بارسا 3 - بنفیکا 0 ... و باز هم موفقیتی دیگر از آبی اناریها اینبار در رده ی جوانان ... پاسخی به زیر سوال بردن عملکرد چندین و چندساله ی لاماسیا توسط فیفا!



تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 5:24 PM | نویسنده : کیانا |

  آندرس اینیستا، بازیکن تیم بارسلونا پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری اسپانیا در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

تیم آماده رویارؤیی با تیم های بزرگ: "اگر می خواهیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم، باید بهترین بازی خود را در مقابل رقیبی قدرتمند به نمایش بگذاریم.

تیم توانایی پیروزی و خوب بازی کردن را دارد. این چیز کوچکی است، اما می تواند شادی را برای هواداران و ما به ارمغان بیاورد. تمام فکر و ذکر ما پیروزی است."

نگرانی در مورد خط دفاعی: "فکر نمی کنم در خط دفاع نامطئن باشیم. شما خوب حمله می کنید، چرا که خوب دفاع کرده اید و خوب دفاع می کنید چرا که همگی موظف به دفاع کردن هستید. در سبک بازی ما همه اهمیت دارند. در سیستم ما همه باید آماده و خوب باشند. اگر نه، همه چیز پیچیده می شود، و این به خاطر غیبت یک یا دو مدافع نیست. همه ما توانایی خوب بازی کردن در دفاع را داریم و اعتماد به نفس داریم."

مادرید مدعی پیروزی است و بارسا در وضعیت بدی وارد مسابقه خواهد شد: "نه. فکر نمی کنم ما در فرم بدی باشیم. ما یک هفته بد داشتیم، اما باید وضعیت را بهبود ببخشیم، هرچند این می تواند سخت باشد. این یک فینال است، یک رقابت دیگر و ما تنها به فینال و عنوان قهرمانی فکر می کنیم. ما با رقیب سرسختی بازی خواهیم کرد و باید مثل آنها کارها را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم."

اهمیت کوپا: "جام حذفی همیشه مهم بوده است، این یک عنوان است، یک فینال و عنوانی که همه ما دوست داریم به دست بیاوریم. آیا این فصل را نجات می دهد؟ فکر می کنم شما باید چیزهای بیشتری را نسبت به صرفاً یک یا دو عنوان قهرمانی تجزیه و تحلیل کنید. قهرمان نشدن در یک فصل بدین معنی نیست که شما مجبور به تغییر دادن چیزهای مشخصی هستید. ما برای دو تورنمنت خواهیم جنگید چرا که هر دوی آنها برای ما مهم هستند."

غیبت کریستیانو رونالدو: "برای آنها او بازیکنی کلیدی است به خاطر کاری که انجام می دهد، به خاطر گل هایش، اما این تغییری در نحوه آمادگی ما نخواهد داشت. بود و نبود او نحوه بازی آنها را هم تغییر نخواهد داد و ما می دانیم که اگر او به بازی نرسد، یک بازیکن با کیفیت دیگر جایگزین او خواهد شد. آنچه که اهمیت دارد، این است که بارسلونا خوب بازی کند و این وظیفه ماست. اگر خوب بازی کنیم، شانس های زیادی برای پیروزی خواهیم داشت. واضح است که ما به مادرید و بازیکنانش احترام می گذاریم، اما اگر خوب بازی کنیم شانس خواهیم داشت و اگر نه، شانسی در کار نخواهد بود."

مسی: "هیچکس به لئو شک ندارد. نمی توانم چیز دیگری بگویم. من هرگز به او تردید نداشته ام. او همیشه سعی می کند تا بازیکنی کلیدی باشد، و دفعات بی شماری اینگونه بوده است، و شاید وقتی کاری انجام نمی دهد به مانند یک فاجعه به نظر می رسد. استاندارد های او بسیار بالا است و وقتی او در هر مسابقه دو گل به ثمر نرساند به نظر خوب نمی آید. مسئله ما تلاش تیمی است و تنها به خوب یا بد بودن یک بازیکن مربوط نمی شود."

سه ساعت بدون گل: "عجیب است چرا که مشخصاً چیز خوبی برای ما نیست. ما به این شرایط عادت نداریم."

 

لالیگا: "ما باید تا سوت پایان آخرین مسابقه فصل تمام تلاشمان را به کار گیریم و اگر رقیبانمان بلغزند، ما آنجاییم تا از فرصت استفاده کنیم. نباید امیدهای خود را از دست بدهیم، اما چیزی که حقیقت دارد این است که سرنوشت قهرمانی از دست ما خارج شده است و این همه چیز را پیچیده می کند."



تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 5:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

اسطوره و سرمربي پيشين تيم فوتبال بارسلونا به سران اين باشگاه توصيه کرد موفق‌ترين سرمربي تاريخ خود را به نيوکمپ برگردانند.


 

در پي شکست بارسلونا مقابل رئال مادريد در فينال جام حذفي که به نظر مي‌رسيد آخرين فرصت کسب کاتالان‌ها براي کسب جام در فصل جاري بود، يوهان کرويف، اسطوره و سرمربي پيشين اين تيم به سران باشگاه توصيه کرد براي بازگشت به دوران اقتدار خود، پپ گوارديولا را به عنوان سرمربي استخدام کنند.

