مدیر برنامه های نیمار به شایعه مذاکره منچستریونایتد و بارسلونا بر سر انتقال این بازیکن به الدترافورد واکنش نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به منچستریونایتد نخواهد رفت. این پاسخ قاطعانه ایجنت این فوق ستاره برزیلی به شایعات و اخباری بود که نشریه سان انگلیس منتشر کرده است. 
واگنر ریبیرو، مدیر برنامه های نیمار در واکنش به خبر روزنامه سان به گلوبواسپورت گفت:" خبر خاصی نیست و هیچ اتفاقی در مورد نیمار رخ نداده است. او سه سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و هیچ قصدی برای جدایی از این باشگاه هم ندارد. 
او از حضور در بارسلونا لذت می برد و همه این اخبار دروغ هستند. متاسفانه رسانه های انگلیسی علاقه زیادی به شایعه پراکنی دارند و این بار هم در مورد نیمار این شایعات کذب را منتشر کرده اند."

 

 



تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه پس از ناکامی برابر بیلبائو در کسب سوپرکاپ، حالا تیمش را آماده تر از هفته گذشته می داند و در انتظار جبران مافات است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته گذشته در زمین بیلبائو دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا را با 4 گل به میزبانش واگذار کرد و در نهایت نیز از کسب این جام ارزشمند بازماند. بارسا فردا شب در اولین بازی فصل باید کارش را بازهم در سن مامش و برابر بیلبائو آغاز کند. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:" اوضاع ما نسبت به هفته گذشته به مراتب بهتر است و تازه نفس تر از اتلتیک هستیم. آنها از یک مسابقه اروپایی(لیگ اروپا و شکست 3-2 در زمین زلینا) برمی گردند و خسته تر خواهند بود. اتلتیک تیمی است که همیشه مرا نگران می کند. آنها خیلی خوب دفاع  و پرس می کنند و ضدحملاتشان نیز همیشه خطرناک است. بازی دشواری پیش رو داریم."
سرمربی بارسا در مورد اردوی پیش فصل تیمش گفت:" امسال شرایط برای ما کمی متفاوت بود. ما دو سوپرکاپ اروپا و اسپانیا را باید برگزار می کردیم و همه چیز خیلی فشرده شد؛ با این حال وضعیت تیم حالا بسیار خوب است و بازیکنان برای شروع لیگ، انگیزه بسیار بالایی دارند." 
انریکه در مورد دروازه بان اول تیمش گفت:" هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده ام. باید ببینیم چه پیش می آید. دو دروازه بان خوب و آماده دارم که تفاوت چندانی از نظر کیفی با یکدیگر ندارند." 
سرمربی بارسا در مورد محرومیت 4 جلسه ای پیکه نیز گفت:" ببنیم فرجام خواهی ما به کجا می رسد. من در مورد این مسائل در نشست های خبری صحبت نمی کنم."
او همچنین در مورد شرایط آمادگی نیمار و یوردی آلبا گفت:" یوردی آماده است و در تمرینات حضور ‏داشته است. وقتی به بازی با بیلبائو برسیم، باید ببینیم می تواند بازی کند یا نه. از بازگشت او استقبال می ‏کنیم. ‏
نیمار تمریناتش را امروز آغاز کرده است. او پیش فصلش را از این شنبه آغاز کرد و با توجه به بیماری ‏اش، وقتی آماده شد، در مورد استفاده از او تصمیم گیری می کنیم. اینکه به نیمار کمی زمان بدهیم تا به ‏آمادگی برسد، من را نگران نمی کند. من مطمئنم او به زودی به آمادگی خواهد رسید و می تواند برای ما ‏بازی کند."‏


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار پس از طی یک دوره بیماری و آلبا پس از چندین هفته مصدومیت، به تمرینات بارسلونا اضافه شدند.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که پیش از بازی سوپرکاپ اروپا برابر سویا به بیماری اوریون مبتلا شد، نتوانست تیمش را در آن بازی حساس و نیز در دو بازی برابر بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا همراهی کند. طبق پیش بینی های قبلی، این ستاره برزیلی از امروز به تمرینات بارسا بازگشت اما قادر نیست در بازی فردا مقابل بیلبائو که اولین دیدار فصل بارسلونا در لالیگا محسوب می شود، حضور یابد. 

خبر خوب دیگر برای هواداران بارسلونا، بازگشت یوردی آلبا از مصدومیت است. نام این مدافع چپ ارزشمند در لیست 18 نفره اعزامی بارسلونا به بیلبائو قرار دارد و شاید انریکه از ابتدا او را در ترکیب ثابت قرار دهد. این بازی فردا ساعت 21 به وقت ایران در ورزشگاه سن مامش برگزار خواهد شد.



 


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:31 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه بارسلونا پیشنهاد خیره کننده منچستریونایتد برای جذب نیمار را بلافاصله رد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، اشتهای مدیران منچستریونایتد برای اغوای ستارگان تیم های دیگر تمام نشدنی به نظر می آید. پس از تلاش نافرجام برای جذب بازیکنانی چون رونالدو و گرت بیل از رئال، نشریه سان امروز گزارش داد که در جریان مذاکرات بر سر پدرو، نایب رئیس منچستریونایتد پیشنهادی جذاب برای به خدمت گرفتن نیمار به مدیران بارسلونا ارائه داده است. 

موندودپورتیوو نیز در واکنش به این خبر ادعا کرد که مذاکراتی در این زمینه در حال پیگیری نیست؛ چون این پیشنهاد بلافاصله از سوی مدیریت باشگاه بارسلونا رد شده است. یونایتد پس از ناکامی در جذب پدرو و نیمار، حالا قصد دارد با پیشنهادی 85 میلیون یورویی، توماس مولر از بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در ورزشگاه سن مامش، اولین بازی فصل خود را برابر اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که نتوانست از سد اتلتیک در سوپرکاپ اسپانیا گذر کند و در مجموع با نتیجه 5-1 مغلوب این تیم شد، حالا با انگیزه ای مضاعف و برای شروع مقتدارنه لیگ، به مصاف میزبان خود خواهد رفت. 

لوئیس انریکه در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت:" لیگی طولانی در پیش خواهیم داشت. یک شروع خوب، همیشه به یک تیم برای ادامه راه کمک می کند. ما مدافع عنوان قهرمانی و شانس اول قهرمانی این فصل لالیگا هستیم. سال گذشته این نظر را در مورد اتلتیکو که مدافع عنوان قهرمانی بود داشتم. 
راهی طولانی در پیش روی همه تیم هاست و هفته به هفته اوضاع می تواند تغییر کند. لیگی سخت و فشرده را پیش بینی می کنم و 3 یا 4 تیم به اعتقاد من شانس قهرمانی خواهند داشت." 

انریکه در مورد جدایی پدرو و کم بودن تعداد بازیکنان در لیست اصلی بارسلونا گفت:" در مورد پدرو کاری نمی توانستیم انجام دهیم. او می خواست از بارسلونا جدا شود و ما مجبور بودیم به این خواسته او احترام بگذاریم. 
در مورد کم بودن تعداد بازیکن باید بگویم که تا ژانویه نمی توانیم بازیکن جدیدی به لیستمان اضافه کنیم. آردا و ویدال از آن مقطع می توانند برای ما بازی کنند ضمن اینکه برای جانشینی پدرو نیز گزینه هایی را مدنظر داریم و در حال بررسی آنها هستیم."

