پژمان منتظري مدافع تيم ام صلال قطر معتقد است که اين احتمال وجود دارد که براي فصل آينده به استقلال برگردد.


 

منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: از مطرح شدن بازیکن جوانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی در تیم‌ملی خوشحالم. ما هیچ وقت فرصت این را نداشتیم که که در سن 20 سالگی بازی های مهم به میدان برویم. ضمن اینکه حضور این مدافع آمده چالش بزرگی در تیم‌ملی برای من است.
 
 


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 12:5 AM | نویسنده : کیانا |

 

دو تيم بارسلونا و لوانته، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر مي‌روند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ده بازی اخیر خود موفق به پیروزی شده و به نظر کار راحتی در رساندن این عدد به 11 پیش رو خواهد داشت.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند. آنها با کسب 50 امتیاز از 21 بازی، در رده ی دوم جدول لالیگا قرار دارند و در صورت کسب پیروزی در دیدار امروز، دوباره اختلاف با رئال را به 1 امتیاز می‌رسانند. به نظر نمی‌رسد که آنها کار مشکلی درپیروزی در بازی امروز داشته باشند. از سال 1964، لوانته موفق به کسب پیروزی مقابل بارسا نشده است و انتظار نمی‌رود در دیدار امروز، کار آبی اناری ها به مشکل بر بخورد.

لوانته

لوانته با کسب 19 امتیاز از 22 بازی، در رده ی هفدهم جدول قرار دارد و تنها 1 امتیاز با منطقه ی سقوط فاصله دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 شکست تجربه کرده اند که می‌توان به پیروزی 4-1 مقابل مالاگا به عنوان یکی از جالب ترین نتایج آنها اشاره نمود. آنها در 58 بازی اخیرشان مقابل بارسا، حداقل یک گل دریافت کرده اند و در مجموع، به صورت میانگین، در هر بازی 3 گل وارد دروازه لوانته شده است.


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 1:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس انريکه در نشست خبري پيش از بازي با لوانته به تمجيد از فوق ستاره آرژانتيني تيمش لئو مسي پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از 10 برد متوالی در همه رقابت ها، در بهترین شرایط ممکن به بازی با لوانته رسیده است. شکست 1-0 برابر سوسیداد، آغازی بود بر بردهای پی در پی کاتالان ها. بارسلونا حالا با یک امتیاز اختلاف، پشت سر رئال مادرید قرار دارد و فردا در نوکمپ باید به مصاف لوانته برود. 

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد مسی گفت:"بارسا بهترین خط تهاجمی دنیا را در اختیار دارد و هیچ تیمی به اندازه ما در خط حمله قدرتمند نیست. به آمار مسی که نگاه می کنم، به خودم می گویم که این بازیکن از سیاره دیگری آمده است. نه تنها گلهایش که پاس گل های او و افتخارات شخصی و تیمی فراوان مسی، جای حرفی باقی نمی گذارد.

فوتبال به نسبت گذشته بسیار تغییر کرده است. حالا مسابقات فوتبال، سریع تر و دشوار تر از گذشته هستند. وقتی فیلم بازی های خودم را نگاه می کنم، بیش از هر چیزی، کندی فوتبال آن زمان، جلب توجه می کند. به همین دلیل است که آمار و ارقام مسی، استثنایی و باورنکردنی هستند."


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 1:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

نام خوان ماتا به فهرست بازيکنان مورد علاقه بارسلونا براي خريد در زمستان آينده اضافه شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا 5 سال است که علاقمند به جذب خوان ماتاست. زمانیکه این بازیکن در والنسیا حضور داشت و زوبی زارتا مدیر ورزشی سابق بارسا، تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این بازیکن به خرج داد. هر چند که در نهایت موفق به جذب او نشد. 
ماتا سپس به چلسی پیوست و زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 47 میلیون یورو، راهی منچستریونایتد شد. ماتا که سابقه بازی برای تیم های پایه ای رئال مادرید را نیز در کارنامه دارد، به لیست بازیکنان موردنظر مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا " آریدو برائیدا" اضافه شده است. 

بارسا که تا ژانویه 2016 نمی تواند بازیکنی به خدمت بگیرد، قصد دارد مذاکرات ابتدایی با این بازیکن و باشگاه منچستریونایتد را در تابستان پیش رو انجام دهد تا در صورت توافق طرفین، زمستان آینده ماتا به بارسلونا بپیوندد.


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 1:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس انريکه در نشست خبري بازي با لوانته، در پاسخ به سوالي در مورد اخراج زوبي زارتا و اوزه بيو توسط بارتومئو، واکنش جالبي از خود نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، زوبی زارتا به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا، چندی پیش توسط رئیس باشگاه از سمت خود برکنار شده بود و چند روز قبل نیز سرمربی تیم دوم بارسا (اوزه بیو)، به دلیل کسب نتایج صعیف از این سمت اخراج شد. 

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا که در نشست خبری بازی با لوانته شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در این رابطه به شوخی گفت:" منظورتان این است که پس از زوبی زارتا و اوزه بیو، حالا نوبت اخراج من است؟ (می خندد) این سوالی است که باید از رئیس باشگاه بپرسید. به شخصه از اخراج هیچ مربی ای خوشحال نمی شوم. اوزه بیو برای تیم های پایه ای باشگاه، خدمات فراوانی انجام داد و بیشترین همکاری را با تیم اول بارسلونا داشت. اینکه چرا او اخراج شد را باید بارتومئو توضیح بدهد."

انریکه در مورد دادگاهی شدن جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نیز گفت:" به او اتهامی زده اند و این به معنای این نیست که او واقعا مرتکب جرمی شده است. این اتفاق ممکن است روزی برای من، شما یا هر کسی بیفتد. باید صبر کنیم و ببینیم رای نهایی قاضی دادگاه چه خواهد بود." 

سرمربی بارسا در مورد بازی فردای تیمش مقابل لوانته گفت:" در بهترین شرایط به این بازی رسیده ایم. با تیمی بازی داریم که برای سقوط نکردن می جنگد و من هیچگاه چنین تیم هایی را دست کم نمی گیرم. لوانته تیمی متشکل از بازیکنان خوب است که بسته و دفاعی بازی می کنند. این یک چالش جدید و دشوار برای ماست و امیدوارم با ارائه بهترین نمایشمان، موفق به کسب سه امتیاز شویم. 

ما بهترین بازیکنان هجومی دنیا را بدون کوچکترین شکی در اختیار داریم.به من نام تیمی را بگویید که بهتر از ما حمله می کند! پشت این خط حمله نیز بهترین بازیکنان ممکن به عنوان پشتیبان حضور دارند که کمک می کنند بارسا با خیال راحت حمله کند. تیم های مقابل ما، بازیکنانشان را مقابل دروازه خود می چینند تا گلی دریافت نکنند و در هر بازی برای شکستن دیواره دفاعی حریفان، باید به سختی تلاش کنیم و این اتفاقی است که همیشه تکرار می شود." 

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد نزدیک بودن دیدار بارسلونا مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت:" من که فعلا به این بازی نمی اندیشم. فکر هم نمی کنم که کسی در تیم من، به آن دیدار فکر کند. برای ما بازی فردا مقابل لوانته مهم است چرا که همچنان عقب تر از رئال مادرید قرار داریم و باید سه امتیازها را جمع کنیم. فردا به همین قصد مقابل حریفمان قرار می گیریم."


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 1:8 PM | نویسنده : کیانا |

سرخيو آگوئرو و داويد ويا، با حضور در کمپ تمريني آکادمي منچسترسيتي، رقابت جالبي با چشمان بسته انجام دادند.


