بارسلونا و آرسنال دوئلی جالب برای جذب بازیکن 20 ساله شالکه در تابستان پیش رو خواهند داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، بازیکن با استعداد و 20 ساله شالکه، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته است. بارسلونا و لیورپول از علاقه مندان برای جذب این بازیکن بودند اما به نظر می رسد یک باشگاه بزرگ دیگر نیز به این جمع اضافه شده باشد.

موندودپورتیوو امروز در گزارشی بیان کرد که آرسنال نیز قصد دارد برای جذب سانه در تابستان اقدام کند. موندو پیش از این نیز گزارش کرده بود که دو تن از مدیران بارسلونا جمعه هفته گذشته بازی شالکه مقابل ماینتس را از نزدیک دیده اند تا عملکرد سانه را زیر نظر داشته باشند.

سانه در فصل جاری عملکرد درخشانی در شالکه داشته و بسیاری از کارشناسان او را استعداد بزرگی برای فوتبال آلمان می دانند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 7:50 PM | نویسنده : کیانا |

 

یوهان کرویف،‌اسطوره باشگاه بارسلونا،‌انتقادات از پنالتی مسی که به صورت پاس برای سوارز ارسال شد را بی پایه و اساس دانست.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی در چند روز اخیر به خاطر پنالتی که به صورت پاس برای سوارز ارسال کرد مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری این حرکت را تحقیرآمیز دانسته اند. با این حال،‌کرویف عنوان کرد که مسی سعی داشت تماشاگران را با این کار سرگرم کند.
او گفت:"فوتبال برای سرگرمی است و مسی همه را سرگرم می‌کند. از پنالتی که زد خیلی خوشم آمد. من چنین ایده هایی را با بازیکنانی که جرات انجامش را دارند به اشتراک می‌گذارم. نباید اشتباه گرفته شود، او قصد تحقیر حریف را نداشت بلکه برای سرگرمی این کار را کرد."


تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 7:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تیم اسپورتینگ خیخون و بارسلونا،‌امشب در ورزشگاه مونیسیپال ال مولینون شهر خیخون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌ بارسا در بازی عقب افتاده خود این فرصت را دارد که فاصله را با حریفان بیشتر کند.

خیخون

خیخون با کسب 23 امتیاز از 23 بازی در رده ی شانزدهم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیرشان،‌2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست سکب کرده اند و حالا یکی از سخت ترین دیدارهای فصلشان را مقابل بارسا برگزار خواهند کرد. خیخون در 5 تقابل اخیرش مقابل بارسا،‌4 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده ولی در بیشتر بازی‌ها،اجازه زدن بیش از یک گل به بارسا را نداده است. با این حال، 15 بازی است که موفق به شکست دادن بارسا نشده اند و بعید است که در بازی امروز نیز موفق به این کار شوند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز،‌بدون برگزاری بازی عقب افتاده خود نیز با 3 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در صدر جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بارسا فصلی رویایی را پشت سر می‌گذارد و با کسب پیروزی در بازی امروز،‌اختلاف امتیاز خود با تیم دوم را به 7 امتیاز می‌رساند و فاصله خوبی با رقبا ایجاد می‌کند. مسی امشب می‌تواند سیصدمین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند،‌فرصتی که در بازی قبل با پاس دادن پنالتی به سوارز آن را سوزاند.

ترکیب احتمالی:


 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، امیدوار است روند شکست ناپذیری بارسا برای 100 بازی دیگر ادامه ‏پیدا کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا این هفته در لالیگا موفق شد با نتیجه 6-1 سلتاویگو را از پیش رو بردارد ‏و رکورد شکست ناپذیری اش را به 30 دیدار برساند. هرچند انریکه امیدوار است این روند ادامه داشته ‏باشد اما اعلام کرد اگر قرار باشد تیمش در دیداری شکست بخورد، دیدار چهارشنبه شب مقابل اسپورتینگ ‏خیخون، تیم زادگاهش، باشد.‏
او به خبرنگاران گفت:" البته اینجا معنای زیادی برای من دارد. اینجا خانه من است اما کار من همین ‏است. من سال هاست که عضو این باشگاه هستم. وقتی بچه بودم، به ورزشگاه خیخون می آمدیم و پرچم ‏تکان می دادیم. تا وقتی بمیرم، هوادار خیخون خواهم ماند.‏
اگر قرار باشد روند 30 دیدار بدون شکست بارسا پایان پیدا کند، ترجیح می دهم در مولینون باشد. هرچند ‏دلم نمی خواهد این اتفاق رخ دهد. امیدوارم برای 100 بازی دیگر ادامه پیدا کند.‏
این دیداری است که به خاطر جام باشگاه های جهان عقب افتاد و اکنون این شانس را داریم که با پیروزی ‏در آن، چند امتیاز از رقیبان پیش بیفتیم. این برای ما خیلی مهم است. ما مقابل یک تیم خیلی قوی بازی ‏خواهیم کرد که در دفاع هم خوب کار می کند.‏
آنها یکی از سرسخت ترین تیم های لالیگا هستند و مولینون جو فوق العاده ای دارد؛ بنابراین باید این ‏شرایط کنار بیاییم و سعی کنیم به آنها ضربه بزنیم."‏

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

پنالتی متفاوت لیونل مسی و همکاری او با لوئیس سوارز، به شدت مورد استقبال هواداران بارسلونا قرار گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، گروهی از هواداران بارسلونا در فضای مجازی کمپینی را راه اندازی کرده اند و در آن از لیونل مسی، فوق ستاره خود درخواست کرده اند تا پنالتی مشابه آنچه در دیدار مقابل سلتاویگو با کمک لوئیس سوارز به ثمر رساند، این بار با خاویر ماسکرانو تکرار کند.

این گروه از هواداران بارسلونا قصد دارند تا با پایه ریزی این حرکت، باعث به ثمر رسیدن اولین گل ماسکرانو در لباس بارسلونا شوند. مدافع - هافبک آرژانتینی بارسلونا از زمان پیوستن به این تیم در سال 2010، 264 بازی برای بارسلونا انجام داده اما هنوز موفق به زدن گل برای این تیم نشده است.

هواداران بارسلونا معتقد هستند تکرار پنالتی جالب مسی مقابل سلتاویگو، این بار با همکاری ماسکرانو می تواند فرصت مناسبی برای گلزنی این بازیکن ایجاد کند. لیونل مسی در حالی پنالتی خود مقابل سلتاویگو را به شکلی عجیب تقدیم سوارز کرد، که می توانست با زدن آن ضربه سیصدمین گل خود را در لالیگا به ثمر برساند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:54 PM | نویسنده : کیانا |

 

سخنگوی باشگاه بارسلونا تاکید کرد که این باشگاه هیچ تمایلی برای برگزاری فینال جام حذفی در نوکمپ ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جنجال ها همچنان پیرامون محل برگزاری رقابت فینال جام حذفی اسپانیا بین بارسلونا و سویا وجود دارد. در جدید ترین اظهار نظر، جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا، عنوان کرد که این باشگاه هیچ تمایلی به برگزاری این رقابت در ورزشگاه خودی ندارد.

