دو تیم بارسلونا و لوانته، امروز در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، رئال با یک بازی بیشتر به صدر جدول لالیگا صعود کرده و بارسا قصد دارد جایگاه خود را از سپیدپوشان پس بگیرد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 9 امتیاز از 3 بازی،با یک بازی کمتر نسبت به رئال و اتلتیکو، در رده ی سوم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی و 3 شکست کسب کرده اند. پس از 3 پیروزی در لالیگا، بارسا در چمپیونزلیگ به مصاف رم رفت که در نهایت 1-1 متوقف شد. حال بارسلونا در چهارمین دیدار خود میزبان لوانته خواهد بود که همیشه نتایج خوبی مقابل انها کسب کرده است. رافینیا، فرمالن، دنی آلوس، براوو به دلیل مصدومیت و پیکه به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسا نخواهند بود.

لوانته

لوانته با کسب 2 امتیاز از 3 بازی، در رده ی پانزدهم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده اند و حال باید به مصاف بارسلونا بروند که همواره نتایج ضعیفی مقابلش کسب کرده اند. در واقع، در 5 بازی اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسلونا و 1 تساوی به ثبت رسیده است. بارسا در این 5 بازی، 20 گل به ثمر رسانده و 3 گل دریافت کرده است. همچنین آبی اناری ها فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را با برتری 5-0 به پایان رساندند.

ترکیب احتمالی:



پیش بینی کاربران سایت Who Scored: 




پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 3-0 بارسلونا
احتمال پیروزی بارسلونا: 81 درصد
احتمال پیروزی لوانته: 0 درصد

 

 



تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:46 AM | نویسنده : کیانا |

 

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصرحجازی هستم با حضور جمع کثیری از چهره ها در حال برگزاری است.


 

به گزارش "ورزش سه"، پوستر این فیلم با لی آوت روزنامه های قدیمی در این مراسم به نمایش گذاشته شد.






تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:34 AM | نویسنده : کیانا |

 

از دقایقی دیگر فیلم زندگی مرحوم حجازی به صورت خصوصی اکران می شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم جمعی از فوتبالیستها و هنرمندان حضور دارند که چهره های از چهره های شاخص آن می توأن از مهدی رحمتی، هادی طباطبایی، پژمان جمشیدی، فریدون زندی، سروش صحت، عادل فردوسی پور، رحمان رضایی، محمد پنجعلی و رضا یزدانی نام برد.


تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:33 AM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه برای بازی فردای بارسلونا مقابل لوانته، از پدیده تیم دوم این باشگاه "جرارد گومبائو" برای جانشینی رافینیا دعوت به عمل آورده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا روز چهارشنبه در بازی برابر آ اس رم، از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و کل فصل را از دست داد. بارسا به دلیل محرومیت از خرید بازیکن، نمی تواند خرید جدیدی بجای رافینیا داشته باشد و مجبور است از تیم های پایه ای خود یک نفر را جایگزین وی کند. 

لوئیس انریکه نیز برای این مهم، روی "جرارد گومبائو"به جمع بندی نهایی رسید و نام او را در لیست تیم اول بارسلونا البته بصورت موقت قرار دارد. گومبائو در تور آمریکای بارسا در تابستان نیز حضور داشت و در بازی برابر بیلبائو نیز اولین بازی لالیگایی خود در تیم اول بارسلونا را انجام داد. گومبائو فصل گذشته و در کوپا دل ری مقابل الچه، اولین بازی خود با پیراهن تیم اول بارسلونا را انجام داده بود.


 

 



تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:31 AM | نویسنده : کیانا |

 

مهدی رحمتی و وحید طالب لو برخلاف پیش بینی های ابتدای فصل این روزها با درک شرایط زندگی مسالمت آمیزی را در تمرینات در کنار یکدیگر پشت سر می گذارند.


 

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان شماره یک استقلال که از قرار معلوم در دیدارهای لیگ به میدان خواهد رفت و جدال های جام حذفی را به رقیب شماره دو سپرده تا او هم از این فصل بازی هایی را نصیب خود کند در تمرینات پا به پای یکدیگر تمرین می کنند و از نظر روحی و روانی برخلاف پیش بینی ها مشکلی با یکدیگر ندارند. 

رحمتی این روزها به عنوان مرد مورد اعتماد سرمربی استقلال شرایط خاصی را از نظر فنی و رهبری در زمین تجربه می کند و وحید طالب لو نیز که در ابتدای فصل پذیرفته بود بعنوان نفر دوم باید در تمرینات حضور یابد از تک فرصت های خود استفاده می کند تا خاطراتش با استقلال حفظ شود.

پرویز مظلومی اگر موفق شود تا پایان فصل این شرایط را در گروه دروازه بانی خود حفظ کند، مطمئنا دست به کار بزرگی زده است.










 


تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 11:30 AM | نویسنده : کیانا |

 

توماس فرمالن، مدافع بارسلونا، اولین فصل حضورش در این تیم را بسیار سخت دانست.


 

به گزارش "ورزش سه"، فرمالن فصل گذشته از آرسنال به بارسلونا پیوست ولی به دلیل مصدومیت، تنها یک بازی برای بارسا در طول فصل انجام داد. او که اخیرا 30 ساله شده، عنوان کرد که قبول سکونشینی و دوری از میادین برای او خیلی سخت بوده است.
او گفت:" برای من خیلی سخت بود که کل فصل را بیرون باشم ولی دلیل دوری من مصدومیت بود. وقتی شما به یک باشگاه جدید می‌آیید، قصد اثبات توانایی ‌هایتان را دارید ولی به خاطر مصدومیت موفق به این کار نشدم. حالا باید با چیزهای جدید خودم را هماهنگ کنم. یک زندگی جدید، یک مربی جدید، یک شهر جدید. فصل طولانی پیش روی من خواهد بود. انگیزه هایم مثل گذشته است. فصل قبل سه گانه را کسب کردیم و می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت. حالا تیم ما مثل فصل گذشته است و انگیزه هایمان نیز مثل فصل قبل. باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

 

 



تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

رودی گارسیا، سرمربی رم عنوان کرد که رسیدن به جمع 16 تیم برتر چمپیونزلیگ، یکی از اهداف اصلی آنها در طول این فصل خواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گارسیا فصل گذشته در مرحله گروهی چمپیونزلیگ با حضور تیم‌هایی نظیر بایرن و سیتی، موفق به صعود نشدند. حال تنها رقیب قدرتمند آنها بارسلونا است و گارسیا عنوان کرد تیمش می‌تواند به دور بعد چمپیونزلیگ صعود کند.
او گفت:"هدف ما رسیدن به جمع 16 تیم چمپیونزلیگ است. در گروه یک رقیب سخت داریم: بارسا. بازی کردن مقابل آنها برای ما افتخاری است ولی ما می‌خواهیم به جمع 16 تیم برسیم. فصل گذشته موفق به این کار نشدیم. فکر می‌کنم همه مطمئن هستند که بارسا ما را شکست می‌دهد. آنها یک ماشین بزرگ هستند ولی ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که برخلاف پیش بینی ها عمل کنیم."

