به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،تیم استقلال با ترکیب زیر به مصاف ملوان می رود:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مجید غلام نژاد، پژمان نوری، هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور، ساموئل، مهرداد اولادی، آرش برهانی و محمد قاضی 


تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 2:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونادیشب موفق شد تا در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سیتی به پیروزی برسد

سایت گل-بارسلونا دیشب و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سیتی با نتیجه 0-2 به پیروزی رسید تا نیمی از راه صعود به دور بعد را با موفقیت طی کرده باشد.این تصاویر منتخب این بازی است:

دمیچلیس با این خطا مسی را نقش برزمین کرد تا علاوه بر دریافت یک کارت قرمز از داور یک پنالتی هم به تیم حریف داده باشد؛ پنالتی ای که با انتقادات بازیکنان و سرمربی سیتی از داور بازی روبرو شد



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 2:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره ساحل عاجی منچسترسیتی درصحبتهایی اعلام کرده که داورسوئدی، مسئول باخت تیمش مقابل بارسا نبوده است

سایت گل- یایا توره بازیکن ساحل عاجی منچسترسیتی که سابقه برتن کردن پیراهن بارسا را نیز دارد در پایان بازی دیشب ورزشگاه اتحاد که با شکست تیمش مقابل بارسا همراه بود به آنالیز این بازی پرداخت

توره گفت:« ما به داور نباختیم. باختیم، چون بارسا همچنان بهترین تیم دنیاست. »

این درحالی است که مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی سیتی نظر دیگری داشت و او درپایان بازی به گله گذاری از داور سوئدی میدان پرداخت و بیش از هرچیزی به صحنه ای که منجر به اخراج دمیچلیس واعلام یک پنالتی به نفع بارسا شد اعتراض داشت.



تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 2:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی حالا در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا 7 گله است

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در بازی دیشب تیمش مقابل منچسترسیتی گلزنی کرد تا در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا7 گله شود. او در پایان این بازی در گفتگویی با خبرنگاران اعلام کرد که برد 0-2 تیمش گامی مهم برای رسیدن به دور بعدی است ولی کار را تمام شده ندانست

مسی در آنالیز عملکرد بارسا گفت:« بازی فوق العاده ای انجام دادیم.مقابل تیم بزرگی بازی می کردیم که خیلی خطرناک بود ولی واکنش خوبی نشان دادیم.برد در خانه حریف گام مهمی روبه جلوست ولی سرنوشت این بازی رقم نخورده و قطعی نشده؛ چرا که سیتی تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد »

مسی درمورد عطش و هیجانش برای بازی کردن گفت:« نمی دانم برای چه گفتند که من عطش وهیجانم به فوتبال را از دست داده ام. اصلا این طور نیست. این بازی برای ما بود و نیازی به تغییر در تیممان نیست.»

او درمورد شرایط فردی اش گفت:« هرزمان که توپ را از یک سو به سوی دیگر میدان به گردش در می آوردیم، من شرایط خوبی داشتم و بازی خوبی را انجام دادم.»



تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 12:1 AM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره باتجربه اسپانیایی در بازی تیمش مقابل سیتی در ترکیب اصلی بارسا به میدان رفت
 
سایت گل- چابی ارناندس مغز متفکر بارسلونا در جریان بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در ترکیب اصلی قرار داشت و با حضور دراین بازی تعداد بازیهایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد144 رساند و بدین ترتیب با رکورد رائول گونسالس ستاره سابق رئال در بازیهای اروپایی برابری کرد
 
 حالا چابی درکنار رائول پرحضورترین بازیکنان اسپانیایی درتاریخ رقابته ای لیگ قهرمانان اروپا هستند و تنها رایان گیگز بازیکنی است که بیشتر از آنها تجربه حضور در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
 
بعد از چابی و رائول نام پائولو مالدینی دیده می شود که 139 بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است .حالا چابی این فرصت را خواهدداشت که در بازیهای بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا از رائول پیشی گرفته و خودش را به رکورد رایان گیگز نزدیک تر کند.
 
 دربازی دیشب آندرس اینیستا هم صدمین حضورش در رقابتهای اروپایی با پیراهن بارسا را تجربه کرد که 95 تا از این بازیها در لیگ قهرمانان اروپا بوده، 3 تا درجام یوفا و 2 تا در سوپرکاپ اروپا


تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 11:56 AM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره اسپانیایی سیتی معتقد است که تیمش شانس کمی برای رسیدن به دور بعدی رقابتهای اروپایی داردولی صعود را برای تیمش غیرممکن نمی داند

 

سایت گل- در پایان بازی دیشب ورزشگاه اتحاد، آلوارو نگردو مهاجم اسپانیایی منچسترسیتی در گفتگو با خبرنگاران از شانس تیمش برای رسیدن به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و یادآوری کرد که اگر قضاوت داور در بازی دیشب به نحو دیگری بود، شاید تیمش با شانس بیشتری به بازی برگشت نوکمپ گام می گذاشت.

