لورن بلان، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسا در مرحله یک چهارم نهایی ‏چمپیونزلیگ، لیونل مسی، ستاره حریف، را غیرقابل مهار توصیف کرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی بارسا در سال 2015 تاکنون نمایش های فوق العاده ای داشته و ‏در 44 دیداری که این فصل برای آبی و اناری ها انجام داد، 45 گل به ثمر رساند. او در هر دو دیدار ‏بارسا مقابل پی اس جی در سال گذشته دروازه پاریسی ها را باز کرد و بلان اکنون نگران مهار او در ‏دیدار فردا شب است.‏
او به خبرنگاران گفت:" لیونل مسی غیرقابل مهار است. او اگر 40 گل در یک فصل بزند، فصل بدی ‏داشته است. اما ما نمی توانیم تنها روی مهار او تمرکز کنیم. راه حل ما باید تیمی باشد؛ یارگیری نفر به ‏نفر جواب نمی دهد. ما باید در دفاع کردن، هجومی باشیم تا بتوانیم مهاجمان آن را مهار کنیم."‏
اریک کانتونا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، به تازگی خاویر پاستوره، ستاره آرژانتینی پی اس جی را بهتر ‏از مسی و رونالدو توصیف کرد. بلان هم با ستایش از ستاره جوان تیمش گفت:" پاستوره پتانسیل بالایی ‏دارد و بازیکن مهمی برای ما شده است. او در 6 ماه گذشته بسیار پیشرفت کرده است."‏


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 11:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز که تابستان گذشته از لیورپول به بارسلونا پیوست، با وجود شروعی ناامیدکننده، در یکی دو ماه اخیر به فرم مطلوبش در بارسا دست یافته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز تا بدینجا 10 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده و شانس خوبی دارد تا همراه این تیم در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری عنوان قهرمانی را کسب کند. بارسا فردا در پاریس، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، باید بازی رفت خود را مقابل پاری سن ژرمن برگزار کند. 

سوارز در مورد شرایطش در بارسلونا به وبسایت یوفا گفت:" زندگی در بارسلونا یعنی وفق پیدا کردن با شیوه بازی مسی و نیمار و آسانتر کردن کارها برای این دو ستاره.هر دو، بازیکنانی با کیفیت باورنکردنی هستند.در بارسا باید به هم تیمی هایتان کمک کنید و در خدمت تیم باشید. همه ما با این مساله که شرایط را برای گلزنی مسی و نیمار فراهم کنیم راحت هستیم. 
به این دو کمک می کنیم تا بهترین بازی خودشان را انجام دهند. موقعیت هایی هم پیش می آید که با بیش از دو یا سه بازیکن در خط حمله بازی می کنیم." 

سوارز در مورد دلیل جدائیش از لیورپول نیز گفت:" بارسلونا باشگاه رویاهای من بود و همیشه دوست داشتم برای این تیم بازی کنم. در بارسا شرایط بسیار خوبی دارم. در ابتدا نیاز بود با هم تیمی هایم بیشتر آشنا شوم که این مساله خیلی سریع اتفاق افتاد.
البته قهرمان شدن در چمپیونزلیگ نیز یکی دیگر از دلایل پیوستن من به بارسا بود. این تیم همیشه کاندیدای قهرمانی در این تورنمنت است. در تیم های قبلی خودم، چنین شرایطی وجود نداشت و در بهترین حالت، جام های داخلی را تصاحب می کردیم."


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 11:31 PM | نویسنده : کیانا |

 

فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید که یکی از شرکت کنندگان در مراسم اسکار ورزشی لائورئوس در شانگهای چین است، امروز در یک نشست خبری شرکت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، کاپلو که هم اکنون سرمربی تیم ملی روسیه است، در زمان حضورش در رئال این تیم را به دو عنوان قهرمانی لالیگا رسانده بود. 
او در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکن حال حاضر دنیا گفت:" بدون هیچ تردیدی مسی. مسی خلاق ترین بازیکن دنیاست و زمانی که توپ زیر پای اوست، پیش بینی حرکت بعدی او دشوار است. همواره می توان انتظار داشت که دروازه مقابل را با خطر مواجه خواهد کرد. او پشت محوطه جریمه، برعکس رونالدو کمتر شوت می زند. پاس هایی که او می دهد را هیچ بازیکن دیگری در دنیا نمی دهد. مسی در سطح دیگری قرار دارد. کریستیانو در سوی دیگر یک گلزن کامل است. او با پای چپ، راست و با سر می تواند گلزنی کند و سرعت خارق العاده ای نیز دارد." 

کاپلو در مورد شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ نیز گفت:" از نظر من رئال مادرید همیشه شانس اول است. آنها بهترین تیم اروپا هستند. بایرن تنها رقیب این تیم است ولی آنها فصل گذشته نشان دادند که وقتی توپ را از دست می دهند، در دفاع، آسیب پذیر می شوند. دیدید که مقابل رئال به چه مشکلاتی دچار شدند. البته در این فصل آنها در این زمینه بهتر شده اند. حالا شکست دادن بایرن دشوارتر شده و تیم کامل تری هستند."


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 11:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

یوفا در نظر دارد مسابقه ای شبیه مسابقه ستارگان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) را در فوتبال اروپا پیاده کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، نشریه موندودپورتیوو چاپ بارسلونا، امروز در گزارشی اختصاصی، پرده از این طرح محرمانه یوفا برداشت. مسابقه ای که می تواند درآمدزایی هنگفتی برای این ارگان داشته باشد. در NBA هر ساله مسابقه ای بین بازیکنان منتخب کنفرانس شرق و غرب برگزار می شود که به مسابقه "ALLSTAR GAME" معروف است. بازیکنان دو تیم نیز با نظر هواداران برگزیده می شوند. 

هنوز مشخص نیست که یوفا برای انتخاب بازیکنان دو تیم چه برنامه ای دارد. در فوتبال، این مسابقه بین بهترین های شمال و جنوب برگزار خواهد شد. بازیکنان منتخب لیگ های انگلیس، آلمان و روسیه به عنوان تیم شمال در یک طرف و بازیکنان منتخب لیگ های فرانسه، اسپانیا و ایتالیا به عنوان تیم جنوب، در سوی دیگر میدان قرار خواهند گرفت. 

بدین ترتیب مسی و رونالدو در تیم جنوب کنار یکدیگر به میدان خواهند رفت.مساله ای که برای اولین بار اتفاق می افتد و جذابیت رسانه ای فوق العاده نیز خواهد داشت. ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر خواهد بود :


 

 



تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 11:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرمی متیو، مدافع بارسلونا عنوان کرد که در اوایل حضورش در این تیم، هماهنگ شدن با پیکه و دیگر هم تیمی ها برایش خیلی سخت بوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع فرانسوی در تابستان، والنسیا را به مقصد بارسا ترک کرد . او در ابتدا عملکرد خوبی نداشت ولی رفته رفته توانست به مدافع فیکس بارسا تبدیل شود.
متیو در مصاحبه با تلویزیون فرانسه گفت:" در ابتدا خیلی سخت بود زیرا به نظرم پیکه کمی مخالف حضور من در بارسا بود. پس از چند بازی رابطه ام با دیگر هم تیمی‌ها بهتر شد و به هماهنگی بهتری دست پیدا کردم."

