سلام..................

خیلی خوشحالم................دیشب عالی بودیم.........نیم اول لوانته حرفی برای گفتن نداشت........

76%به24%مالکیت توپ با بارسا.......هووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا

عکس بازی



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 8:16 AM | نویسنده : کیانا |

 اين مسابقه با نتيجه پيروزى به سود آبى هاى تهران پايان يافت تا صدر جدول دوباره آبى شود و داماش با اين باخت خود را بيشتر از هميشه در خطر سقوط زود هنگام به انتهاى جدول مى بيند.

سایت گل – پنج شنبه بیست و چهارم امرداد ماه نود و دو
داماش 1 ( دقيقه ١٧ امين متوسل زاده ) - استقلال 2 ( سياوش اكبرپور دقيقه ٢٤، فرهاد مجيدى دقيقه ٦٨)
لیگ برتر ، جام خلیج پارس ، دوره سیزدهم ، هفته پنجم
ورزشگاه دكتر عضدى رشت - تماشاگر: پانزده هزار نفر
داور:احمد صالحی - کمک‌ها: علی میرزابیگی و محمدرضا امینی.
کارت زرد: ابوذر رحيمى دقيقه ٨١، محمدرضا مهدوى دقيقه ٩٢( داماش)
داماش گیلان:
حبيب دهقانی، علی رضا نظیف کار، محمد مختارى، هادى محمدى، ابوذر رحيمى، محمد رضا مهدوی، رضا كاردوست( از دقيقه ٧٨ افشين چاوشى)، ابوالفضل حاجى زاده، مسعود حسن زاده ( از دقيقه ٧٨ بوباكار كبه)،امين متوسل زاده، مصطفى حاجتى( دقيقه ٧٠ روح الله سيف الهى).
سرمربی: افشین ناظمی.
استقلال تهران:
مهدی رحمتی،خسرو حيدرى، امير حسين صادقى،حنيف عمران زاده،جواد نكونام، پژمان نورى، سياوش اكبرپور( از دقيقه ٩٣ مهران قاسمى)، محمد قاضى، محمد مهدى نظرى(فرهاد مجيدى از دقيقه ٤٦)، على رضا نيكبخت واحدى( از دقيقه ٥٣ فردين عابدينى) پژمان منتظرى.
سرمربی: امیر قلعه نوعی.
شرح بازی:
مسابقه داماش با استقلال را بايد نبرد انتقامى قهرمان فصل پيش با تيمى دانست كه توانسته بود در هر دو مسابقه سال گذشته سه امتياز را از قهرمان بربايد و حالا پسران آبى آمده بودند تا بتوانند با برد در خانه داماش جبران مافات نمايند. هم داماش و هم استقلال با چند مصدوم به اين مسابقه گام گذاشتند و بازگشت نيكبخت به رشت و رودرويى پژمان با رشتى ها از نكات جالب اين مسابقه بود.
نیمه نخست:
مسابقه با ميدان دارى استقلالى ها شروع شد كه حاصلش چند كرنر پياپى روى دروازه داماش بود. بعد از آن بازى حالت پاياپايى داشت و تا دقيقه پانزده مسابقه تقريبا آرام تر از حد تصور برگزار شد.  پس از به ثمر رسيدن گل داماش فشار حملات استقلال فزونى گرفت تا اينكه استقلال به گل تساوى اش دست يافت.
 مهمترين موقعيت داماش براى رسيدن به گل دوم در دقيقه ٤٠ حاصل شد كه يك و دو مهدوى را متوسل زاده به زيبايى پاسخ داد اما مهدوى از روى خط شش قدم توپ را به سينه رحمتى كوبيد. استقلال هم مى توانست در واپسين دقايق نيمه نخست گل برترى را وارد دروازه داماش نمايد كه حنيف عمران زاده اين موقعيت را از كف داد.
نیمه دوم:
اين نيمه با نخستين موقعيت خطرناك مجيدى تازه به ميدان آمده توام شد كه سانتر حيدرى با ضربه سر مجيدى همراه شد كه دهقانى توپ را مهار نمود. در دقيقه ٤٩ پاس پشت دفاع مهدوى براى متوسل زاده مى توانست رشتى ها را پيش بيندازد كه رحمتى با خروج به موقع مانع گلزنى داماش شد. در دقايق ٥٠ و ٥١ دو ضربه سرحسن زاده را رحمتى و خط دفاع استقلال دفع نمود.
فرار فرهاد مجيدى در جناح چپ داماش براى قاضى با بى دقتى او او به خارج رفت. پس از به ثمر رسيدن گل برترى استقلال آنها سعى در كنترل بازى و از سرعت انداختن مهاجمان داماش نمودند، كه در اين ميان ناظمى با آوردن دو مهاجمش ( چاوشى و كبه) سعى كرد تا جانى تازه به خط آتش تيمش بدهد.
اما به هر روى اين مسابقه با نتيجه پيروزى به سود آبى هاى تهران پايان يافت تا صدر جدول دوباره آبى شود و داماش با اين باخت خود را بيشتر از هميشه در خطر سقوط زود هنگام به انتهاى جدول مى بيند.
شرح گلها: 
داماش ١-٠ استقلال: توپ برگشتى را ابوالفضل حاجى زاده به زيبايي به پشت دفاع استقلال فرستاد تا امين متوسل زاده در موقعيت تك به تك دروازه رحمتى را باز نمايد.
داماش ١-١ استقلال: پرتاب بلند اوت توسط نيكبخت در شلوغىمحوطه جريمه داماش روى سر نكونان فرود آمد كه ضربه سر او اكبرپور را در يك موقعيت مناسب صاحب توپ كرد تا او گل تساوى استقلال را به راحتى وارد دروازه داماش نمايد.
داماش ١-٢ استقلال: پرتاب بلند اوت فردين عابدينى را ابوذر رحيمى ناقص دفع كرد تا فرهاد مجيدى در يك كورس مدافع داماش را از پيش بردارد و مجيدى با يك شوت جاندار دروازه دهقانى را باز نمايد.
بهترین بازیکن:
فرهاد مجيدى با آمدنش در نيمه دوم جانى تازه به استقلال داد تا اين تيم يك برد را پس از دو باخت متوالى برابر داماش تجربه نمايد. 
اتفاق های ویژه:
1) هواداران داماش به محض ورود تيم استقلال با خطاب قرار دادن پژمان نورى او را با شعار پژمان پولكى ... دروغ ميگن غيرتى مورد نوازش قرار دادند!
2)تشويق مداوم امير قلعهنوعى از سوى داماشى ها در ابتداى مسابقه از نكات جالب اين مسابقه بود.
3)جايگاه خبرنگاران ورزشگاه عضدى بر عكس بازى هاى حساس پيشين از نظم و انظباط قابل قبولى برخوردار بود.
4)ده درصد از ظرفيت ورزشگاه را به هواداران تيم استقلال اختصاص داده بودند كه در حدود هزار و پانصد نفر مشيدند.هر چند كه كل ورزشگاه به دليل رنگ پيراهن داماش به رنگ آبى در آمده بود.
5)زمانى كه مهدوى در يك موقعيت مناسب مى توانست مهاجمان داماش را صاحب توپ نمايد به دليل مصدوميت پژمان نورى توپ را به خارج فرستاد، كه موجب شد يك ورزشگاه صداى فريادشان به نشانه اعتراض به هوا بلند شود، البته به جز امير قلعه نوعى كه شديدا حركت مهدوى را مورد تشويق قرار داد.
 


تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 | 3:6 AM | نویسنده : کیانا |
تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

شش طرح اقتصادی به همراه اول پیشنهاد شده که به زودی و در یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی می شود.

سایت گل – علی فتح اله زاده جلسه اتحادیه مدیران را به علت جلسه دیگری که داشت کمی زودتر ترک کرد.دلیل ترک این جلسه ملاقات او با مدیران همراه اول بود که از قبل برنامه ریزی شده بود.

در این نشست اعلام نشده ،فتح اله زاده شش پیشنهاد اختصاصی به مدیران همراه اول داده که با استقبال آنها مواجه شده.این پیشنهادات قرار است درآمدزایی بسایر خوبی برای استقلال داشته باشد.این نشست با پیشنهادات فتح اله زاده و قول همکاری و مساعدت این مجموعه به پایان رسید.استقلال قرار است هفته آینده پاسخ دریافتی را در کنفرانسی مطبوعاتی به اطلاع عموم برساند.

گویا فتح اله زاده قصد دارد یک بمب خبری بسیار داغ را نیز در این کنفرانس منفجر کند.منتظر باشید.



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

جام جهانی 2014 هنوز خیلی دور است و قبل از فکر کردن به جام جهانی مسائل مهمی مثل بارسلونا پیش رویمان داریم.

سایت گل- لیونل مسی در بدو ورود به کوالالامپور با کاروان باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و از مسائل مختلف صحبت کرد.

مسی درمورد ارتباطش با نیمار در زمین مسابقه گفت:« من و نیمار درکنار هم خوب خواهیم بود. من پیش از این هم گفته بودم که درکنار هم خوب خواهیم بود. در خارج از زمین رابطه دوستانه خیلی خوبی داریم و در داخل زمین هم شروع به شناختن یکدیگر نموده ایم. نیمار بازیکن بزرگی است و شادی های زیادی را برای بارسلونا به ارمغان خواهد آورد. ما واقعا خوشحالیم که او اینجاست.»

مسی در مورد سطح و میزان آمادگی فردی اش هم صحبت کرد و گفت:« فصل گذشته هرطوری که بود به پایان رسید.همه می دانید که فصل برای من چطور بود. تابستان امسال بیشتر از سایرین کار کردم و به همین خاطر هم شرایط بهتری دارم. با وجودی که فصل گذشته مصدوم شده بودم، اما برنامه ریزی هایم برای این فصل هیچ تغییری نکرده.»

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبت هایی درمورد چالشهای پیش رویش گفت:« جام جهانی 2014 هنوز خیلی دور است و قبل از فکر کردن به جام جهانی مسائل مهمی مثل بارسلونا پیش رویمان داریم.»

 از این به بعد مسی و سایر بازیکنان بارسلونا باید زیر نظر تاتامارتینو کار را دنبال کنند. مسی دراین رابطه گفت:« باید به بازیابی بپردازیم تا مثل سالهای قبل باشیم. باید فشار رو به جلو و بازیابی توپ خوبی داشته باشیم. تاتا کسی است که بیش از هر فرد دیگری براین موضوع تاکید دارد و با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنیم.»



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرمربی تیم ملی برزیل براین باور است که مسی در حال حاضر قابل مقایسه با هیچ فرد دیگری نیست ولی معتقداست که نیمار درآینده خواهد توانست تا به سطح او برسد

سایت گل- لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی به انتخاب بهترین بازیکن دنیا پرداخته. او خیلی روشن و شفاف از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد.

او در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در پاسخ به این سوال که چه کسی شایسته دریافت توپ طلای سال 2013 است گفت:« لیونل مسی. او برای یک یا دو سال دیگر بهترین بازیکن دنیا خواهد بود. مسی بازیکنی متعلق به تیم است. ولی تکنیک های فردی فوق العاده ای نیز دارد. او توانایی آن را دارد تا به تنهایی در یک بازی به پیروزی برسد.»

اسکولاری در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا نیمار می تواند برنده توپ طلا شود گفت:« الان که نیمار در اروپاست و در بارسلونا بازی می کند، می تواند به دنیا توانایی هایش را نشان دهد و موفقیت های مسی را تقلید کرده و در آینده به سطح مسی برسد. نیمار کیفیت لازم برای این کار را دارد. پیچیده ترین و سخت ترین کار این است که او بتواند با انسجام تاکتیکی بارسلونا تطبیق پیدا کند.»

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه درمورد ستاره های بایرن مونیخ که فصل گذشته با این تیم به قهرمانی سه گانه دست یافتندصحبت کرد و گفت:« ستاره های تیم آلمانی بیشتر به نوان بازیکنان تیمی خوش درخشیدند و دراین بازیها به دنبال اثبات توانایی های فردی نبودند. به همین خاطر هم آنها کمتر از مسی مدنظر قرار می گیرند.»

اسکولاری برای پپ گواردیولا، سرمربی جدید بایرن مونیخ آرزوی موفقیت کرد و گفت:« گواردیولا تصمیم فوق العاده ای گرفت. بایرن مونیخ تیمی تماشایی است. این ارزش زیادی دارد که سران بایرن سرمربی ای مثل گواردیولا را برگزیدند و این هم فوق العاده است. پپ یک سرمربی باکیفیت است.سرمربی اسبق بارسلونا ایده های فوتبالی اش را با شیوه کاری بایرن درهم خواهد آمیخت. چون او سرمربی واقعا باهوشی است. نظر من این است که این انتخاب به نفع هر دو طرف است.»

بخش پایانی صحبت های اسکولاری در مورد جام جهانی 2014 بود. او مطمئن است که برزیل قهرمان جام جهانی می شود:« ما درمقابل هوادارانمان قهرمان جام جهانی می شویم. البته به تیم های ملی آلمان، آرژآنتین، انگلیس، اسپانیا، هلند، ایتالیا و فرانسه هم احترام می گذارم.تمام تیمهای بزرگ به اینجا می آیند و می توانند قهرمان شوند و من به بازیکنان خودم اطمینان دارم. آنها وقتی که در بهترین فرم فیزیکی و تکنیکی باشند، می توانند مبدل به قهرمان دنیا شوند.»



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:0 PM | نویسنده : کیانا |

جام ورزشی؛ داریوش ارجمند در خصوص درخشش سید مهدی رحمتی در بازی های اخیر استقلال اظهار داشت: «لقب عقاب آسیا برازنده سید مهدی رحمتی است. با همه بی مهری ها این مرد در درون دروازه استقلال می درخشد اما مربی تیم ملی، این پرتغالی مغرور، همچنان او را نمی بیند.»

 

وی افزود: «من از این پرتغالی مغرور می خواهم که دست از خاله خانباجی بازی دست بردارد. ببیند، ببیند که این سید بزرگوار چه می کند. من نه به عنوان یک کارشناس ورزشی که به عنوان یک هموطن، یک فوتبالدوست و یا یک کارشناس هنری می خواهم تا رحمتی به تیم ملی کشورم برگردد چرا که شایسته تر از او نه در ایران که در آسیا نیست.»