 نگردو با اشاره به خطای دمیچلیس برروی مسی که با اخراج هم تیمی اش واعلام یک ضربه پنالتی به نفع بارسا همراه بود گفت:« دمیچلیس گفت که برخورد اول خطا در خارج از محوطه جریمه اتفاق افتاده.»

او با آنالیز روند بازی گفت:«بعد از گل اول بارسا، روند بازی کاملا تغییر کرد و آنها کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند. ما شانس کمی داریم ولی صعود غیرممکن نیست.می دانیم که حالا همه چیز سخت تر شده ولی بااین امید به بارسلونا سفر می کنیم که ورق را برگردانیم.»

نگردو درمورد قضاوت داور سوئدی گفت:« طبق عادت، فکر می کردیم که برای اعلام یک خطا برخورد باید جدیتر از اینها باشد.» و در بخش پایانی صحبت هایش با تشکر از پیکه گفت:« پیکه از داور خواست که به من کارت زرد نشان ندهد.»



تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 11:53 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا توانست با دو گل در خانه منچسترسیتی ده نفره پیروز شود و با خیالی آسوده به فکر بازی برگشت باشد.

سایت گل – لیونل مسی و دنی آلوز دو گل زدند تا بارسلونا از ده‌نفره شدن منچسترسیتی نهایت استفاده را ببرد و از حالا خود را در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان ببیند.

تیم میهمان در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست جو هارت را خیلی به دردسر بیندازد، هر چند که یک بار در یک صحنه سانتر دنی آلوز به نظر می رسید با خطای هند بازیکن حریف در محوطه جریمه همراه شده باشد. آنها در نیمه دوم و با ده‌نفره شدن سیتی به پیش تاختند و کار را تقریبا تمام کردند.

آلوارو نگردو تنها بازیکن کاملا جلو در تیم سیتی بود و مانوئل پیگرینی تلاش کرده بود خط میانی تیمش را تقویت کند. در آن سو هم سسک فابرگاس به جای پدرو بازی می‌کرد.

بارسا در دقایق ابتدایی بسیار خوب بود اما سیتی به موقعیت‌های بهتری دست یافت. در یک صحنه بود که پاس داوید سیلوا به نگردو رسید ولی او از زاویه‌ای کاملا بسته نتوانست دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 25 بود که روی ضربه ایستگاهی سیلوا ویکتور والدس نتوانست توپ را خوب دور کند اما سپس برگشت و در نهایت توپ را گرفت.

مسی در دقیقه 30 شوتی زد که به بالای دروازه رفت و دقایقی بعد هم ضربه زیبای چابی از راه دور را جو هارت به‌خوبی دفع کرد.

در دقایق پایانی هم خسوس ناباس سانتری انجام داد که نگردو نتوانست روی آن ضربه سر خوبی بزند.

اما در دقیقه 54 بود که ورق برگشت. لیونل مسی در موقعیت تک به تک به پیش تاخت و در حالی که قصد داشت ضربه نهایی را بزند با خطای مارتین دمیکلیس سرنگون شد. داور اعلام پنالتی کرد و مدافع آرژانتینی را اخراج کرد و مسی پنالتی حاصل را به وسط دروازه زد و آن را به گل تبدیل کرد.

دقایقی بعد آلوز به پیش تاخت و ضربه‌اش از زاویه‌ای نسبتا بسته با فاصله‌ای جزئی به بیرون رفت.

در آن سو سیلوا موقعیت خوبی یافت اما والدس ضربه‌اش را مهار کرد. بارسا در ادامه دست به حمله زد و در یک صحنه روی پاس فابرگاس و ضربه جرارد پیکه به گل رسید، اما داور اعلام کرد فابرگاس در آفساید قرار داشته؛ صحنه آهسته تنها یک بار به نمایش درآمد اما در همان هم مشخص بود که گل صحیح بوده است تا این که در نهایت آلوز در دقیقه 90 روی پاس نیمار از مدافعان حریف گریخت و توپ را از بین پاهای هارت به گل تبدیل کرد تا ضربه سختی به امیدهای منچسترسیتی بزند و کار تیمش را آسان سازد.



تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 2:37 AM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژآنتینی در برد دیشب 0-6 تیمش مقابل رایو وایه کانو دو گل به ثمر رساند تا بارسا دوباره به صدر جدول بازگردد

 

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسا در جریان بازی دیشب تیمش مقابل رایو وایه کانو دو گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند وحالا نامش را در رنکینگ برترین گلزنان تاریخ رقابت های لالیگا در کنار رائول گونسالس اسطوره باشگاه مادریدی می بیند.

اولین گل مسی دراین بازی از روی یک ضربه چیپ به ثمر رسید و گل دوم او نتیجه بهره گیری از پاس تماشایی الکسیس سانچس بود. مسی در دقیقه 74 این بازی تعویض شد و از زمین مسابقه خارج گردید و اگر تا پایان درمیدان می ماند، شاید می توانست گلهای بیشتری به ثمر برساند.