 

 



تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 11:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسي در يکي دو سال اخير در امر گل گردن پنالتي ها در برخي مواقع ناموفق بوده و چندين پنالتي حساس را از دست داده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین نمونه از پنالتی های حساسی که مسی از دست داده، به دیدار رفت بارسلونا و سیتی در ورزشگاه اتحاد بر می گردد که در دقیقه 91 او ضربه پنالتی خود را با درخشش جو هارت از دست داد. 

مسی در همین رابطه به مجله بارسلونا گفت:" بله، وقتی پنالتی ای را از دست می دهم، بسیار عصبانی می شوم. در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا، من پنالتی زن اول هستم و به همین دلیل پنالتی های زیادی در طول سال به من می رسد. دروازه بانان روی پنالتی های من تحقیق می کنند و شناخت بیشتری روی نحوه پنالتی زدن هایم پیدا کرده اند. به همین دلیل، گل کردن پنالتی این روزها دشوارتر از قبل شده است.
واقعیت این است که زدن پنالتی از مهار آن دشوارتر است. در هر صورت این هم یکی از مسائلی است که در فوتبال رخ می دهد. بخصوص در بازی سیتی وقتی پنالتی را خراب کردم بسیار ناراحت شدم؛ چرا که اگر آن توپ گل می شد، با برتری 3-1 به خانه بر می گشتیم و بازی برگشت، بازی ساده تری می شد اما همه چیز پیچیده شد. خوشبختانه هر سه روز یک بار به میدان می رویم و این باعث می شود که کمتر به پنالتی های از دست رفته فکر کنم و نیز خیلی زود می توانم فرصت جبران به دست بیاورم."

 

 



تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 10:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

پاري سن ژرمن و بارسلونا، از مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان، روز چهارشنبه در ورزشگاه پارک دو پرنس پاريس به مصاف هم خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بنار بر اعلام یوفا، "مارک کلاتنبرگ"، داور مشهور و 40 ساله انگلیسی، قضاوت این بازی حساس را بر عهده خواهد داشت. کلاتنبرگ از سال 2006 در مسابقات اروپایی قضاوت می کند. سیمون بک و جیک کالین نیز به عنوان کمک، او را در این بازی همراهی خواهند کرد. 

با وجود سابقه زیاد این داور در مسابقات اروپایی، او هرگز برای بارسا و پی اس جی قضاوت نکرده است. از مهمترین بازی هایی که کلاتنبرگ قضاوتش را بر عهده داشته، می توان به فینال المپیک 2012 لندن بین مکزیک و برزیل و نیز سوپرجام اروپا در سال 2014 بین رئال مادرید و سویا اشاره کرد.


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

ليونل مسي سال جديد ميلادي را پرقدرت آغاز کرد و ضمن زدن گل هاي متوالي، موفق شد رکورد جديدي در هت تريک به نام خود ثبت کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی تا پیش از 5 گل رونالدو به گرانادا، به تنهایی رکورددار هت تریک در لالیگا بود. درخشش مسی در ماه های اخیر سبب شد تا مجله بارسلونا، مصاحبه ای اختصاصی با وی ترتیب دهد.

او در مورد سال 2014 و افت محسوسش گفت:" سال گذشته یک سال دشوار و پیچیده برای من بود.مسائل حاشیه ای بیرون زمین، تاثیر زیادی روی من گذاشتند. ضمن اینکه بخاطر مصدومیت، بازی های زیادی را از دست دادم. پس از بازگشت به میادین نیز هرگز نتوانستم به فرم خوب خودم برسم.
هر زمان که وارد زمین می شدم، نمی توانستم مثل گذشته بازی کنم. وقتی سال جدید شروع شد تصمیم گرفتم تمام آن خاطرات بد را فراموش کنم و این شد که دوره جدیدی را آغاز کردم." 

مسی در مورد هت تریک هایش نیز اظهارنظر جالبی را مطرح کرد:" وقتی هت تریک می کنم، توپ مسابقه را به هم تیمی هایم می دهم تا آن را امضا کنند؛ چراکه معتقدم بدون آنها گل زدن غیرممکن است . بخصوص وقتی موفق به زدن سه گل در یک بازی می شوید، نقش هم تیمی هایتان چشمگیرتر نیز می شود. اگر به خانه ام بیایید، ویترینی خواهید دید که تمام افتخاراتم را داخل آن گذاشته ام ولی قصد دارم برای توپ های هت تریکم یک جایگاه ویژه تر درست کنم."

مسی دوبار مقابل رئال مادرید هت تریک کرده است. یکبار در سال 2007 و یک بار هم سال گذشته. او در این مورد گفت:" البته هت تریک در ال کلاسیکو یک اتفاق خاص و به یادماندنی است. یادم می آید سال 2007 وقتی مقابل رئال در نوکمپ هت تریک کردم، در پایان بازی، رائول به من نزدیک شد و به من تبریک گفت. جمله او هرگز از یادم نمی رود. رائول بازیکن بسیار بزرگی بود و بازی هم بازی بزرگی بود. به همین دلیل است که هرگز آن لحظه را فراموش نمی کنم." 

مسی در مورد تغییر رفتار محسوسش در یکی دو سال اخیر گفت:" تولد پسرم همه چیز را در من تغییر داد. با او رفتارم تغییر کرد و دیدم به مسائل اطراف عوض شد. پسرم برای من همه چیز است. پیش از او وقتی در یک بازی شکست می خوردم، تا سه یا چهار روز با کسی حرف نمی زدم تا بازی بعدی که جبران کنم اما الان وقتی در یک بازی می بازیم و به خانه می آیم، با دیدن پسرم همه چیز را فراموش می کنم . حالا یاد گرفته ام که فوتبال همه چیز نیست و مسائل مهم دیگری نیز در زندگی وجود دارند."


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:54 PM | نویسنده : کیانا |

 

تياگو سيلوا، کاپيتان پاري سن ژرمن، معتقد است بارسا با داشتم ليونل مسي، نيمار و لوئيس سوارز، ‏صاحب بهترين خط حمله دنياست.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ ‏قهرمانان مقابل بارسا قرار خواهد گرفت و سیلوا به خوبی از خطری که تیمش را تهدید می کند، آگاه است.‏
او به خبرنگاران گفت:" می دانیم که دیدار رفت در خانه بسیار مهم است. اگرچه مقابل حریف فوق العاده ‏ای مانند بارسا قرار می گیریم اما تلاش می کنیم تا بازی خودمان را ارائه بدهیم و توپ را حفظ کنیم. ما ‏تلاش می کنیم تا با بازیکنان باکیفیتی که داریم، انها را غافلگیر کنیم.‏
بارسا در ضدحملات بسیار موثر کار می کند و مهاجمان فوق العاده ای دارد. به نظر من، مسی، نیمار و ‏سوارز بهترین بازیکنان دنیا هستند. رویای ما شکست دادن بارسا و رسیدن به نیمه نهایی است. هدف ‏باشگاه هم قهرمانی در چمپیونزلیگ است."‏
سیلوا همچنین در مورد هموطنش، نیمار، گفت:" او غیرقابل پیش بینی است. ما نمی دانیم او چه کار خواهد ‏بود نمی دانیم با دربیل هایش به کجا خواهد رفت."‏

