بابازاده:رحمتی مرد روزهای سخت است

 

مهدی مرد روزهای سخت است. شاید شرایطی پیش آمده که تحت فشار روحی قرار گرفته باشد ولی با تمام وجود کار می‌کند

سایت گل - حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره شرایط این روزهای تیمش گفت:« به هر حال با نفرات کم تمرینات خود را در تعطیلات ادامه دادیم چند بازیکن مصدوم داریم و چند بازیکن هم در اردوی تیم‌ملی هستند و متاسفانه این مشکل را از اول فصل داشته‌ایم. ان‌شاءا... که از اواخر هفته با تکمیل شدن تیم‌مان بتوانیم آماده بازی با ملوان شویم.».

وی درباره  وضعیت فعلی سید مهدی رحمتی هم گفت:«مهدی در آخرین بازی‌‌مان مقابل تراکتور عملکرد خیلی خوبی داشت و در این چند روز هم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. ان‌شاءا... که در نیم‌فصل دوم مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشد.  مهدی مرد روزهای سخت است. شاید شرایطی پیش آمده که تحت فشار روحی قرار گرفته باشد ولی با تمام وجود کار می‌کند و مطمئناً برای بهتر بودن تمام تلاشش را انجام می‌دهد »
 بابازاده در خصوص درخواست استقلال برای تعویق بازی با ملوان هم گفت:«فکر نمی‌کنم موافقت کنند هرچند که تمام مصدومیت بازیکنان ما به خاطر حضورشان در تیم‌ملی بوده است ولی هیچ تلاشی برای سالم نگه داشتن بازیکنان ما از سوی برنامه‌‌ریزان لیگ انجام نمی‌شود و متاسفانه تنها چیزی که اهمیت ندارد سلامتی بازیکنان است. »



نظرات شما عزیزان:

Roli
ساعت21:26---26 آبان 1392
با سلام
مطالب وبلاگتون خوندم خوشم اومد ازشون خوشحال میشم شمام یه سر به مسابقه بزرگ ما بزنین
http://foorush.mihanblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 9:15 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.