گلهایی که مسی تا قبل از این بازی به ثمر رسانده بود،او را در رده پنجم جدول برترین گلزنان رقابتهای لالیگا قرار داده بود و 226 گل تنها یک گل با آلفردو دی استفانو فاصله داشت. اما مسی دیشب دو گل زد تا در 263 بازی، 228 گله شود و با پیشی گرفتن از هموطنش دی استفانو، حالا در کنار رائول گونسالس در رده سومین گلزن برتر تاریخ رقابتهای لالیگا قرار گیرد

مسی 26 ساله در عین حال رکورد برترین گلزن خارجی تاریخ رقابتهای لالیگا را هدف قرار داده و در حال حاضر در رده دوم این لیست است و اوگو سانچس مکزیکی با 234 گل در صدر این رنکینگ است.

تلمو ساررا، گلزن افسانه ای اتلتیک بیلبائو که در طول سالهای 1940 تا 1955 در این تیم توپ می زد، برترین گلزن تاریخ رقابتهای لالیگاست و 251 گل را در مقابل نامش می بیند



تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392 | 11:35 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسا پیش از بازی با منچسترسیتی بردی عالی کسب کرد.

سایت گل – دو گل لیونل مسی کمک کرد بارسلونا شش بر صفر رایو وایکانو را شکست دهد و به‌خوبی آماده دیدار با منچسترسیتی شود که امشب چلسی را دو بر صفر در جام حذفی برد.

فوق ستاره آرژانتینی پیش از این مسابقه با رکورد 335 گل تلمو سارا، اسطوره اتلتیک بیلبائو برای یک باشگاه اسپانیایی برابری کرده بود و اکنون به رکورد رائول رسیده است.

مسی همچنین توانست از رکورد 227 گل آلفردو دی‌استفانو در لالیگا بگذرد و با رائول، دیگر اسطوره رئال برابری کند. او اکنون تنها 23 گل کمتر از 251 گل سارا، رکورد فعلی گل‌زنی در لالیگا دارد.

آدریانو در دقیقه 2 گل اول مسابقه را زد. او از مدافع حریف گذشت و با شوتی محکم توپ را به گوشه پایین دروازه زد.

بارسا فوق‌العاده تهاجمی بود و در دقیقه 14 بود که لیونل مسی روی پاس عالی سسک فابرگاس توپ را به تیر زد. اما آنها موقعیت‌های بسیاری را هم هدر دادند و یک بار هم پدرو توپ را به تیر زد.

تیم جراردو مارتینو سرانجام در دقیقه 36 به گل دوم خود رسید. سسک فابرگاس روی اشتباه حریف توپ را گرفت و با پاسی عالی توپ را به مسی سپرد تا او از پشت محوطه جریمه با ضربه چیپ گل بزند.

بارسا در دقیقه 53 گل سوم را زد. مسی پاسی خوب به الکسیس سانچس داد و او توپ را از سمت تیر نزدیک‌تر به گل تبدیل کرد.

گل چهارم سه دقیقه بعد زده شد. یک حرکت تیمی تماشایی و پاس پشت پای آندرس اینیستا به فابرگاس منجر به پاس سسک به پدرو شد تا او به آسانی گل بعدی را بزند.

مسی گل پنجم را روی پاس رو به عقب الکسیس از داخل محوطه جریمه به ثمر رساند و سرانجام نیمار که تازه به میدان رفته بود در دقیقه 89 با شوتی تماشایی از فاصله 25متری گل ششم را زد تا نشان دهد برای بازی با سیتی آماده است.



تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392 | 11:34 AM | نویسنده : کیانا |

 

آسیب دیدگی رحمتی در حدی بود که بازی حدود 10 دقیقه متوقف شد و امیر قلعه نویی هم به درون زمین رفت.

سایت گل- بدترین خبر برای امیر قلعه نویی و هواداران استقلال مصدومیت سید مهدی رحمتی بود. دروازه بان شماره یک استقلال عصر امروز و در جریان دیدار این تیم با منتخب کیش به شدت مصدوم شد و از زمین بازی به بیرون رفت. 
آسیب‌دیدگی رحمتی به شکلی بود که این مسابقه حدود 10 دقیقه متوقف شد و حتی امیر قلعه‌نویی به درون زمین رفت تا وضعیت دروازه‌بان تیمش را جویا شود. این در حالی است که دروازه‌بان ذخیره تیم منتخب کیش درون دروازه استقلال قرار گرفته تا بازی جریان پیدا کند.
در همین رو میرشااد ماجدی ، سرپرست استقلال هم عنوان کرد: بعد از پایین آمدن درد این بازیکن از دست وی فردا عکسبرداری می شود تا وضعیت نهایی رحمتی اعلام شود. فقط امیدواریم که مصدومیت او جدی نباشد.
داداشی......الهی بمیرم برات داداش گلم.......اشاالا زود تر خوب میشی......خدایا داداشیمو به تو میسپرم.......خداااااااااااااااااااااا
داداشی...... الهی بمیرم برات ایشاالا خوب میشی.....خدایا داداشی...... الهی بمیرم برات ایشاالا خوب میشی.....خدایا داداشبمو به تو میسپرم.....خداااااااااااااااااااااااااداداشبمو به تو میسپرم.....خدااااااااااااااااااااااااا


تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392 | 1:56 AM | نویسنده : کیانا |

 

در اردوي استقلال، عمران زاده به كارهاي عجيب مشهور است.