 

 



تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدافع چپ برزیلی اتلتیکو، در آستانه بازی با بارسلونا، به تمجید از نیمار پرداخت و از او در مقابل اتهاماتی که به وی زده می شود دفاع کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری فصل گذشته در ویسنته کالدرون، باعث عصبی شدن و در نهایت اخراج گابی شد. بازیکنان اتلتیکو و دیگو سیمئونه، در پایان آن بازی معتقد بودند که نیمار با حرکاتش در زمین، باعث تحریک بازیکنان مقابل می شود. 

فلیپه لوئیس، مدافع چپ اتلتیکو که فصل گذشته برای چلسی بازی می کرد، در همین رابطه به آ اس گفت:" من نیمار را خیلی خوب می شناسم. چه زمانی که سانتوس بود و چه از زمانی که باهم در تیم ملی هم بازی هستیم. او از آن موقع هیچ تغییری نکرده است. 

البته در اسپانیا برخی حرکات خاص ما برزیلی ها چندان مرسوم نیست اما می توانم با قاطعیت بگویم که نیمار هرگز در زمین قصد توهین به بازیکن مقابلش را ندارد و هیچگاه نیز کسی را به تمسخر نمی گیرد. شیوه بازی او به گونه ای است که برخی مواقع به نظر می آید قصد تحریک بازیکنان مقابل را دارد.
او بازیکنی تکنیکی و بسیار سریع است و وقتی صاحب توپ می شود، باید بسیار مراقب او باشید و بهترین بازی خودتان را انجام دهید. باید حداقل شانس را به نیمار داد."

 

 



تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:10 PM | نویسنده : کیانا |

 

پیکه بخاطر نیش و کنایه هایش به رئال مادرید در جشن های قهرمانی بارسلونا، مورد انتقاد و اعتراض هواداران فوتبال در اسپانیا قرار گرفته اما خودش معتقد است که احساس پشیمانی نمی کند و هرگز بخاطر این مساله، عذرخواهی نخواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع مستحکم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا توسط هواداران هو شده است، در یک نشست خبری حاضر شد و نسبت به این مساله واکنش نشان داد:" در جشن قهرمانی سوپرجام اروپا ، آن حرف را بر علیه رئال زدم و پشیمان هم نیستم. هزار بار دیگر هم به عقب برگردم، همان جمله را تکرار خواهم کرد. 
در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم همین کار را کرده بودم اما در جشن قهرمانی سه گانه وقتی از کوین رولدان(خواننده کلمبیایی که در جشن تولد جنجالی رونالدو حضور داشت و برنامه اجرا کرد) اسم بردم، قبول دارم که کار چندان شیکی نکردم اما این هم بخشی از زندگی است و پیش می آید.

همیشه بدترین آرزوها را برای رئال دارم و دوست دارم این تیم تمام بازی هایش را ببازد اما این رقابت ورزشی باعث نمی شود با بازیکنان رئال، رابطه دوستانه ای نداشته باشم. بطورمثال وقتی فرزند دومم متولد شد، کاسیاس برای من و همسرم گل فرستاد و تلفنی هم به من تبریک گفت."

پیکه در مورد بازی برای تیم ملی کاتالونیا گفت:" دوست ندارم در مورد فرضیات صحبت کنم.علت بازی کردنم برای تیم ملی اسپانیا هم، نه پول است و نه برای کسب پرستیژ؛ همین حالا برای بارسلونایی بازی می کنم که دو سه گانه و یک شش گانه در ویترین افتخاراتش دارد.ترک تیم ملی اسپانیا بخاطر اتفاقات اخیر، آخرین چیزی است که به آن فکر می کنم"


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا از هفته سوم لالیگا، شنبه اینده باید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید برود.


 

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم تا بدینجا دو پیروزی کسب کرده و در صدر جدول لالیگا قرار دارند و بی شک، جدال جذابی را از دو مدعی قهرمانی اسپانیا شاهد خواهیم بود. اما ویسنته کالدرون، استادیوم خانگی اتلتیکو مادرید، ورزشگاهی خوش یمن برای مسی محسوب می شود. او با پیراهن بارسلونا، موفق به زدن 10 گل در این ورزشگاه شده است. 

آخرین گل مسی در این ورزشگاه به 17 می گذشته بر می گردد که فوق ستاره آرژانتینی، تک گل پیروزی بخش بارسا را به ثمر رساند و حکم قهرمانی این تیم را امضا کرد. مسی اولین بار فصل 2006-2007 و در برتری 6-0 بارسا در زمین اتلتیکو، موفق به زدن دو گل در کالدرون شد. 

گلزنی های او در لالیگا و در ویسنته کالدرون، در فصول 2008-2009، 2010-2011، 2011-2012 و 2014-2015 نیز تکرار شدند؛بطوریکه او تاکنون 6 گل در لالیگا به اتلتیکو در ورزشگاه خانگیش زده است. مسی همچنین سه گل نیز در برتری 3-1 بارسا بر اتلتیکو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری سال 2008-2009 به ثمر رساند تا مجموع گل هایش با پیراهن بارسا به اتلتیکو در ویسنته کالدرون به عدد 9 برسد. 

مسی همچنین یک گل نیز در فینال کوپا دل ری سال 2012 به بیلبائو در ویسنته کالدرون زد تا رقم گل های او در این ورزشگاه به 10 برسد. این پایان کار نیست؛ چون مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین نیز یک بار در ویسنته کالدرون به میدان رفته و گل زده است. او در آن بازی یک گل به تیم ملی اسپانیا زد تا در ویسنته کالدرون، تعداد گل هایش به 11 برسد. آیا روز شنبه به این آمار اضافه خواهد شد؟ باید به انتظار بنشینیم.


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه سرانجام امروز با برگزاری یک نشست خبری، درمورد اتفاقات حاشیه ای پیرامونش واکنش نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه چه در کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا و چه در دو بازی اخیر این تیم برابر اسلواکی و مقدونیه، از سوی هواداران فوتبال در اسپانیا مورد اعتراض شدید قرار گرفت؛بطوریکه هرگاه صاحب توپ می شد از سوی هواداران هو می شد. اعلام حمایت از سوت های اعتراضی بر علیه سرود ملی اسپانیا و نیز کنایه هایش به رئال مادرید در جشن های قهرمانی بارسا، از دلایل این اعتراضات عنوان شده اند.