ویوس پیرامون این مساله گفت:" ما ورزشگاه خانگی خود را به عنوان کاندیدای برگزاری فینال جام حذفی معرفی و تایید نمی کنیم. بارسلونا هنوز تاوان اتفاقاتی را می پردازد که در فینال سال گذشته در نوکمپ اتفاق افتاده و طبیعی است که ما این مسائل را برای برگزاری یک فینال دیگر در ورزشگاه خود در نظر داشته باشیم. بارسلونا تاکید می کند که الزامات مورد نیاز برای هر دو تیم باید در محل برگزاری فینال جام حذفی فراهم باشد. 
الزاماتی طبیعی برای برگزاری یک فینال بزرگ لازم است و ما قصد نداریم برای برگزاری این دیدار در استادیومی خاص تاکید داشته باشیم. شرایط برای هر دو تیم باید مهیا باشد چرا که هر دو تیم هدفشان ارائه یک فوتبال خوب است. قانون می گوید که هر دو باشگاه می توانند کاندیداهای خود را برای برگزاری فینال معرفی کنند و ما به هیچ باشگاهی نمی گوییم که باید یک ورزشگاه خاص را معرفی کنند."

جنجال ها در حالی همچنان ادامه دارد که یک کنسرت در روز برگزاری فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو برنامه ریزی شده است و عملا این ورزشگاه توانایی برگزاری این دیدار را ندارد.

 




تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا معتقد است که پنالتی لیونل مسی هیچ بی احترامی برای حریف در پی نداشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بحث ها همچنان پیرامون پنالتی زیبا اما جنجالی لیونل مسی در جریان است. خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا)، از آن دسته افرادی است که لیونل مسی را به علت زدن این ضربه پنالتی، محکوم نمی کند و معتقد است هیچ بی احترامی پشت این ضربه وجود ندارد.

تباس پیرامون این مسئله گفت:" در پنالتی مسی هیچ بی احترامی را ندیدم و از نظر من ایرادی نداشت. انجام کارهایی متفاوت و خلاقانه به معنای بی احترامی نیست."

تباس در ادامه پیرامون دیگر موضوع جنجالی این روزهای فوتبال اسپانیا، یعنی برگزاری احتمالی فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد:" همان طور که پیش از این نیز گفتم علاقه مند هستم تا فینال کوپا دل ری در برنابئو برگزار شود."

لازم به ذکر است که در روز برگزاری رقابت های فینال جام حذفی اسپانیا، برگزاری یک کنسرت نیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش بینی شده است که عملا برگزاری فینال جام حذفی را در این ورزشگاه غیر ممکن می کند.


تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا امشب از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف والنسیا خواهد رفت در حالیکه بازی رفت را با پیروزی 7-0 پشت سر گذاشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، انریکه البته برای بازی امشب ترجیح داده از ترکیب بازیکنان ذخیره و جوان خود استفاده کند و این نشان می دهد که او تا چه اندازه از صعود تیمش به فینال اطمینان دارد. اگر این اتفاق رخ بدهد که احتمالش تقریبا 100 درصد است، بارسا برای ششمین بار در 8 سال اخیر در فینال کوپا دل ری حاضر خواهد بود که در نوع خود یک رکورد است. بارسا در 10 سال اخیر همچنین 9 بار در نیمه نهایی این تورنمنت حاضر بوده و سه بار قهرمانی را نیز به دست آورده است.  

همچنین بارسلونا اگر امشب برابر والنسیا شکست نخورد، به رکورد 29 بازی بدون شکست متوالی دست خواهد یافت و رکورد بارسلونای پپ گوارادیولا در فصل 2010-2011 را خواهد شکست.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:36 PM | نویسنده : کیانا |

 

امشب بارسلونا در مستایا میهمان والنسیا از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری است. لوئیس انریکه با توجه به برد 7-0 بازی رفت ترجیح داده تا با ترکیبی از بازیکنان جوان و ذخیره خود به والنسیا برود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در فهرست 18 نفره بارسا اثری از مسی، سوارز و نیمار نیست و تنها راکیتیچ از ترکیب ثابت این تیم در لیست بازی با والنسیا حضور دارد. انریکه از 5 بازیکن تیم دوم بارسلونا بعلاوه یک بازیکن از تیم جوانان برای بازی امشب دعوت به عمل آورده است: کاپتوم، سامپر، رومرا، کامارا، گامبوئا و آلنیا بازیکنان جوانی هستند که احتمالا امشب به چند نفرشان فرصت بازی خواهد رسید.






 


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

تقابل روز یکشنبه استقلال برابر نفت تهران بی تردید برای کاپیتان آبی ها یک روز ویژه خواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی باید برابر تیمی بازی کند که سرمربی آن علیرضا منصوریان است، مربی که رابطه بسیار نزدیکی با او دارد و حتی کاپیتان استقلال در بازی روز گذشته برابر نفت تهران برابر الجیش به استادیوم آزادی رفت تا از سرمربی محبوبش حمایت کند. اما نکته جالب این است که رحمتی تاکنون در تقابل با علیرضا منصوریان شکست نخورده است و موفق شده یک آمار جالب از خود به جای بگذارد.

رحمتی فصل گذشته از دروازه پیکانی حراست می کرد که در نهایت به لیگ یک سقوط کرد اما این تیم با تمام ضعف هایش در 2 بازی با نفت تهران به نتیجه تساوی رسید. این تیم در بازی رفت با نفت به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این فصل هم رحمتی با پیراهن استقلال در لیگ برابر نفت تهران با نتیجه دو بر یک پیروز شد و در بازی جام حذفی هم با درخشش در ضربات پنالتی موفق شد 3 بار دروازه استقلال را نجات دهد تا آبی ها در یک بازی سخت نفت تهران را شکست بدهند.