سايت گل-امروز مهدي رحمتي در صفحه رسمي اينستاگرامش عكس جالبي از حنيف عمران زاده را گذاشت. در اين عكس كه گويا در اردوي كيش گرفته شده، مدافع استقلال سعي دارد اداي شناگر چيني را در بياورد.

در اردوي استقلال، عمران زاده به كارهاي عجيب مشهور است. البته اين يكي برابر كارهاي ديگر تقريبا عايد به حساب مي ايد.



تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 11:36 AM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی درفکر سبقت از رکورد ساررا، رائول و دی استفانو است

سایت گل- در هفته های اخیرانتقادات زیادی از لیونل مسی وناکامی اش در گلزنی به گوش می رسید اما ستاره آرژآنتینی دربازی یکشنبه شب ورزشگاه سانچس پیسخوان ومقابل سویا دو گل زیبا به ثمر رساند تا به این انتقادات پایان دهد.

با این دوگل، تعداد گلهایی که مسی وارد دروازه سویا نموده، به عدد18 رسید؛ دقیقا برابرباتعداد گلهای مسی مقابل رئال مادرید. اما اتلتیکومادرید با دریافت 20 گل از مسی، درصدر لیست قربانیان ستاره آرژآنتینی بارسا قرار دارد. این گلها حکایت از آن داشت که مسی بازگشته است و با همین دو گل او توانست رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کند. ستاره آرژآنتینی در فاصله 4ماه و نیم تا 27 سالگی حالا چشم به پشت سرگذاشتن رکوردهای گلزنی تلمو ساررا، رائول گونسالس و آلفردو دی استفانو دوخته است.

این هدفی است که محقق کردنش بحث امروز و فرداست. لازم به ذکر است که تلمو ساررا، اسطوره باشگاه اتلتیک بیلبائو با زدن 335 گل در 354 بازی برترین گلزن تاریخ یک باشگاه اسپانیایی است. اما مسی در 404 حضورش درتمامی تورنمنت ها در ترکیب بارسا334 گل به ثمر رسانده است و همین روزهاست که او از ساررا پیشی بگیرد.

اگر مسی بتواند در بازی امشب تیمش مقابل رئال سوسیداد در دوربرگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برای سومین بار دراین فصل کوپا دل ری، دو گله شود، چهارمین حضور تیمش در فینال این رقابتها در شش سال اخیر را جشن خواهد گرفت او رکورد گلزنی ساررا را پشت سرخواهد گذاشت

او درابتدای فصل رکورد گلزنی رائول که در 741 بازی رسمی رئال 323 گل به ثمر رسانده بود را پشت سرگذاشته بود. او 228تا از این گلها را در 550 حضورش درلالیگا به ثمر رسانده و آلفردو دی استفانو نیز در 329 بازی اش در رقابتهای لالیگا 227 گل زده است

 درحال حاضر مسی و دی استفانو به طور مشترک برترین گلزن تاریخ رقابتهای ال کلاسیکو هستند و هریک در بازیهای ال کلاسیکو 18 گل زده اند.

لازم به ذکر است که مسی با زدن 226 گل در 262 حضورش در لالیگا، حالا پنجمین گلزن برتر رقابتهای لالیگاست و حالا25 گل دیگر تا رکورد تاریخی ساررا فاصله دارد. ساررا برترین گلزن تاریخ رقابتهای لالیگاست.

در بین مسی و ساررا، آلفردو دی استفانو با 227 گل، رائول با 228 گل ، اوگو سانچس با 234 گل دیده می شوند و تلمو ساررا 251 گل در رقابتهای لالیگا زده است



تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392 | 2:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی پیش بندی سفید را به گردن آویخته و مشغول آشپزی شده است

سایت گل- لیونل مسی  عکسی را در صفحه اش در فیس بوک قرارداده که در آن تصویر، مسی را با پیش بندی سفید در حال آشپزی می بینیم . ستاره آرژانتینی در توضیح این عکس نوشته:« من در یک شرط بندی باختم و حالا باید آشپزی کنم.»