این بازیگر سینما و تئاتر در ادامه گفت: «من هیچ انس و الفتی با او ندارم اما اگر شایسته سالاری هست چه کسی بهتر از او می تواند از دروازه تیم ملی کشورم در جام جهانی دفاع کند؟ ای ورزشی نویس ها، ای وجدان های بیدار جامعه ورزش، من که یادم نرفته این پرتغالی مغرور وقتی در یک نشست خبری شما اسم رحمتی را آوردید او با بی احترامی تمام جلسه را ترک کرد. از شما می خواهم کاری کنید حق این سید بزرگوار به او داده شود و او به تیم ملی برگردد. شما می توانید در ورزش کارهای بزرگ انجام دهید و من این را به کرات دیده ام. جدا از رنگ ها آیا او محق به پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست؟»

 

وی همچنین تاکید کرد: «او دیگر پنالتی چه کسی را باید بگیرد؟ او برای بازگشت چه باید کند؟ یادمان نرفته که برای تیم ملی نه با دست و پا که با ابرو و صورت هم توپ گرفت. من فامیل او نیستم، من دوستدارشم. از همه ورزشی نویس ها می خواهم کاری کنند که حق او پایمال نشود.»

ارجمند خاطر نشان کرد: «خوشحالم که توی مملکتم چنین دروازه بانی داریم. کسی که میلیون ها نفر را به وجد می آورد. کسی که جایش در تیم ملی است اما جایش را از او گرفته اند. او که سر به زیر و محجوب است اما چرا ما از او دفاع نکنیم؟»

 

وی افزود: «کاری ندارم که کی روش ما را به جام جهانی برده. فوتبال برای فوتبال به درد نمی خورد. فوتبال باید آدم بسازد همان طور که هنر باید آدم بسازد. من از ورزشی نویس ها می خواهم تمام انرژی خود را بگذارند برای بازگشت او که اگر او برنگردد حقی بزرگ پایمال شده است. گرچه می دانم در روحیه او ذره ای اثرگذار نبوده. او دارد کارش را می کند و پنالتی اش را می گیرد.»

دددددددددددمشششششششششششش    جیزززززززززززززززززز!!!!!!!



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 9:2 PM | نویسنده : کیانا |

 سید مهدی رحمتی برد مقابل صبای قم را به مربی دروازه‌بان‌های استقلال تقدیم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما به خاطر بازی سختی که در شیراز داشتیم خسته بودیم و فاصله زمانی تا این بازی هم کم بود. بازیکنان شرایط خوبی نداشتند اما خوشبختانه سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: باید از حمید بابازاده تشکر کنم. من دو ماه به خاطر مصدومیت نمی‌توانستم خوب تمرین کنم اما در این یک ماه و سه هفته اخیر برای من زحمت زیادی کشید و تمام توپ‌هایی که گرفتم را در تمرین‌ها با او کار کرده بودیم. این بازی را به او تقدیم می‌کنم.

رحمتی درباره اینکه لباس‌هایش متعلق به چند شرکت تولیدی مختلف است گفت: بین دو نیمه هم به من گفتند که آقای فردوسی‌پور لطف کرده و درباره لباس‌های من صحبت کرده است. لباس من هیچ اسپانسری نداشت. اسپانسر شخصی خود من پوما است. ضمن اینکه مارک لباس من مجید نبود. مارک آل‌اشپورت متعلق به باشگاه است اما لطفی که کرده‌اند لباس‌های سه سال پیش را به ما داده‌اند و من هم مجبورم لباس‌های خودم را بپوشم.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:34 AM | نویسنده : کیانا |

 يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰

مهاجم استقلال که در رختکن نیز از صحبت های بی‌پرده و گاهاً توهین آمیز قلعه نویی بی‌نصیب نمانده بود، در تونل ورزشگاه آزادی لب به اعتراض گشود و جالب اینکه مهدی رحمتی را مخاطب جملات نه چندان محترمانه اش قرار داد و سنگربان آبی ها را متهم به باند بازی کرد!
درگیری رحمتی و اکبرپور روی پلکان اتوبوس
 

شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که با وجود برد مقابل صبا و کسب سه امتیاز چنین حواشی ای گریبانگیر استقلالی ها شود.

به گزارش 
افکارنیوز ، همه چیز از نشست خبری بعد از بازی کلید خورد. جایی که امیر قلعه نویی، شماره ۱۰ تیمش را سیبل انتقادات قرار داد و مدعی شد بازیکنی که نامش را تریلی نمی کشد، در زمین قدم می زده است. سرمربی استقلال حتی صراحتا اعلام کرد که سیاوش اکبرپور را برای استراحت به خانه می فرستد. ادعایی که به نوعی اخراج موقت محترمانه محسوب می شد!

مهاجم استقلال که در رختکن نیز از صحبت های بی‌پرده  قلعه نویی بی‌نصیب نمانده بود، در تونل ورزشگاه آزادی لب به اعتراض گشود و جالب اینکه مهدی رحمتی را مخاطب جملات نه چندان محترمانه اش قرار داد و سنگربان آبی ها را متهم به باند بازی کرد! غرغر کردن های اکبرپور و جملاتی که بر زبانش جاری شد، خیلی زود کاسه صبر رحمتی را لبریز کرد و واکنش دروازه بان استقلال را به دنبال داشت. واکنشی که پای پلکان اتوبوس استقلالی ها تا پای درگیری فیزیکی هم پیش رفت و شاید اگر دخالت به موقع ایمان عالمی نبود، گرد و خاک عظیمی در تونل ورزشگاه آزادی بپا می شد!

رحمتی که از صحبت های مهاجم استقلال علیه خودش و قلعه نویی به شدت عصبانی شده بود برای اکبرپور خط و نشان کشید و در حالیکه توسط ایمان عالمی محاصره شده بود، با لفظی که به لحاظ اخلاقی قابل انتشار نیست، خطاب به اکبر پور گفت:... مطمئن باش حسابت را می رسم!

 



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:23 AM | نویسنده : کیانا |

 اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم از خودم راضی باشم و بخندم تا نگویند مهدی رحمتی افسرده است

قانون آنلاین- سیدمهدی رحمتی بعد از شروعی پرانتقاد و ناامیدکننده در لیگ سیزدهم، بازگشتی عجیب به روزهای خوبش داشت و جدا از مهار دو پنالتی در دو بازی پیاپی، ستاره تیمش در برد دیشب استقلال دربرابر صبای قم بود. او در گفت‌وگو با قانون آنلاین راز پنالتی گرفتن‌هایش را فاش کرد:

راز موفقیت تو در مهار ضربه‌های پنالتی چیست؟

خب خوش شانسی خیلی مهم است.

یعنی رحمتی با خوش شانسی توانسته این همه پنالتی بگیرد؟

منظورم این است که من خوش شانس هم بوده‌ام. احتمال گل شدن پنالتی از گل نشدنش خیلی بیشتر است. به هرحال شما ابعاد دروازه را می‌دانید و از آن فاصله کم تشخیص مسیر توپ خیلی برای دروازه‌بان سخت است.

چطوری می‌شود این همه پنالتی را مهار کرد؟

پیش‌بینی مسیر توپ سخت است و به همین دلیل بود که گفتم دروازه‌بان برای مهار پنالتی باید خوش‌شانس هم باشد. شدت ضربه را هم باید پیش‌بینی کنی.