 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت آنها در سه بخش پنالتی زدن، شوت به سمت تیرک و گلزنی از روی نقطه ی کرنر انجام شد. یک چشم بند روی صورت آگوئرو و ویا قرار گرفته بود ، طوری که هیچکدام از آنها نمی‌توانستند چیزی مشاهده کنند. این رقابت توسط تلویزیون منچسترسیتی فیلم برداری شد و سه شنبه منتشر خواهد شد.







 

 



تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393 | 1:2 PM | نویسنده : کیانا |

 

اريک آبيدال بازيکن سابق بارسلونا که به تازگي از دنياي فوتبال خداحافظي کرده است در مصاحبه اي به تمجيد از بارسلوناي لوئيس انريکه پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، آبیدال که در بارسلونا همراه با گوادریولا، به سه عنوان قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یافت، در مصاحبه با اوندا سرو در مورد تیم کنونی بارسا گفت:" موفقیت در بارسلونا کار ساده ای نیست. برای یک مربی، سخت است که در بارسا بتواند تمام خواسته های تاکتیکی اش را در زمین پیاده کند.شما در این تیم، مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارید اما برای ساختن یک تیم متحد، باید مربی بسیار بزرگی باشید. برای جراردو مارتینو، اوضاع در بارسا خوب پیش نرفت اما انریکه از آنجا که بازیکن بارسا بوده و این فضا را به خوبی می شناسد، تاکنون موفق عمل کرده است. بارسای انریکه مرا به یاد بارسای پپ می اندازد." 

آبیدال در مورد مسی نیز گفت:" تماشای بازی مسی همیشه جذاب و لذتبخش است. همه می دانیم که او یک فوق ستاره است. مسی در بارسا به همه موفقیت های ممکن دست یافته و ضمن اینکه یک بازیکن فوق العاده است ، شخصیت متواضع و فروتنی نیز دارد.


تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

آنتون گريژمان مهاجم فرانسوي اتلتيکو مادريد فاش ساخت که در فصل 2009-2010 شانس پيوستن به بارسلونا را رد کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، گریژمان سال 2009 به سوسیداد پیوست؛ در حالی که این باشگاه در آن مقطع در دسته دوم اسپانیا بازی می کرد.او با درخشش خود کمک کرد تا سوسیداد بار دیگر به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگردد. 

در همان فصل، بازی های خوب او، مدیران بارسا را واداشته بود تا با ایجنت این بازیکن مذاکره کنند. گریژمان که تابستان گذشته به اتلتیکو پیوست، به RTL گفت:" بله، مدیران بارسا با مدیر برنامه هایم صحبت کردند اما سپس هیچ اتفاق دیگری رخ نداد. آنها مرا برای تیم دومشان می خواستند و وعده داده بودند که یک سال بعد به تیم اول راه یابم.

من همان فصل در دسته دوم برای سوسیداد بازی می کردم و دوست نداشتم به تیمی دیگر در همان رده بروم.اینکه بارسا تا چه حد به جذب من علاقه داشت را می توانید از خودشان سوال کنید اما به شخصه فکر نمی کنم این علاقه شدید بوده باشد." 
لازم به ذکر است که گریژمان در 22 بازی برای اتلتیکو در این فصل، 12 گل به ثمر رسانده است.


تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در نوکمپ، بازي رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري را مقابل ويارئال برگزار خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا هفته پیش در نوکمپ و از هفته 21 لالیگا موفق شده بود با حساب 3-2 بر ویارئال غلبه کند و حالا باید در کوپا دل ری به مصاف این تیم برود. لوئیس انریکه در نشست خبری خود اظهار امیدواری کرد که برعکس آن بازی، تیمش در بازی فردا گلی دریافت نکند. 

او به خبرنگاران گفت:" باید نسبت به بازی هفته گذشته بهتر بازی کنیم. به دنبال راه حلی هستم تا در بازی فردا گلی دریافت نکنیم. فردا شیوه تاکتیکی ما هیچ تفاوتی نخواهد کرد و مثل همیشه با همان فلسفه برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. دوست دارم به ویارئال اجازه خلق موقعیت گلزنی ندهیم.باید نتیجه ای کسب کنیم که در بازی برگشت خیالمان راحت باشد. آنها تاکنون در نیمه نهایی کوپا دل ری حضور نداشته اند و به همین دلیل، انگیزه های فراوانی دارند. قهرمانی در این جام برای ویارئال چالش بسیار مهم و جذابی است. باید مراقب این تیم باشیم." 

انریکه در موردشانس برتری تیمش گفت:" هیچوقت برد تیمم را تضمین نمی کنم. هر تیمی شایسته باشد برنده خواهد شد. پیروزی همیشه لذتبخش است اما هدف دوم ما عدم دریافت گل است.باید نسبت به بازی با این تیم در لالیگا، عملکردمان بهتر باشد." 

سرمربی بارسا در مورد افزایش اعتماد هواداران بارسا به خودش گفت:" تا این لحظه هیچگاه حس نکرده ام که هواداران بارسا به من بی اعتماد شده اند. همیشه حمایت آنها را نسبت به خودم و تیم احساس کرده ام. نمی دانم شاید هم من در این مورد اشتباه کرده باشم." 

انریکه در این نشست حاضر نشد در مورد بحران رئال مادرید و نیز برگزاری جشن تولد رونالدو در شب شکست از اتلتیکو صحبت کند.


تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:42 PM | نویسنده : کیانا |

 

پيروز قرباني ادعا مي‌ کند که ديگر دوران توهين به داوران سر آمده است و اينطور رفتارها ديگر جواب نمي‌ دهد.


 

مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال در برنامه نود شب گذشته ادعا کرد که امیرقلعه نویی در بازی فصل گذشته استقلال برابر ملوان به بازیکنان این تیم توهین کرده است. 

پیروز قربانی که زمانی شاگرد قلعه‌نویی در استقلال بود در این باره به "ورزش سه" گفت: حقیقتش را بخواهید من الان مدت ها است که از استقلال دور هستم و اخبار آن را از طریق رسانه ها می‌ شنوم. به همین دلیل هم نمی‌ توانم اظهار نظر دقیقی در مورد این موضوع بکنم. با این حال من به طور کلی می‌ گویم که دوران توهین به داور مدت ها است که به پایان رسیده است و این نوع برخورد دیگر درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش آیا مهدی رحمتی حرفش در مورد قلعه‌نویی درست بوده یا نه هم گفت: من از استقلال دور هستم ولی بعید می‌ دانم رحمتی حرفی را الکی بزند. با این حال من فکر می‌ کنم رفتار هر کسی نوع برخورد با او را تعیین می‌ کند. هرکسی باید طوری رفتار کند که اجازه توهین به کسی را ندهد.

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: من واقعا خودم یادم نمی‌ آید که آیا زمانی که در استقلال حضور داشتم قلعه‌نویی به ما توهین می‌ کرد یا نه. به هرحال هر مربی شیوه خودش را دارد ولی من یادم نمی‌ آید که آیا این اتفاق افتاده یا نه.


تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاوير ماسکرانو، مدافع بارسلونا عنوان کرد که بارسلونا بايد از ليونل مسي، پيروي کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار مقابل سوسیداد که با شکست بارسا همراه بود، آبی اناری ها 9 پیروزی پیاپی کسب کرده اند که مسی نقش تاثیرگذاری در بدست آمدن آن داشته است. ستاره آرژانتینی 10 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل برای هم تیمی هایش ایجاد کرده است.
ماسکرانو در مصاحبه با تلویزیون آر ای سی گفت:" وقتی لئو می‌درخشد، تمام تیم قوی تر می‌شود زیرا او بازیکنی است که خیلی به تیم کمک می‌کند. باید بیشترین استفاده را از موقعیت‌هایمان بکنیم و مثل یک رهبر؛ از او پیروی کنیم. شروع خیلی خوبی در فصل داشتیم و کمی دچار لغزش شدیم ولی حالا دوباره به روزهای خوب بازگشتیم و می‌خواهیم فصل را با همین روند به پایان برسانیم."


تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه هاي امروز اسپانيا به پيروزي پرگل اتلتيکو مادريد مقابل رئال در دربي شهر مادريد پرداخته اند.


 

به گزارش "ورزش سه"، شکست تحقیر آمیز رئال با دریافت چهار گل، تیتر اول روزنامه‌های امروز اسپانیا را به خود اختصاص داده است.
 


 

روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " غلتک اتلتیکو" به پیروزی 4-0 این تیم مقابل رئال اشاره دارد




روزنامه آ.اس در صفحه اول خود به شکست تحقیرآمیز رئال مقابل اتلتیکو اشاره دارد




روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا در صفحه اول خود به پیروزی پرگل اتلتیکو مقابل رئال پرداخته است


تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 4:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا امشب از هفته 22 لاليگا بايد در ورزشگاه سن مامش جديد، به مصاف اتلتيک بيلبائو برود.


 

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی امشب می تواند به بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو تبدیل شود. او هم اکنون با زدن 10 گل، بصورت مشترک با سزار روردیگس و خوزه ماری باکه رو، این عنوان را در اختیار دارد. 

مسی تاکنون در مقابل اتلتیک شکستی متحمل نشده و هر بار که در زمین حاضر بوده، اتلتیک بیلبائو موفق به شکست دادن بارسلونا نشده است.فصل گذشته او در سن مامش به دلیل مصدومیت حضور نداشت و بارسا مغلوب میزبانش شد. البته مسی در بازی برگشت، با زدن دو گل باعث شد تا بارسا عقب افتادگی خود با یک گل مقابل اتلتیک را جبران کند.

یکی از زیباترین گل های تاریخ فوتبال مسی در سن مامش مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رسیده است. مسی در فصل 2012-2013، زمانیکه تیتو ویلانوای فقید مربی بارسا بود، با جا گذاشتن 6 بازیکن، یک گل فوق العاده را وارد دروازه اتلتیک کرد. 

اگر مشکل خاصی تا لحظه شروع بازی پیش نیاید و مسی امشب برای بارسا به میدان برود،می تواند بازی متوالی چهل و دوم خود را برای بارسا به ثبت برساند. پیش از این او در فصول 2011-2012 و 2012-2013 موفق شده بود 42 بازی متوالی برای بارسا انجام دهد.


تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 4:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

سيدمهدي رحمتي دروازه‌بان 32 ساله تيم پيکان با رسيدن به 118 بازي بي وقفه حضور در ميدان و بدون حتي يک دقيقه از دست رفتن حضور در ميدان صاحب بيلان عملکرد منحصر به فرد و ثبت رکوردي شايسته در فوتبال ايران شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، او از 15 بازی قبل رکوردی را شکسته که در اختیار علیرضا پورمند، مدافع سابق تیم های ابومسلم و فجرشهیدسپاسی بود که در سال های ابتدایی دهه 80، صاحب رکورد 103 بازی پیوسته در میدان بوده است. به عبارتی رحمتی در حال حاضر رکورددار تداوم حضور پیوسته در میدان و در ادوار مختلف مسابقات فوتبال لیگ ایران است.

برخی از افتخارات و عملکردهای قابل توجه رحمتی در فوتبال ایران به قرار ذیل است:

1. سیدمهدی رحمتی و پژمان نوری تنها مردان فوتبال ایران هستند که در 14 دوره مختلف لیگ‌برتر حضور داشتند.

2. سیدمهدی رحمتی در سال 1380 با 19 سال سن جوان ترین دروازه‌بان لیگ‌برتر در اولین دوره به شمار می‌ رفت.

3. سیدمهدی رحمتی جزو 2 بازیکنی است که بیش از 100 بازی پیوسته در لیگ فوتبال ایران انجام داده است.

4. رحمتی با دو تیم مختلف یعنی سپاهان و استقلال قهرمانی را تجربه کرده است.

5. رحمتی در سال 1384 با استقلال، 1388 با سپاهان، 1389 با سپاهان و 1391 با استقلال قهرمان لیگ‌برتر شده است. اگر او یک بار دیگر قهرمان لیگ شود به رکورد مردانی چون احمدرضا عابدزاده، بهروز رهبری‌فر و افشین پیروانی می‌ رسد که 5 بار یا 6 بار لیگ را فتح کرده اند.

6. رحمتی با تیم استقلال در سال 1390 قهرمانی را در جام‌حذفی هم به دست آورد.

7. رحمتی با 77 بازی ملی بعد از عابدزاده دومین دروازه‌بان برتر فوتبال ایران از حیث تعداد بازی های حاضر در میدان فوتبال ملی بوده است.

8. به واسطه حضور رحمتی در استقلال بعد از سال ها دروازه‌بان استقلال از شکل نوبتی به شکل منحصر به فرد رسید و رحمتی 3 سال پیاپی در همه بازی های استقلال در مسابقات لیگ حضور پیدا کرد.

9. سیدمهدی رحمتی از معدود دروازه‌بانانی است که هم در تیم‌ملی امید و هم در تیم‌ملی بزرگسالان حضور داشته است.

10. سیدمهدی رحمتی 5 روز قبل از بازی برابر استقلال، 32 ساله شده و با 32 سال و 5 روز به مصاف استقلالی می‌ رود که دروازه بانش یعنی وحید طالب لو 32 سال و 8 ماه سن دارد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 4:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تيم اتلتيک بيلبائو و بارسلونا، امروز در ورزشگاه سن مامس شهر بيلبائو به مصاف يکديگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان به دنبال شکستن رکورد پیروز شدن در سن مامس است، ورزشگاهی که تا به حال در آن پیروز نشده است.

اتلتیک بیلبائو

بیلبائو با کسب 23 امتیاز از 21 بازی، در رده ی دوازدهم جدول لالیگا قرار دارد ولی این شانس را دارد که در صورت کسب پیروزی در بازی فردا و همچنین شکست سلتاویگو، به رده ی دهم صعود کند. در دو بازی آخر، آنها موفق به کسب پیروزی شده اند و با روحیه ی خوبی پا به میدان خواهند گذاشت. بیلبائو در ورزشگاه جدیدش، سن مامس، دو بار به مصاف بارسا رفته که حاصل تلاش آنها یک پیروزی و یک تساوی بوده است و در واقع بارسا موفق به کسب پیروزی در این ورزشگاه نشده است. آندونی ایرائولا، تنها غایب بیلبائو خواهد بود.

بارسلونا

شاگردان انریکه با روحیه مضاعفی پا به این دیدار خواهند گذاشت. با شکست رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید، حالا آنها این فرصت را دارند که در صورت کسب پیروزی در این دیدار، اختلاف امتیازات خود با رئال را به عدد 1 برسانند. با این حال، انریکه و بازیکنانش می‌دانند که کار بسیار سختی در سن مامس پیش روی آنهاست. در حقیقت، آنها تا به حال در این ورزشگاه پیروز نشده اند و حالا باید با استفاده از فرم خوبی که در آن قرار دارند و روند پیروزی های متعددشان، طلسم سن مامس را بشکنند. توماس فرمائلن، تنها مصدوم بارسا برای این بازی خواهد بود.


تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 4:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

نيمار، ستاره برزيلي بارسا، معتقد است درک بهتر از بازي ليونل مسي باعث شد تا در اين فصل آمار ‏گلزني بهتري به جا بگذارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان 2013 با انتقالی پر سر و صدا از سانتوس به بارسا پیوست و ‏در ابتدا تردیدهایی در مورد همکاری او و مسی وجود داشت. او که فصل گذشته تنها 9 گل برای بارسا به ‏ثمر رساند، در این فصل تا اینجا توانست 15 بار دروازه حریفان را باز کند و از پیشرفتی که داشته، ‏خوشحال است.‏
‏ او به خبرنگاران گفت:" احساس رضایت کامل دارم. بازی کردن کنار مسی آسان بود. او یکی از ‏الگوهای من است. درک ما در زمین بهتر و بهتر می شود."‏

 

 



تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 | 5:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

نيمار، ستاره برزيلي بارسا، معتقد است درک بهتر از بازي ليونل مسي باعث شد تا در اين فصل آمار ‏گلزني بهتري به جا بگذارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان 2013 با انتقالی پر سر و صدا از سانتوس به بارسا پیوست و ‏در ابتدا تردیدهایی در مورد همکاری او و مسی وجود داشت. او که فصل گذشته تنها 9 گل برای بارسا به ‏ثمر رساند، در این فصل تا اینجا توانست 15 بار دروازه حریفان را باز کند و از پیشرفتی که داشته، ‏خوشحال است.‏
‏ او به خبرنگاران گفت:" احساس رضایت کامل دارم. بازی کردن کنار مسی آسان بود. او یکی از ‏الگوهای من است. درک ما در زمین بهتر و بهتر می شود."‏

 

 



تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 | 5:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پيکه، مدافع بارسلونا به تمجيد از ليونل مسي، ستاره ي تيمش پرداخت و او را "اسطوره" باشگاه دانست.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی که در طول فصل جدید با عملکرد خوبی که داشته، 32 گل در 30 بازی به ثمر رسانده ، دوباره به روزهای خوب بازگشته است.جرارد پیکه، به تمجید از مسی پرداخت و از هم تیمی بودن با او ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:" بازی کردن کنار مسی آسان است زیرا او یک اسطوره بزرگ است. درک ما از یک دیگر در زمین، بهتر و بهتر می‌شود."

پیکه سپس درباره نیم فصل دوم فصل گفت:" حالا چمپیونزلیگ در راه است و لیست بازی ها سخت تر و فشرده تر می‌شود ولی ما به دنبال پیشرفت هستیم و فکر می‌کنم شانس انجام کارهای بزرگ در این فصل را داریم. باید سطحمان را حفظ کنیم و سعی کنیم نتایج خوبی بگیریم. از نیمه نهایی کوپادل ری رد شویم و در لالیگا به رئال مادرید فشار بیاوریم. در همین حال، سعی کنیم در بهترین حالت خودمان را حفظ کنیم."


تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | 6:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

امروز 5 فوريه، تولد کريستيانو رونالدو و نيمار است. دو فوق ستاره فوتبال دنيا هر دو در يک روز متولد شده اند. نيمار امروز 23 ساله و رونالدو 30 ساله شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، به مناسبت تولد این دو بازیکن ارزشمند رئال مادرید و بارسلونا، نشریه موندودپورتیوو چاپ بارسلون، به مقایسه آماری نیمار و رونالدوی 23 ساله پرداخت.کریستیانو زمانیکه 23 ساله بود، آماری به مراتب ضعیف تر از نیمار داشت. 

نیمار تا به امروز که قدم به 23 سالگی گذاشت، در 359 بازی رسمی باشگاهی و ملی، 219 گل به ثمر رسانده است. متوسط 0.61 گل در هر بازی.در سوی دیگر، رونالدو در سن 23 سالگی در 316 بازی رسمی ملی و باشگاهی، موفق به زدن 117 گل شده بود. متوسط 0.31 گل در هر بازی. نیمار دو برابر رونالدوی 23 ساله گلزنی کرده است. 

رکورد گلزنی نیمار در تیم ملی برزیل هم خیره کننده است. 42 گل در 60 بازی؛ در حالیکه رونالدو در 23 سالگی تنها 20 گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده بود و این آمار در 30 سالگی به 52 گل رسیده است.

نیمار پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل است و پشت سر پله (77 گل) رونالدو نازاریو (62 گل)، روماریو (52گل) و زیکو (48 گل) قرار دارد. از لحاظ کسب افتخار نیز رونالدو در 23 سالگی با منچستر یونایتد 4 جام مهم بدست آورده بود اما نیمار با سانتوز و بارسلونا تا به امروز، 11 افتخار ارزشمند داخلی و بین المللی بدست آورده است. حال سوال اینجاست: آیا نیمار این روند مثبت و خیره کننده را تا 30 سالگی ادامه خواهد داد؟


تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | 6:14 PM | نویسنده : کیانا |

 روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا با تیتر "بارسا با نبوغش پیروز شد" به پیروزی سخت بارسا مقابل ویارئال اشاره دارد


 



تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393 | 9:40 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس انريکه مارتينز، سرمربي بارسلونا به تمجيد از ليونل مسي، ستاره ي تيمش پرداخت و عنوان کرد که او در کناره‌ها، عملکرد بهتري از خود نشان مي‌دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کاتالان‌ها دو بار مقابل ویارئال عقب افتادند، در نهایت با گل‌های نیمار، مسی و رافینیا موفق شدند 3-2 حریف خود را شکست دهند. مسی در کناره‌ها بازی گرفته شد و بیشتر در پست بازی ساز ظاهر شد و عملکرد درخشانی مقابل ویارئال داشت.

انریکه در جمع خبرنگاران گفت:" بازی کردن مسی در کناره‌ها؟ برای تیم خیلی خوب است و او آزادی تحرکت دارد. ما از او می‌خواهیم با توپ زیاد حرکت کند."

انریکه درباره سوارز گفت:" اینکه یک مهاجم، مدافعین حریف را به عقب وا می‌دارد، بسیار مهم و ضروری است. گلزنی سوارز هم به زودی شروع خواهد شد."

انریکه سپس راجع به رافینیا گفت:" او بازی خیلی خوبی داشت، مثل باقی بازیکنان. این فصل، او باید کمی بیشتر با تیم هماهنگ شود. شکی نیست که به یکی از بازیکنان کلیدی بارسا تبدیل خواهد شد. اینیستا در بهترین پست خود بازی می‌کند، بیشتر رو به مرکز و کمتر سمت کناره ها. خیلی از عملکردش راضی بودم."


تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393 | 11:25 AM | نویسنده : کیانا |

بارسلونا در ديداري که در آن دو بار از حريف عقب افتاد، در نهايت موفق شد ويارئال را 3-2 شکست بدهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لالیگا و کوپا دل ری کسب کرده ‏بود، در دیدار امشب مقابل ویارئال حسابی به دردسر افتاد اما در نهایت به سه امتیاز رسید تا فاصله یک ‏امتیازی اش با رئال را حفظ کند.‏

بازی با حملات بارسا آغاز شد و در 22 دقیقه ابتدایی، لوئیس سوارز سه موقعیت خوب برای باز کردن ‏دروازه حریف داشت که هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.‏



ویارئال بعد از اینکه توانست از زیر فشار بارسا خارج شود، در دقیقه 30 و برخلاف جریان بازی به گل ‏رسید. دفع ناقص خاویر ماسکرانو در پشت محوطه جریمه بارسا به ماریو رسید. ضربه این بازیکن در بین ‏راه به چریشف رسید و با ضربه چریشف، توپ تغییر جهت داد و وارد دروازه کلودیو براوو شد.‏

بعد از این گل حملات بارسا شدت گرفت و در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان تک گل به پایان ‏خواهد رسید، نیمار در ثانیه های پایانی این نیمه گل تساوی را به ثمر رساند. ‏

یک حرکت خوب از مسی و پاس او برای رافینیا، ستاره جوان بارسا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ‏ضربه فنی او توسط آسنخو برگشت داده شد. توپ برگشتی پشت محوطه شش قدم به نیمار رسید و او هم با ‏یک بغل پا، حساب کار را 1-1 کرد.‏