 



تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392 | 2:23 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صفحه فیس بوکش پیغامی را منتشر کرده و با آن رضایتش را از گلزنی مقابل سویا ابراز کرده است

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه در صفحه فیس بوکش پیغامی را منتشر کرد که طی آن رضایت و خوشحالی اش رااز گلزنی در مقابل سویا ابراز کرده است

مسی در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل سویا دو گل زد تا بارسا به برد ارزشمندی دست بیابد. او درمورد بازی ورزشگاه سانچس پیسخوان نوشت:« بازی خیلی سختی بود. خوشحالم که با تفاضل گل خوبی بردیم و شخصا ازاینکه توانستم دوباره به گل برسم راضی و خوشحالم.»



تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 | 12:51 AM | نویسنده : کیانا |

 ورزش > لیگ برتر - مهدی رحمتی در صفحه اینستاگرام خود ، گل صدم آرش برهانی را تبریک گفت.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان پرطرفدار استقلال  با انتشار عکسی از آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود ، موفقیت آرش برهانی در رساندن رکورد گل هایش به عدد 100 تبریک گفت. برهانی از بازی رفت لیگ برابر سایپا که گل نودونهم خود را زده بود ، طلسم شده بود و سرانجام دوباره برابر سایپا این طلسم را شکست.



تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 7:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

فرکی که در دیدار با تراکتور از اینکه کی روش در بد زمانی به کریمی انگیزه داده شاکی بود حالا می تواند گلایه اش را درباره ی رحمتی نیز به کار گیرد

سایت گل- سید مهدی رحمتی این روزها پر انگیزه تر از هر زمان دیگری درون دروازه استقلال می ایستد و حالا گل زدن به وی برای مهاجمان سخت شده است. حسین فرکی که در دیدار با تراکتور از اینکه کی روش در بد زمانی  به کریمی انگیزه داده شاکی بود حالا می تواند گلایه اش را درباره ی رحمتی نیز به کار گیرد. پس از اتفاقات روزهای گذشته میان رحمتی و کی روش؛ اکنون سنگربان تیم استقلال بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به تیم ملی نزدیک شده است و سعی دارد در دیدار های آینده با درخشش اش ، خودش را به تیم کی روش تحمیل کند. رحمتی در دیدار با سایپا گل نخورد و در 4 دیدار آینده هم تمام تلاشش را خواهد کرد تا بهترین هایش را به معرض نمایش بگذارد.در حین دیدار هم مارکار آقاجانیان، دستیار کارلوس کی روش عنوان کرد که سو تفاهم های میان رحمتی و کی روش در حال حل شدن است. این می تواند حسابی قلعه نویی را هم خوشحال کند و وی را به قهرمانی در لیگ برتر با توجه به آمادگی سنگربانش امیدوار کند.



تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 7:42 PM | نویسنده : کیانا |

 

عدم گلزنی مسی در چند هفته اخیر رقابت های لالیگا موجب شد تا بعضی ادعا کنند که او اشتیاقش به فوتبال را از دست داده است.

سایت گل- آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا،  پس از گلزنی لیونل مسی در  پیروزی 4 بر 1 آبی و اناری ها مقابل سویا، بازگشت این ستاره آرژانتینی به روزهای خوبش را مورد تحسین قرار داد.

عدم گلزنی مسی در چند هفته اخیر رقابت های لالیگا موجب شد تا بعضی ادعا کنند که او اشتیاقش به فوتبال را از دست داده است. اما اینیستا معتقد است که هم تیمی اش مانند همیشه پاسخ انتقاد را به خوبی داد و با درخشش اش، کمک کرد تا بارسا به صدر جدول لالیگا برگردد.

او به خبرنگاران گفت: " مسی همیشه پاسخ منتقدین را می دهد، او هرگز آرام نمی نشیند، بازیکنی است که می تواند در چند دقیقه، سرنوشت بازی را تغییر بدهد؛ او یک بازیکن کلیدی است.
وقتی فرصتی در اختیار او قرار می دهید، لئو به خوبی از آن بهره می برد. فکر می کنم این پیروزی، ما را برای دیدار چهارشنبه مقابل سوسیه داد در کوپا دل ری ودیدارهای بعدی، آماده تر کرد..
ما تا پایان مبارزه می کنیم؛ مهم این است که امتیازات بیشتری از دست ندهیم و دائما در حال بهتر شدن باشیم."

بارسا در حالی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل سوسیه داد قرار خواهد گرفت که در دیدار رفت این تیم را 2-0 شکست داد.



تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 4:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

با دو گلی که مسی مقابل سویا به ثمر رساند، تعداد گلهای او در لالیگا به 226 گل رسید و از سسار پیشی گرفت

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا دیشب و در بازی تیمش مقابل سویا دو گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند و حالا پنجمین گلزن برتر تاریخ رقابتهای لالیگاست. با این دو گل مسی 226 گله شد . قبل از آغاز این بازی مسی با رکورد گلزنی سسار به عنوان برترین گلزن بارسایی تاریخ لالیگا برابری می کرد و حالا مسی با این دو گل از رکورد 224 گل او پیشی گرفت

ستاره آرژانتینی حالا25 گل دیگر تا رکورد تاریخی ساررا فاصله دارد. ساررا برترین گلزن تاریخ رقابتهای لالیگاست.