رحمتی امیدوار است با ثبت هشتمین کلین شیت فصل خود در بازی روز یکشنبه بتواند دوباره تیمش را روی نوار موفقیت قرار دهد و استقلال بعد از 3 هفته ناکامی در بردن بتواند برابر نفت تهران طلسم ناکامی های خود را بشکند.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی،‌لوئیس سوارز و نیمار برای دیدار امروز بارسا مقابل والنسیا استراحت داده شده اند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیدار رفت به برتری 7-0 دست پیدا کرده و خیالش از بابت صعود به دور بعد راحت است. از همین سو،‌آنها قصد دارند به تعدادی از ستاره‌های خود از جمله مثلث MSN استراحت دهند.
سوارز،‌پیکه،‌ماسکرانو و اینیستا،‌تنها یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارند و از همین سو در بازی امروز استراحت داده شده اند. مسی به دلیل مشکلات کلیوی روز گذشته در یک کلینیک حضور پیدا کرد و گفته می‌شود دچار سنگ کلیه شده است و امروز به میدان نخواهد رفت.
همچنین گری نویل که به شدت تحت فشار است،‌نگران تقابل با کلودیو براوو، دنی آلوس،‌یوردی آلبا، سرجیو بوسکتس و آردا توران نیز نخواهد بود زیرا انریکه آنها را نیز استراحت خواهد داد. از تیم اصلی،‌ایوان راکیتیچ،‌سرجیو بوسکتس و جرمی متیو به میدان خواهند رفت و انتظار می‌رود بازیکنان جوانی مثل کاپتوم،‌سرجی سمپر، دنی رومرا،‌خوان کامارا و جرارد گومبائو در بازی امروز به کار گرفته شوند.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:32 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدیربرنامه‌های آردا توران، ستاره بارسلونا عنوان کرد که آردا راهی چین نخواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود که تیم بیجینگ گوان خواهان جذب آردا توران است و حاضر است فصلی 20 میلیون یورو به او حقوق دهد. هافبک ترک در ژانویه اولین بازی اش را برای بارسلونا انجام داد و حالا احمد بولوت،‌مدیر برنامه‌های او عنوان کرد که آردا راهی چین نخواهد شد.
اوگفت:" اینکه آردا از چین پیشنهادی دریافت کرده حقیقت ندارد. آردا به دنبال جدایی نخواهد بود."
باشگاه‌های چینی در هفته های اخیر هزینه های بسیاری برای جذب بازیکن کرده اند و ستاره‌هایی را نیز از اروپا جذب کرده اند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

یکی از اهداف مهم بارسلونا اکنون مورد توجه باشگاه منچستریونایتد انگلیس قرار گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورته، مدافع میانی با استعداد اتلتیکو بیلبائو، در لیست اهداف تابستانی منچستریونایتد در خط دفاعی قرار گرفته است. Manchester Evening News ضمن ادعای این مساله تاکید کرده که در کنار لاپورته، بازیکنانی همچون جان استونز، مدافع اورتون و همچنین رافائل واران، مدافع رئال مادرید، قرار گرفته اند.

لاپورته پیش از این مدت ها مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار داشته است. در قرار داد لاپورته با بیلبائو، بند خرید 32 میلیون پوندی گنجانده شده است و باشگاه های خواهان این مدافع فرانسوی، باید دست کم این مبلع را برای جذب او به باشگاه اتلتیکو بیلبائو پرداخت کنند.

طی هفته گذشته مصاحبه ای از لاپورته پیرامون رد کردن پیشنهاد بارسلونا در آینده منتشر شده بود که البته چندی بعد توسط این مدافع فرانسوی تکذیب شد. به نظر می رسد ر تابستان جدالی جالب توجه بین منچستریونایتد و بارسلونا برای خرید این مدافع وجود داشته باشد.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

والنسیا و بارسلونا در دیداری تقریبا تشریفاتی در جام حذفی اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل برای حفظ اعتبار از دست رفته خود به امید ارائه نمایشی آبرومند در دیدار برگشت تیمش مقابل بارسلونا است.

والنسیا

وضعیت برای گری نویل، سرمربی والنسیا، همچنان بحرانی است. بازیکن سابق منچستریونایتد از زمانی که در ماه دسامبر هدایت والنسیا را عهده دار شده، در 9 بازی از رقابت های لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده است. تیم او هفته گذشته نیز با 7 گل در دیدار رفت جام حذفی مغلوب بارسلونا شد تا نویل به شدت مورد انتقاد رسانه های اسپانیایی قرار داشته باشد. بازگشت آلکاسر و انزو پرس، می تواند خبر خوبی برای نویل در آستانه این دیدار حیثیتی باشد. با این حال نویل،  شکودران مصطفی را به علت محرومیت در این دیدار به همراه نخواهد داشت.

بارسلونا

فرم شاگردان لوئیس انریکه همچنان خیره کننده است. لوئیس انریکه که چندی پیش صدمین بازی خود روی نیمکت مربی گری بارسلونا را با پیروزی 2-0 مقابل لوانته جشن گرفت، دیداری تقریبا تشریفاتی را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا پیش رو دارد. انریکه در نشست خبری پیش از بازی از لو دادن ترکیب اصلی طفره رفت اما تاکید داشت که ممکن است تغییراتی را در ترکیب تیم اعمال کند. با این حال تقریبا مسلم است که لیونل مسی در مستایا استراحت خواهد کرد تا آمادگی خود را در تقویم فشرده بارسلونا طی 2 ماه آینده حفظ کند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی، ستاره بارسا، بعد از انجام یک درمان سرپایی برای برطرف کردن مشکل کلیوی اش از ‏بیمارستان مرخص شد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، اولین بار در ماه دسامبر و پیش از دیدار بارسا مقابل گوانگژو در جام باشگاه ‏های جهان بود که مسی با این مشکل مواجه شد و این دیدار را از دست داد.‏
در حالی که شایعاتی در مورد احتمال جراحی او مطرح شده بود، او امروز در بیمارستانی در بارسلونا ‏تحت درمان لیتوتروپسی قرار گرفت؛ درمانی که در آن سنگ های کلیوی به وسیله شوک های فراصورت ‏شکسته و به این ترتیب، قطعات کوچک سنگ از بدن دفع می شود.‏‎ ‎
مسی امروز همراه با همسرش و همین طور پزشکان بارسا، ریکاردو پرونا و په په کاستا، راهی بیمارستان ‏شد و بعد از یک ساعت، بیمارستان را ترک کرد.‏
او در دیدار فردای بارسا مقابل والنسیا در کوپا دل ری حضور نخواهد داشت اما احتمالا می تواند تیمش را ‏در دیدار بعدی در لالیگا همراهی کند.‏


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به نیمار توصیه کرد اگر می خواهد به یکی از اسطوره های این باشگاه ‏تبدیل شود، باید موضوعات خارج از زمین را به خوبی مدیریت کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار و پدرش به اتهام  فرار مالیاتی و کلاهبرداری، هم در اسپانیا و هم برزیل ‏تحت پیگرد هستند. ضمن اینکه پدر او در شب تولد نیمار با خبرنگاران درگیر شد. انریکه تاکید کرد که ‏همه بازیکنان این تیم باید بتوانند موضوعات حاشیه ای را مدیریت کنند.‏
او به خبرنگاران گفت:" برای اینکه بازیکنی بزرگ برای تیمی بزرگ مانند بارسا باشید، باید قوی باشید. ‏‎ باید برای شرایط مختلف در داخل و خارج زمین آماده باشید و همینطور برای همه چیزهایی که در دنیای ‏فوتبال رخ می دهد. ‏
برای بازیکنان باشگاه ها بزرگ روبرو شدن با چنین مسائلی دشوار است اما هر بازیکنی که مدت زیادی ‏اینجاست، ظرفیت مدیریت این اتفاقات را دارد. گاهی اوقات این مسائل مهمتر از بازی کردن است."‏


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو کاپیتان پرسپولیس و استقلال تهران برای حمایت از نفت به ورزشگاه آزادی رفته بودند.