گوارديولا در سال 2008 هدايت بارسلونا را پس از کنار رفتن فرانک ريکارد هلندي برعهده گرفت و در 4 فصلي که در نيوکمپ حضور داشت، 14 جام گرفت و به موفق‌ترين سرمربي تاريخ آبي و اناري‌پوشان تبديل شد.

به نقل از تسنيم، يوهان کرويف با معرفي سرمربي فعلي حال حاضر بايرن مونيخ به عنوان کسي که مي‌تواند بارسا را نجات دهد، به روزنامه موندو دپورتيوو گفت: بهترين چيز براي بارسا اين است که پپ گوارديولا را برگرداند. او مربي فوق‌العاده‌اي است و به نظر من بهتر از او وجود ندارد. اگر خوان لاپورتا دوباره رئيس باشگاه بارسلونا شود، به او خواهم گفت که بهترين راه براي بازگرداندن تيم به اوج استخدام مجدد فردي با استعداد مانند پپ است. در اين باره شکي ندارم.

وي با انتقاد از ساز و کار مديريتي کنوني باشگاه بارسلونا و مسبب دانستن آن در ناکامي‌ها فصل جاري اين تيم تصريح کرد: مشکل بارسلونا اين است که افرادي آن را اداره مي‌کنند که نمي‌دانند چه کاري انجام مي‌دهند. مربي تيم آن کسي نيست که تصميمات نهايي را مي‌گيرد و موفقيت ورزشي تيم ديگر در اولويت قرار ندارد. بارسلونا را افرادي پر کرده‌اند که از کنار فوتبال مي‌خواهند به اهداف تجاري و مالي خود برسند و حرف‌ آخر را در مورد تيم مي‌زنند.

اسطوره باشگاه بارسلونا درباره ليونل مسي و افت شديد عملکرد او عنوان کرد: تا همين چند وقت پيش همه مي‌گفتند مسي بهترين بازيکن دنيا است و حالا که بارسا از ليگ قهرمانان حذف شده، همه توانايي‌هاي او را زير سوال مي‌برند. مشکل بارسلونا ساختاري است. مشکل اين تيم آن است که رئيسش مي‌‌خواهد هم رئيس باشد، هم مربي.

کرويف با حمايت از لاپورتا از بازگشت وي به بارسلونا به عنوان رئيس استقبال کرد. وي گفت: زماني که لاپورتا رئيس بود، کارها را به دست افرادي مي‌سپرد که از فوتبال چيزي سردرمي‌آوردند. شايد آنها هم مرتکب اشتباهاتي مي‌شدند اما حداقل فوتبال را مي‌فهميدند.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 5:15 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتيني خط حمله تيم فوتبال يوونتوس با تکذيب شايعه اختلافش با هموطن خود در بارسلونا گفت: نبودن من در تيم ملي ربطي به اين موضوع ندارد.


 

کارلوس توس شايعاتي که درباره تيره و تار شدن روابط وي با ليونل مسي در آخرين روزهاي حضورش در تيم ملي آرژانتين وجود دارد را تکذيب کرد و گفت اين، آن دليلي نيست که او از تيم ملي آرژانتين تحت هدايت آلخاندرو سابيا کنار گذاشته شده است.

به نقل از تسنيم، سابيا تمايلي به دعوت از توس براي حضور در تيم ملي آرژانتين ندارد و اعتراف کرد که اين بازيکن جايي در ميان شاگردان او در جام جهاني 2014 ندارد. در همين راستا گزارش‌هايي در رسانه‌هاي اروپايي منتشر شده مبني بر اينکه تيرگي روابط ميان توس و ليونل مسي دليل کنار گذاشته شدن مهاجم پيشين منچستريونايتد از ترکيب آلبي‌سلسته بوده است، موضوعي که ستاره 30 ساله يوونتوس آن را تکذيب کرد.

توس که در اين فصل بهترين گلزن تيم فوتبال يوونتوس بوده و با 18 گل زده در رده دوم برترين گلزنان سري A‌ در فصل جاري قرار دارد، در اين باره گفت: نمي‌دانم اين اخباري که از وجود رابطه بد ميان من و مسي حکايت دارند از کجا منتشر مي‌شوند. ظاهراً همه خيلي دوست دارند که داستان‌‌هايي اين چنيني بسازند اما حقيقت اين است که هيچ مشکلي با مسي ندارم. نبودن من در تيم ملي به خاطر داشتن رابطه بد با مسي نيست.

توس افزود: من و مسي لحظات زيادي را در کنار هم تجربه کرده‌ايم، کنار هم تمرين داشتيم، با هم بازي کرديم و هرگز چنين چيزي‌هايي که گفته مي‌شود بين ما رخ نداد. مسي انسان فوق‌العاده‌اي است. تصور من اين است که اين جام جهاني، جام جهاني ليونل مسي است. من براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم چون بازيکن خارق‌العاده‌اي است. او و کريستيانو رونالدو که در کنارش در منچستريونايتد بازي کرده‌ام، بهترين فوتباليست‌هاي دنيا هستند.

توس که 64 بار پيراهن تيم ملي آرژانتين را به تن کرده، از سال 2011 به بعد براي آلبي سلسته به ميدان نرفته است.


تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 5:11 PM | نویسنده : کیانا |

 سلام.................خیلی ناراحتم ...........

امیدوارم خدا بهمون کمک کنه،بچه ها تلاش خودشون رو کردن...........

اس اس حقش برد بود...........داوری ام که...............

فیفا روحیه بارسا رو بهم ریخت و مصدومیت ویکتور و جرارد بهمون صدمه زد...............