 

 



تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:52 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوکاس مورا، ستاره پاری سن ژرمن، فاش کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا، همیشه الگویش در فوتبال ‏بوده است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مورا که در سال 2013 به پی اس جی پیوست، در این فصل نمایش های خوبی ‏در ترکیب این تیم داشت و یکی از عوامل رسیدن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بود. ‏آنها این هفته مقابل بارسا قرار خواهند گرفت و مورا از اینکه باردیگر مقابل الگوی دوران نوجوانی اش ‏بازی می کند، خوشحال است.‏
او به خبرنگاران گفت:" مسی همیشه الگوی من بود. من تا مدت ها دوست داشتم مانند او بازی کنم. فکر ‏می کنم او بهترین بازیکن دنیاست. ما باید واقع بین باشیم. مسی بهتر است.‏
البته همیشه بین برزیل و آرژانتین رقابت وجود داشته اما هر دو کشور، کشورهای فوتبال خیز هستند.‏
بازی کردن مقابل او بسیار دشوار است. باید به سختی تلاش کنیم تا او را متوقف کنیم. اگر بتوانیم پیروز ‏شویم، پیروزی بسیار نزدیکی خواهد بود. بازی کردن مقابل آنها بسیار جالب است؛ دیدار چالشی و بسیار ‏نزدیک. ما بسیار هیجان زده هستیم."‏
مورا همچنین در مورد نیمار، دیگر ستاره بارسا، صحبت کرد و گفت:" او یک نابغه است. خوشحالم که ‏بگویم او دوست من است. تماشای بازی او در بارسا را دوست دارم. آنها کمک زیادی به او کردند."‏


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، در آستانه سيصدمين بازي اش براي آبي و اناري ها، اعلام کرد که ديديه ‏دروگبا، کريس رونالدو و ليونل مسي، بهترين مهاجماني هستند که در دوران حرفه اي اش با آنها روبرو ‏شده است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه که در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست، در سال 2008 به بارسا ‏برگشت و به یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا تبدیل شد. او تاکنون چهار قهرمانی در لالیگا و دو ‏قهرمانی در چمپیونزلیگ با بارسا به دست آورده و با جمعی از بهترین مهاجمان دنیا روبرو شده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" من در لا ماسیا رشد کردم و رویایم این بود که روزی پیراهن تیم اول بارسا را به ‏تن کنم؛ پس در نظر بگیرید پوشیدن این پیراهن برای سیصدمین بار چه معنایی دارد.‏
خیلی ها این شانس را داشتند که این پیراهن را به تن کنند. همه جام هایی که ما فتح کردیم بسیار ویژه ‏بودند. هم من و هم بارسا این افتخار را داشتیم که در مراحل پایانی جام های بزرگ بازی کنیم و با بهترین ‏تیم ها و بهترین بازیکنان روبرو شویم. ‏
مقابل بازیکنان بزرگ زیادی بازی کردم اما اگر بخواهم نام ببرم، باید از دروگبا، کریس رونالدو و لیونل ‏مسی که هر روز در تمرینات مقابلش بازی می کنم، یاد کنم."‏
بارسا در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول لالیگا قرار دارد. آنها در فینال ‏کوپا دل ری باید با بیلبائو روبرو شوند و در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، از سد پاری سن ژرمن ‏عبور کنند. پیکه تایید کرد که تیمش برای رسیدن به همه این جام ها کار دشواری در پیش دارد.‏
‏" ما باید خیلی متحد و متمرکز باشیم. امیدوارم این فصل، فصلی تاریخی باشد. پی اس جی یکی از بهترین ‏خطوط دفاعی دنیا را دارد و می تواند هر تیمی را شکست بدهد."‏

 

 



تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

ادينسون کاواني، مهاجم گلزن پاري سن ژرمن، در آستانه ديدار مقابل بارسا در ليگ قهرمانان، به هم تيمي ‏هايش در مورد تهديدهاي ليونل مسي هشدار داد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل هم با بارسا روبرو شدند ‏و در دیدار رفت توانستند این تیم را 3-2 شکست دهند؛ هرچند در دیدار برگشت 3-2 شکست خوردند. ‏
کاوانی امیدوار است بتوانند این بار از سد بارسا عبور کنند و پی اس جی برای اولین بار از سال 1995 ‏به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسانند.‏
او به آ.اس گفت:" این یک چالش بزرگ است. بارسلونا یکی از بزرگترین تیم های دنیاست و مسی یکی از ‏بهترین های جهان. بازی کردن مقابل او همیشه لذت بخش است. ما آنها را در مرحله گروهی شکست ‏دادیم؛ با ارائه یک فوتبال فوق العاده."‏
شاگردان لورن بلان در مرحله قبل، توانستند با عبور از سد چلسی، با کسب تساوی 2-2 در ‏استمفوردبریج، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. در آن دیدار، پی اس جی با اخراج زلاتان، 10 نفره ‏شده بود.‏
کاوانی در مورد آن دیدار هم گفت:" آن یک گام قوی رو به جلو بود. همه بازیکنان تیم با هم متحد بودند و ‏یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ را حذف کردند. پی اس جی همچنان در حال تبدیل شدن به یکی ‏از بهترین های فوتبال اروپاست. ما در مراحل پایانی رقابت قرار داریم و باید بسیار مراقب بارسا باشیم."‏


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا عنوان کرد که خود را همیشه مدیون لوئیس فان خال می‌داند.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسپانیایی سال 2002، اولین بار برای بارسلونا مقابل رکرتیوو تحت هدایت فان خال به میدان رفت. ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسا عنوان کرد که همیشه خود را مدیون فان خال می‌داند زیرا او باعث شد تا رویاهایش برآورده شود.

او گفت:" اولین بازی ام برای تیم، مهم ترین روز زندگی ام بود. رویایم به واقعیت تبدیل شد. خاطرات بسیار خوبی دارم. خیلی استرس داشتم ولی مدیون لوئیس فان خال و مربیان پیشینم هستم."

اینیستا سپس درباره ادامه کسب افتخاراتش گفت:"کسب اولین لالیگا همیشه برایم ویژه است زیرا اولین جام بود. به نظرم زمان متوقف شده بود. من خیلی جوان بودم و آن قهرمانی، شروع رخ دادن اتفاقات زیبا بود. فینال رم، یکی از بهترین لحظات عمرم بود، نه فقط به خاطر خود فینال بلکه راه صعودمان به آن."
 