سرمربی بارسا در مورد وضعیت نیمار و یوردی آلبا گفت:" پیشرفت نیمار روی کل تیم تاثیرگذار خواهد بود. شرایط او به گونه ای است که انگار پیش فصل را تازه شروع کرده است. او دچار یک بیماری ناخواسته شد اما حالا شرایطش بهتر است. آلبا هم وضعیت مناسبی دارد. اگر مصدوم نباشد، در تمام بازی ها می تواند مهره موثری برای ما باشد."

 

 



تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

مارک بارترا، مدافع بارسلونا عنوان کرد که تیمش با وجود فروش پدرو، توقف ناپذیرخواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"،با حضور لیونل مسی، نیمار و سوارز در خط حمله، پدرو جایی برای خود در ترکیب بارسلونا نمی‌دید و به همین علت، از این تیم به چلسی پیوست. بارسا در سوپرکاپ اسپانیا، با شکست 5-1 جام را به اتلتیک بیلبائو باخت ولی بارترا معتقد است که جای خالی این بازیکنان حس نخواهد شد.

او گفت:" از دست دادن ژاوی و پدرو ما را ضعیف تر نکرده است. دلم برایشان خیلی تنگ می‌شود ولی تیمی مثل پدرو، بازیکنان خوبی از دست می‌دهد و بازیکنان خوبی جذب می‌کند. هنوز بازیکنان بومی خوبی در بارسا حضور دارند. نمی‌توان همه ی بازیکنان تیم پایه را به تیم اصلی منتقل کرد ولی با حضور بازیکنانی که از دیگر باشگاه‌ها اضافه شده اند، توقف ناپذیر شده ایم. بارسا خیلی خوش شانس است که بازیکنانش سریعا هماهنگ می‌شود و از اشتباهاتش درس می‌گیرد. به عنوان تیم خوب کار کردیم و به عنوان تیم، اشتباهاتی هم داشته ایم. باید از همه نظر پیشرفت کنیم."


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

کارلوس ته‌وز، مهاجم آرژانتین عنوان کرد که اگر جای لیونل مسی بود، پس از انتقاداتی که از او شده، دیگر برای تیم ملی آرژانتین بازی نمی‌کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بارسلونا پس از فینال کوپا آمریکا، به شدت مورد انتقاد هواداران تیم ملی آرژانتین قرار گرفت. حال ته وز نیز عنوان کرد که اگر جای مسی بود، دیگر برای تیم ملی کشورش بازی نمی‌کرد.

او گفت:" اگر جای مسی بودم و این همه انتقاد می‌شنیدم، می‌گفتم که آرژانتین، برو به جهنم. او واقعا عاشق پیراهن آرژانتین است که برگشته است. می‌توان از بازیکنی که خوب بازی نکرده انتقاد کرد یا بازیکنی که آماده نبوده ولی نمی‌توان گفت که او تلاش نکرد یا ضعیف بود. به عنوان یک ژورنالیست، شما باید هر روز این پیام را بدهید.شما می‌توانید از یک بازیکن خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، از او تعریف کنید یا انتقاد ولی نمی‌توانید یک بازیکن را اینطور بکشید."

مسی رکوردهای متعددی با بارسلونا شکسته و جام‌های زیادی کسب کرده است.



تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

آلن هلیلوویچ، ستاره جوان بارسا، به طور قرضی به اسپورتینگ خیخون پیوست


 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این شایعاتی در مورد انتقال قرضی این ستاره 19 ساله به اسپورتینگ ‏لیسبون پرتغال منتشر شد اما بارسا در نهایت تصمیم گرفت تا او را به تیمی اسپانیایی قرض بدهد. ‏
مدیربرنامه های هلیلوویچ روز چهارشنبه اعلام کرد که این بازیکن در آستانه انتقال به تیم تازه صعود ‏کرده خیخون است و اکنون دو باشگاه خبر از توافق داده اند.‏
هلیلوویچ یکی از محصولات آکادمی جوانان دینامو زاگرب است و پیش از پیوستن به بارسا در تابستان ‏‏2014، به یکی از بازیکنان کلیدی تیم اول این باشگاه تبدیل شده بود.‏
او فصل گذشته تنها در دیدار مقابل الچه در جام حذفی، برای تیم اول بارسا به میدان رفت و در بقیه فصل ‏برای تیم دوم بارسا به میدان رفت.‏


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:7 PM | نویسنده : کیانا |

 

هواداران استقلال در واکنش به شعارهای طرفداران آبی اهوازی مهدی رحمتی را تشویق کردند.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار امروز استقلال تهران برابر استقلال اهواز زمانی که مهدی رحمتی مشغول گرم کردن بود شعارهای هواداران استقلال اهواز علیه او در ورزشگاه شنیده شد که تماشاگران حامی استقلال به حمایت از دروازه بان تیم شان برخواستند. هواداران استقلال در جواب شعارپولکی علیه رحمتی به شدت او را تشویق کردند و در ادامه هم اجازه ندادند بار دیگر این شعار داده شود.


تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 8:3 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه چلسی از سال 1998 تاکنون، 9 بازیکن بارسلونا را با قیمت هایی خوب به خدمت گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پدرو با رقم 27 بعلاوه 3 میلیون یورو( بسته به عملکرد این بازیکن) از بارسلونا راهی چلسی شد تا به فابرگاس، هم تیمی سابق خود در بارسلونا اضافه شود. او پس از فیگو، سانچس و فابرگاس و در کنار یحیی توره، چهارمین بازیکنی است که به بارسلونا سود خوبی رسانده است.سال گذشته نیز چلسی فابرگاس را با رقم 33 + 3 میلیون یورو از بارسا به خدمت گرفته بود. در واقع پدرو نهمین بازیکنی است که مستقیما از بارسلونا به چلسی پیوسته است. 

اولین بار این آلبرت فرر بود که سال 1998 با رقم 3.3 میلیون یورو راهی استمفورد بریج شد و در مدت زمان حضورش در این ورزشگاه، برای چلسی بازی های خوبی به نمایش گذاشت. سال 2000 نیز وینستون بوگارد هلندی به عنوان بازیکن آزاد از بارسا به چلسی پیوست. 
سال 2001، بودوین زندن و امانوئل پتی، دو بازیکن دیگری از بارسلونا بودند که با رقم های 11 و 12 میلیون یورو به چلسی پیوستند. 

سال 2007، بلتی با 5.5 میلیون یورو نوکمپ را به مقصد استمفورد بریج ترک کرد. همچنین یک سال بعد یعنی سال 2008، دکو دیگر بازیکنی از بارسلونا بود که با 10 میلیون یورو پیراهن آبی و اناری را با پیراهن آبی عوض کرد. سال 2010 نیز اوریول رومئو از بارسلونا راهی چلسی شد. 

در مجموع چلسی تاکنون 109.8 میلیون یورو برای خرید بازیکن به بارسلونا پرداخت کرده و در صورت عملکرد موفق پدرو، این رقم به 112.8 میلیون یورو نیز خواهد رسید.




تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار که به دلیل بیماری اوریون، 3 بازی اخیر بارسلونا را از دست داد، حالا با بهبودی نسبی، آماده بازگشت به تمرینات تیمش است.


 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که نیمار برای بارسلونا به میدان رفت به 8 آگوست و بازی جام خوان گامپر برابر رم بر می گردد که او هم یک گل زد و هم نمایش خیره کننده ای داشت و بارها هواداران حاضر در نوکمپ را به وجد آورد اما یک بیماری غیرمنتظره باعث شد تا او خانه نشین شده و دو بازی بارسا در سوپرجام اسپانیا برابر بیلبائو و نیز دیدار سوپرجام اروپا برابر سویا را از دست بدهد.