 

به گزار ش "ورزش سه"، حساسیت و اهمیت بازی نفت تهران به عنوان نماینده ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش قطر موجب شد امروز سید مهدی رحمتی و علیرضا نورمحمدی کاپیتان‌های سرخابی برای حمایت از شاگردان علیرضا منصوریان به ورزشگاه آزادی بروند.


پرویز مظلومی سرمربی استقلال و کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی دو بازیکن پرسپولیس نیز از دیگر چهره‌های حامی نفت در روز شکست آنها برابر الجیش بودند.

 


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

ویکتور والدس دو هفته پیش به دوران کابوس وار حضورش در منچستریونایتد خاتمه داد و با قراردادی قرضی و 6 ماهه به استاندارد لیژ پیوست.


 

به گزارش "ورزش سه"، والدس که سابقه سال ها حضور و حتی کاپیتانی بارسلونا را در کارنامه دارد، در سه بازی اخیر دروازه بان ثابت تیم بلژیکی بوده و محبوب هواداران و حتی بازیکنان حریف است؛ بطوریکه پس از اتمام این سه مسابقه، دروازه بان تیم مقابل از او تقاضای تعویض پیراهن کرده و والدس هم به این درخواست ها پاسخ مثبت داده است. 
نکته جالب اما اینجاست که والدس به استاندارد لیژ بابت هر تعویض پیراهن باید مبلغ 100 یورو بدهد چون این باشگاه همچون بارسلونا و یونایتد باشگاه ثروتمندی محسوب نمی شود و در واقع برای تامین پیراهن جدید والدس هزینه اش را از این دروازه بان می گیرد!

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:5 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونای لوئیس انریکه دو روز پیش با برتری 2-0 برابر لوانته موفق شد با رکورد 28 بازی بدون شکست(در همه رقابت ها) بارسای پپ گواردیولا برابری کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا آخرین بار مقابل سویا 2-1 شکست خورده و فعلا بدون رقیب در همه جام ها پیش می رود. 23 برد و 5 تساوی حاصل کار شاگردان انریکه در 28 بازی گذشته بوده است. در لالیگا این تیم 16 بازی متوالی است که باختی نداشته اما هنوز برای دستیابی به رکوردی منحصر به فرد راه درازی در پیش دارد. سوسیداد بین سال های 1978 تا 1980 در 38 بازی متوالی متحمل شکستی در لالیگا نشد. 

در اروپا رکورد بی شکستی در تمام رقابت ها در اختیار میلان است که با کاپلو و داشتن ستارگانی چون فان باستن، گولیت، رایکارد، پاپن، ساویسویچ و بوبان بین سال های 1991 تا 1993 در 58 بازی متوالی متحمل باخت نشد. میلان فصل 1991-1992 را بدون شکست به اتمام رساند. 
پس از میلان آرسنال قرار دارد که با مربیگری ونگر و داشتن ستاره ای چون هانری در 49 بازی متوالی متحمل باخت نشد.

در لیگ های درجه دو اروپایی "استه اوا بخارست" رومانی بین سال های 1986 تا 1989 در 104 بازی متوالی شکست نخورد و خود را جاودانه کرد. آن تیم حتی بارسلونا را در فینال جام باشگاه های اروپای سال 86 در ضربات پنالتی مغلوب کرد و قهرمان شد.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:0 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی توانسته در یک مزایده، خودرویی استثنایی به ارزش 32.1 میلیون یورو خریداری کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، گویا لیونل مسی توانسته در یک رقابت خارج از فوتبال نیز کریستیانو رونالدو را شکست دهد. روزنامه کاتالانی اسپورت ادعا کرده که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در یک مزایده فروش خودرو، توانسته کریستیانو رونالدوی پرتغالی را از پیش رو بردارد و خودروی مورد نظر را با ارائه پیشنهادی بالاتر، خریداری کند.





یک خودروی فراری 1957 335 S، در مزایده ای در پاریس به  فروش رسیده است. این خودرو متعلق به یک بیلیونر ایتالیایی به نام آلساندرو پروتو است و لیونل مسی توانسته با ارائه مبلغ شگفت انگیز 32.1 میلیون یورو با شکست رکورد جهانی، آن را خریداری کند.

اسپورت ادعا می کند که کریستیانو رونالدو نیز یکی از پیشنهاد دهنگان برای خرید این خودرو بوده است اما لیونل مسی توانسته با ارائه مبلغی بالاتر، او را در راه خرید این خودروی شگفت انگیز شکست دهد. قیمت ابتدایی خرید این خودرو 20 میلیون یورو بوده است.

کریستیانو رونالئو گرچه موفق به خرید خودروی این بیلیونر ایتالیایی نشده است اما پیش از این توانسته بود خانه مجلل او را در نیویورک خریداری کند.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:58 PM | نویسنده : کیانا |

 

ویکتور والدس که زمستان 2015 با منچستریونایتد قراردادی 18 ماه امضا کرده بود، کمتر از دو هفته پیش به استاندارد لیژ بلژیک پیوست.


 

به گزارش "ورزش سه"، والدس که به سبب مصدومیت رباط صلیبی نزدیک به 7 ماه به دور از میادین بود، سال گذشته از سوی فان خال دعوت شد تا در تمرینات یونایتد شرکت کرده تا به مرز آمادگی مطلوب برسد. او سرانجام توانست فان خال را متقاعد به امضای قرارداد رسمی کند. 

والدس هفته های واپسین  فصل 2014-2015 به سبب مصدومیت دخیا حتی فرصت یافت تا در چند بازی برای یونایتد به میدان برود اما از سوی فان خال به سبب سرپیچی از حضور در تمرینات تیم دوم یونایتد موردغضب قرار گرفت و در چند ماه اخیر حتی حق شرکت در تمرینات را نیز پیدا نمی کرد و مجبور بود در کمپ کرینگتون به تنهایی تمرین کند. 

