL  LA MASIA

VIVA LA MASI



تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 6:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيز انريکه، مربي بارسلونا شنبه پيش از بازي تيمش مقابل لوانته در کنفرانس مطبوعاتي حضور پيدا کرد.


 

 به گزارش "ورزش سه"، انریکه در مورد لوانته گفت:" فصل را آن طور که انتظار می رفت شروع نکردند و همین قضیه بازی را برای ما مثل همه بازیهای خارج از خانه مشکل می کند. می دانیم که از نظر تدافعی و بازی مستقیم چه توانایی هایی دارند. سعی می کنیم از آنها بهتر باشیم. فکر نمی کنم که بتوانند در طول بازی نسبت به ما برتر باشند. چطور تیمی که با 10 نفر دفاع می کند می تواند از ما برتر باشد؟ در طول فصل طبیعی است که با حریفانی تدافعی تر از آنها هم مواجه شویم."

وی در مورد لیست بارسا بیان کرد:" همیشه حتی خط خورده ها در تمرینات شرکت می کنند. در زمانی که بازیکنان فردا به زمین تمرین بیایند لیست را اعلام می کنم."

انریکه در مورد سفر تفریحی نیمار به میلان گفت :" این اتفاق به هیچ وجه مرا ناراحت نمی کند. این قضیه مربوط به زندگی شخصی اوست و خودش می داند که چه کار کند. من زمان آزادم را در اختیار بچه هایم قرار می دهم اما شاید بقیه بخواهند آن را طور دیگری صرف کنند."

مربی بارسا در مورد برنامه بازیهای تیمش گفت :" قرار نیست که برنامه را مدام در دستم بگیرم و به آن نگاه کنم. در طول فصل نیاز به یک تیم و همه بازیکنان داریم. فعلا فقط نگران همین بازی هستیم. فشار روی بارسا خیلی بالاست اما باید بین دفاع و حمله تعادل ایجاد کنیم."

انریکه در مورد روند مونیر الحدادی اظهار داشت :" فکر نمی کنم که او جلوتر یا عقب تر از بازیکنی دیگر باشد. باید دید که در آینده چه می شود. چه او و چه ساندرو راحت به گل می رسند و این خیلی مهم است. اما هیچ کدام از دیگری جلوتر نیستند. هر بازیکن باید برای همه بازیها آماده باشد."

وی در مورد احتمال حضور مسی در سیستم چرخشی اظهار داشت:" ما بر اساس مشخصه ها و نیازهای تیم تصمیم می گیریم. سعی می کنیم که به بهترین شکل از بازیکنانمان استفاده کنیم. اگر حس کنیم که بازی کردن در همه بازیها باعث افت او نمی شود به او بازی می دهیم اما اگر این طور نباشد تصمیم گیری خواهیم کرد."

انریکه در مورد هفته کلیدی پیش روی تیمش گفت :" هدفمان این است که لوانته را شکست بدهیم و می خواهیم بهترین عملکرد تیمی را ارائه بدهیم. قرار نیست که به آسانی همه چیز بدست بیاید. برای موفقیت باید خوب عمل کنیم."

وی در مورد مقایسه شدن خودش با گواردیولا توسط ژاوی بیان کرد:"نظر ژاوی در مورد من خوشایند است اما او برای من مثل یک دوست است. امیدوارم من هم مثل گواردیولا به جامهای مختلف برسم و بارسایی ها را خوشحال کنم."

مربی بارسا در مورد لوئیز سوراز گفت :" به ما خیلی کمک می کند. حضورش خیلی مهم است. بدون آن که بازی کند یک خرید عالی است."

انریکه در مورد شانس های حضور تراشتگن در ترکیب بارسا اظهار داشت :" هم او و هم براوو عالی تمرین می کنند. بقیه تیم نیز همین طور."

وی در مورد انتقادات از خودش گفت:" همسرم بیش از همه از من انتقاد می کند و به همین خاطر به محض ورود به خانه همه تحسین ها را فراموش می کنم. نباید تحسین ها را جدی گرفت، نه حالا زیاد خوب هستیم و نه وقتی می بازیم به اندازه انتقاداتی که می شود بد هستیم. نمی دانم چه زمانی به بهترین سطح می رسیم. گاهی باید بهتر شویم. هنوز از برخی جنبه ها به نتیجه نرسیده ایم. راهی طولانی در پیش است."

