پرویز جنگ را به زادگاهش کشاند

 

حتی هواداران خوشبین استقلال هم فکر نمی کردند در نخستین روز زمستان 1394، خود را در فینال جام جذفی و در فاصله بسیار کم با صدر جدول لیگ برتر ببینند


 

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد، خیلی ها به اینده این تیم خوشبین نبودند. اما حالا در اولین روز زمستان 1394، استفلال حضور در فینال جام حذفی را جشن گرفته و در لیگ برتر هم فقط 2 امتیاز کمتر از استقلال خوزستان دارد. پرویز مظلومی که خیلی ها به توانایی او برای بازگرداندن استقلال به روزهای خوب اش شک داشتند، تا اینجای کار خیلی خوب نتیجه گرفته و حالا اتفاق خوب برای او این است که فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار خواهد شد؛ جایی که زادگاه مظلومی است. 

فینال جام حذفی روز 3 خرداد 1395 یعنی روز ازادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد و مظلومی که بازی نیمه نهایی را در تبریز برده، در بازی فینال مقابل ذوب اهن، در زادگاه خود احساس میزبانی خواهد کرد. این اتفاق خوب به نوعی پاداشی مهم برای مربی ای است که هواداران بدبین استقلال را هم با خود همراه کرده و نشان داده که گزینه خوبی برای هدایت این تیم است.

مظلومی تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، مقابل چندین مربی اسم و رسم دار، برنده شده است. علی دایی را هفته گذشته درحالی شکست داد که تیم اش در همان نیمه اول 10 نفره شضده بود. امیر قلعه نویی امروز باخت مقابل مظلومی را تجربه کرد. سپاهان هم با حسین فرکی با سه گل به تیم مظلومی باخته بود. پرسپولیس و برانکو هم در اخرین ثانیه های وقت تلف شده دربی، بازی باخته مقابل استقلال را مساوی کردند. 

تمام این امار نشان می دهد استقلال با مظلومی، تیم بازیهای بزرگ شده و به سختی می توان این تیم را شکست داد. تیمی که در اغلب بازیهای بزرگ فصل جاری موفق بوده، حالا با اعتماد به نفس بسیار خوبی بازیهای دور برگشت لیگ برتر را اغاز خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.