والدس که حالا از کابوس حضور در یونایتد رها شده و به استاندارد لیژ پیوسته، در مصاحبه با ال پائیس حرف های جالبی در مورد ماه های آخر حضورش در یونایتد به زبان آورده است:" کار من به جایی رسیده بود که اگر سرم به جایی برخورد می کرد و بیهوش می شدم کسی متوجه من نمی شد. همیشه با خودم تلفنم را همراه داشتم تا در صورت بروز اتفاقی ناگوار زنگ بزنم تا کسی به فریادم برسد. در یونایتد بسیار بسیار تنها بودم."

با وجود مشکلات فراوان با فان خال، والدس همچنان خود را مدیون این مربی می داند:" فان خال کسی بود که برای اولین بار در بارسا به من میدان داد و در حالیکه باشگاهی حاضر نبود روی من ریسک کند، او به من اجازه داد تا برای بهبود روند درمانی خودم در تمرینات یونایتد شرکت کنم و به همین دلیل همواره قدردان او خواهم ماند."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

در حالیکه برخی رسانه ها از امضای قرارداد باشگاه بارسلونا و پپسی خبر داده بودند، نشریه موندودپورتیوو این مساله را تکذیب کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا همچنان در حال بررسی گزینه های موجود برای اسپانسر پیراهن خود در فصل آینده است؛ با علم به اینکه قرارداد همکاری با هواپیمایی قطر، 31 ژوئن(تیرماه) آینده به اتمام خواهد رسید. 

از نایکی و پپسی به عنوان اسپانسرهای بعدی پیراهن بارسلونا نام برده شده و حتی برخی رسانه ها از توافق با پپسی بر سر این مساله نوشته بودند ولی موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا این موضوع را تکذیب کرد. 
به ادعای این نشریه نزدیک به بارسلونا، مذاکرات با هواپیمایی قطر در دست جریان است و مدیران بارسلونا خوشبین هستند تا قرارداد خود با این شرکت عظیم قطری را تمدید کنند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:52 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در مستایا باید بازی برگشت خود از دور نیمه نهایی کوپا دل ری را برگزار کند؛ در حالیکه به پشتوانه پیروزی 7-0 بازی رفت صعودش به فینال را مسجل کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" برای این بازی مثل همیشه خودمان را آماده کرده ایم با همان فلسفه همیشگی. امیدوارم بازیکنان فردا بازی را جدی بگیرند. همه می دانید که من دوست ندارم در یک بازی، زیر سایه حریف باشیم و به همین دلیل تغییرات زیادی در ترکیب نخواهم داد. باید فردا نبرد پایاپایی داشته باشیم هرچند که نتیجه غیر عادی دیدار رفت، بازی فردا را تحت تاثیر قرارداده است."

وضعیت مشکل کلیوی مسی:" باشگاه در این زمینه بیانیه ای صادر کرد و همه چیز را توضیح داد. مابقی به خود بیمار مربوط است و همه چیز خصوصی است. من در این زمینه صحبت دیگری نمی توانم داشته باشم."

پیشنهادات چینی برای آردا و آلوس
:" چیزی در مورد نقل و انتقالات باشگاه های چین نمی دانم. باشگاه نطر من در مورد بازیکنان را به خوبی می داند و نیاز نیست اینجا مطرحشان کنم."

علاقه گورادیولا به جذب بوسکتس برای منچسترسیتی:" در این زمینه از گواردیولا و بوسکتس سوال کنید نه از من."

گواردیولا تهدیدی برای بارسلونا خواهد بود؟": من چنین عقیده ای ندارم. بعید می دانم او قصد جذب بازیکنان تاثیرگذار ما را داشته باشد."

ورزشگاه بازی فینال کوپا دل ری
:" اصلا برای من مهم نیست. فصل قبل هم گفتم که مهم این است که ورزشگاه دو دروازه داشته باشد و تماشاگران هر دو تیم هم احساس راحتی کنند."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرخیو بوسکتس جدیدا پیشنهادی هنگفت از باشگاه پاری سن ژرمن دریافت کرده و پاریسی ها در تلاشند تا او را برای جدایی از بارسا متقاعد کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه که رسانه های فرانسوی در مورد بوسکتس در حال گمانه زنی هستند اما این ستاره ارزشمند خط میانی بارسا در مصاحبه با ESPN هرگونه تمایلش برای جدایی از باشگاه محبوبش را رد کرد. 

او در همین رابطه گفت:" همیشه گفته ام که تنها دو نفر می توانند باعث تغییر عقیده من و جدائیم از بارسلونا شوند. عامل غیرورزشی این قضیه همسرم است و او اگر از من بخواهد، من از بارسا جدا می شوم ولی او از زندگی در بارسلون و حضور من در این باشگاه راضی و خوشحال است. 

در زمینه ورزشی نیز پپ گواردیولا می تواند باعث این کار شود. او را بسیار دوست دارم و دوباره کار کردن زیر نظر او برایم یک افتخار است اما گواردیولا می داند که باشگاه من بارسلوناست و خود او هم برای همیشه هوادار این باشگاه است. پپ به خوبی می داند که برای بارسلونا و من بهتر این است که من از این تیم جدا نشوم و بعید می دانم او سعی در جذب من برای باشگاه جدیدش داشته باشد."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

هنریک لارسن مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که تماشای فوتبالی که بارسلونا ارائه می‌کند مثل فیفا بازی کردن در پلی استیشن است.


 

به گزارش "ورزش سه"، لارسن که سال 2006 با بارسا قهرمان چمپیونزلیگ شده،در هفته اخیر در تمرینات بارسلونا شرکت داشت و به تمجید از این تیم پرداخت.
او گفت:" هر گاه بتوانم از تلویزیون بازی‌های بارسا را نگاه می‌کنم و فوق‌العاده اند. لوئیس انریکه عالی کار کرده است. سبک بازی تیم باورنکردنی است. گاهی فکر می‌کنید که انگار در پلی استیشن فیفا بازی می‌کنید. مهم‌ترین چیز این است که از بازی کردن لذت ببرند و همدیگر را دوست داشته باشند که به نظر همینطور می‌آید."
لارسن سپس به تمجید از سوارز پرداخت و گفت:" او مرگبار است. بازی‌هایش در لیگ برتر را نگاه می‌کردم. او می‌تواند از می‌تواند از هیچ چیز گل بسازد. دوندگی‌هایش خیلی هوشمندانه است و خیلی دقیق ضربات آخر را می‌زند."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاویر زانتی،‌اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد که مسی برای رسیدن به جایگاه دیگو مارادونا به قهرمانی جام جهانی نیازی ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌مسی در طول دوران فوتبالش همواره با مارادونا مقایسه شده ولی بسیاری او را به خاطر عدم کسب موفقیت های ملی پایین تر از مارادونا می‌دانند. حال زانتی معتقد است که مسی برای رسیدن به مارادونا نیازی به قهرمانی جام جهانی ندارد.
او گفت:" من مقایسه بین این دو را درک نمی‌کنم. فکر می‌کنم دیگو خیلی خاص بود و مسی هم همینطور. چه چیزی می‌توان راجع به مسی گفت؟ بازیکنی که 5 توپ طلا کسب کرده،‌4 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و 97 گل در طول یک سال به ثمر رسانده است. برای تایید چنین استعدادی نیازی به توپ طلا نیست. مسی نماینده آرژانتین است و من هم به عنوان یک آرژانتینی به او افتخار می‌کنم."

