نمره بیستی که ۲ شد

 

مهدی رحمتی  دروازه‌بان استقلال


 دوران مدرسه برایم سراسر خاطره بود. کلاس اول ابتدایی و خانم شجاعی. یادم نمی‌رود روزی را که دیکته داشتیم و من در ‌‌نهایت نمره ۲۰ گرفتم اما زمانی که کارنامه‌ام را دادند، نمره ۲۰ من به اشتباه ۲ تمام نوشته شد! پدرم که باور نمی‌کرد من ۲۰ گرفته باشم، چنان گوشم را کشید که هیچ‌وقت یادم نمی‌رود! هر چقدر هم که می‌گفتم من ۲۰ شده‌ام و اشتباه شده باور نمی‌کرد. به هر حال راضی‌اش کردم تا به مدرسه بیاید و از معلممان بپرسد. وقتی خانم شجاعی ماجرا را فهمیدند و به پدرم توضیح داد، پدرم من را بوسید و از من تشکر کرد. آن روز از حمایتی که خانم شجاعی از من کرد، خیلی خوشحال شدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392 | 1:40 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.