این غیبت سبب شد تا بارسلونا نتواند مقابل بیلبائو به برتری دست یافته و دستش از سوپرجام اسپانیا کوتاه ماند. موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که فوق ستاره برزیلی با درمان بیماری اش، حالا آماده بازگشت به تمرینات بارسلوناست. 

او بطورحتم بازی اول بارسا در لالیگا مقابل بیلبائو در سن مامس(دو روز دیگر) را از دست خواهد اما پیش بینی می شود که از روز دوشنبه در کمپ تمرینی بارسا حضور یافته و برای بازی مقابل مالاگا در تاریخ 29 آگوست(7 شهریور) در ترکیب ثابت کاتالان ها قرار بگیرد.

 


  •  


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:43 PM | نویسنده : کیانا |

 


روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر " ورود رافینیا" به برنامه‌های انریکه برای جانشینی پدرو اشاره دارد

 

 



تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:41 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی، ستاره بارسلونا برای پدرو رودریگس،هم تیمی سابقش پس از پیوستن او به چلسی، آرزوی موفقیت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پدرو 28 ساله پس از یک ماه کش و قوس و در حالی که در آستانه پیوستن به یونایتد قرار داشت،با 30 میلیون یورو به چلسی پیوست.مسی که 11 سال در کنار پدرو توپ زده، در فیس بوکش برای پدرو آرزوی موفقیت کرد.

او عکس زیر را در فیس بوکش قرار داد و نوشت:" ما لحظات خیلی خوبی را کنار یکدیگر گذراندیم. برایت در فصل جدید زندگی ات، بهترین‌ها را آرزو داریم."



پدرو به همراه بارسا 20 جام کسب کرده که شامل 5 قهرمانی لالیگا و 3 چمپیونزلیگ می‌شود.


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:40 PM | نویسنده : کیانا |

 

پدرو رودریگز، مهاجم جدید چلسی، تایید کرد که حضور ژوزه مورینیو در این باشگاه، یکی از عوامل ‏پیوستنش به آبی های لندن بوده است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش اسپانیایی امروز با انتقالی 30 میلیون یورویی از بارسا به چلسی ‏پیوست؛ در حالی که گفته می شد او در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد.‏
او که در دوران 7 ساله حضورش در بارسا به 20 جام مختلف دست پیدا کرد، امیدوار است در ‏استمفوردبریج هم به موفقیت های بیشتری برسد.‏
او به خبرنگاران گفت:" بودن در اینجا فوق العاده است. مورینیو یکی از دلایل اصلی پیوستن من به ‏چلسی بود. او چند بار با من تلفنی صحبت کرد و گفت که به من نیاز دارد تا تیم را تقویت کند.‏
او هر جا بوده به جام رسیده و من بی صبرانه منتظر کار کردن زیر نظر او هستم و امیدوارم به جام های ‏بیشتری برسیم. ‏
با فابرگاس هم صحبت کردم. ما دوستان خیلی خوبی هستیم. می دانستم که اینجا احساس در خانه بودن را ‏خواهم کرد و این یکی از دلایلی بود که تصمیم گرفتم به چلسی بیایم.‏
سسک بازیکن فوق العاده ای است. او دید درخشانی دارد و به خوبی با سایر بازیکنان هجومی ارتباط ‏برقرار می کند. می دانم که در کنار هم خیلی خوب کار خواهیم کرد و بی صبرانه منتظر بازی کردن در ‏کنار او هستم. ‏‎ ‎
من در تیم ملی در کنار آزپلیکوئتا و دیگو کاستا هم بازی کردم؛ بنابراین از بودن در اینجا خیلی احساس ‏راحتی می کنم.‏
هرکاری لازم باشد برای قهرمانی تیم می کنم. به بارسا کمک کردم تا به جام های مختلفی برسد و می ‏خواهم همین کار را برای چلسی هم بکنم زیرا در نهایت ما برای رسیدن به قهرمانی اینجا هستیم."‏


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

از نولیتو، مهاجم همه کاره باشگاه سلتاویگو به عنوان جانشین احتمالی پدرو در بارسلونا یاد می شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، پدرو ساعتی پیش بصورت رسمی از بارسلونا جدا و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو راهی چلسی شد. حال بارسلونا باید برای جانشینی او به فکر پیدا کردن یک بازیکن مناسب باشد؛ بازیکنی که البته تا پایان یافتن محرومیت این باشگاه (1 ژانویه 2016) قادر نخواهد بود برای این تیم به میدان برود. 

از نولیتو که پیش از این نیز سابقه بازی برای بارسا را در کارنامه دارد و در چند فصل اخیر ستاره بی چون و چرای سلتا بوده، به عنوان مهره موردنظر کاتالان ها نام برده شده است. او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" اگر بارسلونا واقعا مرا می خواهد، باید با سلتا صحبت کند. در این مورد سلتاست که تصمیم گیرنده نهایی است نه من. فکر می کنم آنها برای انتقال من به بارسا، رقم فسخ قراردادم را می خواهند و بارسلونا باید این رقم را پرداخت کند. 

همین حالا هم چند پیشنهاد خوب از تیم های دیگر دارم ولی سلتا را تنها به مقصد بارسلونا ترک می کنم. شاید در بارسا به من بازی های کمتری به نسبت سلتا برسد اما چیزهای مهمتری در این باشگاه به دست خواهم آورد. در حال حاضر نیز تنها به حضور موفق با سلتا در اولین بازی فصل فکر می کنم."


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:31 PM | نویسنده : کیانا |

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، باشگاه بارسلونا ممکن است همچون سال گذشته، امسال نیز دچار مشکلات جدیدی با فیفا شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، مارس 2014 بود که از سوی فیفا، باشگاه بارسلونا متهم به استفاده غیرقانونی از بازیکنان زیر سن قانونی شد و پس از چند ماه برگزاری دادگاه های متعدد، بارسلونا به محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت جریمه محکوم شد. 
حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که از سوی فیفا، دو بازیکن دیگر زیر سن قانونی بارسلونا که در تیم اول نونهالان این باشگاه مشغول بازی هستند نیز از حضور در میادین منع شده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. 

طبق گزارش موندودپورتیوو، فوده فوفانای هلندی و ماتیاس لاکاوای ونزوئلایی که از ده سالگی همراه والدین خود به بارسلونا آمده اند، دو بازیکنی هستند که از حضورشان در میادین ممانعت به عمل آمده است. البته محرومیت آنها از بازی کردن، از الگوی قبلی که به محکوم شدن بارسلونا ختم شد پیروی نمی کند. 
لازم به ذکر است که یکی از دلایل محکوم شدن بارسلونا در سال گذشته این بود که چند بازیکن زیر 18 سال آکادمی فوتبال این باشگاه، همراه والدین خود در بارسلون حضور نداشتند که این خلاف مقررات فیفا بود.


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

پدرو رودریگز امروز پس از 7 سال حضور در تیم اول بارسلونا، این باشگاه را به مقصد چلسی ترک گفت. او 99 گل برای باشگاه کاتالانی به ثمر رساند و 20 جام نیز همراه این تیم تصاحب کرد.


 



















































تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:21 PM | نویسنده : کیانا |

 

کارلس پویول، کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا اولین کسی بود که به جدایی پدرو از بارسا و پیوستنش به چلسی واکنش نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پویول که سال ها همراه پدرو برای بارسلونا سابقه بازی دارد؛ پس از رسمی شدن جدایی این بازیکن از بارسا و پیوستنش به چلسی در توئیتر خود نوشت:" پدرو؛ برایت بهترین ها را آرزو دارم. بخاطر همه چیز از تو متشکرم. تو را در آغوش می گیرم دوست من." پویول هشتگ GraciesPedro را نیز به انتهای توئیت خود اضافه کرد که با استقبال هواداران بارسلونا نیز همراه شده است. 

