تيري هانري، ستاره سابق تيم هاي آرسنال و بارسلونا، صبح امروز رسما خداحافظي خود از فوتبال حرفه اي را اعلام کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، هانری دو فصل فوق العاده خوب و خاطره انگیز را در بارسلونا سپری کرد و همراه این تیم به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان دست یافت. خداحافظی او در میان بارسایی ها بازتاب فراوانی داشت. برخی از هم تیمی های او در صفحات اجتماعیشان، بخاطر سال های خوبی که در کنار هم فوتبال کرده بودند و بخاطر تمام آن خاطرات خوب، از هانری تشکر کردند. برخی نیز با انتشار عکس های مشترکشان با هانری، یاد دوران بازی در کنار او را گرامی داشتند.از جمله پویول، ویکتور والدس و فابرگاس که البته در آرسنال با هانری هم تیمی بود :
 
 


تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393 | 3:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

تيري هانري، ستاره سابق آرسنال و بارسلونا و تيم ملي فرانسه، به دوران حرفه اي پرافتخارش پايان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم باتجربه که قراردادش با باشگاه نیویورک ردبولز به پایان رسید، تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
او بعد از شکست خوردن نیویورک ردبولز در نیمه نهایی رقابت های ‏MLS‏ اعلام کرده بود که به همکاری اش با این ‏باشگاه پایان خواهد داد اما در مورد آینده اش تصمیم نگرفته بود. اما ساعتی پیش اعلام کرد که دیگر نمی خواهد به دوران ‏حرفه ای اش ادامه بدهد و به جای آن، می خواهد به عنوان کارشناس با شبکه اسکای اسپورتس همکاری کند.‏

او در سایت رسمی اش نوشت:" بعد از 20 سال حضور در دنیای فوتبال، تصمیم گرفتم تا از فوتبال حرفه ای کناره گیری ‏کنم. این یک سفر شگفت انگیز برای من بود و مایلم از همه طرفداران، هم تیمی ها و اعضای باشگاه های موناکو، ‏یوونتوس، آرسنال، بارسلونا و نیویورک ردبولز و البته تیم ملی فرانسه تشکر کنم. آنها باعث شدند که من دوران بازی ‏فوق العاده ای داشته باشم. ‏
اکنون زمان آن رسیده که یک دوره حرفه ای متفاوتی را آغاز کنم و مایلم اعلام کنم که به لندن بازخواهم گشت تا به شبکه ‏اسکای اسپورتس ملحق شوم. امیدوارم بتوانم بخشی از دیدگاه ها، مشاهدات و تجربیاتم را که در طول این سال ها یاد ‏گرفتم، به شما منتقل کنم."‏


تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393 | 3:40 PM | نویسنده : کیانا |

 

کارلس پويول، کاپيتان سابق بارسلونا، معتقد است ديدار اين تيم و منچسترسيتي در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان، ‏رويارويي دو مدعي قهرماني است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و سیتی فصل گذشته هم در همین مرحله با هم روبرو شدند که بارسا در مجموع دو دیدار ‏توانست 4-1 حریف را شکست بدهد. پویول معتقد است که با این قرعه، یکی از قوی ترین تیم های رقابت ها حذف می ‏شود اما مطمئن است که هم تیمی های سابقش می توانند بار دیگر حریف انگلیسی را شکست بدهند.‏
او به آ.اس گفت:" هنوز تا فوریه زمان زیادی باقی است و اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. باید تا آن زمان صبر کرد. ‏این دیداری بین دو تا از بزرگترین تیم های اروپاست؛ دو تا از مدعیان قهرمانی.‏
در این دیدارها باید صبر و اعتماد به نفس داشت. من به هم تیمی های سابقم که دوستانم نیز هستند، اعتماد زیادی دارم."‏
پویول در مورد فعالیت هایش بعد از بازنشستگی نیز صحبت کرد و گفت:" من امروز دوره مدیریت ورزشی را پشت سر ‏گذاشتم و واقعا خوشحالم که با جنبه های دیگری از فوتبال هم آشنا شدم. حقیقت این است که من برای سال ها بسیار ‏خوشحال بودم که می توانستم کاری که بیشتر از همه دوست دارم را انجام بدهم. خوش شانس بودم که در بهترین باشگاه ‏دنیا فعالیت می کردم و توانستم با بارسا به جام های زیادی برسم. خیلی راضی هستم."‏


تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393 | 3:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

احمد جشميديان که به تازگي به پيکان پيوسته معتقد است تعطيلات 50 روزه مي‌ تواند به نفعشان باشد.