پیکه در نشست خبری امروز در مورد وضعیتش گفت:" شرایطم بسیار خوب است . از جنبه ورزشی وضعیت ایده الی دارم. من همیشه مثبت فکر می کنم و این را همه می دانند. بسیار شاد و باروحیه هستم. دو بازی دیگر از محرومیت باشگاهیم باقی مانده و ببینیم بخشیده خواهم شد یا خیر." 

پیکه در مورد سوت های اعتراضی هواداران فوتبال اسپانیا بر علیهش گفت:" این سوت ها بخاطر رقابتی است که بین رئال و بارسا وجود دارد و فکر نمی کنم بخاطر روابط اسپانیا و کاتالونیا باشد. این عقیده من است. 
من به تیم ملی اسپانیا بالاترین تعهد را دارم. از تیم زیر 15 سال ها در سال 2003 تاکنون،در خدمت اسپانیا هستم و همیشه هم نسبت به لباسی که بر تن دارم متعهدم. من هیچوقت تغییر نمی کنم. هرکس مرا قبول دارد که مشکلی نیست اما مخالفانم تا روز بازنشستگی من از فوتبال باید تحملم کنند. برای من اینکه هواداران رئال در برنابئو بر علیهم سوت بزنند یک چیز عادی است و سوت ها برایم مثل یک سمفونی موسیقی هستند."

پیکه در مورد مصاحبه راموس که گفته بود پیکه باید مسئولیت اشتباهاتش را بپذیرد گفت:" معتقدم که در حال حاضر بهترین روابط را با راموس و دیگر بازیکنان تیم ملی دارم. البته در ابتدا رابطه مان سرد بود اما حالا اینگونه نیست. بطور مثال روز قبل از بازی با مقدونیه، 10 یا 12 بازیکن در اتاق کاسیاس گردهم آمده بودیم و صحبت می کردیم. با راموس در مورد همه چیز به غیر از این مساله صحبت کردم. فکر کنم راموس در میکسدزون ورزشگاه مقدونیه کمی عجله داشت و می خواست با دادن یک جواب سریع، به رختکن برود."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

در کشور اسپانیا این روزها بیم این وجود دارد که به واسطه مصاحبه اخیر سرخیو راموس بر علیه پیکه، اختلافلات بین رئال مادرید و بارسلونا بیش از آنچه که همیشه بوده شود


 

به گزارش "ورزش سه"، دشمنی و اختلافات دیرینه بین مردمان ایالت کاتالونیا با پایتخت نشینان اسپانیا، یک اتفاق جدید نیست. این مساله ریشه در سال ها پیش دارد و همواره بازتاب آن را در دوئل های بین رئال مادرید و بارسلونا شاهد بوده ایم. اینکه دشمنی بین دو باشگاه از فاکتور ورزشی بودن بالاتر است، بر کسی پوشیده نیست اما تقریبا در 4 سال اخیر همواره رابطه خوبی بین ملی پوشان بارسلونا و رئال مادرید وجود داشته است. 

آخرین نمونه از اختلافات بین بازیکنان دو تیم را در سال 2011 و زمان حضور مورینیو بر مسند مربیگری رئال شاهد بودیم اما یک جلسه مشترک دوستانه بین کاسیاس و ژاوی، به نمایندگی از ملی پوشان دو تیم،همه مشکلات را حل کرده و یک اسپانیای متحد را در یورو 2012 شاهد بودیم؛ تیمی که با اقتدار قهرمانی را از آن خود کرد. 

اما 4 سال بعد، پیکه به نوعی استارت دوباره ای بر اختلافات بین رئال مادرید و بارسلونا زد. او در دو جشن قهرمانی بارسلونا در سه ماه اخیر، بر علیه رئال مادرید عبارات کنایه ای و بعضا توهین آمیز بکار برده و حتی پس از فینال کوپا دل ری، از سوت زدن هواداران بارسا و بیلبائو بر علیه سرود ملی اسپانیا نیز حمایت کرد؛ مساله ای که با واکنش منفی در میان هواداران فوتبال در اسپانیا مواجه شد و این مدافع ارزشمند بارسا در بازی اسپانیا برابر اسلواکی در اوویدو، با سوت های اعتراضی حاضران در ورزشگاه مواجه شد. 

این اعتراضات حتی در بازی اسپانیا برابر مقدونیه نیز ادامه یافت و اسپانیایی های حاضر در ورزشگاه مقدونیه، هر بار که پیکه صاحب توپ می شد او را هو می کردند. پس از این بازی بود که راموس، در مصاحبه ای، رفتارهای چند وقت اخیر پیکه را زیر سوال برد و از او خواست که مسئولیت اتفاقات اخیر را به گردن بگیرد. 

این مصاحبه بازتاب بسیار گسترده ای در میان رسانه های اسپانیایی داشت؛ تا جاییکه امروز نشریه "اسپورت"،چاپ بارسلون، با تیتر راموس بر آتش اختلافات بر سر قضیه پیکه افزود، نسبت به مصاحبه مدافع رئال مادرید واکنش نشان داد. 

یک سال مانده به شروع رقابت های حساس یورو 2016، حالا همه از ایجاد دودستگی و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی اسپانیا بیم دارند. اسپانیایی که در جام جهانی 2014 هم نتایج کابوس واری گرفت و یورو 2016 را میدانی برای جبران مافات می بیند. 

باید دید که در فاصله 9 ماهه تا شروع آن رقابت ها، قضیه پیکه به کجا خواهد رسید. شاید یک نشست دوستانه مشترک بین بازیکنان ملی پوش بارسا و رئال، بتواند همه چیز را به روال سابق بازگرداند.