بارسا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و قصد داشت هرچه زودتر به گل برتری برسد اما اشتباه جرارد ‏پیکه، گل دوم را نصیب ویارئال کرد. اشتباه مدافع ملی پوش بارسا در میانه زمین، یک ضد حمله را برای ‏زیردریایی های زرد رقم زد. حرکت سریع جیووانی دوس سانتوس از سمت راست و در نهایت پاس رو به ‏عقب او در درون محوطه جریمه، با ضربه لوسیانو ویه تو، به گل دوم ویارئال تبدیل شد.‏

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود. پاس در عمق اینیستا، سوارز را در محوطه جریمه صاحب توپ ‏کرد. ارسال ستاره اروگوئه، با ضربه سر مسی همراه شد اما مدافعان ویارئال توپ را برگشت دادند. توپ ‏برگشتی مقابل رافینیا قرار گرفت و او هم با ضربه ای غیرقابل مهار بار دیگر کار را به تساوی کشید.‏



بارسا که به لطف هوادارانش فشار زیادی روی دروازه ویارئال وارد می کرد، برای رسیدن به گل ‏برتری، تنها دو دقیقه دیگر منتظر ماند. پاس عرضی سوارز در پشت محوطه جریمه برای مسی، با ضربه ‏تماشایی ستاره آرژانتینی، دور از دستان آسنخو به گل سوم بارسا تبدیل شد.‏

بارسایی ها که می دانستند برتری شان چندان مطمئن نیست، به حملات شان ادامه دادند و چند موقعیت ‏گلزنی خوب هم به دست آوردند اما نتوانست از آنها استفاده کنند تا به این ترتیب، بازی با همان نتیجه 3-2 ‏به پایان برسد.‏

 



تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393 | 11:20 AM | نویسنده : کیانا |

 

تنش بين بازيکنان اتلتيکو و نيمار در ديدار برگشت بارسلونا و اتلتيکو در روزهاي گذشته، سوژه داغي براي رسانه هاي اسپانيايي فراهم آورده بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در آن دیدار که به برتری 3-2 بارسا انجامید، نیمار زننده دو گل از سه گل بارسا بود.در بین دو نیمه، درگیری شدید لفظی بین چند بازیکن اتلتیکو و نیمار در گرفت و در پایان بازی نیز خوان فران و کانی مدعی شدند که نیمار با حرکات خود درون زمین، سعی در تحریک بازیکنان مقابلش داشته و آنها را عصبی کرده است. 
گفته هایی که واکنش رئیس بارسلونا را در پی داشت و او در مصاحبه ای، به دفاع تمام قد از نیمار پرداخت. روز گذشته نیز در اظهار نظری جالب، انریکو سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید ضمن رد اختلاف بین بازیکنان تیمش با نیمار گفت:" فکر نمی کنم نیمار درون زمین هدفش تحریک بازیکنان ما بوده و او را چنین بازیکنی نمی دانم. به اعتقاد من، نیمار یک بازیکن استثنایی است که در این فصل برای بارسلونا بسیار خوش درخشیده است. هیچ اختلافی بین دو باشگاه بر سر این مساله وجود ندارد و هر چه بود تمام شده است."

 

 



تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 9:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا امشب در نوکمپ و از هفته 21 لاليگا، بايد به مصاف ويارئال برود.


 

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند.بارسا در 8 بازی قبلی خود پیروز شده و ویارئال نیز در 18 بازی گذشته خود متحمل شکست نشده است. بی شک عملکرد استثنایی مسی و نیمار در خط حمله بارسا که 11 گل از 13 گل بارسا در سه بازی اخیر را به ثمر رسانده اند، در جهش ناگهانی کاتالان ها نقش اساسی را ایفا کرده است. 

ویارئال حریف امشب بارسا،خاطره خوشی از نیمار و مسی در ورزشگاه نوکمپ ندارد. نیمار فصل گذشته در نوکمپ و در اولین مصافش با زیردریایی زرد، گل اول بارسا را در پیروزی 2-1 این تیم مقابل ویارئال به ثمر رسانده بود و مسی نیز دو فصل پیش در پیروزی 5-0 بارسا، دو گل به ویارئال زده بود. مسی در فصل 2010-2011 نیز در نوکمپ موفق شده بود دو گل به این تیم بزند. آیا امشب نیز شاهد درخشش زوج مسی-نیمار مقابل ویارئال خواهیم بود؟


تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 9:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئيس انريکه فهرست بازيکنان مدنظرش براي بازي مقابل ويارئال را اعلام کرد که در اين فهرست نام مونتويا و بارترا به چشم نمي خورد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در ورزشگاه نوکمپ از ساعت 23.30 باید به مصاف ویارئال برود. تیمی که در 18 بازی قبلی خود متحمل شکست نشده و بارسا برای حفظ فاصله امتیازی خود با رئال به شدت به برد در این بازی نیاز دارد. 

لوئیس انریکه ترجیح داد نام مونتویا و بارترا را از لیست بازیکنان مدنظرش برای این بازی حساس خط بزند؛ ضمن اینکه داگلاس نیز همچنان به دلیل مصدومیت، قادر به حضور در میادین نیست. حضور جرمی متیو در فهرست نشان می دهد که او بخاطر مصاحبه اخیرش، از سوی سرمربی بارسا جریمه انضباطی نشده است.متیو در مصاحبه با رادیو مونته کارلو پرده از درگیری لفظی مسی و انریکه برداشته بود و گمان می رفت که بدین خاطر، با جریمه انریکه مواجه شود.

 لیست 18 نفره انریکه بدین شرح است :

تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، سرخی روبرتو، ژاوی، پدرو، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، آدریانو، آلوس، متیو


تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 9:21 PM | نویسنده : کیانا |

 روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا با تیتر "با انگیزه"، به دیدار امروز بارسا مقابل ویارئال اشاره دارد



تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 9:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تيم بارسلونا و ويارئال؛ امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا،به مصاف يکديگر خواهنند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، زیردریایی های زرد فصل خوبی را تا به اینجا سپری کرده اند و حالا قصد دارند در نوکمپ تاریخ سازی کنند.

بارسلونا

شاگردان لویئس انریکه با کسب 47 امتیاز از 20 بازی، در رده ی دوم جدول قرار دارند. بارسا در هفته های اخیر، عملکرد بسیار خوبی در لیگ و کوپا دل ری داشته و حریفان خود را یکی پس از دیگری، با نتایج پرگل پشت سر گذاشته است. در حقیقت، بارسا در 5 بازی اخیر، 5 پیروزی کسب کرده که 2 پیروزی آن متعلق به دیدار مقابل اتلتیکومادرید است. زوج نیمار، سوارز و مسی، در روزهای اوجش به سر می‌برد و انتظار می‌رود این سه بار دیگر با درخشش، بتوانند حریف خود را در هم بکوبند. داگلاس و توماس فرمائلن، مصدومین بارسا هستند و آبی اناری ها تقریبا ترکیب اصلی خود را در اختیار دارند.

ویارئال

زیردریایی های زرد با کسب 38 امتیاز از 20 بازی، در رده ی ششم جدول لالیگا قرار دارند. آنها تا به اینجای کار، فصل بسیار خوبی را سپری کرده اند. در حقیقت، در 18 بازی اخیر شکستی متحمل نشده اند و در 5 بازی اخیر، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند. با این حال، ویارئال مقابل بارسا آمار خوبی ندارد. در 5 بازی اخیر بین دو تیم، 4 پیروزی سهم بارسا بوده و تنها یک بازی به تساوی کشیده شده است.


تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 1:2 PM | نویسنده : کیانا |

 

نيمار شخصيت اول بازي اتلتيکو مادريد و بارسلونا در کوپا دل ري بود؛ هم به لحاظ گلزني و هم به لحاظ حضور فعال در جنجال هاي اتفاق افتاده در جريان مسابقه.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار با زدن دو گل از سه گل بارسا در مقابل اتلتیکو، نقش موثری در صعود بارسا به نیمه نهایی کوپا دل ری داشت؛ با این حال شیوه رفتاری او در زمین، مورد انتقاد سرمربی و برخی بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت. 

آنها مدعی شده اند که نیمار با طرز رفتارش در زمین، باعث تحریک بازیکنان مقابل خود می شود. مساله ای که واکنش رئیس بارسلونا را در پی داشت و او به دفاع از بازیکن تیمش پرداخت. 
بارتومئو به خبرنگاران گفت:" بارسا در حال حاضر بهترین مهاجمان دنیا را در اختیار دارد. ما مسی را داریم و نیز نیمار که با بازی جادویی خود، قلب هواداران را تسخیر کرده است. او با 22 سال سن، به درجه ای از بلوغ رسیده که در دام بازیکنان حریف درون زمین نیفتد. بارسلونا به نیمار افتخار می کند. هواداران از شیوه بازی او خوششان می آید و او کمک زیادی به بارسلونا کرده است."

بارتومئو در پاسخ به سوالی در مورد اختلافات بین بازیکنان بارسا با انریکه گفت:" قصد دامن زدن به جنجال را ندارم. اتفاقی بود که رخ داد و تمام شد. در حال حاضر، بازیکنان و مربی، یکدل و متحد برای موفقیت بارسا تلاش می کنند و با بردهای اخیر، باعث شادمانی هواداران شده اند."


تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393 | 10:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در نوکمپ، ديدار حساسي مقابل ويارئال در پيش دارد تيمي که در 18 بازي قبلي خود شکست نخورده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در بازی رفت به زحمت و با گل دقایق پایانی ساندرو مقابل ویارئال به برتری دست یافته بود. لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد روند شکست ناپذیری ویارئال گفت:" این آمار نشان می دهد که مارسلینیو(سرمربی ویارئال) چه کار بزرگی در ویارئال انجام داده است. ویارئال تیمی است که بازیکنانش خیلی خوب توپ را به گردش در می آورند و انسجام دفاعی بسیار خوبی نیز دارد. امیدوارم بتوانیم روند شکست ناپذیری این تیم را متوقف کنیم؛ هرچند که کار دشواری است.آنها خیلی خوب اقدام به پرس می کنند. در بازی رفت، فشار زیادی به ما وارد شد و در دقایق پایانی موفق به شکست این تیم شدیم." 

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد انتقادات وارده به شیوه رفتاری نیمار گفت:" نیمار یک برزیلی است و برزیلی ها به فوتبال مثل یک بازی تفریحی جذاب نگاه می کنند. آنها درون زمین شیوه رفتاری خاص خود را دارند و نیمار نیز از این قضیه مستثنا نیست. اسپانیا کشور عجیب و غریبی است و برخی مواقع چیزهایی برای مردم این کشور توهین آمیز است که باورنکردنی به نظر می آید. ما اسپانیایی ها، مردم خاصی هستیم.در این فوتبال اتفاقی مثل پرتاب کفش آردا توران با جریمه مواجه نمی شود." 

سرمربی بارسا در مورد اینکه ممکن است روزی نیمار از مسی پیشی بگیرد گفت:" مسی در حال حاضر شماره یک دنیاست و البته خوشحال خواهم شد اگر روزی نیمار به سطح مسی برسد.او در بهترین باشگاه ممکن برای رسیدن به این موفقیت حضور دارد." 

انریکه در این مصاحبه حاضر نشد در مورد مصاحبه اخیر متیو که از درگیری لفطی او و مسی پرده برداشته بود صحبت کند و گفت که قصد دامن زدن به جنجال را ندارد.


تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393 | 9:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به حرف‌هاي امير قلعه‌نويي پس از پيروزي برابر سپاهان واکنش نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه امیر قلعه‌نویی در پایان بازی با سپاهان صحبت‌هایی را درباره سرمربی تیم ملی مطرح کرد، کارلوس کی‌روش نیز به این صحبت‌ها واکنش نشان داد. او ابتدا درباره قدردانی امیر قلعه‌نویی از تیم ملی به خاطر بازگشت بازیکنان استقلال در آمادگی کامل گفت: در درجه اول می‌خواهم تشکر و قدردانی خود را از صحبت‌های آقای قلعه‌نویی ابراز کنم. بسیار خرسندم که ایشان گفته بازیکنان ملی‌پوش استقلال با آمادگی به این تیم بازگشته‌اند تا بتوانند به این تیم برای کسب موفقیت کمک کنند اما متاسفانه من شخصا نمی‌توانم چنین صحبتی را انجام دهم چرا که وقتی بازیکنان استقلال به تیم ملی می‌آیند در شرایط آرمانی نیستند.

وی با اشاره به دفاع امیر قلعه‌نویی از حمید درخشان گفت: بسیار خوب است که آقای قلعه‌نویی از آقای درخشان دفاع می‌کند اما من ندیدم که ایشان بعد از باخت ما برابر عراق، چنین حمایتی را از من انجام دهد و این به هیچ وجه خوب نیست. درخشان بعد از باخت برابر عراق گفته بود که کی‌روش باید از تیم ملی برود و به اعتقاد من کسی که چنین نگرشی دارد، اصلا مربی نیست و نباید روی نیمکت بنشیند. من این حرف را آن روز زدم و الان دوباره تکرار می‌کنم. فکر کنید که بعد از 5 باخت پرسپولیس یک مربی دیگر مدام بگوید، آقای درخشان باید اخراج شود. این اصلا اخلاقی نیست.

کی‌روش افزود: همه مربیان حق انتقاد دارند و می‌توانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند. این جزئی از بازی است. اما وقتی ادامه پیدا می‌کند و یک مربی می‌گوید مربی تیم باید اخراج شود، این مسئله کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای است و این کاری است که درخشان بعد از بازی با عراق انجام داد. وقتی قلعه‌نویی از درخشان حمایت کرد من شگفت‌زده شدم. البته من به طور کل موافق این نوع حمایت‌ها توسط مربیان هستم ولی وقتی تفاوت نگرش حرفه‌ای افراد را می‌بینم شگفت‌زده می‌شوم. این نگاه به نظر من "نگاهی قیف‌گونه" است. وقتی مسئله‌ای به نفع‌شان است، از در دروازه وارد می‌شوند و بالعکس.

سرمربی تیم ملی درباره این اظهار نظر قلعه‌نویی که گفته جای بازیکنانی مانند هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری در تیم ملی خالی بود گفت: من به نظر قلعه‌نویی درباره حضور این بازیکنان احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم که چرا ایشان نامی از مهدی رحمتی به میان نمی‌آورند. شاید ایشان فراموش کرده یا شاید به خاطر مسائل شخصی حرفی از این بازیکن نمی‌زند. البته من نظر خودم را دارم و فکر می‌کنم جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل و مهدی رحمتی هم باید در استقلال می‌ماندند و بازی می‌کردند. اگر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال این آزادی عمل را دارد که از کاپیتان تیم ملی، تیموریان، ساموئل و رحمتی استفاده نکند چرا بنده به عنوان سرمربی تیم ملی حق انتخاب بازیکنان را نداشته باشم. این تفکر مربی‌گری است و من هم دخالتی نمی‌کنم. نمی‌آیم بگویم چرا دروازه‌بانش را کنار گذاشت.