اینیستا: هوادار واقعی کسیه که در شرایط این چنینی همراه ما باشه..

 

مسی؟؟؟ کی میتونه بهش شک کنه؟؟؟ ما خیلی مدیونش هستیم..

باخت؟؟ این فوتباله.. روزای خوب و بد داره.. وقتی میبری همه میگن "ما" بردیم اما وقتی میبازی همه میگم "اونا" بتختن...(منبع:http://www.thewags.blogfa.com/)

منبع عکس:http://saidmehdirahmati-1.mihanblog.com/

 



تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 | 4:34 PM | نویسنده : کیانا |

 در واقع این خبر را روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپرت» منتشر کرده و در ادامه تصاویری هم از خانه جدید مسی در این منطقه منتشر کرده است.

نکته قابل توجه درباره این مکان رویایی، این است که از آن به عنوان قطعه ای از بهشت روی زمین یاد می شود و تا به حال ورزشکاران و هنرپیشه های بسیار معروف تلاش کرده اند خانه ای در این منطقه خریداری کنند.

لیونل مسی خانه ای جدید در ایتالیا نزدیک دریاچه کومو خریده که او را همسایه رونالدو و جرج کلونی کرده است. لیونل مسی مهاجم تیم بارسلونا ویلایی در کنار دریاچه کومو در ایتالیا خریداری کرده است؛محلی بسیار بسیار ویژه که آدم های سرشناسی را هم در همسایگی خود می بیند: دیوید بکام، رونالدو،مورینیو و جرج کلونی.

در واقع این خبر را روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپرت» منتشر کرده و در ادامه تصاویری هم از خانه جدید مسی در این منطقه منتشر کرده است. نکته قابل توجه درباره این مکان رویایی، این است که از آن به عنوان قطعه ای از بهشت روی زمین یاد می شود و تا به حال ورزشکاران و هنرپیشه های بسیار معروف تلاش کرده اند خانه ای در این منطقه خریداری کنند.

دفتر معاملاتی که کارهای مسی برای خرید این خانه رویایی را به عهده دارد «پروتو اورگانیزاسیون» است؛ موسسه ای ویژه برای افراد بسیار مشهور که می خواهند موارد بسیار خاصی را بخرند.

 

در گزارشی که روزنامه ایتالیایی گاتزتا نوشته جزئیات زیادی درباره قیمت این محل و یا موارد دیگر بیان نشده است. روی هم رفته این محل که در منطقه ای منحصر به فرد بین کوه و دریاچه واقع شده در 45 کیلومتری شمال شهر میلان واقع شده است.



تاريخ : شنبه 23 فروردين 1393 | 1:38 AM | نویسنده : کیانا |

 سید مهدی رحمتی به توصیه برخی نزدیکانش علیه تیم ملی مصاحبه نمی کند و درخشش وی در بازی های اخیر نیز باعث شده بحث بازگشتش به تیم ملی مطرح شود.

 

کی روش هنوز موضع جدیدی در این خصوص اتخاذ نکرده و برخی معتفدند با اعمال نفوذ مسئولان فدراسیون فوتبال می توان به دعوت وی امیدوار بود.

 

جالب اینجاست که گفته می شود علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال علاقه ای به دعوت رحمتی ندارد ولی برخی دیگر از مسئولان مثل مهدی محمد نبی موافق حضور وی هستند.

 

در نهایت به نظر نمی رسد اعمال نفوذ فدراسیونی ها تاثیری در تصمیم کی روش داشته باشد و او نیز بارها اعلام کرده رحمتی در جام جهانی حضور نخواهد داشت.



تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 11:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاطرتان باشد استقلالی‌ها چند روزی زودتر به اهواز سفر و به دعوت عبدالله ویسی تمرینات خود پیش از بازی با فولاد را در ورزشگاه اختصاصی استقلال خوزستان برگزار کردند که برخورد میلاد میداودی با همبازیان سابق خود جالب توجه بود.

 

آن روز میلاد میداوودی، بازیکن فعلی استقلال خوزستان در تقابل با سیدمهدی رحمتی به همبازی سابق خود گفت: «داداش شما فولاد رو ببرین، پرسپولیس با ما... جنازه ما هم اجازه نمی‌ده پرسپولیسی‌ها با سه امتیاز از اهواز برگردن!»

 

در همین ارتباط شنیدیم دوشنبه گذشته و یک روز پس از پیروزی خیره‌کننده استقلال در اهواز و درخشش سیدمهدی رحمتی، همین میلاد میداودی با سنگربان سرشناس آبی‌ها تماس گرفته و گفته: «داداش شما کار خودتون رو کردین، حالا نوبت ماست که توی اهواز نشون بدیم خونمون آبیه و خیالتون از هر لحاظ راحت باشه... تیم دایی رو جمعه می‌بریم!»

 

اینکه علاقه فراوان میداودی به قهرمانی استقلال به تعصب و عشق این مهاجم به تیم سابق خود برمی‌گردد یا احتمال بازگشت به این تیم در صورت جدایی قلعه‌نویی را نمی‌دانیم، اما هر چه هست مو لای درز این خبر نمی‌رود!



تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 11:23 PM | نویسنده : کیانا |

روز قبل از ديدار استقلال مقابل فولاد بازيكنان آبي‌‌پوش پس از صرف ناهار تصميم گرفتند قبل از شروع جلسه با كادر فني چند دقيقه‌اي دور هم در لابي هتل بنشينند و چاي بنوشند.