لاپورتا، رئیس پیشین بارسلونا نیز در صفحه اجتماعی خود نوشت:" پدروی عزیز؛ رئیس تو بودن برای من یک افتخار بزرگ بود و خوشبختم که افتخار آفرینی های تو را در بارسا شاهد بودم. بخاطر همه چیز از تو متشکرم و برایت آرزوی موفقیت دارم."

پینتو، دروازه بان سابق بارسلونا نیز نوشته است:" پدرو؛ برایت در مرحله جدید زندگی ورزشی ات آرزوی موفقیت می کنم.امیدوارم در انگلیس نیز همچون بارسلونا تاریخ سازی کنی."


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:21 PM | نویسنده : کیانا |

 

بی تردید پدرو هرگز در بارسلونا به بازیکنی تبدیل نشد که بیشترین پیراهن را فروخته باشد یا هواداران بخاطرش سرو دست شکسته باشند اما نام او در تاریخ بارسا حک خواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به دلایل زیادی تا سال ها، هواداران بارسلونا از پدرو یاد خواهند کرد. او البته هرگز محبوبیتی همچون مسی، رونالدینیو و نیمار کسب نکرد اما در مقاطع مختلفی، لبخند را به روی چهره هواداران بارسلونا نشاند. 

ستاره 28 ساله اهل جزایر قناری که از محصولات تیم های پایه ای بارسلونا محسوب می شود، اولین بار 12 ژانویه 2008 توسط فرانک رایکارد در بازی مقابل مورسیا پیراهن اول بارسلونا را به تن کرد. آن زمان هیچکس تضور نمی کرد که این جوان ترکه ای، روزی به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا تبدیل بشود؛ بازیکنی که حالا او را با گل های تاریخی و به یاد ماندنی اش در دیدارهای سرنوشت ساز به یاد می آوردند. 

او برای زدن اولین گلش برای بارسلونا تا سوپرجام اسپانیا در سال 2009 مقابل بیلبائو صبر کرد و نخستین گلش را در دقیقه 9 یک چنین میدان حساس و مهمی به ثمر رساند. 6 سال بعد او می توانست آخرین گلش برای بارسا را نیز دقیقا در همان دقیقه 9 و در سوپرجام اسپانیا برابر بازهم تیم بیلبائو به ثمر برساند اما تیر دروازه مانع از این امر شد. 

پدرو را می توان با گل های مهمش به رئال مادرید، گلش در سوپرکاپ اروپا در سال 2009 برابر شاختار، گلش به استودیانتس در جام جهانی باشگاه های سال 2009 ، گل اول بارسا به یونایتد در فینال لیگ قهرمانان 2011 در ورزشگاه ومبلی و سرانجام آخرین گلش برای بارسا در سوپرکاپ اروپا(2015) مقابل سویا(گل پنجم در وقت های اضافه و در برتری 5-4 بارسا) در تفلیس به خاطر آورد.

پدرو که در بارسلونا همه او را پدریتو خطاب می کنند، دقایقی پیش پس از ثبت 99 گل و کسب 20 جام برای بارسلونا، با این تیم وداع گفت و به چلسی پیوست.

 

 



تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

پس از 25 سال، رقابت های لالیگا در فصل آتی قرار است در ایام کریسمس نیز دنبال شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار 30 دسامبر 1990 بود که در اسپانیا، روزهای منتهی به سال جدید شاهد برگزاری مسابقلات لالیگا بودیم. حال طبق تصمیمی که دیروز گرفته شد، امسال نیز روزهای 30  و 31 دسامبر 2015، بازی های لالیگا پیگیری خواهند شد. 

جالب است بدانید که رئال و بارسا از بازی در این روزها خاطره چندان خوبی ندارند. 30 دسامبر 1990، رئال مادرید که 5 فصل متوالی قهرمان لالیگا شده بود، در زمین خود با 4 گل مغلوب اوساسونا شد.شکست رئال برابر اوساسونا در برنابئو پیش از آن سابقه نداشت. همان بازی شروع ناکامی ها رئال مادرید در فصل 90-91 بود؛ فصلی که با قهرمانی بارسا همراه شد و این تیم پس از آن، سه بار متوالی دیگر نیز عنوان قهرمانی را با هدایت کرایف کسب کرد.

اما 30 دسامبر 1989 نیز اتفاق تقریبا مشابهی برای بارسلونا رخ داد. این تیم در ورزشگاه خانگی خود پذیرای سویا بود و با وجود اینکه نیمه اول را با نتیجه 2-1 به سود خود خاتمه داد و در نیمه دوم حتی به گل سوم نیز دست یافت، در نهایت 4-3 مغلوب سویا شد تا یک خاطره بد در ذهن هواداران این تیم نقش ببندد. حال باید دید که امسال چه اتفاقی برای این دو غول فوتبال اسپانیا در روزهای پایانی ماه دسامبر رخ خواهد داد.


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

نشریه موندو دپورتیوو، چاپ بارسلونا امروز در گزارشی ویژه، اتهام سنگینی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا وارد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع ارزشمند بارسلونا در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا برابر بیلبائو در نوکمپ، به دلیل توهین رکیک به کمک داور مسابقه، از سوی ولاسکو کابایرو، داور بازی از زمین اخراج شد. پس از آن نیز قاضی فرانسیسکو روبیو، محرومیتی 4 جلسه ای برای پیکه در نظر گرفت؛ محرومیتی سنگین که با واکنش های تندی در محافل رسانه ای کاتالونیا روبرو شده است. 



موندو دپورتیوو نیز در گزارشی ویژه، توپ را در زمین رئال مادرید انداخت و با ذکر مثال هایی نتیجه گرفت که سناریویی از پیش تعیین شده به رهبری باشگاه رئال مادرید، پشت این جریان قرار دارد. 
این نشریه در وهله اول به بازی سوپرجام 4 سال پیش بین رئال مادرید و بارسلونا اشاره می کند. دیداری که در انتهای آن، ژوزه مورینیو با انگشت به چشمان تیتو ویلانووای فقید ضربه زد و از سوی قاضی فلورس تنها دو جلسه از نشستن روی نیمکت محروم شد. ضمن اینکه تیتو نیز به دلیل تحریک کردن مورینیو یک جلسه و 600 یورو جریمه شد. 

در ادامه، موندو به توهین رکیک په په در یکی از بازی های رئال به داور وسط اشاره می کند که تنها با دو جلسه محرومیت روبرو شد یا پرتاب کفش آردا توران در بازی جام حذفی اتلتیکو-بارسلونا در فصل گذشته که تنها همان یک کارت زرد برای او محاسبه شد. 

به اعتقاد موندودپورتیوو، توهین و کنایه های پیکه به رئال مادرید در جشن قهرمانی سه گانه و نیز سوپرکاپ اروپا در تفلیس، خشم رئالی ها را به دنبال داشته و آنها در پی کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به این بازیکن از طریق نفوذی های خود در فدراسیون بودند. 

این نشریه معتقد است که امکان شنیدن توهین به کمک داور در آن جو پرسروصدای نوکمپ برای کابایرو میسر نبوده و اگر پیکه توهینی کرده بود، بطور حتم توسط دوربین ها شکار می شد؛ همانند دو مورد قبلی در جشن های قهرمانی سه گانه و سوپرکاپ بارسلونا. 