کی‌روش افزود: من هیچ مسئله‌ شخصی با مربیان ایرانی ندارم. فقط سعی کردم درسی را به این افراد بدهم که وقتی صحبت می‌کنند، باید این توقع را داشته باشند که بقیه هم بتوانند حرف بزنند. اگر مربیانی مانند بنده صحبتی نمی‌کنیم، به دلیل این نیست که ترسی داشته باشیم یا اینکه حرفی برای گفتن نداریم. تنها به این خاطر است که به این اصل معتقدیم که مربیان نباید در رسانه‌ها با هم مجادله کنند. وقتی مربیان در رسانه و به صورت عمومی با هم جدال می‌کنند، این خانواده مربیان است که تضعیف می‌شود و کسی برنده نیست. فراموش نکنیم که همه ما بازنده خواهیم بود اما اگر پافشاری داشته باشیم که این دیالوگ عمومی ادامه داشته باشد، بعد از 4 سال صبر و سکوت این بار خوشحال خواهم بود که رسانه‌ها را تغذیه کنم تا جایی که آن‌ها متوجه شوند که نباید در رسانه مربیان با هم مجادله کنند. به ویژه اینکه در رسانه‌ها به صورت رسمی بگویند یک مربی باید اخراج شود؛ رفتاری که کاملا غیر حرفه‌ای و غیر قابل قبول است. اگر جایگاه سرمربی‌گری تیم ملی را می‌خواهید باید سخت کار کنید، سعی کنید به پیروزی برسید‌، موفق باشید و سرانجام استحقاق حضور در جایگاه تیم ملی را پیدا کنید. ضمن اینکه اگر قلعه‌نویی بتواند به من در صحبت‌هایی که با کفاشیان داشتم و تصمیمی که می‌خواهم بگیرم کمک کند، بسیار قدردان او خواهم بود.

کی‌روش افزود: وقتی شما در رسانه‌ها از بعد آماری صحبت می‌کنید، یعنی اینکه درک مناسبی از مفهوم آمار ندارید. فوتبال راجع به آمار نیست بلکه راجع به احساساست مردم است و قلعه‌نویی از این مسئله چشم پوشیده است.

سرمربی تیم ملی درباره این اظهار نظر قلعه‌نویی که گفته "تیم پشتیبان کی‌روش افکار ناپاکی دارند"، گفت: اگر قلعه‌نویی این صحبت را مطرح کرده چرا دقیقا نمی‌آید بگوید منظورش از این افراد چه کسانی است. اگر ایشان فکر می‌کند تفکرات اطرافیان من ناپاک است، باید به او بگویم که من هم سن بالایی دارم و هم تجربه فراوانی و اگر بخواهم به مطلبی واکنش نشان بدهم، بارها و بارها آن را مورد بررسی قرار می‌دهم. صحبت اصلی راجع به اطرافیان من نیست بلکه راجع به خود ایشان و من است و پای کس دیگری را نباید وسط کشید. من وقتی صحبتی را مطرح کنم، مسئولیت آن را می‌پذیرم و شما هم اگر صحبتی را مطرح می‌کنید، باید مسئولیت آن را بپذیرید.


تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393 | 9:51 PM | نویسنده : کیانا |

يکي از صحنه هاي مشکوک و بحث بر انگيز ديدار شب گذشته اتلتيکو مادريد و بارسلونا، صحنه رخ دادن پنالتي اتلتيکو بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در آن لحظه، خوان فران بیرون محوطه جریمه پس از برخورد به ماسکرانو نقش بر زمین شد و داور بازی، بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. یک پنالتی کاملا مشکوک؛ چرا که در تصاویر مشخص بود که خوان فران، بیرون محوطه جریمه سرنگون شده است. 

ماسکرانو در پایان بازی به خبرنگاران گفت :" بازی بسیار خشنی بود که خطاهای زیادی بخصوص از جانب بازیکنان اتلتیکو در طول 90 دقیقه رخ داد. با این حال فکر نمی کنم در این مورد، تعمدی در کار بوده باشد.این یک پیروزی ارزشمند بود و امیدوارم روند خوبمان ادامه دار باشد." 

مدافع آرژانتینی بارسا در مورد پنالتی اتلتیکو گفت:" نه خطایی مرتکب شدم و نه به فرض خطا، داخل محوطه جریمه بود.فران نتوانست از من عبور کند و خودش را به من کوبید تا پنالتی بگیرد که موفق هم شد. اتلتیکو لیاقت به دست آوردن آن پنالتی را نداشت."


تاريخ : جمعه 10 بهمن 1393 | 1:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

نيمار، ستاره برزيلي بارسا، از هواداران اتلتيکو مادريد به دليل هو کردنش در ديدار شب گذشته دو تيم، ‏عذرخواهي کرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دیدار شب گذشته دو گل وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد تا بارسا با ‏پیروزی 3-2 در این دیدار و برد 4-2 در مجموع دو دیدار، به جمع چهار تیم پایانی رقابت های کوپا دل ‏ری راه پیدا کند.‏
گابی، کاپیتان اتلتیکو، که در درگیری با نیمار، از بازی اخراج شد، در پایان بازی‎ ‎‏ رفتار این ستاره ‏برزیلی را آزاردهنده توصیف کرد؛ ضمن اینکه هواداران سفید و قرمزها هم در طول بازی نیمار را هو ‏کردند.‏
در مقابل این انتقادها، نیمار با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش، به این انتقادها پاسخ داد. او نوشت:" ‏هیچ کسی موظف نیست که کس دیگری را دوست داشته باشد اما چیزی به نام احترام وجود دارد."‏
نیمار در این فصل در 25 دیداری که برای بارسا انجام داد، 21 گل به ثمر رساند.


تاريخ : جمعه 10 بهمن 1393 | 12:53 AM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه‌هاي امروز اسپانيا به ديدار شب گذشته بارسلونا و اتلتيکو و صعود آبي اناري ها به نيمه نهايي کوپا دل ري پرداخته اند.


 

به گزارش "ورزش سه"، درگیری های بازی و پرتاب کفش به سوی داور از سوی آردا توران، تیتر اول روزنامه‌های امروز اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " آنها بار دیگر دیوانه شدند" به حوادث دیدار اتلتیکو و بارسا اشاره دارد

روزنامه آ.اس چاپ مادرید با تیتر " بازی دیوانه ها" به دیدار شب گذشته اتلتیکومادرید و بارسلونا اشاره دارد

روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا با تیتر " پرش به سوی نیمه نهایی" به صعود بارسا به نیمه نهایی کوپا دل ری اشاره دارد


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

ايوان راکيتيچ، هافبک بارسلونا به تمجيد از عملکرد تيمش در ويسنته کالدرون پرداخت و عنوان کرد که اميدوار است اين فرم تيمش ادامه پيدا کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی که دو بار در کالدرون عقب افتاد، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت، 3-2 پیروز شود.راکیتیچ به تمجید از عملکرد هم تیمی هایش پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بارسا همین روند را ادامه دهد.

او گفت:" خیلی خوب کار کردیم. آسان نیست وقتی که دو بار عقب می‌افتید و بازی را به تساوی می‌کشانید. فصل گذشته بارسا را نتوانستیم شکست دهیم ولی این فصل، 3بار این کار را انجام دادیم بنابراین در مسیر درستی قرار داریم. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند. طبیعی بود که بازی با همین گرما ادامه پیدا کند. بارسا و اتلتیکو دو تا از بهترین تیم ها هستند."

راکیتیچ درباره گلزنی تیمش روی ضد حملات گفت:" وقتی تیمی مثل اتلتیکو، اینطور بازی را باز می‌کند، می‌توانید به سبک‌های مختلف بازی کنید. ولی بارسا سبک خودش را برای 40 یا 50 سال اخیر حفظ کرده است."