 

بازيكنان آبي‌پوش پس از اينكه دور هم جمع شدند در مورد مسائل مختلفي به گفتگو پرداختند و ناگهان يكي از آبي‌پوشان بحث جدايي مجبتي جباري را از تيم‌ملي به ميان آورد و اعتقاد داشت كه موضوع خداحافظي هافبك سابق آبي‌پوشان از تيم‌ملي آن هم در شرايطي كه يك جام‌جهاني را به علت مصدوميت از دست داد و در برزيل مي‌‌توانست فيكس تيم‌ملي باشد بسيار مشكوك است.

 

در اين ميان يكي از بازيكنان استقلال مدعي شد كه در اين خصوص با مجتبي حرف زده است. وي مدعي شد كه جباري به هيچ عنوان قصد خداحافظي به اين شكل از تيم‌ملي را نداشته و مي‌‌خواست دلايل جدايي خود را با كي‌روش در ميان بگذارد و ابتدا نظر سرمربي تيم‌ملي را جويا شود ولي در اين ميان اتفاقاتي رخ داد كه باعث شد جباري با دلخوري قيد گفتگو با كي‌روش را بزند.

 

اما نكته قابل توجه اينكه پس از اين صحبت‌ها، مهدي رحمتي هم مدعي شد كه دقيقا همين اتفاق هم براي او رخ داده است و حالا مجتبي هم درد او است.

 

دروازه‌بان آبي‌پوشان نيز مدعي شد كه مي‌‌خواست طي جلسه‌اي با كي‌روش دلخوري‌هايش را بيان كند ولي در اين ميان همان اتفاقي كه براي جباري رخ داده قبلا براي او نيز بوجود آمده و شرايط به شكلي رقم خورد كه كارلوس ديگر حتي حاضر نبود در لابي برج مسكوني و دور از چشم‌ همگان با او گفتگويي داشته باشد ولي اگر او سكوت كرده جباري چنين شخصيتي ندارد و به زودي تمام حقايق را بازگو مي‌‌كند تا اصل ماجرا روشن شد و خيلي‌ها متوجه اتفاقات رخ داده شوند.

منبع:http://www.seyed-mehdi-1.blogfa.com/



تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 11:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

حمید بابازاده در خصوص دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: «ما شاهد یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ بودیم و این بازی کیفیت خوبی داشت. هر دو تیم تفکرات خاصی را در این بازی داشتند و به اعتقادم آنها تفکراتشان را خیلی خوب در زمین پیاده کردند، ولی استقلال باتجربه تر بود و نتیجه لازم را گرفت.»

 

مربی دروازه بانان تیم استقلال درخصوص شانس قهرمانی این تیم گفت: «قهرمانی در دستان خود ما نیست، ولی اگر عدالت رعایت می شد و ما آن یک امتیازمان را داشتیم، شرایطمان خیلی بهتر بود. ولی باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم و در وهله اول مقابل تراکتورسازی پیروز شویم و منتظر نتیجه بازی فولاد و گسترش بمانیم.»

 

وی درخصوص درخشش رحمتی در بازی با فولاد گفت: «او یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت و به اعتقاد من یکی از بهترین بازی های رحمتی در چند سال اخیر بود. همان طور که این بازیکن در دیدار با الجزیره روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بود.»

 

بابازاده در پاسخ به این سوال که چطور رحمتی را بعد از بازی با الریان به شرایط ایده آل بازگردانده اید،گفت: «در انتهای فصل بازی ها فشرده تر است و فشار بیشتری روی دروازه ها ایجاد می شود، به همین خاطر ما تغییراتی را در نوع تمرینات مان ایجاد کرده ایم و روی چند آیتم تمرکز کردیم، ضمن آنکه روی کارهای سرعتی و ضربات نزدیک بیشتر کار کردیم و همچنین در بخش روحی و روانی شرایط رحمتی را بهبود بخشیدیم و خدا را شکر می کنم که او عملکرد خوبی داشته و انشاالله تا پایان لیگ و آسیا این روند ادامه داشته باشد.»

 

وی در پایان با اشاره به این موضوع که رحمتی می تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: «بارها گفته ام تیم ملی ما باید با تمام پتانسیل خود در جام جهانی حاضر شود و ما هم دروازه بانان خوبی داریم که یکی از آنها مهدی رحمتی است. حق او حضور در جام جهانی است، ولی باید بگویم ما در دنیا مورد تحریم های قدرت های بزرگ جهان قرار گرفته ایم و آنها مردم ما را از خیلی چیزها محروم می کنند، ولی اینکه ما در مملکتمان خودمان را از چیزهایی که داریم محروم کنیم، جای تعجب دارد. من امیدوارم با نگاهی ملی بلایی که دنیا به سرمان می آورد را خودمان نیاوریم و با دعوت رحمتی به تیم ملی در جام جهانی کمک کنیم.



تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |

 درخششی فوق العاده؛طوری که استقلال را در کورس نگه داشت.البته نمی توان به راحتی از کنار گلی که آرش زد عبور کرد اما واکنش های استثنایی سید باعث شد تا استقلال در یک قدمی جا قهرمانی باقی بماند و روز جمعه و در بازی با تراکتورسازی برای بالابردن این جام بجنگد.با رحمتی که این روزها دراوج آمادگی به سر می برد برای دقایقی هم کلام شدیم.با سید درباره تیم ملی هم حرف زدیم که او این واکنش را نشان داد:«موفقیت تیم ملی در جام جهانی همه ایرانیان را خوشحال می کند.»
 *استقلال پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ و قبول شکست از نفت در اوایل سال، ناگهان تغییر چهره داد الجزیره را در امارات و فولاد را در اهواز شکست داد، چه تحولی در تیم‌تان ایجاد شده؟

استقلال چند ماه خیلی سخت را پشت سر گذاشت، تعداد بازیکنان جدا شده و مصدومان واقعاً اوضاع را نابسامان کرد و در چند بازی متوالی نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم ولی در عین حال اتحاد درون تیمی و یکدلی تمام نفرات حفظ و هر روز بیشتر شد. خوشحالیم که توانستیم از الجزیره در امارات 3 امتیاز را بگیریم. این برد به لحاظ روحی برایمان مفید بود و در اهواز هم توانستیم 3 امتیاز شیرین از تیم بزرگ فولاد بگیریم. فولاد الحق تیمی فوق‌العاده است.

*حسین فرکی بعد از بازی گفت رحمتی یک تنه فولاد را شکست داد.

من کوچک حسین آقا هستم و همواره خودم را مدیون ایشان می‌دانم. زمانی که جوان بودم حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان در تیم‌ملی باعث امیدواری و تلاش بیشتر برای پیشرفت شد. آقای فرکی یک معلم و یک مربی بزرگ و محبوب به شمار می‌رود.

*فکر می‌کنی استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ داشته باشد؟

ما در بازی آخر نیز به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم و هرچه تقدیرمان باشد همان می‌شود. خدا بخواهد قهرمان هم می شویم.

*3 امتیازی که از الجزیره گرفتید می‌تواند امیدوارتان کند الشباب را ببرید و پس از آن با شکست الریان صعود کنید.

بله، خیلی برایمان مهم است این بازی را ببریم.

*در آستانه جام‌جهانی چه احساسی داری؟

رویداد بزرگی است. ان‌شاءا... تیم‌ملی عملکرد خوبی داشته باشد چون موفقیتش باعث خوشحالی تمام ایرانیان می‌شود.

*صحبت خاصی داری؟

تشکر از هواداران، مربیان و بازیکنان استقلال، بازیکنان خارجی تیم و به‌خصوص ساموئل که علی‌رغم مشکلات مالی مثل بازیکنان ایرانی به پیراهنش عشق می‌ورزد. ان‌شاءا... سال 93 برای مردم ایران پر خیر و برکت باشد.



تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 11:11 PM | نویسنده : کیانا |

 

رحمتی در روز نجات دروازه استقلال نام یا زهرا (س) را به رخ کشید.

 
 

سید مهدی رحمتی که در بازی برای فولاد خوزستان درخشش فوق العاده ای داشت در پایان بازی نام مبارک یا زهرا (س) را که بر روی پیراهنش نقش بسته بود به رخ کشید.



تاريخ : دو شنبه 18 فروردين 1393 | 6:44 PM | نویسنده : کیانا |

 سلااااااااااااااااااااااااااااااام...................من خیلی خوبم شما چی.............................

تا خیلی دیر نشده تولد علی جونمو تبریک میگم به خودش،خونوادش،...ایشالا همیشه زنده باشه،درسشو خوب بخونه،1200000000000000000000000000000000000000000....ساله ش

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

 

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

 

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

 

تولدت مبارک

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

 

تولدت مبرک علی جون....................عقاب بعدی استقلال یه سال بزرگتر شد...................................

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 



تاريخ : دو شنبه 18 فروردين 1393 | 6:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

استقلال با برتري در خانه الجزيره امارات به رده سوم گروه A ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.


 

از هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا و از ساعت 20:10 امشب (چهارشنبه) الجزيره امارات در ورزشگاه محمد بن زايد مقابل استقلال قرار گرفت که اين ديدار با برتري يک بر صفر نماينده کشورمان خاتمه يافت. محمد قاضي دقيقه 70 گل پيروزي بخش استقلال را به ثمر رساند.

استقلال که بعد از مدتي آندرانيک تيموريان را در ترکيب داشت، بازي را هجومي آغاز کرد اما ميزبان اماراتي زمان زيادي براي حمله به محمد قاضي و آرش برهاني در نوک پيکان تهاجمي اين تيم نداد.

فليپه سايسدو و علي مبخوت با فرارهاي سريع خود دروازه استقلال را چندين بار با خطر روبرو کردند و تنها واکنش‌هاي رحمتي از گل شدن اين موقعيت‌ها جلوگيري کرد.

ضربه سر قاضي که آن هم با اختلاف از کنار دروازه الجزيره بيرون رفت از جمله معدود فرصت‌هاي استقلال در نيمه نخست بود. در ادامه شاگردان قلعه نويي خوش شانس بودند که ضربه شين هيونگ مين از کنار دروازه بيرون رفت و ضربه مبخوت در مقابل دروازه را رحمتي دفع کرد تا در پايان نيمه اول 2 تيم با تساوي بدون گل راهي رختکن شوند.

