بارسا دقايقي پيش موفق شد در ورزشگاه ريازور، با 4 گل بر ميزبانش دپورتيوو غلبه کند. ايوان راکيتيچ، يکي از خوب هاي بارسا در اين بازي بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک ارزشمند کروات، پاس گل اول را برای مسی ارسال کرد و در مجموع، نمایش دلپذیری در میانه میدان داشت. راکیتیچ در انتهای این دیدار به خبرنگاران گفت:" مشخص است که نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر بازی می کنیم و پیشرفت کرده ایم.باید همینگونه ادامه دهیم. اگر همیشه اینگونه بازی کنیم، کارهای مهمی انجام خواهیم داد.
بازی گروهی ما امروز عالی بود. هیچوقت به این مجموعه و توانایی هایش شک نداشتم. بارسا متشکل از بازیکنانی بزرگ و با کیفیت است. این روها متحدتر از همیشه و به مانند یک خانواده بزرگ و قدرتمند هستیم. در نیم فصل دوم، بازی ها مهم تر و دشوارتر هستند و برای هر چالشی باید آماده باشیم."

 

 



تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 1:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا نيم فصل اول لاليگا را با يک پيروزي پر گل در زمين دپورتيوو لاکرونيا به پايان برد.


 

به گزارش "ورزش سه"، هت تریک لئو مسی و یک گل به خودی، پیروزی 4-0 بارسلونا را تثبیت کرد تا این تیم با 44 امتیاز، پایین تر از رئال در جایگاه دوم قرار بگیرد. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

بازی مقابل دپورتیوو

سه امتیاز مهم را بدست آوردیم. آنها تیم خوبی بودند و بخصوص در نیمه دوم بازی خیلی خوبی ارائه دادند.

بازهم مسی تعیین کننده بود

چرا که او بهترین بازیکن دنیاست. البته بارسا فقط مسی نیست. ما نیمار و سوارز را هم داریم.

ارزیابی نیم فصل


از نیم فصل اول راضی هستم. در حال حاضر در لالیگا دوم هستیم . فصل آسانی نیست چرا که بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شده اند و به اعتقاد من، کادر فنی عملکرد خوبی داشته است.

مدیر ورزشی

برای جانشینی زوبی زارتا عجله ای نداریم. در سال جاری حق جذب بازیکن نداریم و باید با بازیکنانی که به باشگاه های دیگر قرض داده ایم و نیز بازیکنان تیم دوم باشگاه ، خودمان را تقویت کنیم.

بازی با اتلتیکو در یک چهارم کوپا دل ری

بازی بسیار دشواری خواهد بود. همانند بازی لیگ، یک دیدار فیزیکی و پربرخورد را شاهد خواهیم بود. اتلتیکو بسیار قدرتمند است. آنها رئال که صدرنشین لالیگاست را حذف کرده اند. بی شک انریکه برای این بازی تیم را به خوبی آماده خواهد کرد.


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 1:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا به دومين برد متوالي خود در لاليگا دست يافت و با ارائه بهترين بازي خارج از خانه خود در اين فصل، دپورتيوو را با 4 گل در هم کوبيد.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوئس انریکه سرمست از پیروزی پرگل تیمش، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت:

رمز پیروزی

در هر بازی خارج از خانه ما سعی می کنیم تا تمرکز دفاعی خودمان را حفظ کنیم. امروز در خلق موقعیت های خطرناک، بهتر از همیشه بودیم و اجازه ندادیم دپورتیوو به بازی خودش مسلط شود.

تلاش برای گلزنی

وقتی تیم حریف، فضاها را می بندد، چندین راه برای رسیدن به گل وجود دارد. توپ های ارسالی از جناحین، استفاده از ریباندها ، شوت از راه دور و نیز خلاقیت بازیکنان می توانند گره گشا باشند. با این بازیکنان، می توان موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کرد.

تکرار 11 بازیکن بازی با اتلتیکو

تیمی را به زمین فرستادم که فکر می کردم بهترین بازدهی را خواهد داشت. وقتی بازیکنان حداکثر توانایی خود را در زمین می گذارند، قدرتمند تر از همیشه می شویم.

مسی

مسی در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می کند و تقریبا هیچگاه ندیده ام که افت کند. او یک نابغه در سطح جهانی است.

عدم تداوم در کسب نتایج مثبت


شکست مقابل سوسیداد ممکن است در هر فصلی اتفاق بیفتد. در طول فصل، یک تیم بازی های خوب، بد و متوسطی را ارائه می دهد. تیم مقابل هم به قصد پیروزی مقابل ما قرار می گیرد. این مساله را نیز باید لحاظ کرد.