انریکه در مورد فرمالن اظهار داشت:" هر روز بهتر می شود. مدت زیادی از میادین دور بوده است. از او راضی هستم."


تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 5:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره بارسلونا براي بازي مقابل آپوئل از يک کفش جديد استفاده خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، آدیداس کفش جدیدی را برای مسی برای اولین بازی ستاره بارسلونا در لیگ قهرمانان امسال مقابل آپوئل نیکوزیای تولید کرد. چهارشنبه کاتالان ها میزبان تیم قبرسی در نیوکمپ خواهند بود.
مسی عکسی از کفش جدیدش در شبکه های اجتماعی قرارداد و نوشت:" اماده برای اولین بازی در لیگ قهرمانان با کفش های جدیدم در بازیهای اروپایی امسال. درود بر همگی."


تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 | 7:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيز انريکه پيش از بازي بارسلونا مقابل آپوئل نيکوزيا در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بارسلونا در مورد بازی مقابل آپوئل نیکوزیا گفت:" لیگ قهرمانان برای من تورنمنت جذاب و زیبایی است. تیم شرایط خوبی دارد. در آغاز فصل هستیم و جا برای بهتر شدن وجود دارد. قطعا با توجه به ترکیبی که در اختیار داریم و روندمان در سالهای اخیر اهداف کوچک در لیگ قهرمانان مفهومی نخواهند داشت. در حال حاضر هدفمان کسب پیروزی در اولین بازی است."

وی در مورد این بحث که کدام دروازه بان باید در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد بیان داشت:"هر دروازه بانی که قرار باشد در ترکیب باشد از قبل به او اطلاع می دهم. از زمانی که به بارسا آمدم گفتم که سه دروازه بان خوب در اختیار دارم و بهترین تصمیم را برای ترکیب خواهم گرفت. اولویتم برای دروازه بانی چه کسی است؟ خواهید دید."

انریکه در این باره که قهرمانی در کدام تورنمنت برایش جذاب تر است توضیح داد:" هر تورنمنتی که آن را ببریم برایم جذاب تر خواهد بود. من بر اساس جامهایم مورد قضاوت قرار خواهم گرفت. برای همه جامها تلاش خواهیم کرد."

وی در مورد روند نیمار گفت:" فصل گذشته خیلی خوب کرد. انگیزه ، گلزنی و تلاش زیادی داشت. بی نظیر است. اگر بتواند بهتر ا شود و به جلو حرکت کند فوق العاده خواهد بود."

مربی بارسا در این باره که سیاست نقل و انتقالات تیمش چه خواهد بود توضیح داد:" فرمول من خرید در پستهایی است که لاماسیا در آنها پوشش لازم را نداده است. به هر صورت هر فرمولی که مورد استفاده قرار گیرد، هدفمان پیروزی خواهد بود."


تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 | 7:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پيکه پيش از بازي بارسلونا و آپوئل نيکوزيا در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" حس خیلی خوبی داریم. خوشحال هستیم که سه بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم. حریف فردای ما نه سطح بالایی دارد و نه شناخته شده است اما مسلما به ثمر رساندن گل اول مشکل خواهد بود."

پیکه در مورد نیمکت نشینی خود در بازیهای اخیر اظهار داشت:"از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. نیمکت نشینی من در بازی قبلی یک تصمیم فنی بود و باید آن را بپذیرم. به خوبی تمرین کرده ام. ناراحتی من مشهود است و هنوز احساس درد می کنم. هرگز خود را یار فیکس یا ذخیره ندانسته ام. سعی می کنم به بهترین شکل با انتقادات کنار بیایم .از روند تیمی راضی هستم و نمی توانم نظر رسانه ها و مردم را تغییر دهم."