نيمه دوم باز هم با حملات استقلال آغاز شد و پاس آرش برهاني مقابل دروازه به پژمان نوري رسيد که ضربه اين بازيکن را خسيف دروازه‌بان الجزيره دفع کرد. در ادامه الجزيره مديريت بازي را در دست گرفت و موقعيت‌هايي را به ويژه با حرکات انفرادي مبخوت ايجاد کرد که بي نتيجه ماند.

تعويض اجباري عبدالله موسي و جايگزيني عبدالله جمعه براي الجزيره و در مقابل حضور توني و نظري بجاي جمشيديان و برهاني شرايط اين ديدار را به سود استقلال تغيير داد و سرانجام دقيقه 70 محمد قاضي توانست با استفاده از پاس توني دروازه الجزيره را باز کند. بعد از اين گل باز هم استقلال به بازي تهاجمي ادامه داد اما نتوانست گل ديگري را وارد دروازه حريف کند.

در ادامه نظري هم به دليل مصدوميت جاي خود را به ايمان مبعلي داد، ضمن آنکه جي لويد ساموئل و مهدي رحمتي از استقلال و عبدالله قاسم از الجزيره بازيکنان اخطاري اين ديدار بودند.

دقيقه 90 مهدي رحمتي يک تنه مقابل سايسدو ايستاد و ضربه او را مهار کرد تا در نهايت استقلال با برتري يک بر صفر، 3 امتياز ارزشمند را از شهر ابوظبي به خانه بياورد.

ترکيب استقلال: سيد مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، جي لويد سامويل، خسرو حيدري، هاشم بيگ زاده، عليرضا واحدي نيکبخت، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، احمد جمشيديان (توني کارواليو 63)، محمد قاضي و آرش برهاني (محمد مهدي نظري 65- ايمان مبعلي 76). 

با اين نتيجه استقلال 4 امتيازي شد و پيش از پايان بازي الريان و الشباب به رده سوم رسيد تا اميدهايش براي صعود از گروه A زنده بماند.


تاريخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393 | 9:20 PM | نویسنده : کیانا |

 

تيم فوتبال بارسلونا با برتري خارج از خانه مقابل اسپانيول به صدر جدول لاليگاي اسپانيا رسيد.


 

هفته سي و يکم لاليگاي اسپانيا امشب با برگزاري ديدار تيم هاي اسپانيول و بارسلونا پيگيري شد.

اين ديدار در ورزشگاه ال پارت و با حضور بيش از سي و يک هزار تماشاگر برگزار شد که در پايان بارسلونا با گل دقيقه 77 مسي از روي نقطه پنالتي به برتري يک بر صفر رسيد و با اين برد آبي و اناري پوشان به صدر جدول لاليگا رسيده و بالاتر از اتلتکيو مادريد ايستادند.

در اين بازي پربرخورد کيکو کاسيا از اسپانيول در دقيقه 83 با کارت قرمز داور روبرو شد.

به اين ترتيب
اتلتيکو با 76،بارسا با 75  و رئال با 73امتياز در رده هاي اول تا سوم جدول جاي گرفته اند.


تاريخ : یک شنبه 10 فروردين 1393 | 4:25 PM | نویسنده : کیانا |

باران احمدی...دختر دروازبان تیم ملی ایران...مریض بود...الانم جراحی 

شده...

براش دعاکنید لطفا...

ازته دل...

الهی شفاپیداکنه...

آمین...

منبع:http://saidmehdirahmati-1.mihanblog.com/

 



تاريخ : جمعه 8 فروردين 1393 | 7:3 PM | نویسنده : کیانا |

 

ليونل مسي موفق شد با گلزني در ديدار مقابل رئال مادريد رکورد دي‌استفانو را بشکند.


 

ليونل مسي مهاجم بارسلونا موفق شد با گلزني در دقيقه 42 مقابل رئال مادريد 19 گله شود و رکورد دي‌استفانو را شکست.

به نقل از فارس، ستاره آرژانتيني پيش از اين با 18 گل زده در ال‌کلاسيکو در کنار دي‌استفانو قرار داشت اما با گلزني در اين بازي توانست رکوردشکني کند.

مهاجم بارسا در نيمه دوم هم از روي نقطه پنالتي دو بار ديگر گلزني کرد تا ضمن هت‌تريک، بيستمين و بيست و يکمين گل خود براي بارسا در ال‌کلاسيکو را به ثمر برساند.

رائول با 15 گل، پوشکاش، جنتو و سزار با 14 گل در مکان‌هاي بعدي قرار دارند.

رونالدو هم با گلزني در ديدار مقابل بارسا 14 گله شد.

 

 



تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

تيتر اغلب روزنامه‌هاي امروز اسپانيا، به شکست رئال مادريد مقابل بارسلونا ، هت‌تريک مسي و بازگشت کاتالاني ها به کورس قهرماني بوده است.

روزنامه مارکا چاپ اسپانيا با تيتر "شروع دوباره ي لاليگا" به پيروزي ديشب بارسلونا در ال‌کلاسيکو و بازگشت اين تيم به کورس قهرماني اشاره دارد.

روزنامه ي آس چاپ اسپانيا با تيتر "طوفان فوتبال" به جذابيت و زيبايي بازي پرگل ديشب پرداخته است.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:40 PM | نویسنده : کیانا |

 

خرارد پيکه مدافع تيم فوتبال بارسلونا در صحبت هايي انتقادات کريستيانو رونالدو از داور مسابقه را بي انصافي خواند.