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

 

نشریه کاتالانی ال موندو دپورتیوو هم با تیتر :" راموس، چرا دهانت را نمی بندی؟" به صحبت های اخیر مدافع ملی پوش رئال واکنش نشان داد



نشریه اسپورت به عدم پاسخگویی پیکه در مقابل صحبت های راموس پرداخت و نوشت که مدافع بارسا به دنبال درگیری نیس
ت


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:3 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی، ستاره بارسلونا، با ستایش از وین رونی، او را بازیکنی توصیف کرد که در هر نسل فقط یکی ‏از آنها وجود دارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، رونی با گلزنی در دیدار این سه شنبه شب انگلیس مقابل سوئیس، به بهترین ‏گلزن تاریخ سه شیرها تبدیل شد. ‏

البته رونی هم مانند مسی همیشه متهم بود که بهترین بازی هایش را برای تیم باشگاهی اش انجام می دهد ‏اما مسی معتقد است انگلیسی ها باید از رونی به خاطر کیفیت استثنایی اش متشکر باشد.‏

او به خبرنگاران گفت:" به نظر من وین رونی بازیکنی است که در هر نسل فقط یکی از آنها وجود دارد. ‏یکی از آن بازیکنان ویژه که با هیچ بازیکن دیگری قابل مقایسه نیست. بازیکنان خاص زیادی وجود ‏دارند اما رونی کیفیت و توانایی تکنیکی استثنایی دارد و یکی از بهترین بازیکنانی است که مقابل شان ‏بازی کردم. بازیکن دیگری مثل او نیست.‏

رونی یک برنده است. او اکنون تنها روی موفقیت با انگلیس در رقابت های اروپایی تمرکز دارد. من ‏همیشه در مورد خودم و آرژانتین همین را گفته ام که شکستن رکوردهای گلزنی و بازی ملی، اگر با کسب ‏جام همراه نباشد، معنایی ندارد.‏

همانطور که گفتم، وین یک برنده است. برای او هم همیشه تیم در درجه اول اهمیت است و موفقیت فردی ‏در درجه دوم."‏


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، خواستار برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی شد که انتظار می رود در آن، در ‏مورد اتفاقات اخیر در بازی های ملی تیم ملی اسپانیا صحبت کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های اخیر پیکه در مورد حمایت از استقلال کاتالونیا و همچنین باشگاه ‏رئال مادرید، باعث شد تا تعدادی از هواداران اسپانیا، در دیدار مقابل اسلواکی در اوویدو، او را هو کنند. ‏انتشار عکس هایی از او در حال خروج از یک باشگاه شبانه ساعاتی بعد از آن بازی هم جنجال ساز شد.‏
تعدادی از هم تیمی های پیکه در تیم ملی اسپانیا از جمله سسک فابرگاس، به حمایت از او پرداختند و ‏ویسنته دل بوسکه، سرمربی لاروخا هم رفتار هواداران را شرم آور توصیف کرد.البته در مقابل، سرخیو ‏راموس، مدافع رئال مادرید، گفت که پیکه باید مسئولیت صحبت هایش را بپذیرد.‏
اکنون انتظار می رود پیکه در این کنفرانس مطبوعاتی که قرار است امروز برگزار شود و حداکثر یک ‏ساعت به طول خواهد انجامید، از خود دفاع کند.‏

 

 



تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:52 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است لوئیس فان خال در زمان حضور در نوکمپ، از زمان خودش ‏جلوتر بود و تاکید کرد این مربی هلندی در منچستریونایتد موفق خواهد شد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بین سال های 1997 تا 2000 و همین طور فصل 03-2002 زیر نظر ‏فان خال در بارسا بازی کرد .‏
او به خبرنگاران گفت:" انتقادها از فان خال جنبه شخصی دارد زیرا او بسیار صریح است و خیلی ها فکر ‏می کنند او مغرور است. او وقتی هدایت بارسا را برعهده داشت، از دوره خود جلوتر بود. او برای اینکه ‏تمرینات بی نقش باشد، سخت تلاش می کرد و تیم را از نظر تکنیکی و تاکتیکی بسیار بهتر کرد. او 20 ‏سال قبل یک مربی کامل بود. ‏
او در منچستریونایتد خیلی خوب کار خواهد کرد. او این تیم را در لیگ برتر و چمپیونزلیگ بسیار قدرتمند ‏خواهد کرد. من مطمئنم که او فوق العاده کار می کند."‏
‎ ‎منچستریونایتد فصل گذشته با هدایت فان خال به رتبه چهارم لیگ برتر رسید و این فصل هم در حال ‏حاضر در رتبه پنجم قرار دارند. ‏


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

خورخه والدنو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین که سابقه بازی و نیز مربیگری رئال مادرید را در کارنامه دارد به دفاع از جرارد پیکه در مقابل سوت های اعتراضی هواداران اسپانیا پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، حمایت از سوت های اعتراضی بر علیه سرود ملی اسپانیا و نیز توهین به رئال مادرید در دو جشن قهرمانی بارسا در چند ماه اخیر، باعث نارضایتی بخش گسترده ای از هواداران فوتبال در اسپانیا شده است. 

پیکه در بازی های اخیر تیم ملی اسپانیا از سوی هواداران هو شده و این اتفاق شب گذشته در مقدونیه نیز تکرار شد. اسپانیایی هایی که به عنوان میهمان  و برای تشویق تیم کشورشان در مقدونیه حضور داشتند، هر بار که پیکه صاحب توپ می شد، بر علیه او سوت می زدند. 

والدانو در واکنش به ادامه اعتراضات به پیکه در اسپانیا گفت:" سوت زدن بر علیه یک بازیکن ملی تحت هر شرایطی غیرقابل پذیرش است. پیکه یک بازیکن متعهد به تیم ملی اسپانیاست و تاکنون بازی های درخشانی برای این تیم انجام داده است.توهین و تخریب شخصیت یک بازی ملی، به نظر من شرم آور است. پیکه انسان صادقی است و چیزی را که احساس می کند، مستقیما بیان می کند."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

آلفونسو پرز، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های رئال مادرید، بتیس و بارسلونا، در توئیتر به انتقاد از جرارد پیکه پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، پرز که متولد شهر مادرید است و در اوایل دهه 90 نیز برای رئال مادرید بازی می کرد، پس از چند فصل بازی برای بتیس،سال 2000 و با پیوستن فیگو به رئال مادرید، راهی بارسلونا شد.هرچند که دوران حضور او در بارسا موفقیت آمیز نبود. 