مهار ضربه پنالتی بازیکنی با تجربه طولانی رضا عنایتی هم سختی خودش را دارد.

عنایتی یکی از بهترین گلزن‌های فوتبال ایران است. واقعا بازیکن بزرگی است. من افتخار می‌کنم که پنالتی او را گرفته‌ام.

پنالتی معدنچی هم که یادآور آن پنالتی در داربی بود...

فقط به یاری خدا بود که موفق شدم این دو پنالتی را بگیرم.

چرا چند وقتی است زیاد سرحال نیستی و نمی‌خندی؟ داستان افسردگی صحت دارد؟

نه، اصلا بحث افسردگی نیست. استقلال دیشب خوب بازی نکرد. ما انتظار زیادی از خودمان داریم. خوردن 5گل در سه بازی برای من خیلی سخت و دردناک بود. این به من خیلی فشار آورد. اگر استقلال گل نخورد یعنی من موفق عمل کرده‌ام.

یکی دو تا کلین‌شیت داشته باشی، می‌خندی؟

اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم از خودم راضی باشم و بخندم تا نگویند مهدی رحمتی افسرده است.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:10 AM | نویسنده : کیانا |

 

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر با تک گل محمد قاضی صبای قم را شکست داد. سید مهدی رحمتی هم با مهار ضربه پنالتی رضا عنایتی مانع تساوی دو تیم شد.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:3 AM | نویسنده : کیانا |

 تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب تعدادی از بازیکنان و بدون حضور قلعه‌نویی در برنامه‌های تاکتیکی برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. حنیف عمران‌زاده، آندو تیموریان از غایبان تمرین امروز بودند ضمن آنکه ساموئل، بیک‌زاده و جمشیدیان نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نمی‌کنند.


* آرش برهانی قبل از آغاز تمرین امروز به کمپ استقلال آمد و پس از 10 دقیقه صحبت با امیر قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرد. سیاوش اکبرپور دیگر بازیکنی بود که امروز با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن که شب گذشته مورد انتقاد قلعه‌نویی قرار گرفته بود امروز در تمرین حاضر شد و تنها روی پای خود یخ گذاشت. وی برای دقایقی با کادر فنی استقلال هم به صحبت پرداخت.


* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی از ساعت 15:00 در کمپ حجازی فیلم بازی شب گذشته تیمش مقابل صبا را تماشا کرد و اصلاً با بازیکنان رو در رو نشد. وی برنامه‌های تاکتیکی را به مجید صالح سپرد و بازیکنان اندک حاضر در تمرین زیر نظر دستیار اول قلعه‌نویی کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.


* مهدی رحمتی، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، پژمان نوری و محمد قاضی به همراه نیکبخت واحدی بازیکنانی بودند که تمرین ریکاوری انجام دادند. نکونام، نوری، قاضی و نیکبخت‌ جزو بازیکنانی بودند که بازی تنیس فوتبال انجام دادند و بقیه تمرین را زودتر ترک کردند.


* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در سکوت کامل تمرین امروز آبی‌پوشان را نظاره کردند.


* با تشخیص کادر فنی تمرینات تیم استقلال فردا به مدت 50 دقیقه در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و آبی‌پوشان در نوبت عصر به استراحت خواهند پرداخت.


تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چهارمین دیدار خود در رشت به مصاف داماش می‌ر
ود.


تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 1:29 AM | نویسنده : کیانا |

 استقلال دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما هر دو بار فجری‌ها بازی را به تساوی کشیدند. در نهایت حنیف عمران‌زاده و مجیدی دو بازیکن تازه‌وارد استقلال گل‌های برتری را زدند

 

سایت گل – سه شنبه پانزدهم امرداد ماه نود و دو – ساعت 22:15

لیگ برتر ، جام خلیج پارس ، دوره سیزدهم ، هفته سوم

ورزشگاه حافظیه شیراز – تماشاگر: 

داوران: سعید مظفری زاده- رسول فروغی - غلیرضا ایلدروم - حسین اکرمی

کارت زرد: علیرضا جلیلی

استقلال تهران:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، فردین عابدینی(حنیف عمران زاده 64) ، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و مهدی نظری  

سرمربی: امیر قلعه نویی.

فجر سپاسی
وحید شیخ ویسی،مصطفی صبری،سعید قزلچی،علیرضا جدیدی،محمد آفند،سیامک کوهنورد،مهرداد کریمیان،حمید جوکار،بهنام عسگرخانی،محمد حیدری و جابر انصاری 

سرمربی: غلام حسین پیروانی.

شرح بازی:

 هفته سوم لیگ برتر برای تیمهای استقلال و فجرسپاسی در حالی آغاز شد که دو تیم هرکدام اهداف متفاوتی را دنبال می کردند. استقلالی ها می خواهند جبران مافات کنند شکست هفته ی پیش را جبران کنند و تیم پیروانی می خواهد اولین پیروزی اش را در این رقابت ها به دست بیاورد و خودش را از زیر فشار نجات دهد. استقلالی‌ها در شرایطی به شیراز می‌روند که اوضاع برای سپاسی از این بد‌تر نمی‌توانست باشد. دو بازی و دو باخت با شاغلامی که یال و کوپال سالهای گذشته را ندارد و فجری که دیگر به فجر شبیه نیست. فجر شاغلام درخشش گذشته را ندارد و ستاره‌هایش هنوز نیامده می‌روند تا زود‌تر از هر زمان دیگری راه صد ساله را نیم فصله طی کنند. همچنین استقلال با یک پیروزی و یک شکست فعلا دو امتیازی است! روز قبل کمیته ی انضباطی در اقدامی عجیب یک امتیاز از این تیم به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور کم کرد.


نیمه نخست:

استقلال در نیمه ی اول مسابقه تیم برتر میدان بود. این تیم کنترل میانه میدان را در دست گرفته بود و از سمت راست با عابدینی و حیدری حملاتی را ترتیب می داد. بازی خوب اندو در میانه میدان فرصت های زیادی برای آبی پوشان به وجود آورد. فجری ها توان خود را روی ارسال ها و ضد حملات گذاشته بود و مدافعان این تیم هم موقعیتی به فجر ندادند. اما شوت فوق العاده ی جوکار گلی فوق العاده برای فجری ها در پی داشت.
 

نیمه دوم:

به محض ورود دو تیم به میدان محمد قاضی با گلی دیدنی استقلال را دوباره جلو انداخت اما باز هم یک اشتباه از خط دفاعی آبی‌پوشان فرصت را به میزبان داد تا بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هر دو تیم با حملاتی دامنه‌دار قصد داشتند گل برتری را به نام خود ثبت کنند. قلعه‌نویی با انجام دو تعویض حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی را به زمین فرستاد که همین دو بازیکن گلهای سوم و چهارم تیم خود را به ثمر رسانده و بازی با نتیجه ۴-۲ به پایان رسید. ضمن این‌که فجر در دقیقه ۸۹ یک ضربه پنالتی را توسط مهرزاد معدنچی از دست داد. 

شرح گلها:


دقیقه 35: جواد نکونام ضربه ی پنالتی اش را به گوشه ی سمتراست دروازه ی فجر فرستاد و گل اول را به ثمر رساند
دقیقه 36- ضربه ی فوق العاده ی جوکار از پشت محوطه ی جریمه ابتدا به تیر دروازه خورد و به شکل بسیار زیبایی به گل اول تبدیل شد.