وی در مورد حضور خود در راهپیمایی مردم کاتالونیا در پنجشنبه گذشته توضیح داد:" من یک کاتالانی هستم و می خواستم در این جشن حضور داشته باشم. می خواستم بخشی از جمعیت 1.8 میلیون نفری باشم. نباید در مورد علاقه من به حضور در تیم ملی اسپانیا تردید ایجاد کرد. من یازده سال در تیم ملی بوده ام. این قضیه کاملا با نظر من در مورد همه پرسی برای استقلال کاتالونیا فرق دارد. مردم حق رای دادن دارند و می توانند در یک کشور دموکراتیک نظر خود را آزادانه بیان کنند."

پیکه در مورد عملکرد خوب بارسلونا در ساختار دفاعی گفت:" مسلما بهتر شده ایم اما هنوز خیلی از فصل باقی مانده است. باید در طول فصل سخت تلاش کنیم."

مدافع بارسلونا در مورد روند نابسامان رئال توضیح داد:"نمی توان گفت که حالا که از آنها پیش افتادیم همه چیز تمام شده است. نمی توان گفت که هرگز در طول فصل به ما نزدیک نخواهند شد."

وی در مورد لوئیز انریکه گفت:" می دانستیم که علیرغم این که اولین حضور خود را در بارسا دارد این اتفاقات رخ می دهد. با جدیت با ما تمرین کرد و مسلما بازی خوبی در پیش خواهد بود. "

اخیرا خبری مطرح شده بود مبنی بر این که نیمکت نشینی او و نیمار در مقابل اتلتیک به علت تماشای بدون اجازه بازی بسکتبال بوده است. وی گفت :" این خبر نشانه ای از رفتار خبرنگاران در این روزهاست. آنها این خبرها را منتشر می کنند تا کلیک های بیشتری روی صفحات وبشان زده شود. این خبر کذب است، همان طور که نیمکت نشینی نیمار کذب بود."

مدافع بارسلونا در مورد همکاری زوج مسی – نیمار گفت :" آنها مثل همیشه هستند اما کاملا طبیعی است که هواداران امیدوار باشند. بهترین های دنیا در این جا هستند تا سرنوشت بازیها را تعیین کنند."

پیکه در مورد دادگاه شکایت بارسا از مدیر سابق خود ، لاپورتا گفت :" وارد این مقوله نمی شوم." و در مورد بازی فردای لیگ قهرمانان اظهار داشت:" بارسا چهار بار قهرمان اروپا شده است. نسل بسیار خوبی در این تیم وجود دارد و می خواهیم جامهای بیشتری را بدست بیاوریم."

وی در مورد دو هم تیمی خود، ماتیو و بارترا نیز صحبت کرد:" ماتیو خیلی سریع است. می تواند با توپ به سمت جلو حرکت کند و به خوبی با بارسا هماهنگ شده است. در مورد بارترا نیز چند هفته پیش با هم خصوصی صحبت کردیم و نمی خواهم این حرفها را در ملاء عام مطرح کنم."

 

 



تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 | 7:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

هیئت مدیره بارسلونا تصمیم گرفت که نام کمپ ۱ زمین تمرین این باشگاه به نام "زمین تمرین تیتو ویلانوا" تغییر بدهد. ویلانوا که به همراه بارسلونا یک بار قهرمان لالیگا شده بود، سال گذشته به علت بیماری درگذشت.

منبع:http://www.dreamy-barca.ir/



تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 | 4:49 PM | نویسنده : کیانا |

 فوق العاده بود...فوق العاده...این مطلب متشکله از چند سوال و چند تعریف و تمجید...


تا سه نشه بازی نشه..! به اعتقاد من این سخت ترین و مهمترین دیدار بارسا در فصل جدید بود. قبلا زیاد از انریکه تعریف و تمجید کرده بودم ولی این اولین باری بود که خودشو به من هوادار اثبات کرد.


کاش میشد این بازی رو ضبط کنم...حرکات انریکه کنار زمین تحسین برانگیز بود! / درست مثل بازی قبل که تا دقیقه ی 80 ، 2 امتیاز شیرینو از دست داده بودیم ، تو این بازی احتمال تکرار تجربه ی قبلی کم نبود.اما اینبار تعویض طلایی لوچو ، پرنس نیوکمپ و کینگ لئوی افسانه ای 3 امتیاز این بازی رو برای تیم برتر میدان به ارمغان اورند.