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به حریفان تیمش در لالیگا و اروپا هشدار داد که آبی و اناری ها هنوز ‏به بهترین فرم شان نرسیده اند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید و با تفاضل ‏گل بهتر، در صدر جدول لالیگا قرار دارد، چهارشنبه شب در کوپا دل ری با نتیجه 7-0 والنسیا را شکست ‏داد و در لیگ قهرمانان هم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آرسنال برود. ‏
آخرین شکست بارسا به اکتبر گذشته و مقابل سویا برمی گردد اما انریکه معتقد است که تیمش هنوز جای ‏پیشرفت دارد.‏
او به خبرنگاران گفت:" نه، ما هنوز در بهترین فرم مان نیستیم. ما در انتهای فصل گذشته، دوره خیلی ‏خوبی را سپری کردیم. ما در این فصل خوب بودیم اما نه به اندازه فصل گذشته. در مقطعی از فصل ‏هستیم که نتایج بسیار مهم است. ماندن در صدر جدول یک چالش است."‏
او در مورد دیدار مقابل لوانته هم گفت:" تغییری در ترکیب ایجاد نمی کنیم. ابتدا با بازیکنانم صحبت ‏خواهم کرد اما این با بازی در خانه بسیار متفاوت است. ما با تیمی روبرو می شویم که دچار مشکل شده ‏اما آنها در حال بهتر شدن هستند و ما در خانه آنها بازی می کنیم. بنابراین مطمئنا دیدار دشواری است."‏

 

 



تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تیم لوانته و بارسلونا، امروز در ورزشگاه سیوتات شهر والنسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که اخیرا فرم خوبی داشته، دیدار نسبتا آسانی مقابل تیم آخر جدول پیش روی خواهد داشت.

 بارسلونا

 بارسلونا با کسب ۵۱ امتیاز از ۲۱ بازی و با دو بازی کمتر از اتلتیکومادرید در صدر جدول قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۵ پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. حال تقابل آنها با تیم پایان جدول به نظر سه امتیاز آسان دیگر را پیش روی آنها قرار خواهد داد. با اضافه شدن آردا توران، خط میانی بارسا عملکرد بسیار خوبی در بازی های اخیر داشته و باید دید در این بازی اوضاع برای بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت. آبی اناری های برای این بازی محروم و مصدومی نخواهند داشت و با ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. 

لوانته

 لوانته با کسب ۱۷ امتیاز از ۲۲ بازی خود در قعر جدول لالیگا قرار گرفته است آنها در ۵ بازی اخیر خود ۳ شکست و ۲ پیروزی کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. حال تقابل آنها با تیم صدرنشین می تواند جذابیت را به حداکثر برساند. پس از پیروزی ۷-۰ بارسا مقابل والنسیا، تاثیر روحی منفی زیادی روی لوانته قرار خواهد داد.


 

 



تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرمربی بارسلونا تاکید کرد حواشی هفته اخیر در خارج از زمین نمی تواند عملکرد تیمش را تحت تاثیر قرار دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی فردا در ادامه رقابت ها لالیگا به مصاف لوانته می رود که هفته فوق العاده  پرحاشیه ای را در خارج از زمین سپری کرده است. علاوه بر پرونده جنجالی انتقال نیمار، شکایت شرکت مدیاپرو از رئیس سابق باشگاه نیز حرف و حدیث های بسیار زیادی را به همراه داشته است. به همه این موارد اتهامات مالیاتی مسی و ماسکرانو را نیز می توان اضافه کرد. با این حال لوئیز انریکه هر گونه تاثیرگذاری این مسائل در تیم را رد می کند.

سرمربی بارسلونا پیرامون این مسئله گفت:" بازیکنان سال های زیادی است که در بارسلونا بازی می کنند و می دانند بازی برای این تیم هیچ گاه ساده نبوده است. اتفاقاتی که بیرون از زمین رخ می دهد همواره جزئی از باشگاه بوده است. این مسائل هیچ ارتباطی به ورزش ندارد."

سرمربی بارسلونا در دیدار مقابل لوانته برای صدمین بار روی نیمکت سرمربی گری این تیم می نشیند. انریکه در 99 بازی گذشته خود موفق به کسب 79 پیروزی، 11 تساوی و تنها 9 شکست شده است. سرمربی بارسلونا پیرامون این رکورد خیره کننده گفت:" من به همه بخش های حضورم در بارسلونا افتخار می کنم. در 99 بازی گذشته ما بخش های خوب و بد زیادی را پشت سر گذاشته ایم. آمار به خوبی گویا است چرا که ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم."

لوئیز انریکه در خاتمه پیرامون دیدار مقابل لوانته صحبت کرد:" لوانته خریدهای خوب جدیدی همچون جوزپه روسی داشته است. آن ها تیمی هستند که همواره سعی می کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و قطعا این مساله می تواند کار ما را سخت کند."


تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

پیروزی 7-0 چهارشنبه شب بارسلونا مقابل والنسیا در کوپا دل ری شگفتی خود بارسایی ها را نیز به دنبال داشت اما از این دست نتایج توسط آبی اناری ها در 6 سال اخیر کم رقم نخورده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به نتایج بارسا از سال 2010 تا به امروز نشان می دهد که این تیم 83 بار موفق به زدن 4 گل یا بیشتر به حریفان خود در لالیگا، لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و سوپرکاپ ها شده است. 