دقیقه 46: در همان ابتدای نیمه ی دوم محمد قاضی ضربه ی فوق العاده ی به طاق دروازه فجر روانه کرد توپ پس از چندین بار رفت برگشت بین تیر و زمین چمن به تور دروازه نشست. روز گل های زیبا..!
دقیقه 53: سانتر از سمت راست کریمیان با اشتباه وحشتناک مدافعان استقلال به حیدری رسید و این بازیکن از دو قدمی دروازه به گل تبدیل کرد.
دقیقه ۷۳: ضربه ایستگاهی را از جناح چپ خط دفاعی فجر آندو تیموریان ارسال کرد. ضربه سر منتظری و بغل پای تمام‌کننده حنیف عمران‌زاده گل سوم استقلال را در شرایطی مشکوک به آفساید ثبت کرد.
دقیقه ۸۳: پاس نکونام در عمق دفاع فجر فرهاد مجیدی را در موقعیت تک به تک با شیخ‌ویسی قرار داد تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه فجر را برای چهارمین بار باز کند.


لحظات حساس: 


دقیقه 9: آندو تیموریان پس از جا گذاشتن یک بازیکن از پشت محوطه شوت زد که شیخ ویسی توپ را به کرنر 
فرستاد
دقیقه 10: شوت نظری از داخل محوطه جریمه را باز هم شیخ ویسی به خوبی دریافت کرد 
دقیقه 24: پاس رو به عقب نظری به قاضی رسید و این بازیکن با پای چپ ضربه ی سرضربی را زد که با اختلاف اندک به بیرون رفت 
دقیقه 30: پاس عالی تیموریان در موقعیتی عالی به به نظری رسید و این بازیکن در حالی که چندین بازیکن در نزدیکی خود داشت توپ را به اسمان فرستاد! 

دقیقه 35: حرکت محمد مهدی نظری در داخل محوطه جریمه یه پنالتی برای استقلال در پی داشت. مصطفی 
صبری نظری را هل داد و به پنالتی به آبی ها هدیه داد.
دقیقه 65: ضربه ی دروازه ی شیخ ویسی تا محوطه ی جریمه ی استقلال آمد و و انصاری ضربه ای سر ضرب به این توپ زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد

اتفاق های ویژه:

 در ابتدای مسابقه مهدی نظری که انتظار برخورد خوبی از سوی تماشاگران نداشت از سوی فجری ها تشویق شد.



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | 2:41 PM | نویسنده : کیانا |

 سلام..........خوبین......امیدوارم خوب و سلامت باشین دوستان.....

سوال هارو جدا مینویسم چون یکین......

سوال ها:

1.بهترین روز سال 1391؟

2.بدترین روز سال 1391؟

3.در سال 1392 جای چه کسی سر سفره هفت سین شما خالی است؟

4.به چه کسی از بازیکنا عیدی میدی؟اگر بخوای عیدی بگیری از کدوم مربی یا بازیکن میگیری؟

5.آرزو و هدفت در سال 1392؟

6.بی مزه ترین و بامزه ترین عضو استقلال؟

7.خوش پوش ترین و بدتیپ ترین عضو استقلال؟

8.دروغ سیزده؟

9.اگر این اجازه و فرصت را داشته باشید که بازیکنی را با دست های خودتان خفه کنید!!!اوچه کسی خواهد بود؟علت این امر چیستکه شماراواداشته تا مرتکب قتل شوید؟!

10.اگه به زندگیتون به شکل یک فیلم سینمایی نگاه کنین اسم این فیلمو چی میذاری؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | 10:4 AM | نویسنده : کیانا |

 سلام......آخه ناداوری تا چه حد.......خیلی بی انصافیه........

کاش دعاش براورده میشد....

سید مهدی

کااااااااااااش گل نمیشد....

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 7:33 PM | نویسنده : کیانا |

 ورزشگاه آزادی را پر کنیم.به حریف و بازیکنانش احترام بگذاریم. تیم خود را در ارائه یک مسابقه جوانمردانه به پیش برانیم تا از نمایش پر از صحنه‌های دیدنی لذت ببریم

سایت گل -  در آستانه بازی استقلال – سپاهان باشگاه استقلال با انتشار فراخوان و پیام کوتاهی از هوادارانش خواست تا در ورزشگاه حاضر شوند و البته احترام  تیم حریف و بازیکنانش  را حفظ کنند.

در این پیام کوتاه آمده:

 «ورزشگاه آزادی را پر کنیم.به حریف و بازیکنانش احترام بگذاریم. تیم خود را در ارائه یک مسابقه جوانمردانه به پیش برانیم تا از نمایش پر از صحنه‌های دیدنی لذت ببریم. باشد که این دیدار، محلی باشد برای متجلی شدن ارزش‌های فنی و اخلاقی فوتبال در حال اوج‌گیری ایران.

 از استقلال و از استقلالی‌ها، حضور و احترام و توجه به زیبایی‌ها انتظار می‌رود.»

 



تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | 7:20 PM | نویسنده : کیانا |

 رقیب همیشگی مسی هم در این لیست نفر سوم شد. رونالدو مثل همیشه خوب و تاثیر گذار بود ولی ناکامی های رئال در کسب جام، فصل او را با کمبود همراه ساخت.

سایت گل- گل 50 در سال 2013 برای ششمین بار فرد برگزیده اش را معرفی کرد و این لیونل مسی بود که برای سومین بار به این عنوان نایل آمد. بازیکنی که با تیم باشگاهیش به جز لالیگا، عنوان دیگری را در فصل 13-2012 دشت نکرد در حالی که فرانک ریبری، نفر دوم این لیست، فصل گذشته را با فتح سه جام به بهترین شکل ممکن پایان داد. درست مثل هم تیمی هایش روبن و مولر.

رقیب همیشگی مسی هم در این لیست نفر سوم شد. رونالدو مثل همیشه خوب و تاثیر گذار بود ولی ناکامی های رئال در کسب جام، فصل او را با کمبود همراه ساخت.

گل دات کام 50 برای انتخاب نفر برتر همواره عملکرد فردی افراد را مورد بررسی قرار می دهد و این دقیقاً همان دلیلی است که یک بایرنی این جایزه را نبرد. در تیم رویایی یوپ هاینکس چند بازیکن موثر و درخشان حضور داشتند که سهم هر یک در موفقیت های این تیم بسزا بود. فیلیپ لام به عنوان کاپیتان، نویر درون دروازه و مثلث تهاجمی مولر، ریبری و روبن. به همین خاطر هم آنها تمام عنوان های تیمی یک فصل را ربودند.

در عملکرد فردی کارنامه لئو فوق العاده درخشان است. او در 50 بازی فصل برای بارسا 60 گل و 20 پاس گل داشته است. همچنین در رقابت های ملی هم 4 گل و 2 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است. این در حالی است که مسی بازی های آخر فصل پیش را به دلیل مصدومیت از دست داد و یکی دو ماهی در هیچ رقابتی به میدان نرفت. همه این عوامل کافی به نظر می رسند تا او را فرد ایده آل بدانیم.