 

بارسلونا شب گذشته موفق شد با نتيجه 4 بر 3 رئال مادريد را شکست دهد تا به يک امتيازي اين تيم در صدر جدول برسد. البته رئالي‌ها معتقدند داور در اين ديداربه سود بارسلونا سوت زده است.

خرارد پيکه مدافع بارسلونا در صحبت هايي در پاسخ به انتقادات رونالدو اذعان کرد که عملکرد داور تاثيري بر نتيجه نهايي مسابقه نداشته است.پيکه پس از پايان مسابقه گفت:‌ باعث ناراحتي و افسوس من است که رونالدو پس از چنين بازي زيبايي، اين گونه به داور حمله کرده است. او بايد از غز زدن دست بردارد. من نمي خواهم که درباره تک تک تصميمات داور به صخبت بپردازم اما اگر شما اينگونه مي خواهيد، بايد بگويم که پنالتي اتفاق افتاده بر روي رونالدو نيز کاملا در بيرون محوطه جريمه رخ داد.

مدافع اسپانيايي در پايان گفت: از نظر من اين همه انتقاد از داور مسابقه بي انصافي است زيرا عملکرد او بر روي تنيجه نهايي مسابقه تاثيري نداشت.


تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا موفق شد با پيروزي در برنابئو مقابل رئال مادريد در يک قدمي صدر جدول قرار بگيرد.


 

از هفته بيست و نهم پيکارهاي لاليگا، رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان بارسلونا بود. بازي رفت را کاتالان‌ها در نيوکمپ به سود خود پايان داده بودند و شاگردان کارلتو در صدد انتقام با حمايت تماشاگرانش بودند اما در نهايت اين بارسا بود که موفق شد در يک ديدار زيبا و بيادماندني با نتيجه چهار بر سه پيروز شود.

در نيمه اول اين بارسلونا بود که توسط اينيستا روي پاس مسي در دقيقه 7 گلي زيبا و زودهنگام را به ثمر رساند و کاتالان‌ها را پيش انداخت اما در ادامه کريم بن‌زما مهاجم فرانسوي کهکشاني‌ها در دقايق 20 و 24 دو گل وارد دروازه کاتالان‌ها کرد تا به يک‌باره ورق به سود شاگردان آنچلوتي برگردد. در شرايطي که نيمه اول با برد رنال رو به اتمام بود لبونل مسي در دقيقه 42 موفق شد بازي را به تساوي بکشاند تا دو تيم در يک بازي مهيج در نيمه اول به تساوي دو بر دو رضايت دهند.

در نيمه دوم ماينکو داور اسپانيايي اين ديدار به اشتباه خطايي که بر روي رونالدو در پشت محوطه جريمه رخ داده بود را در محوطه جريمه بارسا تشخيص داد و يک پنالتي به سود رئال اعلام کرد و رونالدو با به ثمر رساندن اين ضربه پنالتي در دقيقه 55 تيمش را پيش انداخت تا بازي سه بر دو به سود تيم مادريدي شود.

در ادامه نيمار باز هم روي پاس مسي در موقعيت تک‌به تک با ديگو لوپز دروازه‌بان رئال قرار گرفت و سرخيو راموس با واژگون کردن مهاجم برزيلي ضمن اينکه باعث شد داور به او کارت قرمز نشان دهد، زمينه‌ساز پنالتي به سود بارسا شد و مسي در دقيقه 65 بازي را به تساوي سه بر سه کشاند.

ضربه ديدني دني آلوس مدافع بارسا و برخورد آن به تيرک دروازه مهمترين حادثه پس از اخراج مدافع رئال بود و در ادامه زمين‌خوردن اينيستا در محوطه جريمه رئال يک ضربه ديگر پنالتي را نصيب کاتالان‌ها کرد و مسي بار ديگر با قرار گرفتن پشت اين توپ سومين گل خود در اين بازي را در دقيقه 84 به ثمر رساند.

در نهايت اين بازي با نتيجه چهار بر سه به سود بارسا به پايان رسيد تا شاگردان مارتينو 69 امتيازي شوند و در يک قدمي رئال مادريد 70 امتيازي قرار گرفتند.

در بازي مهم ديگري نيز اتلتيکومادريد موفق شد در خانه رئال بتيس با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيده و به صدر جدول صعود کند. در اين بازي که بتيس از دقيقه 56 آن 10 نفره شد، گابي در دقيقه 58 و ديه‌گو کاستا در دقيقه 64 گل‌هاي اتلتيکومادريد را به ثمر رساندند تا اين تيم 70 امتيازي شود.

در ساير ديدارهاي شب گذشته لاليگا،‌ سويا در خانه اوساسونا با نتيجه 2 بر يک به پيروزي رسيد و والنسيا موفق شد همشهري خود، ‌ويارئال را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد.

 

 



تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:35 PM | نویسنده : کیانا |

 لیونل مسی مهاجم افسانه ای بارسلونا موفق شد با به ثمر رساندن سه گل در الکلاسیکوی برنابئو رکورد بهترین گلزن تاریخ الکلاسیکو را شکسته و نمره ی 10 از 10 را از نگاه مجله ی whoscored کسب کند.


 



تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:31 PM | نویسنده : کیانا |

 تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش در ال کلاسیکو در صحبت هایی اذعان کرد که شاگردانش نمایش درخشانی را از خود بر جای گذاشته اند.