در بین مسی و ساررا، آلفردو دی استفانو با 227 گل، رائول با 228 گل ، اوگو سانچس با 234 گل دیده می شوند و تلمو ساررا 251 گل در رقابتهای لالیگا زده است.

مسی هرزمان که دررقابتهای لالیگا گلزنی می کند، رکوردهای لالیگا به لرزه در می آیند.

ستاره آرژآنتینی بارسا جوان ترین بازیکنی بود  که توانست به رکورد 200 گل در لالیگا برسد و در سن 25 سال و 217 روزگی این رکورد را پشت سرگذاشت و از ساررا که در سن 29 سال و 253 روزگی به دویستمین گلش در لالیگا رسید و یا رائول که در سن 30 سال و 255 روزگی 200 گله شد عبور کرد

این فصل بارسا با سرمربی جدیدی کار را آغاز کرد و مسی با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرد و تا قبل از آغاز بازی یکشنبه او در 15 حضورش در رقابتهای این فصل لالیگا تنها 9 گل به ثمر رسانده بود. آخرین باری که مسی در لالیگا دو گل به ثمر رسانده بود، در سپتامبر سال 2013 ودربازی با والنسیا در مستایا بود که مسی سه بار دروازه تیم میزبان را باز کرد

 



تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 4:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

جراردو تاتا مارتینو بر این باور است که لیونل مسی با دو گلی که در بازی گذشته مقابل سویا به ثمر رساند، منتقدانش را ساکت کرد.
 
آنخل کاپا، دستیار سابق بارسلونا در اظهار نظری گفته بود، مسی انگیزه‌اش را از دست داده است.
 
اونای امری، سرمربی سویا اعلام کرد که چنین اظهاراتی می‌تواند یک موجود درنده را درون مسی بیدار کند و این پیش‌بینی درست از آب در آمد. بازیکن 26 ساله در پیروزی چهار بر یک شب گذشته تیمش توانست دو گل به ثمر برساند.
 
تاتا مارتینو در این باره اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد این بود که منتقدان مسی را زیر سوال بردند اما این رقیب بعدی ما بود که تاوان آن را پرداخت.
 
وی ادامه داد: مسی همیشه تعیین‌کننده است و مهم نیست که در چه پستی بازی کند. گاهی او همه را به وسط زمین می‌کشد تا در جناحین برای بازیکنان ما فضای خالی مناسب ایجاد شود.


تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 4:32 PM | نویسنده : کیانا |

 

گفته می شود نظر کی‌روش نسبت به دعوت رحمتی به تیم ملی برگشته است. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی حول بازگشت رحمتی به دروازه ی تیم ملی خواهد افتاد


سایت گل- سید مهدی رحمتی بیش از یک سال از تیم ملی دور است و تقریبا از این مسئله مطمئن بود که دیگر در تیم ملی جایی نخواهد داشت. کارلوس کی‌روش هم با مواضع سفت و سختی که علیه این دروازه‌بان گرفت تقریبا تمامی درها را روی وی بست تا رحمتی امیدی به حضور در جام جهانی نداشته باشد. اما در روزهای گذشته اتفاقات عجیبی حول این دروازه بان افتاد که مانند معجزه راه ورودش را به تیم ملی باز کرده است.
داستان از آنجا شروع می شود که با توجه به اینکه رحمتی و کی روش هر دو در یک برج در شهرک غرب زندگی می‌کنند احتمال برخورد میان آنها وجود دارد. چند روز گذشته کی‌روش که قصد بازگشت به منزلش را داشته در آسانسور برج مسکونی‌اش با پسری روبرو می شود. این پسر بچه که علی فرزند مهدی رحمتی بوده  از کی‌روش با حالتی طلبکارانه درخواست می‌کند که پدرش را به تیم ملی دعوت کند. کی‌روش از وی سوال می پرسد مگر پدرت چه کسی است که علی پاسخ می دهد مهدی رحمتی که پس از کی‌روش می فهمد که این فرزند دروازه بان سابق تیم ملی است. پس از رد و بدل شدن چندین دیالوگ علی زیر گریه می زند و از کی روش شاکی می شود که با دعوت نکردن پدرش ، باعث ناراحتی وی شده است. همین موضوع سرمربی تیم ملی را در فکر فرو می برد تا اینکه سه روز پیش کی‌روش در مصاحبه ای عنوان کرد که احتمالا رحمتی بهترین دروازه بان ایران است. البته کی روش در آن مصاحبه صحبتی از دعوت رحمتی به تیم ملی کشورمان به میان نیاورد.
در تب و تاب همین اتفاقات شب گذشته تعدادی از ورزشکاران مهمان وزیر کشور بودند تا هم اندیشی درباره مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد. در انتهای این جلسه سید مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش با یکدیگر روبرو شدند که سرمربی تیم ملی برخورد گرمی با رحمتی داشت . گفته می شود نظر کی‌روش نسبت به دعوت رحمتی به تیم ملی برگشته است. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی حول بازگشت رحمتی به دروازه ی تیم ملی خواهد افتاد. در زیر می توانید عکس های خوش و بش گرم رحمتی و کی روش را در جلسه ی شب گذشته ی وزیر کشور مشاهده کنید:



تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392 | 12:35 AM | نویسنده : کیانا |

 به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا ،تیو و مونتویا موفق شدند هم تیمی های خود فابرگاس-پیکه-الکسیس-آدریانو-بارترا و نیمار را در تورنومنت آبی اناری فیفا 14 شکست دادند.

تعدادی از بازیکنان بارسلونا اینبار در مستطیل سبزی مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و کنسول xbox one  را تبلیغ کردند و در جریان این مسابقات تیو و مونتویا موفق شدند پیکه و فابرگاس را در مسابقه ی فینال مغلوب کنند و برنده ی این تورنومنت شوند.

سسک پس از قبول شکست در بازی فینال گفت: این واقعا فینالی پرهیجان و رقابتی بود و ما هم خوب ظاهر شدیم.

مارک بارترا هم که در دور اول این رقابتها حذف شده بود گفت: تیو و مونتویا واقعا خوش شانس ظاهر شدند چراکه فقط دو موقعیت خلق کردند و تبدیل به گل شد!

نظر بازیکنان پس از این تورنومنت :

نیمار : من از طرفداران این بازی هستم و همیشه با دوستانم در خانه با هم رقابت میکنیم.

پیکه : من وقت زیادی برای این بازیها صرف نمیکنم چراکه الان یک پدر هستم!

آدریانو : من هر وقت بتوانم با فرزندم بازی میکنم

 

منبع:http://dreamy-barca.ir/



تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392 | 12:16 AM | نویسنده : کیانا |

باشگاه کاتالانی امروز بخش بیشتری از برنامه شان برای بازسازی ورزشگاه تاریخی شان را فاش کردند.

سایت گل- باشگاه بارسلونا ادعا کرد برنامه آنها برای توسعه ورزشگاه نوکمپ، آن را به بهترین مجموعه ورزشی دنیا تبدیل می کند.

باشگاه کاتالانی امروز بخش بیشتری از برنامه شان برای بازسازی ورزشگاه تاریخی شان را فاش کردند.

آنها چند روز قبل و سه روز قبل از استعفای ساندرو روسل بود که خبر بازسازی ورزشگاه نوکمپ را اعلام کردند.

این پروژه 600 میلیون یورویی گنجایش این ورزشگاه را به 105 هزار نفر افزایش خواهد داد و نوکمپ صاحب یک سقف هم خواهد شد. بخشی از بودجه این پروژه، با فروش حق نامگذاری آن تامین می شود.

البته قرار است برای نهایی شدن آن، این پروژه در روزهای پنجم و ششم آوریل بین اعضای باشگاه به رای گیری گذاشته خواهد شد.

خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، گفت:" این بهترین مجموعه ورزشی دنیا خواهد بود. هیچ شهر دیگری چنین مجموعه ای نخواه داشت. نه لندن، نه نیویورک، نه پاریس و نه مادرید."

در مجموع جدید، یک سالن سرپوشیده 12 هزار نفری، چند کافی شاپ و یک پارکینگ با کنجایش 5 هزار اتومبیل هم ساخته می شود.



تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392 | 10:15 AM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392 | 11:49 AM | نویسنده : کیانا |

 سلام........خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که عالیم................

فردا تولد عقاب آسیاست ..................یه مهمونی واسش توی همین وبلاگ واسش میگیریم............

همتونم دعوتین................فقط کادو یادتون نره...........هر چی جمله ی قشنگ دارین توی نظرات بهم بگین...............

وعده ی دیدار ما.........همبن جا............

تولد تولد تولدت مبارک................مبارک مبارک تولدت مبارک............

بیا شمارو فوت کن .......................تا 100سال زنده باشی.............

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

 

تولدت مبارک . . . 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

 

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدي و آسمان و زمین را برايم بهشت كردي
تنها ستاره ي آسمان دلم تولدت مبارك

امشب تولد توست
وباز
من کنارت نیستم
امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک 

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این جندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست ……
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد 

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

 

تولدت مبارک 

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !
عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه ! 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

 

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

 

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت..

      

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

 

تا جرأت نوشتن این سطرلرزان را پیدا کنم:
تولدت مبارک ...

 

 الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
 تولدت مبارک

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما
در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده
و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .
باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . .
.

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.
قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . .

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است
سالروز تولدت مبارک

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت
بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گو
ییم

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.' .'
*شب .' .' * . ‘ .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ‘ ‘
.' ‘ * ‘ .' .* ‘. ‘ .*
‘ .' * .باد.'. *.'* ,

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوان بهت بگن :.