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

دنی آلوس، مدافع بارسا، تاکید کرد که با هیچ باشگاهی توافق نامه اولیه امضا نکرده و در حال حاضر تنها ‏روی بازی های تیمش تمرکز دارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد این مدافع باتجربه با بارسا در تابستان پیش رو به پایان می رسد و ‏پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه کاتالانی به او نیز از سوی مدیر برنامه هایش نامناسب توصیف شده است.‏
با این وجود، او تاکید کرد هنوز با هیچ باشگاه دیگری به توافق نرسیده و تنها می خواهد فصل جاری را ‏با موفقیت به پایان برساند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من در بارسا بسیار خوشحال هستم و با باشگاهی قرار امضا نکرده ام. در زندگی ‏باید شکرگذار بود. بارسا باشگاهی است که زندگی من را تغییر داد و رویاهای من را برآورده کرد. من در ‏آخرین روزهای قراردادم هم با اشتیاق روزهای اول بازی می کنم.‏
اگر باشگاه از من بخواهد به فکر گزینه دیگری باشم، به گزینه های دیگر فکر می کنم؛ اما در حال ‏حاضر، چنین موضوعی مطرح نیست. من تا پایان فصل تمرکزم را حفظ می کنم زیرا هنوز می خواهم به ‏موفقیت برسم. تصمیم نهایی را در پایان فصل می گیرم."‏
بارسا این هفته باید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل پاری سن ژرمن قرار ‏بگیرد. دو تیم در مرحله گروهی هم با هم روبرو شده بودند. آلوس در مورد این رویارویی گفت:" فوتبال ‏بار دیگر ما را مقابل هم قرار داد. اکنون باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم و دو بازی بی نقص به ‏نمایش بگذاریم. فوق العاده خواهد بود زیرا آنها بازیکنانی در کلاس جهانی دارند. ‏
البته چند ستاره آنها غایب هستند و غیبت آنها احساس خواهد شد؛ به ویژه در هط میانی و همین طور ‏زلاتان. غیبت آنها خیلی مشهود خواهد بود."‏


تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

باشگاه بارسلونا بار دیگر مذاکرات خود با ژروم بواتنگ، مدافع ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ را از سر گرفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، اولین بار روز 4 آگوست سال گذشته بود که نشریه مارکا خبر از مذاکرات زوبی زارتا، مدیر ورزشی سابق بارسلونا با بواتنگ داد. در آن گزارش آمده بود که باشگاه بارسلونا به بواتنگ پیشنهاد قراردادی 5 ساله با حقوق دریافتی سالیانه 3.5 میلیون یورو خالص داده بود که سال به سال، 500 هزار یورو به این حقوق افزوده می شد. رقم پرداختی به بایرن نیز 35 میلیون یورو عنوان شده بود. 

بایرنی ها درخواست 39 میلیون یورو برای صدور مجوز جدایی بواتنگ کرده بودند اما زوبی زارتا به تصور اینکه خود بازیکن به بایرن برای جدایی فشار وارد خواهد آورد، مذاکرات مستقیم با بایرن را متوقف کرد و در نهایت نیز بواتنگ متقاعد شد که در بایرن مونیخ به بازی ادامه دهد. 

طبق ادعای مارکا، از هفته گذشته تماس باشگاه بارسلونا با بواتنگ و ایجنتش از طریق کارلس رکساچ، یکی از مدیران بلند پایه ورزشی بارسا برقرار شده است. بارسا قصد دارد این بازیکن را خریداری کرده و سپس تا ژوئن 2016 به بایرن قرض بدهد. لازم به ذکر است که بارسا نمی تواند بصورت رسمی هیچ بازیکنی را تا ژانویه 2016 خریداری کند و به همین منظور برای جذب بواتنگ چاره ای جز این کار ندارد.


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 2:6 AM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا در سال جديد ميلادي، روي دور برد قرار دارد و از 20 بازي اخير خود در 19 بازي پيروز شده است. اين تيم اگر در مقابل مالاگا شکست نمي خورد، شايد مي توانست با رکورد 22 برد متوالي رئال مادريد نيز برابري کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی دشوار یکشنبه شب در زمین سلتا که با تک گل متیو به دست آمد، فردا در زمین خود باید به مصاف آلمریا برود. لوئیس انریکه به همین منظور در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت. 

یکی از سوالات خبرنگاران، در مورد وضعیت فعلی نیمار بود. نیماری که از 15 فوریه موفق به گلزنی برای بارسلونا در لالیگا نشده است. انریکه در پاسخ به این سوال گفت:" به هیچ عنوان از جانب نیمار نگرانی ندارم. ما در مورد یک فوق ستاره صحبت می کنیم. شک ندارم که او به زودی به بهترین فرم خودش خواهد رسید و گلزنی هایش را شروع خواهد کرد. نیمار در روزهایی که گل هم نمی زند، در بازیسازی و کمک به دیگر بازیکنان، مهره موثری است." 

انریکه در مورد انتقادات صورت گرفته از عملکرد این روزهای اینیستا نیز گفت:" همه ما از عملکرد اینیستا راضی و خوشحال هستیم. او از همه جهات برای بارسلونا یک مهره مفید محسوب می شود. تماشای بازی او لذتبخش است. من همواره از بازیکنانم می خواهم که پیشرفت کرده و بهتر از قبل ظاهر شوند.اینیستا هم همواره در حال بهتر شدن است."

سرمربی بارسلونا در مورد فاصله 4 امتیازی ایجاد شده با رئال مادرید گفت:" جایگاهمان در صدرجدول شایسته است ولی هنوز هیچ چیز مشحص نیست و به این معنا نیست که جام را به دست آورده ایم. باید به روند بردهایمان ادامه دهیم تا به قهرمانی برسیم.فاصله 4 امتیازی فعلی چیزی نیست." 

انریکه در مورد کمپین ایجاد شده در رسانه های مادریدی بر علیه بارسا که معتقدند رئال می تواند فاصله 4 امتیازی را جبران کرده و قهرمان شود گفت:" آنهایی که این کمپین را راه انداخته اند، ما را نمی شناسند. مخالفان ما نمی دانند که بازیکنان بارسا، تا چه اندازه با یکدیگر متحد هستند و ما این را در ادامه نیز ثابت خواهیم کرد."


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 2:2 AM | نویسنده : کیانا |

 

تصاویر شکار شده کانال پلاس از بازی بارسلونا وسلتا نشان می دهد که انریکه در دقایق پایانی بازی، از بوسکتس می خواهد تا عمدا کارت زرد دریافت کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر کانال پلاس به خوبی نشان می دهد که انریکه بوسکتس را با اسم بوسی صدا زده و با ژستی خاص از او می خواهد که کارت بگیرد. 4 دقیقه بعد، بوسکتس در هنگام زدن ضربه کاشته، با تعللی عجیب، ضمن دریافت کارت زرد، باعث عصبانی شدن بازیکن سلتا شد؛ بطوریکه این بازیکن با پرتاب تکه ای از چمن زمین به سمت بوسکتس، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از بازی اخراج شد. 

بدین ترتیب بوسکتس بازی مقابل آلمریا را از دست داد و بدون مشکل در دو بازی بعدی دشوار مقابل سویا و والنسیا حاضر خواهد بود. بارسلونا فردا در زمین خود، دیدار مقابل آلمریا را پیش رو دارد و به همین مناسبت لوئیس انریکه در نشستی خبر حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بگوید. 

او در این نشست در پاسخ به سوالی در مورد درخواستش از بوسکتس برای گرفتن کارت زرد چنین گفت:" هرگز به بوسکتس نگفتم که عمدا کارت زرد بگیرد. دلیلی برای این کار نداشتم.هیچوقت بازیکنانم را به اینگونه مسائل تشویق نمی کنم."