نزدیکترین رقبای مسی در این رویداد ریبری و رونالدو بودند. آمار خیره کننده 28 پاس گل مهاجم فرانسوی در بایرن نقش غیر قابل انکار او را در پیروزی های فصل باواریایی ها به خوبی نشان می دهد. او فصلی رویایی را پشت سر گذاشت، هرچند در رقابت های ملی کمی با افت روبرو بود.

رونالدو هم میانگین فوق العاده ی یک گل در هر دیدار را برای رئال به ثبت رساند. (55 گل) تیم ملی پرتغال با وجود 4 گل و 3 پاس گل او اوضاع مناسبی در جدول مقدماتی جام جهانی پیدا کرده، هرچند روسیه دو بازی کمتر نسبت به هم تیمی های کریس دارد و احتمال صدرنشینی اش بیشتر.

عملکرد بیل در تاتنهام نیز قابل بررسی است. 26 گل و 15 پاس گل او از عوامل مهم راهیابی سفیدها به لیگ اروپای فصل آینده است. علاوه بر اینها می توان از تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل نام برد. مدافعی که در قهرمانی پاریسی ها نقش بسزایی ایفا نمود و رهبری او در تیم ملی نیز در رقابت های جام کنفدراسیون ها این تیم را به قهرمانی این رقابت ها رساند.

نظر شما چیست؟ آیا مسی بهترین انتخاب برای ششمین گل 50 بود؟ بازیکن مورد نظر شما کیست و دلیل این انتخابتان چیست؟



تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | 6:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی برای سومین بار توانست به این جایزه دست پیدا کند و در این راه ستاره هایی مانند کریس رونالدو، گرت بیل و رابین فن پرسی را شکست داد

سایت گل- سرانجام برنده گل 50 امسال اعلام شد و در میان 10 نفر اول این فهرست، نام ستاره های بزرگی دیده می شود.

لیونل مسی برای سومین بار توانست به این جایزه دست پیدا کند و در این راه ستاره هایی مانند کریس رونالدو، گرت بیل و رابین فن پرسی را شکست داد.

تیاگو سیلوا و آرتورو ویدال هم در جمع 10 نفر اول قرار گرفتند؛ ضمن اینکه چهار بازیکن از بایرن، فیلیپ لام، فرانک ریبری، توماس مولر و آرین روبن هم در این جمع 10 نفره دیده می شوند. 



تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 | 10:21 PM | نویسنده : کیانا |

 

آبی پوشان در روز جمعه در مصافی حساس باید به دیدار سپاهان بروند

سایت گل- آبی پوشان تهرانی موفق شدند در نخستین جدال خود در رقابت های ماراتن وار لیگ سیزدهم حرفه ای تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز را شکست داده و در هفته نخست بازی ها جایگاه خود را به عنوان تیم سوم جدول تعریف کنند استقلالی ها این روزها خود را برای رویارویی با تیم سپاهان اصفهان که روز پنج شنبه هفته جاری در آزادی تهران برگزار خواهد شد ، آماده می کنند.
*با توجه به اتمام دوران مصدومیت آندرانیک تیموریان و بهبودی تدریجی این بازیکن و همچنین با پایان مراحل آماده سازی بازیکنان استقلال ، طبق گفته مربی بدنساز و همچنین رئیس کمیته پزشکی آبی پوشان برای رویارویی با زردپوشان اصفهانی در روز ماقبل آخر هفته فعلا هیچ مصدومی در مجموعه خود ندارند . در این بین اما جی لوید ساموئل ، ستاره ترینیداد و توباگویی این تیم که در جدال هفته اول تیمش مقابل گسترش با کارت قرمز داور مواجه شد ، از محرومین دومین هفته از رقابت های لیگ سیزدهم خواهد بود
*قلعه نویی پیگیر وضعیت نکونام است . امیر قلعه نویی ، سرمربی استقلالی ها که با پایان دادن به شایعات و حرف و حدیث ها پیرامون حضور نکونام در جمع استقلالی ها ، پیراهن آبی را بر تن شماره 6 حفظ کرده بود ، حالا در نطر دارد با جلسه ای با کادر فنی و تیم بدنسازی آبی پوشان ، هرچه زودتر تکلیف شرایط آمادگی نکونام را مشخص کند تا وی بتواند به زودی برای استقلال به میدان برود
*استقلالی ها از چهارشنبه به آکادمی می روند . استقلال که شاید در یکی از حساس ترین رقابت های خود در لیگ جاری باید روز پنجشنبه به مصاف سپاهان اصفهان برود ، اردوی پیش بازی خود را در محل هتل آکادمی برگزا ر خواهد کرد . بسیاری این دیدار را به جهت تقابل ستاره اسبق آبی پوشان با تیم امیر دارای حساسیت های بالایی می دانند 
*میرشاد ماجدی سرپرست استقلال درباره کارت زردی که در هفته اول بازی ها به نام یکی از مدافعین تیم ثبت شد ، از سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشورمان استعلام گرفت تا مشخص شود نام این مدافع خاطی ، حنیف عمران زاده بوده 
*فیلم بازی سپاهان زیر ذره بین کادر فنی آبی پوشان قرار می گیرد.کادر فنی استقلال به اتفاق اعضای کمیته فنی این تیم ، فیلم دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان را بازبینی می کنند تا نقاط ضعف حریف آتی خود را بیشتر شناخته و نسبت به تقویت و رفع نقاط قوت و ضعف تیم خود اقدام کنند

 



تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 3:52 PM | نویسنده : کیانا |

 

ورگینی در بعضی بازیها در جناحین بازی می کند و گاهی درخط دفاعی است. او در لیگ آرژآنتین و درنیولز بازیکن برجسته ای است و جزو بازیکنانی است که کمتر کسی می تواند باعبورازاو به گل برسد

سایت گل- خاویرماسچرانو یکی از بازیکنان آرژآنتینی بارسلوناست که شناخت نسبتا خوبی از تاتا مارتینو سرمربی جدید تیمش دارد.

او در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که بازیکنان باشگاه نباید در تصمیمات مدیریتی تیم دخالت کنند. ماسچرانو و آدریانو بازیکنانی بودند که قبل از برگزاری بازی دوستانه امروز بارسا مقابل والرنگای نروژ در کنفرانسی خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند. متن این صحبت ها را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی صحبت های او را مطالعه کنید.