این تیم مقابل تیم های لالیگایی 59 بار، مقابل تیم های دسته های پایین تر 10 بار و مقابل تیم های اروپایی نیز 14 بار موفق به ثبت 4گل یا بیشتر شده است. یک برد 9 گله، یک برد 8 گله، سه برد 7 گله، 8 برد 6 گله، 28 برد 5 گله و 42 برد 4 گله در کارنامه بارسلونا از سال 2010 مشاهده می شود. 
بارسا تقریبا مقابل همه تیم های اسپانیایی که با آنها روبرو شده به جز خیخون، لاس پالماس،ایبار و سلتا،حداقل یک بار موفق به زدن 4 گل شده است.

 

 



تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی با زدن حداقل دو گل در بازی فردای بارسلونا و لوانته می تواند رکورد جدیدی از خود به جای بگذارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی اواخر نوامبر سال 2014 بود که توانست با ثبت هت تریک مقابل سویا، رکورد گلزنی در تاریخ 85 ساله لالیگا را از آن خود کند. پیش از او این رکورد در اختیار تلمو زارا با 251 گل زده بود. از آن تاریخ 14 ماه می گذرد و مسی توانسته با ثبت 47 گل دیگر، تعداد گل هایش را به 298 برساند. بدین ترتیب اگر مسی فردا بتواند دو گل به لوانته بزند، به اولین بازیکنی در تاریخ لالیگا تبدیل خواهد شد که به مرز 300 گل رسیده است. 

در حال حاضر رونالدو با زدن 222 گل در لالیگا در جایگاه سوم قرار دارد با این تفاوت که او این آمار را را در 7 فصل حضورش در لالیگا به ثبت رسانده اما مسی یازدهمین فصل حضورش در لالیگا را پشت سر می گذارد. 

مسی مقابل لولنته همیشه عملکرد خوبی داشته و تاکنون در 13 بازی موفق به زدن 15گل به این تیم شده است. در لالیگا اتلتیکو مادرید با خوردن 21 گل از مسی، لقب بهترین طعمه این فوق ستاره آرژانتینی را در از آن خود کرده است. همچنین قابل ذکر است که مسی در سال 2016 با زدن 11گل در همه رقابت ها، بهترین گلزن اروپا نیز محسوب می شود.

 

 



تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

دنی آلوس، مدافع بارسا، اعلام کرد آنچه بین او و کریس رونالدو در مراسم توپ طلا رخ داده، حاصل یک ‏سو تفاهم بود.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز مراسم توپ طلای امسال، آلوس و رونالدو یک درگیری لفظی با ‏هم داشتند. گفته می شود رونالدو از صحبت های مدافع بارسا علیه خودش ناراحت شده اما آلوس تاکید کرد ‏از صحبت هایش بد برداشت شده است.‏
او گفت:" من از کریس عصبانی نیستم چون رسانه ها حرف های من را بد منتقل کردند. او فکر می کند ‏من در موردش حرف زدم اما من چنین کاری نکردم. آنچه اتفاق افتاده این است که مردم در مورد افراد از ‏من سوال می کنند چون آنها چهره های عمومی هستند اما من هرگز در مورد کسی به طور خاص صحبت ‏نکردم. شاید من علاقه ای به او نداشته باشم اما به زندگی اش احترام می گذارم.‏
من در شخصیت صحبت کردم و همانطور در مورد او صحبت کردم که می توانم در مورد نیمار حرف ‏بزنم چون آنها چهره های عمومی هستند. سابقه من در فوتبال بیش از آن است که بخواهم در مورد کسی ‏صحبت کنم. در زوریخ (در مراسم توپ طلا)، من براساس ادب با او احوالپرسی کردم اما او عصبانی ‏بود؛ هرچند اتفاقی رخ نداد. ‏
من آدم باتربیتی هستم و می خواستم سلام کنم اما او نمی خواست. ولی مهم نیست. او پرسید چرا در ‏موردش حرف زدم و من گفتم چنین کاری نکردم. من به او گفتم وقتی یک آدم معروف هستی، چنین ‏اتفاقاتی رخ می دهد."‏
آلوس در پاسخ به این سوال که آیا رئال با زیدان به حریف سرسخت تری تبدیل می شود یا نه، گفت:" رئالِ ‏زیدان، رئالِ مورینیو، رئالِ آنچلوتی و رئال بنیتس...همگی حریفان دشواری هستند. رئال تیمی است که ‏می تواند رقابت سختی ایجاد کند و نمی توان آسوده خاطر بود. آنها تیم باکیفیتی هستند و می توانند ‏هرکاری انجام بدهند. من به تیمم اعتماد دارم و اگر ما تیم خوبی هستیم، این شانس را داریم که کارهای ‏مهمی انجام بدهیم."‏

 

 



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدیر ورزشی بارسلونا در پایان بازی شب گذشته مقابل والنسیا عملکرد درخشان بازیکنان بارسا بخصوص نیمار را ستود.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با برتری 7-0 در دیدار رفت دور نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد صعود خود به فینال را قطعی کند. روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا در مورد بازی گفت:" نه من و نه هیچکس تصور چنین دیدار راحت با چنین نتیجه ای را نمی کرد. زدن 7 گل به والنسیا چیزی بود که در تصورمان نمی گنجید ولی همه بازیکنان بارسا عالی کار کردند و خطرات بسیار کمی را روی دروازه خودمان شاهد بودیم. برعکس، مهاجمان ما از فرصت هایشان حداکثر استفاده را بردند. نتیجه خود بیانگز همه چیز است. ما صعودمان را قطعی کردیم و این قدم مهمی برای کسب اولین جام فصل بود." 

پنالتی از دست رفته نیمار:" نیمار گلی نزد اما مثل همیشه عالی بود. او بازیکنی است که همیشه در جستجوی توپ است و کمتر حرکت غیرمفیدی از او در زمین می بینید. خیلی ها بخاطر دیدن بازی او به نوکمپ می آیند. اصلا مهم نیست که او پنالتی خود را از دست داد."


تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرخیو بوسکتس،‌هافبک بارسلونا ، صحبت‌های کارشناسان درباره ارائه فوتبال بی نقص بارسا را رد کرد و گفت در فوتبال کمال وجود ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بارسلونا موفق شد با نتیجه 7-0 حریف خود را شکست داده و دیدار رفت نیمه نهایی را با یک پیروزی دلچسب پشت سر بگذارد. پس از بازی کارشناسان عنوان کردند که فوتبال ارائه شده توسط بارسا بی نقص بوده و حال بوسکتس این موضوع را رد کرد.
او گفت:"در مجموع من خیلی خوب بازی کردم ولی در فوتبال چیزی به نام کمال وجود ندارد و همیشه امکان بهتر شدن وجود دارد. همیشه شروع خوب به نفع تیم است. بازی را پشت سر گذاشته بودیم که به سختی در آن به پیروزی رسیده بودیم. پیروزی در چنین بازی بسیار لذت بخش است. بهترین بازی؟ این امن ترین نتیجه است. نیمه دوم تحت تاثیر اخراج بازیکن والنسیا بود زیرا آنها از لحاظ فیزیکی تحلیل رفتند. نیمه اول را عالی کار کردیم و این کارمان را راحت کرد. 3-0 به استقبال نیمه دوم رفتیم و همه چیز برایمان راحت تر شد."