او که هم اکنون برای تیم پیشکسوتان رئال مادرید به میدان می رود، روز گذشته در واکنش به سوت های اعتراضی هواداران فوتبال در اسپانیا بر علیه پیکه، در توئیتر شخصی اش نوشت:" پیکه گفته است که خود را اسپانیایی و کاتالان حس می کند. به اعتقاد من این اظهارنظر بدین خاطر است تا مشکلات اخیر برطرف شود اما او هم مثل گواردیولا، وقتی فوتبالش تمام شود، به مخالفت با اسپانیا پرداخته و خود را یک کاتالونیایی خواهد خواند. البته لازم است بگویم که من هرگز مخالف کاتالان ها نیستم.پسر من متولد بارسلون است؛ چون خودم دوست داشتم آنجا متولد شود."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

جراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از تساوی دیرهنگام آلبی سلسته برابر مکزیک، از تلاش بازیکنانش در دقایقی پایانی برای جبران گل های خورده تقدیر کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مکزیک تا دقیقه 85 با دو گل هررا و چیچاریتو از آرژانتین پیش بود اما دو گل آگوئرو و مسی، در نهایت حکم به تساوی کشیده شدن بازی دادند. 
جراردو مارتینو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" مکزیک هرگز کنترل بازی را در اختیار نداشت و بر خلاف جریان بازی به گل رسید. شروع بد ما باعث شد تا مکزیکی ها روی تاکتیکی که مدنظر داشتند، به گل برسند. آنها مقابل ما دست به ریسک زدند. 
سبک بازیشان دفاع متمرکز و استفاده از ضد حملات بود؛ تاکیتکی که حواب هم داد. ما بیش از اینکه اشتباه تیمی داشته باشیم، دچار اشتباهات فردی شدیم. با این حال از اینکه بازیکنانم تا دقایق پایانی ناامید نشده و جنگیدند، خوشحالم و این مساله جای تقدیر دارد. موقعیت های ما بیشتر از مکزیک بود و بدشانس بودیم که در این بازی پیروز نشدیم.البته این بازی نشان داد که ما هنوز تیم کاملی نیستیم و نواقصی وجود دارد که به مرور باید رفع شوند."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه امروز صبح همراه با دیگر ملی پوشان بارسا، به شهر بارسلون بازگشت؛ جایی که خبرنگاران زیادی منتظر ورود او بودند.


 

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه و موضوع سوت زدن هواداران اسپانیا بر علیه وی، به سوژه اصلی رسانه های اسپانیایی در هفته اخیر بدل شده است. پیکه به دلیل توهین به رئال مادرید در جشن های قهرمانی بارسلونا و نیز حمایت از سوت های اعتراضی علیه سرود ملی اسپانیا، مورد خشم اسپانیایی ها قرار گرفته است. 

روز گذشته سرخیو راموس نیز در مصاحبه ای، رفتار پیکه در ماه های اخیر را زیر سوال برد. پیکه صبح امروز با اتمام دو بازی تیم ملی اسپانیا در مقدماتی یورو 2016، با چهره ای جدی و البته خسته وارد فرودگاه بارسلون شد و مورد محاصره خبرنگاران قرار گرفت. 

خبرنگاران منتظر شنیدن اظهارنظر پیکه در مورد انتقادات راموس بودند اما این بازیکن ترجیح داد در این مورد حرفی نزده و سکوت اختیار کند. پیکه با گفتن این جمله که چیزی برای گفتن ندارم، سوار اتومبیلش شد و فرودگاه را به مقصد منزلش ترک کرد.


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:41 PM | نویسنده : کیانا |

 

زوبی زارتا، مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که اختلاف بین راموس و پیکه به ضرر تیم ملی اسپانیا تمام خواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که پیکه مورد اعتراض شدید هواداران فوتبال در اسپانیا قرار دارد، سرخیو راموس نیز در مصاحبه ای جدید، پیکه را متهم کرد که نباید در جشن های قهرمانی بارسلونا، بر علیه رئال مادرید حرف می زده است. 

زوبی زارتا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" این اختلافات به نفع فوتبال ملی نیست. اختلاف پیکه و راموس باید حل شود و آنها باید از ژاوی و کاسیاس الگو بگیرند. شک ندارم اگر روزی اسپانیا با گل دقیقه آخر پیکه پیروز شود، همه مردم خوشحال خواهند شد."

لازم به ذکر است که سال 2011 و در دوران حضور مورینیو در رئال مادرید که اختلافات بین بازیکنان ملی پوش بارسلونا و رئال به اوج خود رسیده بود، کاسیاس و ژاوی، نشستی دوستانه برای حل مشکلات برگزار کردند که نتیجه اش کسب عنوان قهرمانی اسپانیا در یورو 2012 بود.


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

روز گذشته مصدومیت عضلانی کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی بارسلونا از سوی تیم پزشکی این باشگاه تایید شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، براوو که در فصل جاری نیز همچون فصل گذشته، در لالیگا دروازه بان اول بارسلونا محسوب می شود، روز گذشته متوجه شد که به دلیل مصدومیت قادر نخواهد بود تیمش را در بازی حساس شنبه آینده برابر اتلتیکو همراهی کند. 

امروز کریستین اوگالده، مدیر برنامه های براوو در مصاحبه با رادیو کوپراتیووی شیلی و در مورد مدت زمان دوری این بازیکن از میادین گفت:" می خواهم بگویم که خیال همه از بابت براوو راحت باشد. حال او خوب است. کمی پیش با او صحبت کردم و او به من گفت که طبق نظر پزشکان، تا سه هفته دیگر به مرز 100 درصد آمادگی خواهد رسید و مشکلی برای قرار گرفتن درون دروازه بارسلونا نخواهد داشت."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:38 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرخیو راموس پس از اتمام دیدار اسپانیا و مقدونیه که به برتری لاروخا ختم شد، کنایه جالبی نثار جرارد پیکه کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه بخاطر اعلام حمایت از سوت های انتقادی هواداران بارسلونا و بیلبائو بر علیه سرود ملی اسپانیا و همچنین توهین هایش به رئال در جشن قهرمانی بارسا در سوپرکاپ اروپا، مورد انتقاد و اعتراض شدید هواداران فوتبال در کشور اسپانیا قرار گرفته و این مساله را در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا شاهد بوده ایم. پیکه هر بار که صاحب توپ می شد، صدای سوت های اعتراضی هواداران بر علیه او نیز به گوش می رسید. 

سرخیو راموس در واکنش به این اتفاق، شب گذشته گفت:همه ما اشتباه می‌کنیم.هر کدام باید مسئولیت اشتباهمان را به گردن بگیریم و به خاطر رقابتی که بین رئال و بارسا وجود دارد، صحبت‌های اخیر پیکه کمکی به بهتر شدن اوضاع نکرده است. من نمی‌خواهم بگویم که وقتی می‌برید چه بگوید. وقتی من پیروز می‌شوم، در ذهنم افرادی که دوستشان ندارم نمی‌آیند. چه با این عمل موافق باشیم و چه نه، باید به تیم ملی فکر کرد و جوی ایجاد نکرد که به آن صدمه وارد کند." 