دو تعویض فوق العاده ی انریکه دو پاس گل از مسی ، دبل نیمار و این است ... بارسای رویایی!

جنب و جوش و انرژی مثال زدنی انریکه و تاکتیکهایی که از کنار زمین با فریاد به شاگردانش گوشزد میکرد زمینه ساز تشکیل زوج طلایی کینگ و پرنس در 15 دقیقه ی پایانی این دیدار بود.

سوالی که هنوز جوابی براش پیدا نکردم علت تغییر در نوع پویایی کینگ لئو در 20 دقیقه ی پایانی دو دیدار گذشته بود.اگه خاطرتون باشه هفته ی قبل هم در مصاف با ویارئال بعد از به ثمر رسیدن تک گل 3 امتیازی ساندروی لاماسیا ، پویایی و جنب و جوش مسی مشهود تر و محسوس تر از دقایق قبل شد.

اما در این بازی هم با اینکه از اواسط نیمه ی دوم "به قبل" حرکت خاصی از مسی ندیدیم  و یکی دو جا با چند حرکت انفرادی چشم نواز و از میان برداشتن مدافعان حریف ، معنای واقعی کینگ لئو بودن رو به هواداران یاداوری کرد اما تا 20 دقیقه ی آخر بازی هنوز موتورش روشن نشده بود و همین برای من عجیب بود.

مونیر که با نیمار تعویض شد تازه موتور مسی روشن شد و این یعنی انریکه جوونگرایی رو به نتیجه گرایی ترجیح میده و به عبارتی دیگر جوونگرایی رو زمینه ی ایده آلی برای کسب نتیجه قلمداد میکنه. منظورم اینه که شاید اگه نیمار از شروع دیدار به جای مونیر فیکس بازی میکرد سرنوشت این 3 امتیاز به نوعی به 20 دقیقه ی آخر بازی موکول نمیشد و شاید تو همون نیمه ی اول هم به گل میرسیدیم ولی انریکه خواست به ستاره ی نوظهور تیمش یه بار دیگه فرصت بده و بهش بفهمونه که اگه خودش بخواد و خوب عمل کنه ، انریکه روش حساب ویژه ای باز میکنه.

از محصولات این دیدار از دروازه گرفته تا خط حمله :

اول اینکه احتمالا براوو سنگربان شماره یک بارسای انریکه خواهد بود. اگه اشتباه نکنم هفته ی اول هم براوو فیکس بود و تا الان 270 دقیقه دروازه شو بسته نگه داشته که البته آمار خارق العاده ای نیست اما خوب و امیدوار کننده ست.

خط دفاعی استحکام بالایی داشت و اشتباه فاحشی از خودش نشون نداد.آمادگی پیکه و متئو ، در اختیار داشتن ماسکی که میشه گفت حتی بعنوان یک مدافع کلاس اول جهانی خودش رو به تیم بازسازی شده ی انریکه هم در مواقع نیاز تحمیل کرده ، و حضور مارک متعصب و با انگیزه روی نیمکت ذخیره ی بارسا و ورمائلن.... خیال من هوادارو از ضدحملات-کرنرها و ضربات کاشته تا پایان هفته ی سوم راحت کرده...

البته نمیشه منکر نابودگر بودن تیمهایی مثل رئال و بایرن و چلسی در ضدحملات شد و مسلما محک رسمی خط دفاعی بارسای انریکه در لیگ قهرمانان پیش روی خواهد بود.

اما راکیتیچ که از بازیهای پیش فصل تا به امروز فیکس بوده و رسما بعنوان یک جانشین برای مهندس به نیوکمپ اومده ، تو همه ی بازیها دوندگی فوق العاده ای داشته و با سرعت و هوش بالایی که داره در خیلی از مقاطع گره گشا و طراح خوبی در حملات بارسا بوده.

خط حمله : نقطه ی قوت شخص انریکه در چند دیدار گذشته...چه با تعویضهای طلایی و چه با جوونگرایی!

برای مثال انریکه به خوبی میدونست که تعویض نیمار و مونیر در این بازی به معنای کسب 3 امتیاز خواهد بود.