.

.

.

تولدت مبارک.

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من شور و نشاط زندگی می بخشد.

 

امروز روز توست... تولدت مبارک.

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم ، امشب اما همه جملات فرار کرده اند ، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.

.

.

.

 

تولدت مبارک.

تولدت مبارک عقاب آسیا...............داداش مهدی.................



تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392 | 11:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

آبی اناری ها در بازی مقابل والنسیا پیراهنی را برتن خواهند کرد که به نشانه تبریک سال نوی چینی برروی آن نشان «سال اسب» دیده می شود

 

سایت گل- بازیکنان بارسلونا در بازی تیمشان مقابل والنسیا پیراهنی را برتن خواهند کرد که برروی بازویش یک نشان از «سال اسب» دیده می شود. اخیرا سال نوی چینی آغاز شده و این سال جدید، سال اسب است و بدین ترتیب آبی اناری ها قصد دارند تا آغاز سال اسب را به چینی ها تبریک بگویند.

این تبریک با قرار گرفتن نشان سال اسب برروی یکی از آستین های پیراهن بارسلونا صورت می گیرد.

این اتفاق می تواند تاثیرگذاری فراوانی در میان چینی ها داشته باشد، چرا که بازی بارسا مقابل والنسیا نیز درساعتی برگزار می شود که چینی ها نیز می توانند به تماشای بازی بنشینند. پکن تی وی این بازی را ساعت 23 به وقت چین در تمام خاک این کشور پخش می کند و فاکس آسیا این بازی را برای هند و اندونزی پخش می کند و آر.اس اسپورت مسئولیت پخش زنده این بازی در تایلند را عهده دار خواهد بود



تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392 | 11:8 AM | نویسنده : کیانا |

 

آنتونیا، همسر لیونل مسی برای آنکه یادبگیرد تا چطور با اسکیت بورد به حرکت دربیاید، یک معلم خصوصی دارد

سایت گل-جوزپ، پسرخوانده سسک فابرگاس که فرزند دانیلا سمان از ازدواج قبلی اش است، حالا معلم خصوصی اسکیت آنتونیا، همسر مسی است

آنتونیا با انتشار تصویری از کلاس اسکیتش که در تراس خانه خودش و لیونل مسی برگزار می شود در صفحه اینستاگرام نوشته:« جوزپ بهترین مربی اسکیت.»

آنتونیا اخیرا نیز  ویدئوهای کوتاهی از لیونل مسی و جوزپ و جو (پسران خوانده سسک فابرگاس ) در حال اسکیت بورد رفتن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود



تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392 | 11:1 AM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392 | 2:36 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392 | 2:35 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392 | 2:31 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392 | 2:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لوانته در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری حاضر شد و اظهار داشت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که خوشحالم که نیمار برای بارسلونا بازی می‌کند. از عملکرد وی و روند بهبودی‌اش از مصدومیت راضی هستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره «مادریدیتیس» ادامه داد: من نمی‌دانم مادریدیتیس چیست. اگر بتوانید برایم توضیح دهید، گوش می‌کنم اما هیچ نظری در این باره ندارم. نمی‌دانم چه معنایی دارد.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: بازگشت دوباره مسی به تیم باعث می‌شود او کم‌کم بیشتر بازی کند. ابتدا 30 دقیقه، سپس 45 دقیقه و حالا هم 90 دقیقه کامل به میدان می‌رود. اکنون دوباره باید او را بازیکنی بدانیم که کاملا با تیم هماهنگ است و به دلیل اینکه در شرایط حساسی قرار داریم باید درباره مدیریت منابعمان فکر کنیم.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها بازی مسی در نقش‌های متفاوت را دیده‌اید و یک روز می‌بینید که درون دروازه می‌ایستد و عالی کار می‌کند. آنچه مهم است این است که برای بازی در پست‌های مختلف در زمین حاضر باشد.

مارتینو افزود: تعداد کم‌ گل‌های مسی در این مسابقات مرا نگران نمی‌کند. شاید امشب سه گل بزند.

مارتینو گفت: همان طور که مسی می‌تواند در یک مسابقه چهار پاس گل بدهد، می‌تواند گلزنی هم بکند. این که مسی در دو مسابقه اخیر پاس گل داده است را یک خبر خوب می‌دانم و از اینکه گل نزده نگران نیستم زیرا او همیشه می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: همان طور که بعد از بازی با ختافه هم گفتم، این‌ها بازی‌هایی است که مرا نگران می‌کند. این احساس را دارم که مردم فکر می‌کنند همه‌چیز تمام شده است. هنوز 90 دقیقه برای صعود باقی مانده است. بسیار خوشحالیم که اینیستا، پویول، مونتویا و الکس سانگ کاملا برای بازی آماده هستند.
 



تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 4:22 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.