اهداف

باید در دفاع و حمله موثر تر باشیم.هنوز مسائلی هستند که باید در تیم بهبود یابند و ظرفیت بهتر شدن را داریم. هرچقدر بیشتر پیروز شویم به نفع ما خواهد بود. یک تیم مبارز و رقابت طلب می خواهم.

تعویض ها

یک بازیکن را بخاطر دیدار میان هفته مقابل اتلتیکو بیرون کشیدم و دو تای دیگر را به دلایل دیگر.


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 1:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

يوردي آلبا، مدافع بارسلونا معتقد است که پس از پيروزي 4-0 تيمش مقابل دپورتيوو لاکرونيا، آنها دوباره قدرت خود را به دست آوردند.


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از هت تریک لیونل مسی و گل به خودی مدافعین دپورتیوو، بارسا موفق شد 4-0 حریف خود را شکست دهد و اختلاف امتیاز خود با رئال را به 1 امتیاز برساند. آلبا معتقد است که نتایج بلاخره به نفع تیمش رقم می‌خورد و امیدوار است این روند ادامه داشته باشد.

او گفت:" ما یک تناسب خوب بین نمایش و عملکردمان ایجاد کرده ایم و امیدواریم تا پایان فصل همین روند ادامه داشته باشد.تیم مقابل الچه و اتلتیکومادرید با قدرت بیشتری ظاهر شد و امروز هم مقابل دپورتیوو این روند ادامه داشت. از ابتدای بازی تا پایان آن با قدرت ظاهر شدیم و کیفیت بالایی از خود نشان دادیم. بارسا روحیه لازم برای کسب هر جامی را دارد.قرعه ی ما در کوپا دل ری خیلی سخت است . کاش بازی برگشت در خانه ی ما بود ولی باز هم این نمی‌تواند به عنوان بهانه برای حذفمان باشد."


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 1:21 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا با پيروزي 4-0 مقابل دپورتيوو لاکرونيا، بار ديگر فاصله اش با رئال مادريد را به يک امتياز کاهش داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که بعد از پشت سر گذاشتن بحران دو هفته قبل، در دیدارهای اخیر نتایج خوبی گرفته، امشب هم کاملا ‏برتر از دپور بود و با زدن چهار گل، به یک پیروزی مقتدرانه رسید.‏
همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد و تنها 10 دقیقه زمان لازم بود تا آنها دروازه میزبان را باز کنند. ارسال ‏خوب ایوان راکیتیچ از میان زمین به پشت مدافعان دپور، با ضربه سر مسی، به گل اول تبدیل شد. ‏
حملات بارسا ادامه پیدا کرد و لوئیس سوارز می توانست روی پاس عالی اینیستا، در دقیقه 22، برتری آبی و اناری ها را دو برابر کند ‏اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. بعد از اینکه بازیکنان دپور در دقیقه 26 یک موقعیت خوب را از دست ‏دادند، نوبت مسی بود تا در دقیقه 33، بار دیگر دروازه میزبان را باز کند.‏
یک و دوی بلند مسی و نیمار، ستاره آرژانتینی را در محوطه شش قدم دپور صاحب موقعیت کرد و او با خونسردی، توپ را از بالای ‏سر دروازه حریف، وارد دروازه کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بارسا این نیمه را با برتری 2-0 به ‏رختکن رفت.‏

نیمه دوم را دپور بهتری آغاز کرد اما بازیکنان بارسا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 62، به گل سوم رسیدند. ‏مسی روی پای راکیتیچ، در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای فنی و تماشایی، هت تریکش را تکمیل کرد.‏
خروج بوسکتس، اینیستا و نیمار هم از شدت حملات بارسا کم نکرد و شاگردان لوئیز انریکه با حملات پیاپی، برای زدن گل های بعدی ‏در تلاش بودند. در نهایت روی یک ارسال از دنی آلوس، مدافع دپور توپ را به بدن هم تیمی اش کوبید و توپ مستقیما وارد دروازه ‏شد تا گل چهارم بارسا به نام سیدنی، مدافع حریف رقم بخورد.‏
بارسا می توانست در دقایق باقی مانده به گل پنجم برسد اما بازیکنان این تیم، از جمله لوئیس سوارز، چند موقعیت خوب را از دست ‏دادند و به این ترتیب، بازی در نهایت با نتیجه 4-0 به پایان برسد.‏


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 1:19 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.