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:30 AM | نویسنده : کیانا |

 

پویول، کاپیتان سابق بارسلونا در آستانه بازگشت به میادین فوتبال قرار دارد.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه اسپورت، مدافع 36 ساله سابق بارسلونا قصد دارد به میادین فوتبال بازگردد و قطر یا آمریکا، مقاصد احتمالی او خواهند بود.مصدومیت پویول از ناحیه زانو باعث خداحافظی او شد ولی او به تازگی به میادین بازگشته و امیدوارم است بتواند بر مشکل زانویش غلبه کند. گزارش‌ها حاکی از پیشنهاد کولورادو رپیدز از لیگ آمریکا و چندین تیم قطری است ولی پویول، لیگ آمریکا را ترجیح می‌دهد.


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:18 AM | نویسنده : کیانا |

 

توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بارسا، پس از مدت ها غیبت به دلیل مصدومیت، از امروز به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، فرمالن که تابستان گذشته از آرسنال با قیمت 20 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، به دلیل مصدومیت به جای مانده از جام جهانی، تا به اینجای فصل نتوانسته در هیچ دیدار رسمی برای بارسا به میدان برود و روز 2 دسامبر، به تشخیص تیم پزشکی بارسلونا، در فنلاند زیر نظر دکتر ساکاری اوراوا مورد جراحی قرار گرفت. بازگشت این بازیکن به تمرینات گروهی، خبر خوبی برای لوئیس انریکه و هواداران بارساست.
اولین تمرین بارسلونا پس از شکست دادن سلتا امروز برگزار شد و از غایبان تمرین گروهی می توان به یوردی آلبا، دنی آلوس و آدریانو اشاره کرد. بارسلونا چهارشنبه در نوکمپ باید به مصاف آلمریا برود.


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:17 AM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی هرناندز که این روزها بحث جدایی او از بارسا در انتهای فصل بیشتر از همیشه به گوش می رسد، شب گذشته با ورود به زمین در نیمه دوم دیدار بارسلونا و سلتا، موفق شد روند بازی را به نفع تمیش تغییر دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالیکه در بیشتر دقایق، اسیر بازی هوشمندانه سلتا بود، با تگ گل دقیقه 76 جرمی متیو، موفق شد برنده از زمین خارج شود.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در انتهای بازی در مصاحبه با کانال پلاس گفت:" بازی دشواری بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. سلتا در نوکمپ هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته بود و حتی موفق به شکست دادن ما شد .آنها تیم خوبی دارند و فصل بزرگی را هم پشت سر می گذارند. بازیکنان بارسا هم مثل همیشه تا لحظه آخر جنگیدند. حالا باید به ادامه رقابت ها فکر کنیم. یک حریف از حریفان پیش رویمان برای رسیدن به قهرمانی کم شد." 

بارتومئو در مورد گلزنی دوباره متیو گفت :" این دومین گل متوالی متیو پس از گلزنی او در ال کلاسیکو بود.او یک مدافع است و ما برای گلزنی جذبش نکرده ایم اما همواره روی توپ های کاشته جلو می آید تا به تیم کمک کند."

رئیس بارسا در مورد ژاوی نیز گفت:" او بهترین هافبک تاریخ بارسلوناست و یک مهره واجب برای باشگاه.ژاوی با ورودش به زمین، روند بازی را به نفع ما عوض کرد. او مهره مهمی برای ماست و می تواند یک فصل دیگر هم برای بارسا بازی کند و به این مساله امیدوارم." 

بارتومئو در پاسخ به سوالی در مورد برتری 9-1 رئال مقابل گرانادا چنین گفت:" بازی را ندیدم ولی به من گفتند که رئال خیلی خوب بازی کرده است. من روی بارسا و بازیکنان تیم خودم تمرکز دارم."


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:5 AM | نویسنده : کیانا |

 

سرخيو بوسکتس، هافبک بارسلونا عنوان کرد که در پيروزي 1-0 تيمش مقابل سلتاويگو، ژاوي سرنوشت ساز شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، کاتالان‌ها در 45 دقیقه اول مقابل تیم سابق لوئیس انریکه به مشکل خورده بودند ولی در نیمه دوم، با تکل گل جرمی متیو موفق به کسب پیروزی ارزشمندی شدند. بوسکتس به تمجید از ژاوی که پاس تک گل بارسا را داده بود، پرداخت و گفت که او نقش تعیین کننده ای در بازی داشت.

او گفت:" در نیمه اول، نتوانستیم راهی برای باز کردن دروازه سلتا پیدا کنیم و آنها تیم برتر بودند. در نیمه دوم، بازی را در دست گرفتیم و تیم برتر بودیم. وقتی ژاوی به میدان آمد، همه چیز تغییر کرد. ما بهتر بازی کردیم و توپ را بیشتر در اختیار داشتیم."
 


تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:2 AM | نویسنده : کیانا |

جرمي متيو، مدافع بارسلونا پس از پيروزي 1-0 بارسا مقابل سلتاويگو ، عنوان کرد که گاهي بارسا هم به سختي پيروز مي‌شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری‌ها شب گذشته با حضور مسی ، نیمار و سوارز، باز هم در ایجاد موقعیت و گلزنی به مشکل خورده بودند که در دقیقه 73، با ضربه سر جرمی متیو موفق شدند تک گل بازی را به ثمر برسانند. متیو دومین گل پیاپی اش پس از الکلاسیکو را به ثمر رساند و عنوان کرد که گاهی تیمی مثل بارسا هم به سختی پیروز می‌شود.

او گفت:" سلتا در طول 90 دقیقه خوب بازی کرد ولی گاهی بازی‌هایی هستند که اتفاقات ریز تعیین کننده هستند. بازی سختی بود. پس از بازی‌های ملی، بازگشت به باشگاه خیلی سخت است زیرا تمرینات با هم فرق دارند. نیمه ی اول خیلی سختی کشیدیم ولی ما بارسا هستیم و بارسا هم گاهی سختی می‌کشد. با این حال، مهم 3 امتیاز بازی بود که کسب کردیم."

متیو درباره پیکه گفت:" بازی کردن با پیکه خیلی آسان است. او فوق‌العاده است."



تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 1:59 AM | نویسنده : کیانا |

 

بويان کرکيچ، مهاجم استوک سيتي روز گذشته عکسي از خود در اتاق افتخاراتش در مصاحبه با ديلي ميل منتشر کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق بارسلونا در چند سال اخیر در تیم‌های زیادی به صورت قرضی بازی کرده و اتاق افتخاراتش پر از پیراهن حریفانی است که در این چند سال به مصاف آنها رفته است. عکس زیر توسط دیلی میل پس از مصاحبه با این بازیکن منتشر شد. او در حال حاضر مصدوم است و در تلاش است بتواند با ریکاوری کامل به میادین بازگردد.