 

 



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا با گری نویل،‌سرمربی والنسیا که تیمش شب گذشته مقابل بارسا 7-0 شکست خورد ابراز همدردی کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا در نهایت با نتیجه 7-0 موفق به شکست حریف خود شد. پس از این شکست، گری نویل که تنها 4 پیروزی در 15 بازی به همراه والنسیا کسب کرده به شدت تحت فشار قرار گرفته است. با این حال، انریکه پس از بازی عنوان کرد که برای نویل ناراحت است.
او گفت:" والنسیا وارد دوره ی بسیار سختی در این فصل شده است.برای همه کار آسانی نیست که مقابل تیمی مثل ما  بازی کنند. شرایط والنسیا خوب نیست، حتی برای ما. دوست ندارم حریفان را در این شرایط ببینم. ما فقط کارمان را انجام می‌دهیم. هر شرایطی باید تغییر کند و من مطمئنم که آنها از این شرایط خارج خواهند شد زیرا مشکل تیمشان ورزشی است."
شاگردان گری نویل در رده ی دوازدهم لالیگا قرار گرفته اند و روز یکشنبه مقابل رئال بتیس به میدان خواهند رفت.

 

 



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:19 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا عنوان کرد که نیمار،دیگر ستاره بارسلونا در تابستان از این تیم جدا نخواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"،  مهاجم برزیلی در بارسلونا درگیر دادگاه‌های پرونده مالیاتی اش است و گفته می‌شود از منچستریونایتد و رئال مادرید پیشنهاداتی در اختیار دارد. با این حال،‌سوارز که شب گذشته در کنار مسی،‌7 گل به والنسیا زدند،‌عنوان  کرد که هیچ شانسی برای جدایی نیمار در آینده نزدیک نمی‌بیند.
او گفت:" مطمئنم که نیمار در بارسلونا خواهد ماند. باشگاه از او حمایت می‌کند و مطمئنم که سال‌ها در اینجا بازی خواهد کرد.باشگاه از او حمایت می‌کند و من مطئنم که سال‌ها در بارسلونا بازی خواهد کرد."


تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:14 PM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه سان مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی نجومی برای جذب نیمار ارائه کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار اواسط هفته در دادگاهی برای پرونده مالیاتی اش شرکت کرد و در میان صحبت‌هایش به قاضی اعلام کرده که باشگاهی پیسشنهادی 144 میلیون پوندی برای او ارائه کرده است.
روزنامه سان معتقد است که این باشگاه به احتمال قریب به یقین منچستریونایتد است  که قصد دارد ستاره برزیلی را در تابستان جذب کند ولی هنوز پاسخی از سوی ستاره برزیلی دریافت نکرده است. رئال مادرید دیگر رقیب یونایتد برای جذب نیمار است.


تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز،‌مهاجم بارسلونا پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل والنسیا به تمجید از هم‌تیمی‌هایش پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز چهار گل از اینی هفت گل را به ثمر رساند تا با هت‌تریک مسی،‌این نتیجه استثنایی رقم بخورد. مهاجم سابق لیورپول عنوان کرد که تیمش بیش از همیشه متمرکز است تا به دستاورها برسد.
او گفت:" فکر می‌کنم یکی از کامل‌ترین عملکرد‌های ما از لحاظ طرز فکر و شدت و همت مان در زمین را با توپ مشاهده کردیم، دقیقا از سوت شروع مسابقه تا سوت پایان آن.از آن شب‌هایی بود که همه چیز به نفعمان رقم خورد و تمام تیم شایسته تقدیر هستند."
سوارز دو گل در 12 دقیقه ابتدایی به ثمر رساند و سپس باعث اخراج موصطافی از زمین مسابق شد. نیمار ضربه پنالتی که سوارز گرفته بود را از دست داد ولی مهاجم اروگوئه ای عنوان کرد که به خاطر این اتفاق از نیمار ناراحت نیست.
او گفت:" پس از بازی به دنبال نیمار بودیم زیرا او پنالتی را از دست داده بود. می‌خواستیم خوشحال باشد. او هم برای پیروزی تیم خوشحال بود."

 

 



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل والنسیا در کوپا دل ری، شاگردانش را ‏مورد تحسین قرار داد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها که به دنبال تکرار سه گانه فصل قبل هستند، شب گذشته ‏توانستند شاگردان گری نویل را با 7 گل از پیش رو بردارند؛ در حالی که والنسیا با اخراج شکودران ‏مصطفی در آخرین ثانیه های نیمه اول، 10 نفره شده بود.‏
انریکه به خبرنگاران گفت:" کاری که بازیکنانم در این دیدار انجام دادند را باید جشن گرفت. باید به ‏بازیکنانم تبریک بگویم. همه آنها خوب بازی کردند و در جلوی زمین تاثیرگذار بودند. آنها باید به خاطر ‏اینکه بازیکنان فوق العاده ای هستند، جشن بگیرند. ‏
ما یک هدف داریم و آن فتح دوباره جام هاست. اگر بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم، بهتر هم می شود. ‏سه مهاجم ما در بسیاری از بازی ها غیرقابل مهار هستند و این بار هم موثر بودند. البته  در خط میانی هم ‏خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و حریف ما شانسی برای پیروزی نداشت. ‏
ما در بازی برگشت هم با جدیت همیشگی بازی می کنیم و می خواهیم در آن پیروزشویم. هدف ما ادامه ‏پیروزی هاست و نتیجه هرچه باشد، هدف ما تغییر نمی کند."‏

 

 



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی، ستاره بارسا، با هت تریک در دیدار امشب مقابل والنسیا، تعداد گل های دوران حرفه ای اش را از مرز 500 گل عبور داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با پیروزی 7-0 بارسا به پایان رسید، مسی با زدن گل دومش در این دیدار، تعداد گل های دوران حرفه ای اش را به 500 رساند. او در ادامه یک گل دیگر زد تا گل پانصد و یکمش را هم در همین بازی به ثبت برساند.
از این تعداد گل، مسی 436 گل را برای بارسا در رقابت های مختلف به ثمر رساند؛ 49 بار با پیراهن تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی شد، 14 گل برای تیم زیر 20 ساله های آرژانتین زد و در دو بار هم برای تیم زیر 23 ساله های کشورش، گلزنی کرد.


تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 4:4 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.