در واقع این اظهارنظر راموس دقیقا مخالف آنچه است که بهار 2014، در شب جشن قهرمانی لادسمیای رئال مادرید در میدان سیبلس رخ داد. راموس که از پیروزی 4-1 رئال بر اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان سرمست بود، با گرفتن میکروفن رو به هواداران رئال گفت:" بیایید باهم سرودی که در ورزشگاه اتلتیکو بر علیه ما خوانده می شود را این بار بر علیه خودشان بخوانیم و....." راموس شب گذشته وقتی که به پیکه کنایه می زد، به یاد نداشت که خود او نیز در جشن قهرمانی رئال مادرید، هواداران اتلتیکو را سوژه کرده بود.


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:38 PM | نویسنده : کیانا |

 

در حالی که تنها 5 ساعت تا بازی استقلال برابر شهرداری سمنان بیشتر باقی نمانده است، هنوز مشخص نیست که آیا پرویز مظلومی قصد دارد برای این بازی به وحید طالب‌لو میدان بدهد یا نه.


 

به گزارش "ورزش سه"، معمولا در تیم هایی که 2 دروازه‌بان بزرگ در اختیار دارند، به یک دروازه‌بان در جام‌حذفی و به یک دروازه‌بان در لیگ‌برتر بازی می‌ رسد اما تمرینات استقلال در طول هفته جاری نشان نمی‌ دهد که مظلومی تصمیم دارد چه کسی را در درون دروازه تیمش قرار بدهد. 
وحید طالب‌لو با تجربه سال ها حضور در استقلال قطعا کمترین خواسته اش این است که بتواند حداقل در جام‌حذفی از دروازه تیمش دفاع کند اما همانطور که پیش از این هم اشاره شد، در تمرینات استقلال چیزی در این باره مشخص نشده است. در دو بازی دوستانه استقلال با توحید و نیروی زمینی که در چند روز گذشته برگزار شد وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی به تناوب و هر کدام یک نیمه برای تیمشان به میدان رفته اند و حالا باید دید که کادرفنی در روز بازی با شهرداری سمنان به چه کسی بازی خواهد داد.

 

 



تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار، ستاره تیم ملی برزیل عنوان کرد که سلسائو به یک بازیکن وابسته نیست.


 

به گزارش "ورزش سه"، برزیل پس از پیروزی 1-0 مقابل کاستاریکا، شب گذشته موفق شد 4-1 آمریکا را شکست دهد. این در حالی بود که پیش از ورود نیمار، برزیل 1-0 پیش بود و با به میدان آمدن او، 3 گل در 15 دقیقه به ثمر رساند که دو گل آن را نیمار زد. حال ستاره بارسلونا عنوان کرد که برزیل به یک بازیکن متکی نیست.

او گفت:" فکر می‌کنم برزیل بازیکنان فوق‌العاده ای دارد که می‌توانند هر غیبتی را پر کنند. برزیل هیچگاه متکی به یک بازیکن نبوده و تنها می‌توانم به تمام بازیکنان برای عملکرد خوبمان در دو بازی اخیر تبریک بگویم. داگلاس کاستا برای بایرن و برزیل عالی کار کرده است. او کنار مارسلو خیلی خوب بود. او می‌تواند تاثیر گذار باشد. اینجا هستم که به تیم کمک کنم. دوست دارم در زمین باشم و بازی کنم. همیشه برای مربی اماده ام و هر وقت به من بازی برسد، بهترین عملکردم را خواهم داشت و سعی می‌کنم با گلزنی به تیم کمک کنم."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:29 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی، هافبک سابق بارسلونا عنوان کرد که بارسا می‌تواند امسال هم سه گانه را تکرار کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته موفق شد برای دومین بار، سه گانه را به دست آورد و به اولین باشگاهی تبدیل شود که به این عنوان دست پیدا کرده است. ژاوی که به تیم السد قطر پیوسته، عنوان کرد که تیم لوئیس انریکه توانایی تکرار سه گانه را دارد.

او گفت:" تیم قابلیت چنین کاری را دارد. آنها مربی بسیار خوبی به نام انریکه دارند که یک حرفه ای است و رهبر بسیار خوبی است. و حالا، بارسلونا بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. رسیدن به چنین دستاوردی کار سختی است ولی از اعماق قلبم امیدوارم که آنها این فصل هم در چمپیونزلیگ و لالیگا موفق باشند و دستاورد فصل گذشته را تکرار کنند."


تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 1:28 PM | نویسنده : کیانا |

 

سسک فابرگاس، هافبک تیم ملی اسپانیا، از هواداران این تیم خواست به هو کردن جرارد پیکه پایان دهند و ‏تاکید کرد که این حرکت، روی همه اعضای این تیم تاثیر می گذارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه به دلیل اظهارنظرهای اخیر در حمایت از حرکات جدایی طلبانه کاتالان ها ‏و همچینن صحبت های تحریک آمیزش علیه رئال مادرید، با واکنش منفی هواداران اسپانیا مواجه شده اما ‏فابرگاس معتقد است این مسائل نباید در دیدارهای ملی مطرح شوند.‏
او به خبرنگاران گفت:" این مسائل به تیم ملی بستگی ندارد. این مسئله بارسا- رئال است. پیکه در تیم ملی ‏همیشه بهترین بازی اش را ارائه می دهد. هر زمان که به او نیاز باشد، او با لبخند آماده بازی است؛ مانند ‏سایر اعضای تیم. ‏
ما یک تیم هستیم و او جزئی از آن است. این مسائل روی همه ما تاثیر منفی می گذارد. ما در حال ‏فراموش کردن یک جام جهانی بد هستیم و نیاز داریم برای رسیدن به یورو 2016، استانداردهای مان را ‏بالا نگه داریم. ما نباید اجازه بدهیم چنین چیزهای احمقانه ای، تمرکزمان را به هم بزند. ما به حمایت همه ‏نیاز داریم."‏


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرخیو آگوئرو، مهاجم تیم ملی آرژانتین، احتمال کناره گیری لیونل مسی از این تیم را رد کرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی آلبی سلسته در فتح جام جهانی 2014 و کوپا آمریکای 2015، ‏مسی با انتقادهای زیادی روبرو شد؛ تا حدی که شایعه کناره گیری او از تیم ملی آرژانتین منتشر شد.‏
اما آگوئرو که دوست صمیمی مسی نیز هست، تاکید کرد که ستاره بارسا همچنان به بازی کردن برای ‏آرژانتین ادامه خواهد داد.‏
او به خبرنگاران گفت:" وقتی شایعه کناره گیری مسی از تیم ملی منتشر شد، من مستقیما از او پرسیدم که ‏می خواهد باز هم برای تیم ملی بازی کند یا نه. او به من گفت که مردم اینها را از خودشان می سازند.‏
من جواب دادم پس ما باز هم همدیگر را در تیم ملی خواهیم دید و او از این حرف آنقدر خندید که نزدیک ‏بود خودش را خیس کند! ‏‎ ‎
مسی آرام و راحت است. او به بازی کردن برای تیم ملی ادامه خواهد داد. او همیشه تمام تلاشش را برای ‏آرژانتین می کند. لئو همیشه در چشم است و مردم گاهی همه کارهای خوبی که او انجام داده را فراموش ‏می کنند."‏


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:56 PM | نویسنده : کیانا |

 

تیم های اسپانیا و انگلیس قرار است روز 13 نوامبر(22 آبان)، دیدار دوستانه ای را با یکدیگر برگزار کنند و پیش از این، شهر مادرید و ورزشگاه اختصاصی رئال به عنوان میزبان این بازی انتخاب شده بود.