هنوز در این مورد تردید وجود دارد که کابایرو چه زمانی کارت قرمز خود را بیرون کشیده است؛ زمانیکه پیکه اعتراضات خود را شروع کرد یا زمانیکه او به سمت کمک داور یورش برد. در گزارش موندو دپورتیوو، کارت قرمز پیکه و سپس محرومیت 4 جلسه ای او، ریشه در انتقامگیری رئالی ها از او داشته و چیزی به غیر از این نمی توانسته باشد.

 

 



تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

تیری هانری، هافبک سابق بارسلونا به تمجید از پدرو پرداخت و او را "یک هم تیمی عالی" و "یک حرفه‌ای" خواند.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بارسلونا درحالی که در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بود، ناگهان سر از چلسی درآورد و به زودی به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد. هانری که در حال حاضر کارشناس شبکه ی اسکای اسپورتس است به تمجید از پدرو پرداخت.

او گفت:" او یک هم تیمی عالی و یک حرفه ای است. از جلو به حریف فشار می‌آورد و از آن دسته بازیکنانی است که مربی دوست دارد در تیمش داشته باشد. مشخص است که پدرو، تمام توان خود را در بازی صرف خواهد کرد. در هنگام بازی کردن و تمرین کردن، صحبت نمی‌کند، مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند، در اختیار تیم است و دقیقا همان چیزی است که به عنوان یک هم تیمی در تیمتان لازم دارید."


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:8 PM | نویسنده : کیانا |

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا عنوان کرد که جریمه پیکه منصفانه نبوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه به دلیل فحاشی به داور، با 4 جلسه محرومیت از همراهی تیمش در لالیگا روبرو شده است، تصمیمی که با اعتراض باشگاه بارسلونا همراه بوده است. تراشتگن نیز عنوان کرد که چنین مجازات و محرومیتی، عادلانه نیست و امیدوار است هر چه زودتر هم تیمی اش را در ترکیب تیمش ببیند.

او گفت:" محرومیت نا عادلانه بود. پیکه بازیکن خیلی مهمی برای ماست و مطمئنا جای خالی اش حس خواهد شد. ولی سعی می‌کنیم در غیاب او بهترین عملکرد را داشته باشیم تا جای خالی اش حس نشود."

تراشگتن درباره شرایط خودش در تیم گفت:" همه ی ما سخت تلاش می‌کنیم تا فیکس شویم ولی این مربی است که تصمیم می‌گیرد. دوست دارم در لیگ هم بازی کنم ولی باید ببینیم تصمیم سرمربی چیست."


تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 5:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه بارسلونا به دلیل کسب 5 عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ، روز 27 آگوست(5 شهریور) از سوی یوفا مدال افتخار دریافت خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در آن تاریخ و در سوئیس قرار است مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2015-2016 برگزار شود و برترین های فصل گذشته این رقابت ها نیز معرفی شوند. سال گذشته این رئال مادرید بود که به دلیل کسب دهمین عنوان قهرمانی از سوی یوفا مورد تقدیر ویژه قرار گرفت و امسال شخصیت ها و بازیکنان برجسته بارسلونا، در مراسم یوفا خودنمایی خواهند کرد. 

بارسا چند ماه قبل با کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ، همچون بایرن و لیورپول در این تورنمنت 5 جامه شد و به همین دلیل از سوی یوفا به این تیم مدال افتخاری تقدیم خواهد شد. زوبی زارتا، بلتی، پویول، آبیدال و اینیستا، ستارگان سابق و حال بارسا نیز اشخاصی خواهند بود که در مراسم قرعه کشی، گوی ها را انتخاب می کنند.

 

 



تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 5:56 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا قصد دارد به زودی تقاضای رسیدگی مجدد به پرونده محرومیت 4 جلسه ای پیکه را ارائه دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه متهم شده است که در جریان دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و بیلبائو، به کمک داور بازی دشنام داده است. او به همین دلیل از زمین بازی اخراج شد و امروز نیز محرومیت 4 جلسه ای او از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام شد. 

باشگاه بارسلونا نیز ساعتی پیش تایید کرد که برای اعتراض به حکم صادر شده و کاهش محرومیت پیکه، به زودی تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد. این باشگاه 10 روز برای این درخواست وقت دارد. بارسلونا روز دوشنبه با کسب تساوی 1-1 در برابر بیلبائو و به دلیل شکست 4-0 در بازی رفت، در فتح سوپرجام ناکام ماند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، مدافع ملی پوش بارسا، به دلیل اخراج در دیدار سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو، برای 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا که دوشنبه شب در نوکمپ برگزار شد، ‏در دقیقه 56 از بازی اخراج شد. در پایان بازی، ولاسکو کاربایو، داور بازی، دلیل اخراج او را توهین به ‏کمک داور اعلام کرد.‏
اما باشگاه بارسلونا و پیکه در پیام هایی جداگانه، به زبان آوردن هرگونه حرف توهین آمیز را تکذیب ‏کردند. پیکه در پیامی که در توئیتر منتشر کرد، به دلیل اعتراض به کمک داور عذرخواهی کرد اما تاکید ‏کرد توهینی به او نکرده است.‏
با این وجود، به نظر می رسد این توضیحات، کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا را قانع نکرده و این ‏مدافع ملی پوش، برای 4 بازی از همراهی آبی و اناری ها محروم شده است.‏
به این ترتیب، پیکه دیدارهای بارسا در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو، مالاگا، اتلتیکو مادرید و لوانته را ازدست خواهد داد و از هفته پنجم مقابل سلتاویگو به میادین بازخواهد گشت.
غیبت پیکه می تواند لوئیس انریکه را در قلب خط دفاعی تیمش با مشکلات زیادی روبرو کند. بارسا در این پست تنها توماس فرمالن، ژرمی متیو، مارک بارترا و خاویر ماسکرانو را در اختیار دارد.



تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در گفت‌وگویی بلند با ورزش سه سکوتش را شکست.


 

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع آبی ها که ممکن است در اهواز به ترکیب تیم بازگردد، باوجود مشکلات مالی به کسب نتیجه خوب در اهواز خوشبین است. گفت‌وگوی ویژه خبرنگار ما با مدافع استقلالی ها را بخوانید:

*بعد از 3 جلسه محرومیت این هفته می‌ توانی بازی کنی. این دورانی که از تیم دور بودی برایت سخت نبود؟

معلوم است که سخت بود به هر حال یک فوتبالیست بعد از پایان تعطیلات سر تمرین می‌ رود تا بتواند با شروع لیگ برای تیمش بازی کند. به هر حال آن نگاه پدرانه ای که در مورد من و سوشا باید اتفاق می‌ افتاد، نیفتاد و ما 3 هفته از فوتبال دور بودیم. حالا هم به خوبی تمرین کرده ام و آماده ام که از این هفته بازی کنم.

* فکر کردید به حق است که 3 هفته به دلیل درگیری با سوشا مکانی محروم بشوی؟

بله من فکر می‌ کنم این محرومیت حقم بود به نظرم چون بازی پخش زنده داشت و میلیون ها نفر داشتند می‌ دیدند اتفاق خوبی نیفتاد. ای کاش این کار را نمی‌ کردیم حالا دیگر همه چیز تمام شده است و باید به فکر آینده باشم.