به گزارش AS، پس از پیروزی 4 - 3 بارسلونا برابر رئال مادرید، تاتا مارتینو سرمربی آبی اناری ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

جنجال های داوری: "فکر می کنم که پنالتی - اخراج راموس بر روی نیمار واضح و غیر قابل بحث بود. اما در مورد دو پنالتی دیگر هر دو تیم نمی توانم اظهار نظر کنم، زیرا از صحنه ها خیلی دور بودم."

اولین کار شخصی پس از مسابقه:  "کار خاصی نمی کنم به حز تقسیم کردن شادی این پیروزی با بازیکنانم. زیرا این بازیکنان بودند که با نمایش شخصیت و قدرت بالایشان این پیروزی را به دست آورند. با این حال باید بگویم که این موفقیت برای من همه چیز نیست و پس از این پیروزی احساس موفقیت کامل را ندارم."

ادامه رقابت های لالیگا:  "من برای مدت زمان طولانی است که هر وقت این سوال را از من می پرسید به شما می گویم که اتلتیکو مادرید را نباید فراموش کنید. لیگ درحال حاضر سه مدعی دارد که هر کدام دست از مبارزه بکشد، قهرمانی را از دست خواهد داد. پیروزی امشب به ما کمک بزرگی کرد تا لیگ را با جدیت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل دنبال کنیم."

رئال مادرید: " آن ها تیمی متشکل از بهترین های فوتبال جهان هستند که از نوامبر سال گذشته و دقیقا پس از زمانی که شما باید عملکرد یک مربی تازه وارد را قضاوت کنید، فوق العاده کار کرده اند. آنها تیم بی اندازه منسجمی هستند که همواره این تصویر را به شما می دهند که امکان ندارد، بتوانید برابر شان کنترل بازی را در دست بگیرید و پیروز شوید و به خاطر همین دلایل است که پیروزی امشب ما از اهمیت بیش اندازه ای برخوردار شده است."

عدم ثبات بارسلونا در این فصل:  "چه بگویم، دلایل زیادی برای ناکامی های این فصل ما برابر وایادولید یا سوسیداد وجود دارد اما از طرف دیگر حقیقتی که وجود دارد این است که ما امشب در شرایطی که می دانستیم در صورت شکست لیگ برای ما به پایان خواهد رسید، بار دیگر نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشتیم."

درخشش آنخل دی ماریا: "ما می داسنتیم که دی ماریا می توان خطر های جدی را برای ما به وجود بیاورد. ما بر روی حرکات او به طور کامل کار کرده بودیم و برای همین از بوسکتس خواسته بودم که به هنگام حرکات او از سمت راست، به مرکز دفاع بیاید تا جلوی قدرت سرزنی مهاجمان رئال علی الخصوص رونالدو را بگیریم. اما گاهی هر چه تلاش کنید، نمی توانید جلوی درخشش ستارگان بزرگ را بگیرید و امشب در نهایت او دو پاس فوق العاده فرستاد و کار را را برای ما دشوار ساخت."

سه امتیاز مسابقه و کنترل بازی: "به نظر رسید که پس از گل تساوی 3-3 ما و آمدن الکسیس سانچز و بازی کردن ما با 3 مهاجم در 15 دقیقه پایانی، رئالی ها نتوانستد به خوبی قبل واکنش نشان دهند. ما می دانستیم که تساوی بیشتر به سود مادریدی ها است و برای همین در دقایق آخر با 3 مهاجم بازی کردیم و خوشجالم که توانستیم در پایان به نتیجه دلخواه مان برسیم."

نیمار: "شما در 21 سالگی نمی توانید در هر مسابقه بهترین عملکرد خود را نشان دهید. او با فشار بالایی کارش را دنبال می کند و خوشحالم که در آخر توانست تاثیر خودش را بر موفقیت ما در این مسابقه بگذارد."

 

لیونل مسی:  "او امشب به خوبی با همکاری با اینیستا، ژاوی و بوسکتس توانست تا مرکز زمین را در اختیار بگیرد. کلامی برای توصیف آن چه در زمین انجام می دهد ندارم. او در هربازی رکورد جدیدی را از خود بر جای می گذارد و امیدوارم که این بار توپ بازی امشب را به من هدیه دهد!"



تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره فرانسوي سابق بارسلونا از پيروزي 6 بر 2 تيمش در ال کلاسيکو به عنوان بهترين خاطره خود در اين بازي ها ياد کرد.


 

تيه ري هانري در اين باره عنوان کرد:هيچ وقت نمي توانم خاطره پيروزي 6 بر 2 را فراموش کنم. اين بازي يک مسابقه بزرگ بود که رکورد جالب توجهي را در تعداد گل هاي به ثمر رسيده از خود برجاي گذاشت. گوآرديولا همه چيز را تحت کنترل خود داشت و به خوبي مراقب اوضاع بود.

به گزارش اوج، وي افزود: من،اتوئو و مسي در رختکن شادي خاطره انگيزي داشتيم و هرگز آن لحظات را فراموش نمي کنم.امروز و پس از سالها هر کسي من را مي بيند صحبت از آن مسابقه مي کند.

هانري درباره اينکه به نظرش بهترين بازيکن جهان کيست گفت: نظر من مسي است. من کنارش بازي کردم و مي دانم کيست.


تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393 | 7:48 PM | نویسنده : کیانا |

 سلام دوستان عیدتون مبارک ........................ ببخشید دیر شد...................خیلی درگیر بودیم........بازم ببخشید....



تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393 | 7:27 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.