 

به گزارش "ورزش سه"،با این حال دقایقی پیش از سوی فدراسیبون فوتبال اسپانیا رسما اعلام شد که ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید، میزبان این بازی نخواهد بود و دیدار اسپانیا-انگلیس در ورزشگاه شهر آلیکانته، برگزار خواهد شد. پیش از این تردیدهایی در اعطای میزبانی به برنابئو وجود داشت و سرانجام این مساله محقق نشد. 

علت پس گرفتن میزبانی از ورزشگاه رئال، نگرانی از اعتراضات گسترده هواداران رئال مادرید به جرارد پیکه بود. پیکه در چند ماه اخیر و پس از حمایت از سوت های اعتراضی برعلیه سرود ملی اسپانیا و نیز کنایه های مختلف به رئال مادرید، مورد خشم و اعتراض هواداران فوتبال در اسپانیا قرار گرفته است.


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

مسعود شجاعی که به تیم الغرافه قطر پیوسته در هتل شرایتون قطر و در مراسمی که برای جشن فصل جدید لیگ ستارگان برگزار شد با ستاره سابق بارسلونا دیدار داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسوولان لیگ ستارگان قطر در آغاز لیگ فصل پیش روی این کشور با دعوت از بازیکنان و مسوولان تیم مراسمی ترتیب داده اند.

در این مراسم که مسعود شجاعی به عنوان بازیکن جدید تیم الغرافه حاضر بود عکسی به همراه دیگر ستاره های این لیگ با ژاوی هرناندز، ستاره سابق اسپانیا و بارسلونا گرفت.

 

 



تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، بامداد روز یکشنبه و ساعاتی پس از پیروزی تیم ملی اسپانیا برابر اسلواکی، در حال خروج از یک کلوب شبانه در شهر خیخون مشاهده شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه این روزها مورد اعتراض هواداران فوتبال در ورزشگاه های اسپانیا قرار دارد و این اعتراضات در هنگام خروج پیکه از کلوب شبانه نیز ادامه داشت و آنجا نیز او مجبور به شنیدن نیش و کنایه های مختلف شد. 

شب گذشته، ویسنته دل بوسکه میهمان شبکه رادیویی کوپه بود. او در واکنش به حاشیه جدید پیکه و شب بیداری او در خیخون گفت:" او از من برای این کار اجازه گرفته بود؛ پس مشکلی در این قضیه نمی بینم. پیکه این روزها تحت فشار است که این مساله به نفع تیم ملی نیست و یک جایی باید اعتراضات به او متوقف شود."


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

پیکه، مدافع مستحکم و البته پرحاشیه تیم بارسلونا که این روزها به واسطه سوت های اعتراضی هواداران فوتبال در اسپانیا بر علیهش، در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد، بار دیگر خبرساز شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه این روزها شخصیت چندان محبوبی در کشور اسپانیا به حساب نمی آید. شاید جز در ایالت کاتالونیا، در کمتر نقطه دیگری از اسپانیا او مورد علاقه هواداران فوتبال باشد. پیکه پس از اعلام حمایت از سوت های هواداران بارسلونا و بیلبائو در فینال کوپا دل ری بر علیه سرود ملی اسپانیا، به شدت مورد انتقاد هواداران فوتبال در این کشور قرار گرفته و در ورزشگاه های مختلف با واکنش های منفی زیادی روبرو شده است. 

این اتفاق در بازی روز شنبه اسپانیا مقابل اسلواکی در شهر اوویدو نیز تکرار شد. پس از اعتراض هواداران به پیکه در اوویدو، اینیستا، کاسیاس، پدرو و آلبا در نشست های خبری خود به حمایت از او پرداختند اما جالب اینجاست که روز گذشته ویدئویی از پیکه منتشر شد که در آن، او در ساعات اولیه روز یکشنبه، با حالتی غیرعادی از یک کلوب شبانه در شهر خیخون خارج و سوار ماشینی شد که منتظر او بود. این اتفاق بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیایی داشته است.


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

 

"بارسا برای مدتی" تیتر اصلی ال موندو دپورتیوو است که به تمدید قرارداد ستاره های اصلی بارسا و تغییر نکردن تیم فعلی برای چند فصل آینده اختصاص داد. براساس گزارش این نشریه، رافینیا تنها بازیکن بارساست که قراردادش تابستان آینده به پایان می رسد


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

پدرو رودریگز نیز به جمع بازیکنانی پیوست که در مقابل سوت هایی که علیه پیکه در ورزشگاه های اسپانیا زده می شود، واکنش نشان داده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از زمانی شروع شد که پیکه پس از فینال کوپا دل ری که بین بارسلونا و بیلبائو در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، از سوت های اعتراضی علیه سرود ملی اسپانیا حمایت کرد. البته کنایه ها و بعضا توهین های او به رئال مادرید در جشن های قهرمانی بارسلونا نیز از میزان محبوبیت عمومی او در بسیاری از ایالت های اسپانیا به غیر از کاتالونیا و باسک کاسته است. 
سوت زدن علیه پیکه در چند بازی اخیر تیم ملی اسپانیا ادامه داشته و شب گذشته در بازی برابر اسلواکی در ورزشگاه اوویدو نیز تکرار شد. 

پدرو، ستاره سابق بارسا که به تازگی به چلسی پیوسته، شب گذشته برای اسپانیا به میدان رفت و در پایان مسابقه، در مورد اعتراضات ادامه دار به پیکه گفت:" از اینکه هواداران بر علیه یک بازیکن ملی سوت بزنند خوشم نمی آید. پیکه یک بازیکن حرفه ای و متعهد به تیم ملی است و نسبت به پیراهن اسپانیا حس مثبتی دارد. 
همه ما در کنار پیکه هستیم و از او حمایت می کنیم. اینکه در کشور خودت علیه ات سوت بزنند، هرگز اتفاق خوبی نیست ولی با همه این اوصاف، پیکه شخصیت بالایی دارد و واکنشی منفی از او ندیده ایم."