 

جمشیدیان در مورد شروع تمرینات دوباره شان به "ورزش سه" گفت: ما از پنجشنبه دوباره استارت می‌ زنیم ما یک مقدار زودتر از سایرتیمها شروع می‌ کنیم چون تغییرات زیادی داشتیم. فکر کنم چند بازیکن هم به ما اضافه شود. البته اردو اصلی مان با رسیدن بازیکنان خارجی‎مان برگزار می‌شود. شاید خارجی هایمان کمی دیرتر اضافه شوند. امیدوارم با جذب مهره های خوب تیممان بیشتر شکل بگیرد.

او در مورد اینکه تعطیلات به نفع پیکان است یا به ضررش ادامه داد: فکر کنم جزو تیم هایی هستیم که تعطیلات با توجه به تغییرات در کادرفنی و جذب چند بازیکن جدید به ما کمک می‌ کند ما که ملی‌پوش هم نداریم اگرچه حداقل از تیم ما مهدی رحمتی حقش بود که پیراهن تیم‌ملی را برتن کند. به هر حال تیممان کامل است.

جمشیدیان در مورد اینکه نیم فصل دوم درچه رده ای قرار می‌ گیرند افزود: ما که امیدواریم تک رقمی باشیم ولی کار سختی داریم با یک برد می‌ توانیم چند پله صعود کیم همچنین با 4، 5 باخت می‌ توانیم فانوس به دست شویم ولی در کل نیم فصل دوم جذاب تر می‌ شود. به نظرم سال گذشته 2 تیم به بالا و دو تیم هم به انتهای جدول چسبیده بودند بقیه تیم ها برای خودشان می‌ چرخیدند. البته پارسال هم تقریبا همین شکلی بود. ا ستقلال بیشتر فصل را صدرنشین بود اما آخر فصل به رده پنجم آمد ولی پرسپولیس که شاید در طول فصل رتبه خوبی نداشت در نهایتا دوم شد ولی امسال طوری شده که بین تیم های میانی جدول هم کری وجود دارد و به راحتی می‌ توان گفت 5 مدعی قهرمانی وجود دارد.


تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 11:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا و منچسترسيتي، براي دومين سال پياپي در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف هم بروند.


 

به گزارش "ورزش سه"، "آندونی زوبی زارتا"، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا که به نمایندگی از این باشگاه در قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حضور داشت، در واکنش به مصاف دوباره بارسلونا و سیتی گفت:" سال گذشته دیر به مراسم رسیدم اما امسال خوشبختانه به موقع در قرعه کشی حاضر بودم.سیتی را به خوبی می شناسیم و در فصل گذشته با آنها روبرو شدیم.

در مراسم قرعه کشی، باید انتظار مقابله با هر حریفی را داشت. مسلما برخی تیم ها دشوارتر هستند و هیچ تیمی دوست ندارد با آنها روبرو شود و برخی دیگر نیز مصاف با آنها راحت تر خواهد بود.سیتی در این فصل، تغییراتی داشته و وضعیت خوبی هم دارد. بارسا هم تغییرات زیادی داشته و به نسبت سیتی، تحولات بیشتری را به خود دیده است. 

نبرد امسال، برای ما تازگی بیشتری در مقایسه با سیتی دارد.بارسلونا تیمی است که در هر بازی ایده روشنی دارد. به منچستر می رویم تا یک بازی هجومی را انجام دهیم.البته هنوز تا ماه فوریه زمان زیادی باقی مانده است.ببینیم در آن مقطع، وضعیت دو تیم چگونه خواهد بود. تلاشمان را می کنیم تا به یک چهارم راه یابیم."


تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 11:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

ليونل مسي، ستاره بارسا، بعد از اينکه مشخص شد تيمش بايد در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان با منچسترسيتي ‏روبرو شود، براي سرخيو آگوئرو، دوست و هم تيمي اش در تيم ملي آرژانتين کري خواند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بارسا و منچسترسیتی ‏مانند سال گذشته، باید در این مرحله با هم روبرو شوند. فصل گذشته بارسا توانست با عبور از سیتی، به مرحله بعد راه ‏پیدا کند و مسی اکنون منتظر رویارویی دو تیم در این فصل است.‏
او در صفحه توئیترش نوشت:" منتظر بازی مقابل سیتی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هستم. دیدار جالبی برابر دوستم ‏سرخیو آگوئرو که همیشه در پلی استیشن شکستش می دهم، خواهد بود. حالا باید دید در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد."‏


تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |

قرعه کشي ليگ قهرمانان، دقايقي پيش انجام شد و تيم‌ها، رقباي خود براي مرحله يک هشتم را شناختند.


به گزارش "ورزش سه"، مطابق سالهای گذشته، تیم‌های صدرنشین، در یک سید و تیم‌های دوم هر گروه در سید دیگری قرار گرفتند. در ابتدا کارل هاینز ریدله از قهرمانی در چمپینونزلیگ به همراه دورتموند صحبت کرد و عنوان کرد که یکی از بزرگترین افتخارات زندگی اش بوده است.سپس جورجیو مارکتی، رئیس برگزاری لیگ قهرمانان، درباره ی نحوه ی قرعه کشی توضحیاتی به حضار ارائه کرد و پس از آن قرعه کشی انجام شد که بازی ها به شرح زیر است:

چلسی – پاریس سنت ژرمن

بارسلونا – منچسترسیتی

اتلتیکومادرید- لورکوزن

دورتموند – یوونتوس

رئال مادرید – شالکه

بایرن مونیخ – شاختار دونتسک

آرسنال - موناکو

پورتو - بازل

دیدارهای دور رفت در تاریخ 28 و 29 بهمن و همچنین 5 و 6 اسفند برگزار خواهند شد و دیدارهای دور برگشت، در تاریخ 19، 20 ، 26 و 27 اسفند ماه برگزار خواهند شد.


تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 11:13 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاوير زانتي اسطوره آرژانتيني باشگاه اينتر، امروز به تمجيد از هموطنش لئو مسي پرداخت و او را شايسته توپ طلا دانست.


 

به گزارش "ورزش سه"، زانتی که 145 بازی برای تیم ملی آرژانتین برگزار کرده و در مقطعی، کاپیتان مسی در تیم آرژانتین نیز بود، امروز به وبسایت یوفا گفت:" اگر مسی به توپ طلا برسد، تعجب نخواهم کرد. چرا که در هر ثانیه از بازی شما می توانید از او انتظار خلق یک معجزه را داشته باشید به نحوی که سرنوشت بازی را برای شما عوض کند. هر سه نامزد نهایی، بازیکنانی بسیار بزرگ و ارزشمند هستند اما از نظر من، مسی بهترین بازیکن دنیاست و امیدوارم توپ طلا هم به وی برسد." 

لازم به ذکر است که 12 ژانویه در مقر فیفا و طی مراسمی ویژه، توپ طلا به بهترین بازیکن سال اهدا خواهد شد. رونالدو،مسی و نویر، سه کاندید نهایی هستند.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:42 AM | نویسنده : کیانا |

زلاتان ابراهيموويچ براي دومين بار در نوکمپ مقابل بارسا قرار گرفت و اين بار موفق به گلزني شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار، خوش و بش گرم و دوستانه زلاتان و مسی در نوع خود بسیار قابل توجه بود و سوژه خوبی برای رسانه ها شد. در این عکس، زلاتان و تیاگو موتا که هر دو سابقه حضور در بارسلونا و بازی کنار مسی را دارند، به گرمی مشغول صحبت و احتمالا شوخی با مسی هستند.


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:32 AM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس انريکه همانطور که وعده داده بود، در بازي امشب، "لوران بلان"، سرمربي پي اس جي را سورپرايز کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، انریکه که در این بازی از حضور دنی آلوس محروم بود، حاضر نشد از مونتویا و داگلاس که دو دفاع راست تخصصی بارسا بودند، استفاده کند و حتی آنها را جزو 18 نفر دعوت شده برای این بازی نیز قرار نداد. 

