خریدهای زمستانی بارسا در هاله ای از ابهام

 

نولیتو و دنیس سوارز، به عنوان مهمترین گزینه های خرید بارسا در نقل و انتقالات زمستانی روز به روز از این باشگاه دور و دورتر می شوند.


 

 
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به تقاضای لوئیس انریکه قصد دارد در بازار نقل و انتقلالات زمستانی یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد تا این بازیکن، ذخیره مطمئنی برای مسی، نیمار و سوارز باشد؛ با توجه به اینکه مونیر و ساندرو تا بدینجای فصل نتوانسته اند متقاعه کننده ظاهر شوند. گزینه های موردنظر بارسلونا، دو بازیکن سابق همین باشگاه یعنی نولیتو و دنیس سوارز هستند اما مذاکرات برای انتقال هر دو به بن بست رسیده است. 

چهارشنبه گذشته به نظر می رسید که مربی بارسا به مقصود خود بسیار نزدیک شده اما از سوی باشگاه سلتا همه چیز متوقف شد. به بن بست رسیدن مذاکرات دو باشگاه به دو دلیل بود: اولی پیشنهاد معاوضه نولیتو با مونیر یا ساندرو بود که هیچکدام از این دو بازیکن مورد توجه مدیران سلتا قرار نگرفتند و دومی بیم باشگاه سلتا از واکنش هوادارانش. سلتا روز اول ژانویه آگوستو، هافبک آرژانتینی خود را به اتلتیکو واگذار کرد و مشخص نیست اگر نولیتو را نیز به بارسلونا واگذار کند، هواداران این تیم چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

وضعیت دنیس سوارز نیز به همین منوال است. این بازیکن با قراردادی که در آن، بند خرید دوباره به نفع بارسلونا گنجانده شده، امسال به ویارئال پیوست. بر این اساس بارسلونا می تواند تابستان آینده با پرداخت 3 میلیون یورو سوارز را بازپس بگیرد اما برای انتقال این بازیکن در زمستان باید 9 میلیون یورو به ویارئال بپردازد. همین مساله باعث به بن بست رسیدن مذاکرات طرفین شده با توجه به اینکه مربی ویارئال، هرگونه جدایی سوارز در شرایط فعلی را به ضرر تیمش می داند.
9بهمن، نقل و انتقالات زمستانی به اتمام می رسد و باید دید بارسلونا در دو هفته باقیمانده خواهد توانست به یکی از مهره های موردنظرش دست یابد یاخیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:23 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.