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

ازکیل لاوتزی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، تنها یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده و به نظر نمی رسد که قصد تمدید آن را داشته باشد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان و پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات، اخبار زیادی در مورد احتمال پیوستن این مهاجم سابق ناپولی به یوونتوس و حتی اینتر شنیده می شد اما در نهایت او در پاری سن ژرمن ماندنی شد. 

لاوتزی در همین رابطه به تله فوت گفت:" واقعیت این است که دوست داشتم در PSG بمانم؛ چون در اینجا به من اطمینان زیادی دارند. باشگاه بازیکنان بسیار خوبی خریده و تیم واقعا تقویت شده است. از اینکه دی ماریا به پاری سن ژرمن پیوسته بسیار خوشحالم. بازی کنار او لذتبخش است و امیدوارم خیلی سریع در تیم جا بیفتد. 
لاوتزی ادامه داد:" فکر می کنم امسال، آخرین سال حضورم در پاری سن ژرمن باشد اما این بدین خاطر نیست که با کسی در باشگاه مشکل دارم. دوست دارم به بهترین شکل ممکن این فصل را به پایان برسانم . شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی می افتد. الان دوست دارید بمانید اما کمی بعد نظرتان عوض می شود."

 

 



تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:31 PM | نویسنده : کیانا |

 

شب گذشته تیم ملی اسپانیا در شهر اوویدو موفق شد با دو گل آلبا و اینیستا، بر اسلواکی غلبه کرده و در یک قدمی صعود به مرحله نهایی یورو 2016 قرار بگیرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، آلبا روی پاس بسیار زیبای داوید سیلوا موفق شد خیلی زود قفل دروازه اسلواکی را باز کند و در ادامه، انیستا نیز از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای لاروخا به ثمر رساند تا این تیم انتقام شکست بازی رفت را از اسلواکی بگیرد. 

یوردی آلبا، مدافع چپ اسپانیا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" مدت ها بود که اسپانیایی به این خوبی ندیده بودیم. امشب همه چیز عالی پیش رفت. پیش از این اتفاق افتاده بود که خوب بازی می کردیم اما نتیجه به نفعمان نمی شد اما با ورود بازیکنان جدید به تیم و شاناخت خوبی که از یکدیگر داشتیم، هم زیبا بازی کردیم و هم نتیجه گرفتیم. در زمین به خوبی دیده می شد که چه نظم خوب و فوق العاده ای در تیم وجود دارد." 

آلبا در مورد گلی که به ثمر رساند نیز گفت:" سیلوا همیشه به خوبی مرا در زمین پیدا می کند و پاس او آنقدر زیبا و دقیق بود که نمی توانستم آن را به گل تبدیل نکنم. بخاطر گلی که زدم و پیروزی تیم، بسیار خوشحالم."


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

در هفته های اخیر، شاهد هجوم موجی عظیمی از آوارگان جنگی سوری و عراقی به کشورهای اروپایی بوده ایم؛ بطوریکه تصاویر منتشر شده از برخی پناهجویان، بسیار تاثربرانگیز بوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، برخی کشورهای اروپایی بخاطر قوانین خاص حاکم بر آنها، هیچگونه استقبالی از این پناهجویان نکرده اند و وضعیت این افراد بسیار بغرنج گزارش شده است اما در اسپانیا و آلمان وضعیت متفاوتی را شاهد بوده ایم. 

پس از اینکه اعلام شد باشگاه رئال مادرید مبلغ 1 میلیون یورو برای حل مشکلات پناهجویانی که به اسپانیا وارد شده اند کمک کرده است، از باشگاه بارسلونا نیز خبر رسید که تا هفته آینده، بیانیه ای رسمی در این زمینه منتشر و میزان کمک این باشگاه نیز مشخص خواهد شد. 

در این میان لئو مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز با انتشار دو پیام در فیسبوکش، از جامعه جهانی خواست تا فکری به حال این پناهجویان و وضعیت دشوار و پیچیده آنها کنند. مسی با عجیب خواندن این شرایط در قرن 21، خواست که همه با هم متحد شده تا یک راه حل سریع و فوری برای آوارگان جنگی پیدا شود.


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا، یکی از فوتبالیست هایی است که به انجام کمک های عام المنفعه شهرت دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، او که هرگز از کمک های مادی و معنوی به بیماران و افراد نیازمند دریغ نمی کند، برای حمایت و قوت قلب دادن به یک کودک سرطانی بنام تیاگو باربوسا که 9 سال دارد، برای او یک پیغام ویدئویی ضبط کرد و با جنگجو خواندن وی، از او خواست که از مبارزه برای شکست سرطان ناامید نشود. تیاگو نیز پس از مشاهده این پیغام ویدئویی، نتوانست خودش را کنترل کند و در آغوش مادرش شروع به گریستن کرد. عکس های انتشار یافته از تیاگو در برزیل و اسپانیا بازتاب خوبی داشته است.





 


  •  


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

پاتریک کلایورت، ستاره سابق بارسلونا عنوان کرد که لیونل مسی به رقابت با رونالدو برای حفظ فرمش نیاز دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی عملکرد بسیار خوبی در طول سال 2015 داشت و موفق شد سه گانه را به دست آورد و عنوان بهترین بازیکن اروپا را کسب کند . رونالدو نیز در دو سال اخیر، توپ طلا را به دست آورده بود و رقابت بین این دو از سال 2008 ادامه دارد.

کلایورت در این رابطه گفت:" مسی وجه دیگری از فوتبال را به نمایش می‌گذارد ولی او به رقیبی مثل کریستیانو رونالدو نیاز دارد. او به کسی که برای هر بازی برایش انگیزه ایجاد کند نیاز دارد، این که رقابت با او را ببیند. هر دو بازیکن در سطح بسیار بالایی نسبت به دیگران قرار دارند. در بارسلونا، تنها یک بازیکن مرکزی وجود دارد و ان مسی است. در زمان ما، چندین بازیکن مهم در تیم توپ می‌زدند، هر چند مسی هم بدون هم تیمی‌هایش کاری نمی‌تواند انجام دهد."

کلایورت درباره مربی گری دربارسا گفت:" البته که رویای من حضور روی نیمکت بارسلونا است. می‌دانم که این ایده چقدر دور است ولی ممکن است روزی رخ دهد."



تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:24 PM | نویسنده : کیانا |

 


روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا نیز به صعود اسپانیا به صدر جدول گروهش پرداخته است

 

 

 

 
 


تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:23 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.