 

 



تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:32 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، با ستايش از دني آلوس، از مديران باشگاه خواست تا قرارداد اين ملي پوش ‏برزيلي را تمديد کنند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آلوس با بارسا در پایان فصل جاری به پایان می رسد و شایعات جدی در ‏مورد جدایی این مدافع راست باتجربه از باشگاه کاتالانی شنیده می شود. از پاریس سنت ژرمن به عنوان ‏مشتری اصلی او نام برده می شود؛ هرچند آلوس تاکید کرد که هنوز توافقی با این باشگاه نداشته است. ‏پیکه هم امیدوار است هم تیمی برزیلی اش به حضور در نوکمپ ادامه بدهد. ‏
او به خبرنگاران گفت:" در چند هفته گذشته، به عنوان یک هم تیمی، او نشان داد که یکی از بهترین، اگر ‏نگوئیم بهترین، مدافع راست تاریخ باشگاه بارسلوناست. او همچنان خیلی خوب بازی می کند. من دوست ‏دارم او برای سال ها در بارسا بماند. ‏
البته من نباید در مورد آلوس و قراردادش صحبت کنم. تصمیم گیری در این مورد به من ارتباطی ندارد."‏
گفته می شود ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، فصل آینده برای باشگاه قطری السد بازی خواهد کرد و پیکه ‏تاکید کرد از دست دادن این هافبک باتجربه، برای بارسا بسیار گران تمام خواهد شد:" ژاوی، نماد فرهنگ ‏لا ماسیا و سبک بازی بارساست. از دست دادن او برای بارسا بسیار گران تمام می شود."‏


تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:27 PM | نویسنده : کیانا |

 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، مطمئن است که لیونل مسی، ستاره تیمش، برای دیدار این هفته مقابل سلتاویگو، ‏با آمادگی کامل به میدان خواهد رفت.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی به دلیل مصدومیت، دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل السالوادور را از دست ‏داد و جراردو مارتینو، سرمربی آرژانتین، اعلام کرد که ستاره تیمش شرایط بازی کردن ندارد.‏
این موضوع باعث شد تا نگرانی هایی در مورد غیبت احتمالی مسی در دیدار مقابل سلتاویگو به وجود ‏بیاید اما پیکه امیدوار است که هم تیمی آرژانتینی اش بتواند در سفر به بالائیدوس، تیمش را همراهی کند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من با مسی صحبت کردم و خوش بین هستم. فکر می کنم شرایط او خوب است اما ‏بستگی به این دارد که او در چند روز آینده چطور خواهد بود. پزشکان تیم هستند که باید تصمیم بگیرند ‏اما تا آنجا که من می دانم، او خوب خواهد بود."‏
بارسا دیدار مقابل پاریس سنت ژرمن در لیگ قهرمانان را هم در پیش دارد و پیکه معتقد است در این ‏مقطع حساس فصل نباید ریسک کنند:" اکنون مقطع مهمی است و دیدارهای دشواری در لالیگا و ‏چمپیونزلیگ داریم. ‏
باید در بالاترین سطح بمانیم تا بتوانیم در جام های مختلف به قهرمانی برسیم. شاید این ماه جامی نبریم اما ‏ممکن است چند جام را از دست بدهیم."‏


تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

چه دنی آلوس با بارسا تمدید کند یا خیر، مدیران این باشگاه تصمیم خود برای جذب یک مدافع راست در ژانویه 2016 را گرفته اند.


 

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت دنی آلوس در بارسلونا هر روز مبهم تر از دیروز می شود و این بازیکن که ژوئن امسال قراردادش با بارسلونا به اتمام خواهد رسید، هنوز وضعیت آینده خود را به روشنی مشخص نکرده است. مونتویا و داگلاس، دیگر مدافعان راست بارسا نیز نتوانسته اند انتظارات را برآورده سازند و به همه این دلایل، بارسلونا قصد خرید یک مدافع راست جدید دارد. 

پس از قطعی شدن پیوستن دانیلو به رئال مادرید، گزینه اصلی خرید بارسا در منطقه راست دفاعی، از دسترس این تیم خارج شد و به ادعای موندو دپورتیوو، حالا 6 گزینه دیگر مدنظر بارسلونا قرار دارند. 

فابینیو، بازیکن موناکو که سابقه حضور در رئال مادرید مورینیو را نیز دارد، دارمیان، ملی پوش ایتالیایی باشگاه تورینو، ماریو، مدافع راست باشگاه ویارئال، پیژچک، مدافع راست لهستانی باشگاه بروسیا دورتموند، آئوریه، مدافع راست باشگاه پی اس جی که البته ذخیره فان در فیل است و فابیان جانسون، مدافع راست 27 ساله آمریکایی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ، این شانس را دارند تا در نقل و انتقالات تابستانی با بارسلونا پیش قرارداد امضا کرده و سپس با اتمام محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن، از ژانویه 2016 بتوانند برای این باشگاه به میدان بروند.


 

 



تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

زلاتان ابراهيموويچ، دروازه ايران را گشود تا 3 مرد برتر حال حاضر فوتبال دنيا سابقه گلزني به فوتبال ايران را داشته باشند.


 

به گزارش "ورزش سه"، کریستیان رونالدو، در روز 26 خرداد سال 1385 زمانی که تنها 21 سال داشت در ورزشگاه شهر فرانکفورت و در جریان جام جهانی 2006 دروازه ایران را گشود.
لیونل مسی در دقیقه 90 به اضافه یک بازی ایران برابر آرژانتین، در جام جهانی 2014 و در روز31 خرداد 1393 دروازه ایران را گشود، ارزش گل مسی مثل کلاس فوتبال و افتخاراتش از 2 مرد دیگر با ارزشتر بود چرا که تنها گل تیم خود را زد و هر 3 امتیاز را تقدیم تیمش کرد و البته ابراهیموویچ گلی را که به ایران زد در سطحی پایین تر بود چرا که برخلاف 2 بزرگ مرد شماره 1 و 2 دنیا که در جام جهانی به ایران گل زدند، او دروازه ایران را در یک بازی دوستانه گشود.
به جز این 3 مرد، در ادوار گذشته ستارگانی مثل؛ کوبیاس پرویی، اوزه بیو پرتغالی، رابی  رنسن برینگ هلندی، کلینزمان و بیرهوف آلمانی، دکوی پرتغالی و... دروازه ایران را در مصاف های بزرگ ملی گشوده اند.
 


تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:16 PM | نویسنده : کیانا |

 

لئو مسي با کسب 100 امتياز، از جانب CIES، مرکز بين المللي تحقيقات ورزشي، به عنوان بهترين مهاجم سه ماهه نخست سال 2015 جهان برگزيده شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی در سال جدید میلادی، اوجگیری دوباره ای داشت و با گلزنی های متوالی خود سبب شد بارسا صدر جدول را از دست رئال خارج ساخته و به مدعی اول قهرمانی در لالیگا بدل شود. لئو مسی در سه ماهه نخست سال 2015، موفق به زدن 20 گل برای بارسلونا شده است. 
پس از او، روبن و باس دوست قرار دارند. هر دو بازیکن هلندی و شاغل در بوندسلیگا هستند و برای بایرن و ولفسبورگ توپ می زنند. جالب اینجاست که رونالدو که در سه ماهه نخست سال جدید میلادی تنها 6 گل برای رئال به ثمر رسانده،  در جایگاه نازل 29 قرار دارد. 

رده بندی 10 مهاجم برتر به شرح زیر است :

1
لئو مسی با 100 امتیاز
 2- آرین روبن 92 امتیاز
 3- باس دوست 72 امتیاز
 4-
 لوئیس سوارز 71 امتیاز
 5- دیگو کاستا 61 امتیاز
 6- هری کین از تاتنهام 57 امتیاز
 7- رویس 57 امتیاز
 8- لوکاس باریوس از مونت پولیه با 56 امتیاز
 9اوبامیانگ از دورتموند 55 امتیاز
 10-
 ماندانه از باشگاه گنگام با 54 امتیاز


تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژاوی هرناندس، هافبک بارسلونا ، خبر پیوستنش به باشگاه السد قطر را تکذیب کرد.