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

شب گذشته بارسلونا موفق شد 3-2 حريف خود، اتلتيکومادريد را از پيش رو بردارد و راهي نيمه نهايي کوپا دل ري شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرتنش و درگیرانه شب گذشته بین دو تیم، در نهایت با پیروزی 3-2 بارسلونا همراه بود و شاگردان انریکه با حذف اتلتی، راهی نیمه نهایی شدند. آبی اناری ها پس از این پیروزی، بسیار خوشحال بودند و در اتوبوس حامل آنها به فرودگاه، عکسی از خود در حال جشن و خوشحالی گرفتند و در اینستاگرام منتشر کردند.


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرجيو بوسکتس، هافبک بارسلونا به انتقاد از سبک بازي خشن اتلتيکو پس از پيروزيث 3-2 تيمش مقابل روخي بلانکوس پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمئونه شب گذشته بسیار خشن ظاهر شدند و در نهایت، به خاطر همین خشنونت، 2 بازیکن آنها اخراج شد.

بوسکتس در جمع خبرنگاران گفت:" نیمه ی دوم خیلی آرام بود ولی فوتبال همین است. نیمه ی اول عالی بود. تیم ما بازی را خیلی جدی شروع کرد و از تمام فضاهای بین دفاع اتلتیکو استفاده کرد. همچنین به ما گفته شد که پنالتی که ماسکرانو انجام دادف، خارج از محوطه ی جریمه بود. شاید پنالتی بود ولی اتفاقات دیگر زیادی در زمین رخ داد. ما از ضربات شروع مجدد و ضدحملات استفاده کردیم. اگر در دور رفت گل نزده بودیم، امشب کار سختی پیش رو داشتیم. بارسا همیشه برای جام می‌جنگد ولی نمی‌توانیم ختافه یا ویارئال را دست کم بگیریم."


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:23 PM | نویسنده : کیانا |

لوئيس انريکه، سرمربي بارسلونا عنوان کرد که او به اين دليل نيمار را تعويض کرده که بازي رو به خشونت مي‌رفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 13 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، ستاره ی برزیلی جای خود را به پدرو داد. نیمار به شدت توسط هواداران اتلتیکو هو شد و بارها و بارها با بازیکنان این تیم درگیر شد.

انریکه در جمع خبرنگاران گفت:" تیم من مشخصا بر بازی مسلط بود. ما در زمین‌هایی که توپ مثل خرگوش می‌پرد، تخصص داریم. نیمار همیشه همینگونه است. او خیلی مطمئن حمله می‌کند و در دفاع و حمله کمک زیادی به ما می‌کند. سبک بازی او با چرخش‌ها و سرعت بالایش، باعث شد تا عملکرد خیلی خوبی داشته باشد."

انریکه ادامه داد:" اتلتیکو تیم بسیار خوبی است. دیگو سیمئونه عملکرد خیلی خوبی به همراه آنها داشته است. در این بازی، ما از فرم و آمادگی بالایمان سود بردیم. توپ و میدان در اختیار ما بود زیرا حریف یک قدم از ما عقب تر بود. انتظار چنین بازی را داشتیم ولی ضدحمله زدن به این تیم خیلی سخت بود و به علاوه گل خوردن در دقیقه یک را هم باید به این موضوع اضافه کرد. نیمار را به این دلیل در اواخر بازی بیرون کشیدم که بازی از حالت عادی خارج شده بود و خیلی پرتنش بود. تنها شنیدم که گابی اخراج شده و دلیل آن را نمی‌دانم."


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا با پيروزي 3-2 در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل ري و برد 4-2 در مجموع دو ديدار، راهي مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در این دیدار خیلی زود توانست از بارسا پیش بیفتد اما در ادامه آبی و اناری ها توانستند بازی را در ‏دست بگیرند و با کسب یک پیروزی دیگر، راهی مرحله نیمه نهایی شوند.‏



هنوز بازی کاملا جا نیفتاده بود که فرناندو تورس در ثانیه 40، اتلتیکو را پیش انداخت. یک پاس بلند از ماسکرانو، در یک رفت و ‏برگشت، در پشت محوطه جریمه بارسا به تورس رسید و او هم بعد از فریب ماسکرانو، با یک ضربه دقیق، دروازه تراشتگن را باز ‏کرد.‏



اما این برتری تنها تا دقیقه 9 پایدار بود و نیمار، کار را به تساوی کشید. حرکت خوب از مسی و پاس در عمق دیدنی از لوئیس ‏سوارز، یک موقعیت گل برای ستاره برزیلی ایجاد کرد و او هم با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اوبلاک فرستاد.‏



اتلتیکو که برای صعود به دو گل نیاز داشت، فشار زیادی روی دروازه بارسا وارد کرد و سرانجام در دقیقه 30 صاحب ضربه پنالتی ‏شد. یک خطای مشکوک از ماسکرانو روی خوان فران، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان داد. رائول گارسیا پشت توپ قرار ‏گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.‏



اما باز هم برتری میزبان چندان پایدار نبود و بارسا در دقیقه 38، بار دیگر به گل تساوی رسید. یک ارسال به محوطه جریمه اتلتیکو، ‏با ضربه سر بوسکتس، به پشت محوطه شش قدم رفت و میراندا که قصد دفع توپ را داشت، با یک بغل پای مبتدیانه، توپ را به گوشه ‏دروازه خودی فرستاد.‏



سه دقیقه بعد نوبت بارسا بود که پیش بیفتد. یک حرکت خوب از بازیکنان اتلتیکو، با ضربه گریژمان می توانست بار دیگر برتری را ‏نصیب میزبان کند اما ضربه ستاره فرانسوی بعد از برخورد به دست یوردی آلبا برگشته داده شد. در حالی که بازیکنان اتلتیکو در حال ‏اعتراض به نشانه پنالتی بودند، بازیکنان بارسا یک ضربه حمله سریع را ترتیب دادند. پاس مسی در سمت چپ به آلبا رسید و او هم به ‏سختی نیمار را صاحب توپ کرد. ستاره برزیلی به راحتی اوبلاک را پشت سر گذاشت و دروازه را باز کرد.‏
بازی در ثانیه های پایانی نیمه اول به خشونت کشیده شد و درگیری ها حتی به تونل ورزشگاه هم ادامه پیدا کرد؛ به طوری که داور بین ‏دو نیمه گابی، کاپیتان اتلتیکو را اخراج کرد.‏



بارسا که در نیمه دوم با یک بازیکن بیشتر پای به میدان گذاشت، بازی را در دست گرفت اما با توجه به اینکه نیازی به گل زدن ‏نداشت، بیشتر حفظ توپ کرد. تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل هم بی فایده بود تا در نهایت بازی با پیروزی 3-2 بارسا به ‏پایان برسد.‏


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

نيمار را بايد کابوس هواداران اتلتيکو مادريد در دو سال اخير بدانيم. کسي که در هر بازي بارسا-اتلتيکو، بوي گل مي دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در نیمه اول دیدار بارسلونا و اتلتیکو که هم اکنون نیمه دوم ان در حال شروع شدن است موفق به زدن دو گل شد. او رد بازی رفت لالیگا در نوکمپ نیز یک گل به اتلتیکو زده بود. مهاجم برزیلی بارسا سال گدشته، در سوپرجام اسپانیا در ویسنته کالدرون، اولین گلش به سفید و قرمزهای مادریدی را زده بود. بدین ترتیب، با این دو گل، نیمار در 9 بازی خود مقابل اتلتیکو، موفق به زدن 5 گل شده است.


تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

دقيقه 32 بازي اتلتيکو مادريد-بارسلونا، داور بازي برخورد خوان فران و ماسکرانو را به نفع اتلتيکو پنالتي اعلام کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، این پنالتی به نظر کاملا مشکوک می رسید؛ چرا که در تصاویر پیداست که ماسکرانو بیرون محوطه جریمه روی خوان فران مرتکب خطا شده است:



تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | 3:13 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.