در عوض، تغییر سیستم بارسا از 3-3-4 به 3-4-3 و استفاده از سه دفاع مرکزی (متیو، بارترا و پیکه) و بکارگرفتن پدرو در خط میانی، باعث شد تا لوران بلان به نوعی سورپرایز شود. سرعت پدرو در نیمه اول بارها خط دفاعی پی اس جی را به هم ریخت و این حربه انریکه در مقابل تیم قدرتمند پاریسی کاملا جواب داده و بارسلونا به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:29 AM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس سوارز امشب موفق شد اولين گل خود در نوکمپ را به ثمر برساند.گل سوم بارسا در مقابل پي اس جي، با ضربه تمام کننده همين بازيکن به ثمر رسيد.


 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز که در پایان بازی بسیار خوشحال بود در جمع خبرنگاران چنین گفت:

اولین گل شما در نوکمپ


گلی که زدم، خیال تیم از بابت اول شدن در گروه را راحت کرد. خوشحالم که توانستم کمکی برای بارسلونا در این بازی حساس باشم.

پی اس جی

آنها نشان دادند که از لحاظ بازی گروهی در سطح بالایی قرار دارند.در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند اما در نیمه دوم، کنترل بازی بیشتر در اختیار ما بود.

اول شدن در گروه

اول شدن در گروه برای ما مهم بود چرا که در بازی برگشت مرحله بعد، میزبان خواهیم بود.

تغییر تاکتیک بارسا در بازی امشب

اینها تصمیمات سرمربی هستند و ما دخالتی در این امر نداریم.چیز خاصی اتفاق نیفتاد و ما مثل همیشه بازی خودمان را انجام دادیم.بسیار دویدیم و همکاری بسیار خوبی بین بازیکنان وجود داشت.


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:27 AM | نویسنده : کیانا |

 

زلاتان ابراهيموويچ امشب در مقابل بارسلونا موفق به گلزني شد اما گل او هم مانع از شکست پاريسي ها نشد.


 

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که سابقه یک فصل بازی برای بارسلونا را دارد، پس از گلزنی، شادی گل جالبی انجام داد. شادی گلی که با خشم آمیخته بود. وی در پایان این بازی بسیار جذاب، به خبرنگاران چنین گفت:

شکست مقابل بارسلونا


در این بازی اشتباهاتی داشتیم.فوتبال همین است.می دانستم که نباید در نوکمپ برخی اشتباهات را انجام بدهیم اما دادیم. واقعیت این است که مقابل تیم بزرگی قرار گرفتیم و آنها ما را تنبیه کردند.

حریف مرحله بعد پی اس جی

مقابل هر حریفی قرار بگیریم کار دشواری خواهیم داشت.تمام تیم های راه یافته به یک هشتم، تیم های شایسته ای هستند. فرقی نمی کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم. الان باید از اینکه در مرحله بعد هستیم خوشحال باشیم.

در بارسلونا دوستانی دارید؟

22 بازیکن درون زمین و 90 هزار هوادار بارسا در نوکمپ همه از دوستان من هستند. علاقه متقابلی بین ما وجود دارد.


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:12 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا در يک ديدار جذاب موفق شد تا پاريس سنت ژرمن را شکست داده و به عنوان تيم اول گروه، به يک هشتم ليگ قهرمانان صعود کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در این بازی با سه مدافع بازی کرد و ترجیح داد به جای آلوس مصدوم از مدافعین راست تخصصی خود استفاده نکند و در عوض، پدرو را از ابتدا در میانه زمین قرار داد. 

او در نشست خبری پس از بازی گفت:" در انتخاب تاکتیک ریسک کردم؟ نتیجه نهایی نشان می دهد که ریسکم جواب داده است. ما یک غایب خیلی مهم (آلوس) داشتیم و باید کاری می کردم که غیبت او به چشم نیاید و هم اینکه بتوانیم برای حریف دردرسرساز شویم.پی اس جی قبل از زدن گل هم دفاعی بازی می کرد و پس از گلزنی، بیشتر عقب نشینی کرد.