 ماسچرانو در مورد خداحافظی تیتو گفت:« شرایط بدی بود. همه چیز تغییر کرد. حالا یک سرمربی جدید آمده که کار را از صفر آغاز می کند. همه ما از صفر شروع می کنیم. » ماسچرانودرمورد تغییرات در سیستم کاری تیم گفت:« ما اینجا هستیم تا کار کنیم و تلاش کنیم که اوضاع در طبیعی ترین حالت ممکن پیش برود. این شرایطی است که هیچ یک از ما تا پیش از این تجربه اش نکرده بودیم»

او با توجه به احتمال حضور ورگینی، مدافع نیولزاولدبویز گفت:« او بازیهای خوبی را ارائه می دهد وتاکتیک های خوبی دارد. ورگینی در بعضی بازیها در جناحی بازی می کند و گاهی درخط دفاعی قرار می گیرد. او در لیگ آرژآنتین و درنیولزاولدبویز بازیکن برجسته ای است و جزو بازیکنانی است که کمتر کسی می تواند باعبور از او به گل برسد. تیمی مثل بارسلونا به این نیاز دارد تابه دنبال بازیکنان جدیدباشد. کاری که تا به اینجا انجام شده خوب است ولی اگر به نتایج مطلوب نرسیم، باید بهتر شویم و شیوه بهبود یافتن و رشد و پیشرفت، ایجاد رقابت درتیم است؛ شاید با آوردن بازیکنان جوان بتوان رقابت های بیشتری درتیم ایجاد کرد. این برای رختکن تیم خیلی خوب است. »

ماسچرانو در مورد نیمار خرید تابستانی بارسا گفت:« من خیلی او را نمی شناسم ولی به نظرم پسر خوبی است. این را می توان در صحبت های او دریافت که پسر فروتنی است. از نظر فوتبالی هم بازیکن فوق العاده ای است و خیلی به درد تیم ما می خورد. باید درنظر داشت که تیم های زیادی به دنبال نیمار بودند. آیا او و مسی زوج بزرگی خواهند بود ؟ بله، آنها، چابی، اینیستا، بوسکتس، جوردی البا، پدرو و آدریانو..بارسا مملو از بازیکنان بزرگ است. هر چه بازیکنان بیشتری به بارسا بیایند، ما بزرگتر می شویم و شانس بیشتری خواهیم داشت. ما از همه بازیکنان استقبال می کنیم.»

و بخش پایانی صحبت های ماسچرانو درمورد مشکلات مالیاتی مسی بود:« من چند روز پیش من با مسی صحبت کردم و او چندا نگران نبود. مسی با قدرت زیادی به اردوی تیم آمده و انرژی زیادی برای شروع یک فصل خوب دارد.»



تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 3:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

گاهی یک گل می تواند سرنوشت مسابقه ای را عوش کند نه از بابت آنکه 3 امتیاز نصیب تیمی کرده.از این بابت که باعث شده تا چیز بدی خوب جلوه کند.

سایت گل – مثل  همان دیالوگ سوژه شده امیر قلعه نویی استقلال ر دیدار نخستش در لیگ برتر دو نیمه یا دو چهره متفاوت داشت.استقلال دو چهره در دیدار با تیم تازه لیگ برتری شده گسترش،

اگر چه با پیروزی به خانه بازگشت اما برد شکننده ای که به دست آورد قطعا  لبخند رضایت را روی لب های  امیر قلعه نویی نیاورده.سرمربی کهنه کار نیک می داند تیمش دیرتر از دیگران کارش را آغاز کرده و می داند که استقلالش هنوز خیلی کار دارد.بیش از آنچه خودش انتظار داشت.

سایه روشن های بازی تبریز از این قرارند.


سید مهدی رحمتی

نمایش شبانگاهی سید مهدی رحمتی به دور از ظرافت و کیفیتی بود که از او انتظار می رود.هر چه باشد رحمتی امسال برای متقاعد کردن کروش دشوارترین کار دنیا را در پیش دارد.اینکه می گویند گل بدی که او خورد مربوط بود به وزش باد البته توجیه خوبی است.با این همه سنگربانی با 80 بازی ملی باید به چنین نکاتی نیز توجه کند.به نظر می رسد رحمتی حریفش را دستکم گرفته بود.البته اشتباه برای هر کسی پیش می اید.او هنوز سنگربان اول لیگ است اما گل بدی که خورد و همچنین آشفتگی او در دقایق بعدی و آن صحنه خروجش برای مشت کردن کمی نگرانمان کرد.آیا رحمتی مشکلی دارد که تمرکزش را گرفته؟


حنیف عمران زاده

حنیف مدتی است که دیگر خودش نیست.این را می توان از اشتباه مهلک و تقریبا مرگبارش مقابل رسول خطیبی متوجه شد.او هم انگار مشکل تمرکز داشت.حنیف  احتمالا نیاز به چند بازی پی در پی دارد تا دوباره اعتماد به نفس خود را بازیابی کند.


ساموئل

از او انتظار بیشتری می رفت.از بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده انتظار نمی رود که در میانه میدان به راحتی با یک تنه نقش بر زمین شود و موقعیت حمله را به بهترین ضدحمله حریف تبدیل کند.از ساموئل بیشتر انتظار می رفت.اخراج او که حاصل تکل خشنش بود توفیقی اجباری را برایش رقم زد چون با این بازی قطعا در میدان بعد نیمکت نشین می شد.

 بقیه= ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 2:58 PM | نویسنده : کیانا |

 

 



تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 3:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

فرهاد مجیدی موفق شد تعویض طلائی امیر باشد و روی یک موقعیت زیبا دروازه گسترش فولاد را بگشاید.

  

سایت گل-

 

 

 

لیگ برتر، جام خلیج فارس

 

 

 

پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 – ساعت 22:00

 

 

 

ورزشگاه یادگارامام تبریز

 

 

 

تماشاگر :

 

 

 

داور : حسین زرگر

 

 

 

اخطار : امیرحسین صادقی در دقیقه‌ی 74، هاشم بیک‌زاده در دقیقه‌ی 83

 

 

 

اخراج : جی‌لوئد ساموئل در دقیقه‌ی 87

 

 

 

ترکیب گسترش فولاد تبریز : محسن فروزان، میثم نقی‌زاده، مهدی قریشی، سامان نریمان جهان (سید مرتضی محفوظی در دقیقه‌ی 86)، مهرداد بایرامی، سید امید نظامی‌پور، احمد کامدار (دیگو چاواری در دقیقه‌ی 67)، امیر تیزرو، خالد شفیعی، سعید آقائی (رسول خطیبی در دقیقه‌ی 54)، ایمان موسوی.

 

 

 

سرمربی : رسول خطیبی

 

 

 

ترکیب استقلال تهران : سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری (احمد جمشیدیان در دقیقه‌ی 64)، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی (فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 55) و محمد قاضی.

 

 

 

سرمربی : امیر قلعه‌نوئی

 

 

 

گل : مهرداد بایرامی در دقیقه‌ی 19، آرش برهانی در دقیقه‌ی 33، فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 88

 

 

 

شرح گل :

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-0 استقلال تهران : مهرداد بایرامی از جناح چپ و در نزدیکی‌های خط میان میدان صاحب یک ضربه‌ی آزاد در کنار خط طولی میدان شد و با یک ضربه‌ی زیبا توپ را از فراز دستان رحمتی به تور دروازه چسباند.

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-1 استقلال تهران : در شرایطی که استقلال پس از گل بارها و بارها از جناح راست حملاتی را روی نفوذ خسرو حیدری انجام داده بود و نتیجه‌ای نگرفت، در دقیقه‌ی 33 روی سانتر خسرو حیدری آرش برهانی ابتدا باید ضربه‌‌ی آکروباتیک توپ را به خالد شفیعی کوبید و در ریباند با یک ضربه زمینی در حالتی نامتعادل دروازه‌ی فروزان را گشود.

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-2 استقلال تهران : در شرایطی‌که استقلال با اخراج ساموئل 10 نفره کار را دنبال می‌کرد، روی پرتاب حنیف عمران‌زاده از جناح راست، توپ پس از ورود به محوطه‌ی جریمه با مدافعان گسترش برخورد کرد و به قاضی رسید و این مهاجم نیز توپ را به مجیدی سپرد و این ستاره با یک برگردان نصفه و نیمه دروازه‌ی فروزان را گشود.