نیماری که فصل گذشته بیشتر بعنوان یه مهاجم فانتزی و اسم و رسم دار در بارسای مارتینو شناخته شده بود به لطف انریکه روز به روز به نیمار برزیل نزدیک و نزدیک تر میشه.

حتی به نظر من نیمار بارسا یه روز به نیمار جام کنفدراسیونهای 2013 یا جام جهانی 2014 هم تبدیل میشه.

مورد آخر عملکرد مسی در دو بازی گذشته بود. این رو بعنوان یه انتقاد از اعجوبه ی تکرار نشدنی آلبی سلسته مطرح میکنم که :

اولا ، مصاحبه ی چند سال پیش لئو که گفته بود "وقتی توپ دستم نیاد تو زمین احساس سردرگمی میکنم" هنوز هم در کینگ لئوی ما نمود داره و این خیلی بده...

تمرکزشو از دست میده و تا زمانیکه پاس گلی نده یا گلی نزنه همچنان عصبانی و سردرگم میمونه!

دوما ، با اینکه مسی در طول 90 دقیقه ی این دیدار به هیچ وجه کم کاری نکرد و تا پایان هفته ی سوم 2 گل زده و 2 پاس گل داده ؛ ولی در نیمه ی اول با انگیزه و نشاط بالایی توپ نمیزد و مسی همیشگی نبود/پایان

به امید توفیق روز افزون فراتر از یک باشگاه...به سلامتی هواداری که نمیگه "بارسایی چه با جام چه بی جام"...بارسای با جامو همه دوست دارن ! اما فقط یه روانیه که میتونه به بارسا ، بدون هیچ جامی ، و بخاطر "بارسا بودنش" عشق بورزه!

 

ممنون که وقت گذاشتید...افتخار دادید...تا پای مرگ بارسایی...

منبع :http://www.dreamy-barca.ir/



تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 10:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

شنبه پيش از بازي بارسلونا و اتلتيک بيلبائو در نيوکمپ، پرچم ايالت کاتالونيا به اهتزاز در خواهد آمد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امشب در بازی بارسا و اتلتیک بیلبائو طرح 46*46 متری هواداران بارسا با رنگ پرچم کشور کاتالونیا به اهتزاز در می آید. آرم سیصد سالگی قیام استقلال طلبان کاتالونیا نیز روی این بنر نقش بسته است. بدین ترتیب یک مقوا در اختیار هر کدام از هواداران قرار داده می شود تا در موعد مقرر آن را جلوی صورت خود بگیرند و طرح عکس زیر را بسازند.

در روز یازدهم سپتامبر سال 1714 استقلال طلبان کاتالونیا توسط ارتش پادشاهی اسپانیا متوقف شدند که حالا پس از سیصد سال اهالی کاتالونیا آن خاطره را زنده نگه می دارند. 

 



تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 3:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تيم بارسلونا و اتلتيک بيلبائو امشب در هفته ي سوم لاليگا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر مي‌روند.


 

به گزارش "ورزش سه"، 13 سال از آخرین پیروزی بیلبائو در نوکمپ می‌گذرد و بارسلونا در طول این چندین سال، قدرت و جنگندگی زیادی در خانه و با حمایت هوادارانش نشان داده است. پس از شکست عجیب 2-0 مقابل هرکولس، بارسلونا در 76 بازی خانگی در لالیگا، تنها در 2 بازی شکست خورده است.

لوئیس انریکه در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب پیروزی شده و 6 امتیاز کامل را به دست آورده است. او حالا تیم کامل خود را در اختیار دارد و مصدومان او، شرایط بازی را پیدا کرده‌اند. جرمی متیو مصدوم اصلی بارسا بود ولی ایوان راکیتیچ، نیمار و رافینیا نیز هنوز کاملا آماده نیستند. این پیروزی می‌تواند شروع یک دوره جدید در بارسا باشد که زیاد هم ناآشنا نیست. مسی فصل را با دو گل شروع کرده و با زدن دو گل در بازی امشب، می‌تواند خود را به چهارصدمین گلش با پیراهن بارسلونا برساند. او همچنین 6 فصل است که موفق شده به طور مداوم مقابل بیلبائو گلزنی کند.