با یک همکاری تیمی خوب، توانستیم خیلی سریع به بازی برگردیم. سیستمی برای این بازی انتخاب کرده بودم که بتوانیم بیشترین فشار را روی حریف بیاوریم چرا که از این بازی، 100 درصد برد می خواستیم. باید کاری می کردم که مهاجمین ما فضای بیشتری نصیبشان شود و خوشبختانه در این امر موفق شدیم." 

انریکه سپس به تمجید از مدافع جوان تیمش "بارترا" پرداخت:" مارک عالی کار کرد و اعتماد من به او بیشتر شد. در زمان حمله، دفاع مرکزی ما بود و زمان دفاع، در کناره ها بازی می کرد. از او کاملا رضایت دارم."

سرمربی بارسا در ادامه به گلزنی مثلث تهاجمی مخوفش پرداخت:" برای مسی،نیمار و سوارز خوشحالم چرا که موفق به گلزنی شدند. گلزنی آنها، خبر خوبی برای خودشان و همچنین کل تیم بود.برای ما مهم بود که آنها گل بزنند و باعث پیروزی ما شوند."


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:10 AM | نویسنده : کیانا |

 

داويد لوئيز، مدافع بارسلونا به تمجيد از ليونل مسي پرداخت و گفت که او بهترين بازيکن تاريخ است.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم بارسلونا و پاریس سنت ژرمن در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، کاتالان‌ها موفق شدند با نتیجه 3-1، حریف خود را شکست داده و به عنوان تیم اول به دور بعد رقابت‌ها صعود کنند. مسی درست 4 دقیقه پس از گل زلاتان روی پاس سوارز بازی را به تساوی کشاند و پس از آن بود که نیمار و سوارز نیز موفق به گلزنی شدند.

داوید لوئیز در مصاحبه با کانال پلاس گفت:" تاثیرگذاری و بازده بالای بازیکنان، تفاوت ها را رقم زد. آنها بهتر از ما بودند، 3 مهاجم خیلی قوی داشتند. مسی فوق‌العاده است، او بهترین بازیکن تاریخ است. بارسا همچنین یک مربی باهوش دارد و باقی بازیکنان نیز عالی هستند."

لوئیز ادامه داد:" حال باید به فکر گام بعدی باشیم. بازی بعدی سخت خواهد بود. باید همه را شکست دهیم و بالا برویم. در ماه فوریه می‌توانیم با هر تیمی روبرو شویم."



تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:5 AM | نویسنده : کیانا |

 

آندوني زوبي زارتا، مدير ورزشي بارسلونا به حمايت از انريکه پرداخت و شجاعت او را ستود.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد 3-1، حریف خود پاریس سنت ژرمن را از پیش روی بردارد و به عنوان تیم اول گروه، به دور حذفی صعود کند.بارسا شب گذشته از 3 مدافع استفاده کرد و سیستمی بسیار هجومی در زمین پیاده نمود.زوبی زارتا نیز به تمجید از انریکه پرداخت و شجاعت او را ستود.

زوبی زارتا در جمع خبرنگاران گفت:" نیمه ی اول خیلی حساس بود، فوتبال زیبایی تماشا کردیم. با 3 مهاجم شروع کردیم و لوئیز سوارز هم موفق به گلزنی شد. بازی خیلی نزدیک بود. ما با یک سیستم و تاکتیک جدید به میدان رفتیم و موقعیت و فضای زیادی ایجاد کردیم. در خط حمله موفق کار کردیم و گل‌های لئو و نیمار خیلی به ما کمک کرد. قصد کسب تجربه نداشتیم. سرمربی حریف را می‌شناخت و خوبی آنها را مطالعه کرده بود. ما باشگاهی هستیم که دوست داریم فوتبال را به سبک‌های مختلف ببینیم و از مربیان شجاع حمایت می‌کنیم."