* شکل بازی استقلال در 3 بازی اول خیلی ها را امیدوار کرده است. فکر می‌ کنی تفاوت این تیم با تیم پارسال چیست؟

تیم ما نسبت به سال گذشته خیلی تغییر کرده است، میانگین سنی تیم پایین آمده و در کل فکر می‌ کنم تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است.

* چرا استقلال نتوانست جلوی ذوب‌آهن نتیجه بگیرد؟

من فکر می‌ کنم استقلال در بازی با ذوب‌آهن بسیار بهتر از دو بازی قبلی بازی کرد حتی شما دیدید که در نیمه اول مهدی رحمتی یک بار هم دیده نشد. اما در نیمه دوم ما غافلگیر شدیم و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

* ولی خیلی ها می‌ گویند این استقلال جلوی تیم های مدعی نمی‌ تواند نتیجه بگیرد؟

من اصلا با این حرف شما موافق نیستم. یکی از بدی های استقلال این است که همه از آن انتظار دارند که 90 دقیقه روی دروازه حریف هجوم بیاورد. این باور به خاطر دو بازی اول در ذهن هواداران ایجاد شده است. در حالی که من اصلا این مساله را قبول ندارم. هیچ تیمی نمی‌ تواند 90 دقیقه حمله کند. حتی بارسلونا هم که بزرگترین تیم دنیاست، بعضی وقت ها دفاع می‌ کند.

* دو هفته پیش وسط تمرین استقلال زمین را ترک کردی و این شائبه به وجود آمد که با پرویز مظلومی به مشکل خورده ای، این موضوع را تایید می‌ کنی؟

من دیگر دلیل نمی‌ دانم در رابطه با آن اتفاق صحبت کنم چون از آن اتفاق 2 هفته گذشته است و من در صفحه شخصی ام در اینستاگرام این موضوع را توضیح داده ام. دوست ندارم در رسانه ها این بحث را مطرح کنم و برای تیمم حاشیه درست کنم.

* بهرام افشارزاده چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود که سال گذشته یکی در رختکن استقلال خبرهای تیم را به منصوریان می‌ داد، تو این مساله را تایید می‌ کنی؟

من این صحبت ها را نشنیده ام و خیلی بعید می‌ دانم که آقای افشارزاده چنین حرفی را زده باشد. من دو سال است که با ایشان کار کرده ام و 40سال است که ایشان در ورزش است. ایشان آنقدر بزرگ هست که چنین حرف هایی را به زبان نیاورد.

* فکر می‌کنی بازیکنی هست که خبرهای تیم را به بیرون ببرد؟

نه، بازیکنان پولی که بخاطرش عرق می‌ ریزند را نمی‌ توانند بگیرند. چه برسد به اینکه بخواهند پول حرام سر سفره هایشان ببرند. امکان ندارد بازیکنی چنین کاری بکند و باز هم می‌گویم بعید است آقای افشارزاده چنین حرف هایی زده باشد.

* تو خودت تا حالا که در فوتبال با کسی مشکل بخوری تا جایی که حتی نخواهی او را ببینی؟

من با هیچ کس مشکلی ندارم. می‌ توانید از کسانی که با من همبازی بوده اند سوال کنید که آیا تا حالا شده من با کسی مشکل داشته باشم. فقط یک نفر را هرگز نمی‌ بخشم؛ اگر پل صراطی وجود داشته باشد که ما مسلمان هستیم و همه به آن اعتقاد داریم، من هرگز آن فرد را نمی‌ بخشم و در آنجا جلویش را می‌ گیرم.

* منظورت آقای ... است که زمانی به خاطر مشکل اخلاقی به تو اجازه بازی نداد؟

من اسم کسی را نمی‌ آورم، خودم و خودش و خدایمان می‌ داند که درباره چه کسی حرف می‌ زنم. مطمئن باشید هیچ وقت از او نمی‌ گذرم.

* ظاهرا امسال مشکلات مالی استقلال حل شده است، فکر می‌ کنی این اتفاق خوبی است؟

خب به هر حال الان یکسری از بازیکنان 30درصد قراردادهایش را گرفته اند ولی عده ای هم نگرفته اند. متاسفانه دیروز متوجه شدم که خبر زدند حنیف پولش را زودتر گرفته که اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است.

* ولی گفته اند تو اول فصل 30 درصد قراردادت را گرفته ای این موضوع را تکذیب می‌ کنی؟

من زمانی که بازیکنان جدید قرارداد می‌ بستند، پیش آقای نظری رفتم و به ایشان گفتم که من اول فصل پول گرفتم و تا حالا یک ریال هم دریافتی نداشته ام. از او درخواست کردم که اگر می‌ تواند بخشی از طلب من را بدهد از آقای امیری، نظری و سایر مدیران استقلال تشکر می‌ کنم که قبول کردند بخشی از طلب فصل گذشته من را پرداخت کنند. البته من هنوز هم پول زیادی از استقلال طلبکار نبودم.

*ولی گفته می‌ شد تو به خاطر مراسم عروسی ات این پول را از باشگاه گرفته ای؟

اصلا من هنوز ازدواج نکرده ام و فقط بخشی از طلب فصل گذشته ام را دریافت کرده ام. البته به جز بازیکنان جدید استقلال هم در همان روزها بخشی از قراردادشان را دریافت کردند.

* یعنی به تو 30درصد قراردادت را نداده اند؟

نه، به یکسری بازیکنان پول داده اند، یکسری ها چک در دستشان است و من و چند بازیکن دیگر حتی چک هم نداریم.

* چرا به تو چک نداده اند؟

به من گفته اند که برگه های دسته چکش آقای سبک دست تمام شده است. انشاالله می‌ رویم تا استقلال اهواز را شکست دهیم و بعد از آن ماجرای پول هایمان را پیگیری می‌کنیم.

* فصل پیش در مصاحبه ای گفته بودی که چون دو فصل پیش به تیم‌ملی دعوت نشدی دیگر این اتفاق برایت نمی‌ افتد. هنوز هم نظرت همین است؟

این حرف من نبود. من دو فصل پیش 10 گل زدم و به گفته بسیاری از کارشناسان حقم بود که به تیم‌ملی دعوت شوم. حالا که دعوت نشدم واقعا هم انتظاری ندارم که در تیم‌ملی حضور داشته باشم چون من فصل گذشته یک نیم فصل مصدوم بودم و این فصل هم که 3 بازی اول را از دست دادم.

* پس یعنی کاملا ناامید هستی؟

ناامید که نیستم و تلاشم را می‌ کنم اما به نظر من بازی در استقلال دست کمی از تیم‌ملی ندارد. تیم‌ملی 70 میلیون هوادار دارد و استقلال هم 20 میلیون پس من همین که پیراهن استقلال را برتن می‌ کنم به خودم افتخار می‌ کنم.

* از حضور در استقلال راضی هستی؟

بله، من کاملا از حضور در این تیم راضی هستم. بیشتر از تیم‌ملی به استقلال فکر می‌ کنم. دوست دارم چند سال آخر فوتبالم را هم در استقلال بمانم و با پیراهن این تیم از استقلال خداحافظی کنم.

گفت‌وگو از فرزام محمدعلیها

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

استقلال پایتخت در هفته چهارم به خانه گرم برادر کوچک‌تر خود می‌رود تا اولین دربی از شش دربی استقلالی لیگ را مهمان باشد.