 

 

 

دقایق حساس :

 

 

 

دقیقه‌ی 13 : استقلال روی نفوذ خسرو حیدری از جناح راست صاحب توپ و موقعیت شد که در نهایت پژمان نوری پشت محوطه‌ی جریمه یک پاس زیبا به آرش برهانی داد که این مهاجم توپ را بیرون فرستاد.

 

 

 

دقیقه‌ 21 : خسرو حیدری بار دیگر نفوذی را از جناح راست انجام داد که آرش برهانی با یک ضربه‌ی زمینی و پر قدرت تا آستانه‌ی گشودن دروازه پیش رفت که فروزان مانع از فرو ریخته شدن دروازه‌اش شد.

 

 

 

دقیقه‌ی 31 : بازهم نفوذی دیگر و بازهم خسرو حیدری و بازهم سانتری دیگر از این ستاره که یک تنه استقلال را در موقعیت هجومی قرار داد که در نهایت با ضربه‌ی برهانی فروزان این موقعیت را نیز از استقلال گرفت.

 

 

 

دقیقه‌ی 45 : سامان نریمان جهان از نزدیکی‌های میانه‌های میدان صاحب یک ضربه‌ی آزاد از جناح چپ شد که با یک ضربه‌ی پرقدرت و دقیق رحمتی را وادار به واکنش کرد.

 

 

 

دقیقه‌ی 56 : در شرایطی‌که بازی کاملا متعادل دنبال می‌شد، یک سانتر از جناح چپ روی دروازه‌ی رحمتی سبب شد که مهاجمان و مدافعان دو تیم خود را گم کنند و توپ اتفاقی به شفیعی برسد و در نهایت این بازیکن نیز در شرایطی‌که سفیدپوشان ناظر او بودند توپ را به بیرون زد.

 

 

 

دقیقه‌ی 64 : روی یک ضد حمله آبی‌پوشان تبریزی صاحب یک موقعیت شدند و خطیبی که با سماجت خود توپ را به محوطه‌ی جریمه برده بود و با یک شوت نه چندان با قدرت، توپ را جائی فرستاد که رحمتی آماده ایستاده بود.

 

 

 

دقیقه‌ی 65 : خسرو حیدری در نبود جباری گویا تنها محرک استقلال در زمان حمله است و در این دقیقه نیز نفوذ این بازیکن و سانتر او باعث شد فروزان از دروازه بیرون بیاید و توپ را راهی کرنر کند.

 

 

 

بهترین بازی :

 

 

فرهاد مجیدی، که از اندک موقعیت خود توانست دروازه‌ی حریف را بگشاید. هرچند این خسرو حیدری بود که همه‌کاره‌ی استقلال بود.

 



تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 12:38 AM | نویسنده : کیانا |

 

یک وبلاگ بهترین جملات سرمربی آرژآنتینی که حالا سرمربی جدید بارساست را جمع آوری کرده است

سایت گل- وبلاگ'la pelota no dobla"  برخی از بهترین جملات جراردو "تاتا" مارتینو را در طول دوران مربیگری اش در دنیای فوتبال جمع آوری کرده و روزنامه ال موندو دپورتیوو به بهانه انتصاب این سرمربی آرژآنتینی به عنوان مربی جدید بارسا، به بازتاب این جملات پرداخته.

دراینجا می توانید بهترین جملات مارتینو در دنیای فوتبال رامطالعه کنید:

* هدایت تیم ملی آرژانتین یک کار فوق العاده است ولی یک رویا نیست

*الان به دو هدف فردی رسیده ام که به من اجازه می دهند که دیگر بدون هیچ مشکلی به سرمربیگری ام ادامه دهم: یکی سرمربیگری در جام جهانی و دیگری هدایت باشگاه نیولز اولدبویز. دیگر رویای دیگری ندارم

* کاملا مخالف آن سرمربیانی هستم که خودشان از بازیکنانشان مهم تر هستند. تحت هیچ شرایطی این را نمی پذیرم. مدتهاست که ما سرمربیان را در جایگاهی به مراتب بالا و برتر قرار داده اند.

*اگر من بخواهم از دیدگاه یک سرمربی نگاه کنم، می گویم که فوتبال آرژانتین سخت ترین و رقابتی ترین فوتبال دنیاست و اگر بخواهم از دید یک تماشاچی قضاوت کنم، می گویم که نمی توانم یک فوتبال آرژآنتینی را برای بیش از 10 دقیقه تماشا کنم

*بیه لسا، بهتر از من است. چون خیلی خوب همه چیز را توضیح می دهد و کیفیت بالایی دارد که به او کمک می کند که آنچه در بازیها می بیند و درمسابقات رخ می دهد را به تمرینات کاربردی ای مبدل کند. او خسته نمی شود. مملو از انگیزه است و کارهای نوآورانه ای انجام می دهدو ذهن خلاقی دارد. به علاوه او یک خط مشی و رفتاری مشخص، یک شخصیت جدی و اخلاقی و ارزشهایی را دارد که یافتن آنها در این محیط چندان ساده و آسان نیست.

* خون من قرمز و مشکی است

* تقریبا 30 سال است که در فضای فوتبال هستم و مطمئنم که نیمی از افراد حتی نمی دانند که اسم من چیست. به پسرم می گویند تاتیتا «یعنی تاتای کوچک»

* به خاطر شیوه های شخصیتی ام، تقریبا هیچ وقت بعد از گلزنی تیمم فریاد نزده ام. به عنوان یک فوتبالیست هم معمولا به ندرت احساساتم را بروز می دادم و خیلی خسته کننده بودم و کمتر مرا در حال شادی می دیدید. همیشه من علیه آن کسانی که به هوا می پرند و کارهای عجیب و غریب انجام می دهند، موضع می گیرم

*زیباترین چیز برای یک سرمربی، کار کردن در زمین چمن است. در زمین می توانی ببینی که تاثیرگذاری ات چقدر زیاد است.

* من تکنیک زیادی داشتم ولی بی فایده بود و به کار نیامد. الان هم که دیگر نمی توانم مثل قبل بازی کنم

* شخصیت شماره یک تیم کسی است که منتظر نمی ماند، برای بازیابی توپ پرتلاش است و حرکات رو به جلوی خوبی دارد. این هیچ فضایی برای گمانه زنی باقی نمی گذارد.اگر باید دفاع کرد، دفاع می کنیم. چون تیم حریف توپ را می برد

*در اردوی پیش فصل باید به بازیکنان تیمت بگویی که ایده های فوتبالی ات چیست. نیمه های اول بازی ها، به تعریف هایی که معمولا در پیش فصل دراین باره صورت می گیرد مرتبط است. بعد از آن زمانی که متوجه شدی که ایده تو در تیم جا افتاده،باید سعی کنی که گروه خوبی را مسلح کرده و به زمین بفرستی

*تنها چیزی که مرا به عنوان یک سرمربی ناراحت می کند، زمانی است که نمی توانم توجه یک بازیکن را جلب کنم؛ در آن موقع از دست خودم ناراحت می شوم. وقتی که یک بازیکن با نگاهش تو را می خورد، می فهمی که به آنچه که می خواستی رسیده ای. درآن موقع بازیکن آماده است.

نظرررررررررررررر یادت نرررررررررررررررره



تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | 2:17 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.