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:0 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسا با ارائه نمايشي خوب و حساب شده، توانست پاريس سن ژرمن را با نتيجه 3-1 شکست بدهد. ‏


 

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها نه تنها انتقام شکست 3-2 دیدار رفت را گرفتند، بلکه با این پیروزی، به عنوان تیم اول، ‏راهی مرحله بعد شدند.‏
همانطور که انتظار می رفت، بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و به لطف حمایت هواداران پرشورش، بر بازی مسلط بود اما این پاریسی ‏ها بودند که در دقیقه 15، توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل رسیدند. حرکت خوب لوکاس مورا از سمت راست و ارسال او به داخل ‏محوطه جریمه بارسا، توسط ماتوئیدی به گل موقعیت خوب برای ستاره سوئدی تبدیل شد و او هم با یک ضربه غیرقابل مهار، توپ را ‏وارد دروازه تر اشتگن کرد.‏
اما برتری پاریسی ها تنها 4 دقیقه پایدار بود و لیونل مسی با فرصت طلبی، کار را به تساوی کشید. ارسال بلند خاویر ماسکرانو، در ‏گوشه محوطه جریمه پی اس جی به لوئیس سوارز رسید و او با یک پاس در عرض، مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد. علی رغم ‏اینکه توپ کمی از مقابل دروازه فاصله گرفته و زاویه تنگ شده بود، مسی خود را به توپ رساند و آن را به سقف دروازه سیریگو ‏کوبید.‏
بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که درخشش دروازه بان ها، مانع از گلزنی شد ‏تا اینکه در دقیقه 42، حرکت انفرادی نیمار و ضربه فنی و تماشایی او به گوشه دروازه حریف، گل دوم بارسا را رقم زد؛ نیمه اول با ‏همین نتیجه 2-1 به پایان رسید.‏
نیمه دوم هم روندی مشابه با نیمه اول داشت و هر حمله از سوی یکی از دو تیم، با حمله دیگر از سوی تیم دیگر پاسخ داده می شد. ‏بلان با فرستادن پاستوره و لاوتزی به زمین تلاش کرد تا به گل تساوی برسد اما این بارسا بود که سرانجام در دقیقه 77، اختلاف را به ‏دو گل افزایش داد.‏
یک حرکت هماهنگ از مسی و ژاوی، در نهایت نیمار را در موقعیتی خوب قرار داد اما ضربه ستاره برزیلی، توسط سیریگو دفع شد ‏اما توپ برگشتی روی خط محوطه شش قدم به سوارز رسید و ستاره اروگوئه ای هم به راحتی دروازه را باز کرد.‏
در دقایق باقی مانده بارسایی ها به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و با کسب پیروزی 3-1، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد ‏شوند. ‏
در دیگر دیدار این گروه هم آژاکس با نتیحه 4-0 آپوئل نیکوزیای قبرس را شکست داد تا با 5 امتیاز، به عنوان تیم سوم، راهی رقابت ‏های لیگ اروپا شود.‏


تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 11:52 AM | نویسنده : کیانا |

کريستيانو رونالدو، مانوئل نوير و ليونل مسي به عنوان سه نامزد نهايي توپ طلاي سال 2014 معرفي شدند.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فیفا اسامی 3 نامزد نهایی توپ طلای 2014 فوتبال جهان را اعلام کرد. براساس اعلام فیفا، کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی به عنوان سه نامزد نهایی توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 معرفی شدند.

فیفا پس از معرفی فهرست 23 نفره نامزد های توپ طلای فوتبال جهان، امروز (دوشنبه) فهرست نهایی خود را اعلام کرد.

فهرست اولیه: گرت بیل، کریس رونالدو، کریم بنزما، لیونل مسی، تیبو کورتوا، ادن هازارد، دیگو کاستا، آنخل دی ماریا، یحیی توره، ماریو گوتسه، زلاتان ابراهیموویچ، آندرس اینیستا، تونی کروس، فیلیپ لام، خاویر ماسکرانو، توماس مولر، مانوئل نویر، پل پوگبا، سرخیو راموس، آرین روبن، خامس رودریگز، باستین شوآین اشتایگر.

فهرست نهایی: کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی.
مرد سال فوتبال جهان 12 ژانویه طی مراسمی در زوریخ سوئیس انتخاب خواهد شد.


تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393 | 10:25 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.