 

به گزارش "ورزش سه" درهفته چهارم استقلال اهواز میزبان گرم استقلال تهران در اولین بازی آبی‌های لیگ چهاردهم است. استقلالی‌های اهواز که 47 سال پیش با حمایت باشگاه تاج تهران به نوعی شعبه اهواز تاج محسوب می‌شدند در سال 1351 پشت درهای لیگ تخت جمشید ماندند، فقط به این دلیل که بر اساس قوانین لیگ دو تاج در یک اقلیم نگنجند؛ آن‌ها صعود به دسته بالاتر را به نفع تاج تهران از دست دادند و در همان دسته پایین ماندگار شدند.

بعد از انقلاب هر دو تاج نام استقلال را به خود گرفتند و استقلال اهواز از 1370 دوباره ماشین فوتبال خود را راه انداخت و فراز و فرودهای فراوانی را به خود دید از دوبار سقوط به دسته‌ی پایین‌تر تا نایب قهرمانی پر حرف و حدیث خود در لیگ ششم که در دقایق پایانی بازی ماقبل آخر فصل عنوان قهرمانی از سربرگ کارنامه‌شان پاک شد.

حالا اهواز که بیشتر هوادارن فوتبال در ورزشگاهش آبی‌ به تن می‌کنند، میزبان استقلالی‌های قدیمی‌تر لیگ ایران هستند، در هوایی گرم و سکوهای داغ تمام آبی.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا عنوان کرد که اخراج پیکه به دلیل فحاشی به داور، ممکن است باعث هرج و مرج در فوتبال شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه در تساوی 1-1 تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا، به داور فحاشی کرد و با کارت قرمز مستقیم روبرو شد. راکیتیچ عنوان کرد که چنین جریمه ای از سوی داور، ممکن است باعث شود در هر بازی 7 بازیکن اخراج شود.

او گفت:" از بابت این محرومیت نگرانم زیرا پیکه بازیکن خیلی مهمی برای ماست. همچنین نگرانی من از اینگونه اخراج‌هاست. مطمئنم پیکه در عصبانیت جملاتش را گفته و منظوری نداشته است. اگر این رفتار کارت قرمز دارد، هر بازی باید 7 بازیکن از زمین اخراج شوند. امیدوارم چنین جریمه‌هایی نداشته باشیم."



تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مارکار آقاجانیان به دن‌گاسپار گفت که من شوت‌های خوبی می‌زدم و شوت‌هایم مانند بمب بود.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم سیروس دین‌محمدی  در مورد دیدار روز جمعه استقلال تهران مقابل استقلال اهواز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باتوجه به شرایط آب‌وهوایی بازی سختی مقابل این تیم اهوازی داریم. گرمای هوا حریف سرسخت ما خواهد بود اما برای اینکه به اهداف‌مان برسیم، باید موفق عمل کنیم. اعتقاد شخصی من این است که می‌توانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در مورد حضور مربیان تیم ملی در تمرین استقلال تصریح کرد: امیدوارم بین تیم ملی و باشگاه استقلال تعامل خوبی ایجاد شود. همانطور که پرویز مظلومی اعلام کرد، استقلال آماده گونه کمک به تیم ملی است.

 

مربی استقلال با اشاره به شوخی‌هایی که با دن‌گاسپار و مارکار آقاجانیان می‌کرد، به تسنیم گفت: من و مارکار سال 72 در تیم بانک تجارت همبازی بودیم و باتوجه به شناختی که داشت، من را به گاسپار معرفی کرد و گفت سیروس شوت‌های خوبی می‌زد و شوت‌هایش مانند بمب بود. گاسپار هم به شوخی گفت که اتفاقا در تیم ملی بازیکن چپ‌‌پا نداریم و بیا برای تیم ملی بازی کن. من هم گفتم 17،18 سال دیر آمدی!

 

 

 


تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر " توهینی انجام نشده" به مصاحبه پیکه و اعتراض باشگاه بارسلونا پرداخته است



تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:14 PM | نویسنده : کیانا |

 

در حالی که پدرو در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد، چلسی نیز خواهان جذب هافبک اسپانیایی شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اسکای اسپورتس گزارش داد که پدرو با منچستریونایتد به توافق رسیده و احتمالا به زودی به صورت رسمی به این تیم خواهد پیوست. با این حال،رسانه‌های انگلیس امروز گزارش دادند که چلسی نیز وارد این انتقال شده و قصد دارد پدرو را از منچستریونایتد برباید.

هر دو تیم حاضر به پرداخت رقم فسخ قرارداد پدرو هستند و حال تنها رقابت بین آنها، حقوق پیشنهادی برای پدرو خواهد بود.


تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، با انتشار پیامی در صفحه توئیترش، تاکید کرد به کمک داور دیدار شب گذشته ‏تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو، توهین نکرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بارسا در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا میزبان بیلبائو بود و پیکه ‏به دلیل آنچه داور بازی توهین به کمکش اعلام کرد، در دقیقه 56 از بازی اخراج شد.‏
اما مدافع ملی پوش بارسا علی رغم عذرخواهی به خاطر اعتراضی که به کمک داور کرد، تاکید کرد هیچ ‏توهینی به او نکرده است.‏
پیکه در صفحه توئیترش نوشت:" می خواهم به رفتارم عذرخواهی کنم. اعتراض من به کمک داور درست ‏نبود. تنش بازی خیلی زیاد بود. با این وجود، من هیچ توهینی به شخص او نکردم."‏
باشگاه بارسلونا هم با انتشار بیانیه ای، به کارت قرمز پیکه در این دیدار اعتراض کرد. در صورتی که ‏این کارت پاک نشود، پیکه اولین دیدار فصل بارسا در لالیگا که مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد بود را ازدست ‏می دهد.‏


تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:10 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه بارسلونا اعلام کرد ادعای داور دیدار این تیم مقابل تلتیک بیلبائو در مورد توهین ناشایست جرارد ‏پیکه صحت ندارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته بارسا و بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا، پیکه به دلیل توهین به ‏داور، در دقیقه 56 از بازی اخراج شد.‏
ولاسکو کاربایو، داور بازی، بعد از این دیدار ادعا کرد که مدافع ملی پوش بارسا به دلیل عصبانیت از ‏اعلام نشدن یک آفساید از سوی کمک داور، به او فحاشی کرده است.‏
در صورتی که این اتهام ثابت شود، ممکن است پیکه بین 4 تا 12 دیدار محروم شود اما باشگاه بارسلونا ‏اعلام کرد که این بازیکن، چنین الفاظی را به کار نبرده است.‏
در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است:" باشگاه بارسلونا به کارت قرمزی که در دقیقه 56 دیدار دوشنبه شب ‏مقابل اتلتیک بیلبائو به جرارد پیکه نشان داده شد، اعتراض کرد."‏

 


  •  


تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

در حالیکه دو هفته دیگر، فصل نقل و انتقالات اروپایی به اتمام می رسد هر روز شایعه و اخبار جدیدی در مورد جدایی پدرو از بارسلونا به گوش می رسد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که به پایان روزهای حضور پدرو در بارسلونا نزدیکتر می شویم. پس از اتمام کابوس وار سوپرکاپ اسپانیا برای بارسا، حالا همه منتظر نهایی شدن انتقال پدرو به منچستریونایتد هستند. 

لوئیس انریکه که تیمش شب گذشته نتوانست از سد بیلبائو گذر کرده و فاتح سوپرکاپ شود، در نشست خبری پس از این بازی و در مورد وضعیت پدرو به خبرنگاران گفت:"امیدوارم فصل نقل و انتقالات هرچه زودتر تمام شده و بدانم که روی چه بازیکنانی برای فصل جدید باید حساب کنم. وضعیت پدرو به گونه ای است که تمرکزکردن برای او کار دشواری شده است.با این حال در مقابل بیلبائو او حداکثر تلاشش را کرد و همان طور که انتظار داشتم بازی کرد. باید ببینیم که در ادامه چه پیش خواهد آمد." 