به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا 4 روز را در قطر سپری کرد و مدیران باشگاه قطری عنوان کردند که او با این باشگاه قرارداد امضا کرده است. با این حال، ژاوی عنوان کرد که این سفر، تنها یک سفر توریستی بوده و قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است.


او گفت:" فقط یک سفر بود، همین."

حدود دو سال است که ژاوی در آستانه جدایی از باشگاه بارسلونا قرار دارد و تیم‌های زیادی از لیگ آمریکا و لیگ‌های عربی، خواهان جذب او هستند. ژاوی درباره احتمال جدایی اش از بارسا گفت:" وقتی خبر جدیدی داشته باشم، به رسانه‌ها اعلام خواهم کرد."


تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:7 PM | نویسنده : کیانا |

 

فرانچسکو توتي روز گذشته همراه همسر و دو فرزندش، از موزه بارسلونا در نوکمپ ديدن کردند. اسطوره رمي ها، به درخواست پسرش که از علاقمندان مسي و بارساست،از تعطيلات مسابقات باشگاهي استفاده کرده و به بارسلونا سفر کرد.توتي با آخرين جام قهرماني اروپاي بارسا که او با آ اس رم هرگز موفق به فتح آن نشده، عکسي به يادگار نيز گرفت.


 

 

 



تاريخ : جمعه 14 فروردين 1394 | 6:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرخیو بوسکتس، هافبک تیم ملی اسپانیا عنوان کرد که ژاوی هرناندس، بهترین بازیکن تاریخ اسپانیاست.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که در سال‌های 2008 و 2012 قهرمان یورو و 2010 قهرمان جام جهانی شده بود، در سال 2014 و پس از ناکامی در جام جهانی، از تیم ملی خداحافظی کرد.

بوسکتس درباره او در جمع خبرنگاران گفت:" از وقتی فوتبالم را شروع کردم، همیشه رابطه نزدیکی با ژاوی داشتم. همیشه در کنار هم موفق بودیم و او همیشه یک الگو برای ما بوده است. به نظر من، او بهترین بازیکن تاریخ اسپانیا است. ما بازیکنان خوبی داریم و امیدواریم دوباره بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم."

بوسکتس درباره پوشیدن شماره پویول گفت:" من رابطه خوبی با پویول دارم، او از من خواست که اگر می‌خواهم، شماره او را به تن کنم. به نظر من، اینکه بازیکنی با سطح فوتبال و شخصیت او چنین چیزی را از من خواست، فوق‌العاده بود."


تاريخ : شنبه 8 فروردين 1394 | 11:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

داوي ويا، مهاجم سابق والنسيا، بارسا و اتلتيکو، پس از جام جهاني برزيل از تيم ملي اسپانيا خداحافظي کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، ویا که هم اکنون در لیگ حرفه ای ایالات متحده برای تیم نیویورک سیتی بازی می کند، در 97 بازی ملی موفق به زدن 57 گل برای لاروخا شد. ویسنته دل بوسکه برای بازی مقابل هلند و اوکرین تنها از دو مهاجم دعوت به عمل آورده است : موراتا از یوونتوس و خوانمی از مالاگا. 

سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد داوید ویا به اوندا سرو گفت:" برای خط حمله، من گزینه های فوق العاده ای دارم که یکی از آنها داوید ویاست. بله؛ من همچنان فکر می کنم که او می تواند برای تیم اسپانیا بازی کند و در های تیم ملی به روی او باز است. داوید می تواند به 100 بازی ملی نیز برسد."


تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 1:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

الیویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه، اعلام کرد در دیدار دوستانه مقابل فرانسه در پاریس، باید به طور ‏ویژه مراقب نیمار، ستاره سلسائو باشند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور کارلوس دونگا در تیم ملی برزیل، نیمار بازوبند کاپیتانی این ‏تیم را به بازو می بندد و توانسته سلسائو را در 6 دیدار پیاپی به پیروزی برساند.‏
آنها پنج شنبه شب در پاریس مقابل فرانسه قرار خواهند گرفت و ژیرو نگران درخشش ستاره بارساست.‏
او به خبرنگاران گفت:" نیمار لیدر این تیم برزیل است. او خیلی خوب در فوتبال اروپا و لیگ اسپانیا جا ‏افتاده است. او در آمریکای جنوبی هم خیلی قوی بود. نمی دانستم او چطور در اروپا جا خواهد افتاد و به ‏کمی زمان برای تطبیق پیدا کردن نیاز داشت. ‏
اما او اکنون کاملا در تیمش جا افتاده است. او بازیکنی مهم و سرنوشت ساز برای بارساست. برای برزیل ‏هم همین طور است. او بازیکن فوق العاده ای است؛ بنابراین باید کاملا مراقب او باشیم. ما در نووامبر تیم ‏های بزرگی را شکست دادیم. بنابراین، توانستیم سطح بازی مان را بالا ببریم. فکر می کنم در حال ‏پیشرفت مداوم هستیم."‏


تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 1:26 PM | نویسنده : کیانا |

 

لژيونر هاي تيم ملي شيلي يک به يک از سراسر دنيا خود را به اتريش مي رسانند و آخرين نفراتي که خودشان را به اردوي اين تيم ‏اضافه کردند، الکسيس سانچس و کلوديو براوو بودند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازیکن ارزشمند آرسنال و بارسلونا، با هم به اتریش رسیدند و مورد استقبال رسانه های حاضر در ‏محل اردوی شیلی قرار گرفتند‎.‎
سانچس در بدو ورود توسط خبرنگاران محاصره شد و برای دقایقی کوتاه پاسخگوی آنها شد. مهاجم سابق بارسا در ابتدا به شوخی در ‏مورد عماکرد خیره کننده کلودیو براوو در ال کلاسیکو گفت:" فکر نمی کردم اینقدر خوب مقابل رئال بازی کند (می خندد) اما نه؛ واقعا ‏عالی بازی کرد و از این بابت بسیار خوشحالم." 
الکسیس در مورد وضعیت خود و تیم ملی شیلی گفت:" به شخصه هیچ مشکلی ندارم ‏و شرایطم خوب است.تیم قدرتمندی داریم و می توانیم امسال قهرمان کوپا آمریکا شویم. در تیم ملی همه چیز خوب پیش می رود." ‏سانچس و براوو پس از ساعتی استراحت اولین تمرین خود را با سایر بازیکنان برگزار خواهند کرد‎.‎



تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 1:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژرمی متیو، مدافع بارسا، تاکید کرد هیچ احتمالی وجود ندارد که لیونل مسی این باشگاه را به مقصد ‏پاریس سنت ژرمن ترک کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی که تمام دوران حرفه ای اش را در بارسا سپری کرده، تا سال 2018 با این ‏باشگاه قرارداد دارد و براساس بندی که در قراردادش گنجانده شده، تنها با انتقالی 250 میلیون یورویی ‏می تواند نوکمپ را ترک کند. ‏
در ابتدای سال 2015، شایعاتی در مورد احتمال جدایی مسی از بارسا، به دلیل اختلافش با لوئیس انریکه ‏منتشر شد اما متیو مطمئن است که هم تیمی آرژانتینی اش جایی نمی رود. ‏
او به خبرنگاران گفت:" مسی به پی اس جی برود؟ غیرممکن است. نمی توانم مسی را در هیچ باشگاه ‏دیگری به جز بارسا تصور کنم."‏
بارسا که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل با پی اس جی همگروه بود، در مرحله یک چهارم ‏نهایی هم باید به مصاف این تیم برود و متیو مطمئن است که تیمش کار دشواری در پیش دارد.‏
‏" این دیداری مانند بقیه است اما دیدار بسیار دشواری خواهد بود زیرا پی اس جی کیفیت بالا و بازیکنان ‏فوق العاده ای دارد. ما آنها را به خوبی می شناسیم و اگر ما مانند دو دیدار مرحله گروهی بازی کنیم، ‏صعود خواهیم کرد. البته باید 100 درصد توان مان را به نمایش بگذاریم."‏

 

 



تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 1:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

نيمار، کاپيتان تيم ملي برزيل، تاکيد کرد که نمي تواند بيش از اين منتظر آزمون بزرگ تيمش در ديدار ‏پنج شنبه شب مقابل فرانسه باشد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از رقابت های جام جهانی 2014 و حضور کارلوس دونگا روی ‏نیمکت سلسائو، به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد و کمک کرد تا تیمش در 6 دیدار پیاپی به پیروزی ‏برسد.‏
او به خبرنگاران گفت:" من بازی کردن در چنین دیدارهایی را دوست دارم. دو تیم ملی بزرگ و بازی ‏در ورزشگاهی پرا از هواداران حریف. بازی فوق العاده ای خواهد بود. ‏
من فینال جام جهانی 1998 و سه گل فرانسه را خیلی خوب به یاد دارم. ما همگی در خانه خیلی ناراحت ‏بودیم اما بازی این هفته ربطی به دیدار سال 1998 ندارد. آن داستان تمام شده است. برزیل قهرمان 5 ‏دوره جام جهانی است.‏
این دیدارها بسیار مهم هستند تا متوجه شویم در چه پست هایی باید بهتر شویم و در چه بخش هایی هنوز ‏مشکل داریم. این دیدارها در سطح خیلی بالایی است و یک آزمون خوب برای ما محسوب می شود."‏

 


  •  


تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 1:7 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس سوارز، مهاجم بارسا، اعلام کرد هیچ مشکلی با خودخواهی نیمار ندارد و تایید کرد که هم تیمی ‏برزیلی اش به دنبال زدن گل های بیشتر برای رسیدن به توپ طلاست.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به دلیل از دست دادن موقعیت های بسیار خوب در دیدار یکشنبه شب ‏مقابل رئال بسیار مورد انتقاد قرار گرفت اما سوارز از عملکرد هم تیمی اش دفاع کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" او حق داشت که از موقعیت هایش استفاده کند و پاس ندهد. او بازیکنی کلیدی ‏است و من مطمئنم که او برنده توپ طلا خواهد شد."‏
سوارز که در ال کلاسیکو، گل پیروزی بارسا را به ثمر رساند، از عملکرد کل تیم، به ویژه در دقایق ‏پایانی ابراز خشنودی کرد و گفت:" واضح است که آن گل اهمیت زیادی داشت؛ به خاطر حریفی که ‏مقابلش قرار گرفتیم و همین طور به خاطر رقابت قهرمانی لالیگا. در پایان بازی، من چند اشتباه آماتوری ‏داشتیم که به خاطر خستگی بود. خوشبختانه اتفاقی رخ نداد."‏
او در مورد رویارویی با پی اس جی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ گفت:" ما می دانیم که ‏برای قهرمانی در چمپیونزلیگ، باید بهترین تیم ها را شکست بدهیم و از پی اس جی شروع می کنیم."‏


تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 1:3 PM | نویسنده : کیانا |

 

ايوان راکيتيچ و لوکا مودريچ، دو ستاره کروات بارسلونا و رئال مادريد شب گذشته در ال کلاسيکو (2-1 بارسا) مقابل يکديگر به ميدان رفتند اما امروز هر دو با هم به کرواسي پرواز کردند تا به اردوي تيم ملي کشورشان ملحق شوند.


 

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ با گذاشتن عکس زیر در توئیترش نوشت:" مودریچ؛ دوست، هم تیمی و بازیکنی بزرگ. حالا با هم در یک تیم بازی خواهیم کرد.به پیش کرواسی."

 

 



تاريخ : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | 12:49 AM | نویسنده : کیانا |

 

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسا، به هم تیمی هایش هشدار داد که به خاطر پیروزی 2-1 مقابل رئال ‏مادرید مغرور نشوند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، گل های ژرمی متیو و لوئیس سوارز، پیروزی بارسا در دیدار دیشب را رقم زد ‏و تک گل کریس رونالدو هم نتوانست مانع از شکست رئال شود. با این پیروزی، بارسا با 4 امتیاز برتری ‏نسبت به رئال در صدر جدول لالیگا قرار دارد اما با توجه به 10 هفته باقی مانده از فصل، راکیتیچ معتقد ‏است هنوز هفته های دشواری در انتظار تیمش است.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما هنوز به جامی دست پیدا نکردیم. می توانیم از این پیروزی لذت ببریم اما می ‏دانیم که هنوز کار زیادی باقی مانده است.‏
سه امتیاز مقابل رئال همیشه ویژه است. این پیروزی برای هواداران مان فوق العاده بود. ما فصل را خیلی ‏خوب شروع کردیم و می توانستیم نتیجه را 2-0 کنیم؛ اما فوتبال همین است و قابل پیش بینی نیست. هنوز ‏بخش دشوار فصل باقی مانده است؛ مراحل سرنوشت ساز چمپیونزلیگ و لالیگا."‏


تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 | 4:17 PM | نویسنده : کیانا |

 

صفحه اول امروز همه روزنامه هاي ورزشي اسپانيا به شکست رئال مقابل بارسا و دشوار شدن کار شاگردان آنچلوتي براي رسيدن به قهرماني در رقابت هاي اين فصل لاليگا اختصاص دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با پیروزی در دیدار شب گذشته، فاصله در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش داد و اکنون رئال برای قهرمانی، باید در 10 دیدار باقی مانده، منتظر لغرش آبی و اناری ها بماند. 



"چه موقعیت هایی از دست رفت..." تیتر اصلی نشریه مارکاست که به موقعیت های خوبی که کهکشانی ها در نیمه اول از دست دادند، اشاره دارد؛ موقعیت هایی که اگر گل می شد، می توانست نتیجه دیگری را رقم بزند


نشریه آ.اس هم تیتر زده:" آنها باختند و بهایش را خواهند داد" این روزنامه مادریدی معتقد است بارسا علی رغم ناهماهنگی، روی نبوغ سوارز به پیروزی رسید



"بارسا +4" تیتر اصلی نشریه کاتالانی ال موندو دپورتیوو است. این نشریه ال کلاسیکو را دیداری با دو چهره توصیف کرد که ژرمی متیو و سوارز آن را به سود بارسا رقم زدند

 

 



تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 | 3:55 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.