فصل گذشته، آرتیز آدوریز در ابتدا بیلبائو را پیش انداخت ولی گل‌های پدرو و مسی باعث شد تا بارسلونا 2-1 پیروز شود. بیلبائو فصل گذشته را در رده چهارم به پایان رساند و با شکست دادن ناپولی در پلی آف، موفق شد مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند. آنها اولین بازی فصل خود مقابل مالاگا شکست خوردند ولی موفق شدند لوانته را 3-0 شکست دهند و با پیروزی پا به این دیدار بگذارند.

امشب بارسلونا پیراهن "سنیرا" یا همان پیراهن سوم خود که پرچم کاتالونیاست را به تن خواهد کرد.


تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 3:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

سیزده سال از غروب ناباورانه عزیزمان گذشت،دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا کرد و جز مشتی خاک بر ما باقی نگذاشت.یک سال از پرواز معصومانه اش گذشت،این یک سال را با یاد و بی حضورشچه تلخ و مبهوت به پایان بردیم و در فراقش چه خونها که از دل چکید و چه اشکها که بر رخ دوید،هنوز به یادش اشک می ریزیم تا شاید آرام گیریم و با حضور یاران رفتنش را باور کنیم

روحش شاد و یادش گرامی



تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 3:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

مونير الحدادي ديشب اولين بازي ملي خود را براي تيم ملي اسپانيا انجام داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مونیر دقایقی با پیراهن اسپانیا در مقابل مقدونیه به میدان رفت. این بازیکن می توانست تیم ملی مراکش را نیز انتخاب کند اما در نهایت ترجیح داد که برای اسپانیا بازی کند.

مونیر اظهار داشت :" رویایم به تحقق پیوست. با تصمیم خودم برای تیم ملی اسپانیا بازی کردم. از کودکی در اسپانیا توپ می زدم و فقط به حضور در تیم ملی این کشور می اندیشیدم. با فدراسیون فوتبال مراکش صحبت کردم و گفتم که می خواهم برای اسپانیا توپ بزنم."

وی افزود:" دل بوسکه به من گفت که آرامش داشته باشم و از این بازی لذت ببرم. باید به روندم ادامه بدهم و همچنان سخت تلاش کنم. فعلا جایگاه اصلی من در تیم زیر 21 سال است اما سخت تلاش می کنم تا بتوانم به تیم بزرگسالان برسم و فرصت های دیگری بدست بیاورم. حضور در این جا اعتماد به نفس من را بالا برد."

 

 



تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 2:44 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا در مورد رنگ پيراهن خود در بازي مقابل اتلتيک مردد است.


 

به گزارش "ورزش سه"، کاتالان ها در باز یکشنبه مقابل نیوکمپ در ابتدا برای مقابل اتلتیک بیلبائو در اندیشه پوشیدن پیراهن زرد و قرمز خود بودند، پیراهنی که به رنگ پرچم کاتالونیاست.

اما برگزاری همه پرسی استقلال کاتالونیا در روز پنجشنبه باعث تردید سران بارسا شده است چرا که آنها حس می کنند که پوشیدن این پیراهن باعث برداشت های سیاسی خواهد شد. یکی از احتمالات این است که این تیم پیراهن سوم خود به رنگ نارنجی را در روز یکشنبه بپوشد.

 



تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 2:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

ليونل مسي در صورتي که در بازي با بيلبائو بتواند دو گل براي تيمش به ثمر برساند به رکورد 400 گل در دوران بازي خود مي‌رسد.


 

لیونل مسی با وجود 27 سال سن در آستانه ثبت یک رکورد بی‌نظیری است . این بازیکن می‌تواند در بازی هفته آینده تیمش به رکورد 400 گل برسد. این ستاره آرژانتینی تاکنون 398 گل برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده و تنها دو گل تا رسیدن به 400 گل فاصله دارد. او تاکنون 356 گل برای بارسلونا و 42 گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است.