انریکه در مورد دروازه بان اول بارسلونا در فصل جدید گفت:" فصل گذشته براوو در لالیگا برای ما بازی کرد و تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری اما این دلیل نمی شود که در فصل آتی نیز چنین اتفاقی تکرار شود. به هیچکس قول فیکس شدن نداده ام و انتظار دارم که هر دو دروازه بانم آماده باشند. همه چیز به نظر من و بازدهی خود آنها بستگی دارد."

 

 



تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:14 AM | نویسنده : کیانا |

 اسپورت : خداحافظ ششگانه که به از دست رفتن رویای فتح ششگانه توسط بارسای انریکه به دلیل شکست از بیلبائو در مجموع دو بازی رفت و برگشت در سوپرکاپ اشاره دارد. اسپورت همچنین تصمیم داور به اخراج پیکه در نیمه دوم را یکی از دلایل ناکامی بارسلونا عنوان کرده است.






موندودپورتیوو: با جنجال شکست خوردند . این نشریه چاپ کاتالونیا هم دلیل ناکامی بارسا را تصمیمات بد داوری می داند.



 


تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:11 AM | نویسنده : کیانا |

 

ولاسیکو کابایرو، داور اول بازی برگشت بارسلونا و بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا، از سوی رسانه های کاتالونیا به عنوان متهم اصلی ناکامی بارسا در جبران شکست 4-0 بازی رفت شناخته شده است.


 

به گزارش"ورزش سه"، کابایرو در دقیقه 55 بازی شب گذشته، جرارد پیکه را به دلیل آنچه فحاشی رکیک این بازیکن به کمک داور عنوان شده اخراج کرد تا بارسای ده نفره که 1-0 از بیلبائو پیش بود، قدرت لازم برای زدن سه گل دیگر را از دست داده و در عوض گل تساوی را هم دریافت کند. 
بارسا با این تساوی، سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد و با فتح ششگانه نیز وداع گفت. رسانه های کاتالونیا از شب گذشته اعتراضات وسیعی را به تصمیم جنجالی داور بازی وارد کرده اند و به نوعی کابایرو را متهم اصلی ناکامی بارسلونا می دانند.



 

 



تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:10 AM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه شب گذشته در دقیقه 55 بازی برابر اتلتیک از زمین بازی اخراج شد تا بارسلونا با ده نفره شدن، امیدهایش برای جبران شکست بازی رفت از بین برود.


 

به گزارش"ورزش سه"، شاید مهمترین اتفاق بازی شب گذشته که با تساوی 1-1 خاتمه یافت نه گل مسی و آدوریز، که اخراج پیکه در دقیقه 55 بازی بود. مدافع بارسا در این دقیقه به سمت کمک داور با ژستی اعتراض گونه نزدیک شد و به وی فحاشی کرد و به همین دلیل از سوی ولاسکو کابایرو از زمین بازی اخراج شد. 

طبق قوانین کمیته انظباطی فوتبال اسپانیا، فحاشی به داوران، محرومیتی 4 تا 12 جلسه ای به دنبال دارد و حال همه چیز بستگی به گزارش داور بازی در مورد حرکت پیکه دارد. اگر حداقل محرومیت یعنی 4 جلسه برای او در نظر گرفته شود، انریکه نمی تواند از مدافع ارزشمندش در بازی های خارج از خانه برابر بیلبائو و اتلتیکو مادرید و نیز دو بازی خانگی برابر مالاگا و لوانته استفاده کند. 
بارسا اولین بازی فصل خود در لالیگا را یکشنبه آینده در زمین بیلبائو برگزار خواهد کرد و پیکه بطور حتم از حضور در این بازی محروم خواهد بود.

 

 



تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:9 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا شب گذشته نتوانست شکست 4-0 بازی رفت برابر اتلتیک بیلبائو را جبران کند و با کسب تساوی 1-1،از فتح این جام ناکام ماند.


 

به گزارش"ورزش سه"، هواداران بارسا و نیز لوئیس انریکه بسیار امیدوار بودند تا با درخشش مسی بتوانند شکست بازی رفت را جبران کنند اما با وجود گلزنی این بازیکن در اواخر نیمه اول،اخراج پیکه در ابتدای نیمه دوم همه امیدهای بارسا را بر باد داد. 

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت:" به اتلتیک تبریک می گویم.آنها از هر نظر شایسته این قهرمانی بودند. مدتی پیش هم گفته بودم که اتلتیک لیاقت کسب یک عنوان قهرمانی را دارد و حالا بدان رسیده اند.ما تلاشمان را کردیم و البته بدشانس هم بودیم. توپ پیکه در ابتدای بازی به تیر خورد،شاید اگر گل می شد روند بازی تغییر می کرد.با اخراج او در نیمه دوم تقریبا کار برای ما تمام شد با این وجود در سطح بالایی بازی کردیم.اتلتیک هم پس از اخراج پیکه جلو کشید و راه های نفود ما را مسدودو کرد." 

انریکه در مورد اخراج پیکه گفت:" با او پس از بازی گفتگو کردم اما هرگز علاقه ای برای صحبت در مورد داوری ها نداشتم و الان هم ترجیح می دهم اظهارنظر نکنم."

سرمربی بارسلونا در مورد خستگی احتمالی تیمش برای شروع رقابت های لالیگا نیز گفت:"خیر، خسته نیستیم. بخاطر موفقیت های فصل گذشته باید در سوپرکاپ حضور می یافتیم اما برای لالیگا آماده خواهیم بود. تیم را با انگیزه می بینم ولی می دانم که فصل دشواری خواهد شد و حریفان با سرسختی بیشتری مقابل ما قرار خواهند گرفت. بیلبائو این را به ما نشان داد."


تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:7 AM | نویسنده : کیانا |

 

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسا، معتقد است کارت قرمز جرارد پیکه، لحظه ای بود که رویای بارسا برای ‏رسیدن به 6 جام در سال 2015 از بین رفت.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه بعد از شکست 4-0 مقابل اتلتیک بیلبائو در دیدار رفت، ‏امیدوار بودند که در دیدار برگشت نتیجه را جبران کنند اما به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 نرسیدند.‏
جرارد پیکه در اوایل نیمه اول به دلیل فحاشی به کمک داور، از بازی اخراج شد و اینیستا معتقد است از ‏همان لحظه، جبران شکست دیدار رفت غیرممکن شد.‏
او به خبرنگاران گفت:" نتیجه نهایی با دو دیدار مشخص می شد؛ بنابراین بازگشت دشوار بود اما ‏غیرممکن نبود. ما تلاش زیادی کردیم اما اخراج پیکه همه چیز را پیچیده تر کرد. ‏‎ ‎چنین تصمیمات داوری ‏اتفاق می افتد. نمی دانیم چه باید بگوییم. ما در این دیدار مطمئنا بهتر بودیم اما فقط این بازی نبود."‏
اینیستا مطمئن است که این نتیجه، تاثیری روی عملکرد تیمش در فصل جدید لالیگا نخواهد داشت:" من ‏مطمئنم که فصل فوق العاده ای خواهیم داشت. ما نباید سردرگم شویم. هنوز جام باشگاه های جهان در پیش ‏است و ما می توانیم به پنجمین جام فصل برسیم.در حال حاضر باید روی آغاز رقابت های لالیگا تمرکز ‏کنیم."‏

 

 



تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 | 12:5 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.