به گزارش ایسنا، مسی در بازی دوستانه آرژانتین و آلمان به دلیل مصدومیت غایب بود و شاید اگر در آن دیدار به میدان می‌رفت زودتر می‌توانست به این رکورد برسد.

مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره شرایط لیونل مسی به خبرنگاران گفته بود: با مسی یک سال کار کرده‌ام.همواره درباره رابطه ما شایعاتی وجود داشته است بنابراین با چنین شرایطی بیگانه نیستم. از چنین شایعاتی بیزار هستم و دیگر به تنگ آمده‌ام. نمی‌خواهم به آنچه در رسانه‌ها درباره آسیب دیدگی لیونل مسی آمده گوش دهم. رسانه‌ها باید مسی را به حال خود بگذارند تا با نهایت آرامش به تیم ملی کشورش کمک کند. مسی چه بد باشد و چه خوب می‌تواند در یک لحظه کار خود را بکند. ناکامی مسی باعث خوشحالی بسیار از افراد می‌شود. با این حال من باید تاکید کنم که علاقه زیادی به مسی دارم و او کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین باقی خواهد ماند.

گل‌های لیونل مسی به تفکیک لیگ

لیگای اسپانیا: 245 گل

جام داخلی: 39 گل

لیگ قهرمانان: 67 گل

جام جهانی باشگاه ها: 4 گل

سوپرکاپ: یک گل

تیم ملی آرژانتین: 42 گل


تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 2:41 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا به دنبال ادامه روند خود در زمينه بسته نگه داشتن دروازه است.


 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در دو بازی رسمی اول خود در لالیگا دروازه اش را بسته نگه داشته است. تیم لوئیز انریکه در تلاش است تا رکورد فصل 94-1993 از نظر گل نخوردن را بشکند.

در آن فصل تیم بارسا با مربیگری یوهان کرویف 288 دقیقه گل نخورد. حالا کاتالان ها 108 دقیقه تا رسیدن به آن رکورد فاصله دارند.

بارسا در 21 سال اخیر پنج بار در دو بازی اول دروازه اش را بسته نگه داشته است اما هرگز این تیم نتوانسته در بازی سوم هم گل نخورد. حالا کاتالان ها در بازی مقابل ویارئال این فرصت را دارند تا پس از دو دهه به این رکورد برسند.

البته رکورد "کلین شیت" تاریخ بارسلونا در هفته های آغازین مربوط به فصل 78-1977 است که بارسا با مربیگری رینوس میشل در شش بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشت.

براوو این روزها در پی مصدومیت تر اشتگن با خیال راحت درون دروازه بارسلونا می ایستد.

 

 



تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 2:38 PM | نویسنده : کیانا |

 

هافبک کروات بارسلونا مطمئن است که بازيکن اروگوئه‌اي اين تيم ديگر به دليل انجام رفتار غيرورزشي محروم نخواهد شد.


 

ایوان راکیتیچ که در حال حاضر برای حضور در تیم ملی کرواسی در کشورش به سر می‌برد، مطمئن است که لوئیس سوارز دیگر به دلیل انجام رفتار غیرورزشی محروم نخواهد شد و در این باره گفت: سوارز بسیار آرام به نظر می‌رسد و بسیار مؤدب است. او انسان بزرگی است و گفته که دیگر آن کار را تکرار نخواهد کرد.

به گزارش فارس، بازیکن 26 ساله که تابستان امسال از سویا به بارسلونا رفت، از زندگی جدیدش هیجان زده است و در این باره گفت: هر روز که به تمرینات می‌روم، لبخندی بر چهره دارم که این مهم‌ترین مسئله است. به بارسلونا آمدم تا از فوتبالم لذت ببرم؛ سخت کار کنم؛ تمام توانم را به کار ببندم؛ به تیم کمک کنم و در کنار چند نفر از بهترین بازیکنان دنیا حضور داشته باشم.

راکیتیچ همچنین درباره قرعه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا که این تیم را در کنار پاری‌سن‌ژرمن، آژاکس و آپوئل قرار داد صحبت کرد و افزود: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم اما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید وظیفه‌مان را انجام دهیم.

وی در ادامه به تمجید از زلاتان پرداخت و گفت: شاید او بهترین مهاجم دنیا باشد.


تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 2:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

داگلاس، بازيکن جديد بارسلونا از انتقال به اين تيم خرسند است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 24 ساله برزیلی از این که می تواند فصل آینده در نیوکمپ بازی کند خرسند است. وی اولین صحبت هایش را به عنوان بازیکن جدید بارسا به زبان آورد.

چه حسی داری؟
خیلی خوشحالم. به یک باشگاه بزرگ ملحق شدم. در این باشگاه هر بازیکنی می خواهد در ترکیب باشد. خیلی خوشحالم. امیدوارم که بتوانم اثر خود را بگذارم و باعث نشوم که باشگاه حس کند که فریب خورده است.

آماده این چالش هستی؟
بله در سائوپائولو که یکی از بهترین تیمهای برزیل است تمرین کردم و برای همه جامها جنگیدم. حالا به بارسلونا ملحق می شوم که این تیم نیز یک باشگاه جهانی است و به بردن جام عادت دارد. ذهنم کاملا آماده است. امیدوارم به بهترین شکل به تیم کمک کنم تا جامها را ببرد.

بازیکنانی مثل آلوس و مونتویا در بارسا هم پست تو هستند، رقابت با این دو برای تو مشکل خواهد بود؟
بازیکنان بزرگ و بین المللی هستند. دنی نماد تیم ملی برزیل است. من تلاش خودم را انجام می دهم و این مربی است که تصمیم نهایی را می گیرد.

در حالی که هواداران سائوپائولو هم تو را هو می کردند، خبر پیوستنت به بارسا برای برخی عجیب بود. نظرت چیست؟
فعلا باید با تلاش و عملکرد درخشان همه چیز را عوض کنم. هر روز باید سخت تمرین کنم تا از فرصتم نهایت استفاده را ببرم. می خواهم اعتماد هم تیمی ها و مربی ام را جلب کنم.

با هموطنانت آلوس، نیمار یا آدریانو در مورد بارسا صحبت کردی؟
هنوز فرصت پیدا نشده است چرا که شخصا آنها را نمی شناسم. ما در تیمهای متفاوتی بازی کرده ایم و هرگز فرصت آشنایی با همدیگر نداشتیم. به همین خاطر با آنها صحبتی نداشته ام.

بازی کردن در کنار مسی ، نیمار، سوارز، اینیستا، ژاوی و ... چه حسی خواهد داشت؟
صحبتی ندارم. بازی کردن در تیمی مثل بارسلونا چیزی است که کل دنیا می‌خواهند در آن باشند و بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند. بازیکنانی که اسطوره هر کودکی هستند . فعلا می خواهم از آنها درس بگیرم و در کنار یکدیگر تیم خوبی بسازیم.

یک سوال، قرار است که بمانی یا این که به صورت قرضی به تیم دیگر اروپایی فروخته می‌شوی ؟
وکیلم با بارسا توافق کرده است که در این تیم بازی کنم.

با لوئیز انریکه صحبتی داشته ای؟
نه هنوز ولی با مدیر بارسا و نمایندگان این تیم که به برزیل آمده اند صحبت کرده ام.

خودت را چطور توصیف می کنی؟

یک فرد بسیار صادق ، سختگوش و با انگیزه برای پیروزی هستم. نه تنها درون زمین بلکه در خارج از آن و کنار خانواده ام نیز همین گونه هستم. به کار بقیه احترام زیادی می گذارم و به پیراهن تیمم که از حالا بارسا خواهد بود تعصب می ورزم.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393 | 6:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

داگلاس پريرا ، مدافع راست سائوپائولو با قراردادي پنج ساله به بارسلونا ملحق شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 24 ساله با رقم 5.5 میلیون یورو سائوپائولو را ترک کرد و راه پیوستن به بارسا را در پیش گرفت. این بازیکن پنجشنبه به اسپانیا می رود تا به صورت رسمی به باشگاه جدیدش ملحق شود.

در حالی که از کوادرادو به عنوان گزینه اول کاتالان ها نام برده می شد در نهایت داگلاس راهی نیوکمپ شد.


تاريخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393 | 6:32 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.