پیکه: مسی دنیا را زیر پاهایش دارد؛ او همان پسرفروتنی است که دربچگی می شناختم؛درزندگی هیچ وقت از واژه

 

فرگوسن برایم مثل یک پدر بود؛ نمی خواست که به بارسلونا بازگردم ولی درک کرد که این شرایط، شرایط بی نظیری برای من است و به تصمیمم احترام گذاشت

سایت گل- جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا در گفتگو با نشریه آمریکایی بلیچر ریپورت به بررسی شرایط کنونی باشگاه کاتالان پرداخته. او در مورد مسی، لاماسیا ، نوکمپ جدید، تاتا مارتینوو سبک بازی تیکی تاکا صحبت کرده و گفته:« من در طول تمام زندگی ام ازاین واژه (تیکی تاکا) استفاده نکرده ام.»

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های پیکه را مطالعه کنید:

*مسی: اولین باری که مسی را پابه توپ دیدم، دریافتم که او بازیکن بی نظیری است. الان هم او بهترین بازیکن تاریخ است. آنچه بیش از هرچیزی مرا متعجب می کند، این است که مسی زیاد تغییر نکرده. همچنان همان پسر فروتن و خجالتی ای است که در دوران بچگی می شناختم. این در حالی است که حالا دنیا زیر پاهای اوست

*تیکی تاکا: من هرگز در طول زندگی ام از این کلمه استفاده نکرده ام. به تمام نظرات احترام می گذارم ولی در سالهای اخیر فوتبال بارسا خیلی محبوب شده. ما در 5 سال 16 جام کسب کرده ایم! فکر می کنم که این اصلا خسته کننده نیست؛ نه برای ما و نه برای طرفداران

*سبک بارسا با تاتا مارتینو: سبک بازی بارسا قابل تغییر دادن نیست. کاری که مارتینو انجام داده این است که متغیرهای مختلفی را به کار گرفته و آنها را به کار می گیرد و گاهی وقتها پاسها به سبک های مختلفی ارسال می شوند و یا حملات سرعتی تری ترتیب داده می شود. این فقط به ماکمک می کند تا بهتر شویم و راهکارهای مختلفی را پیش روی ما قرار می دهد

*تغییر ات و بازسازی ورزشگاه نوکمپ: باید ببینیم که چه خواهد شد. من دوران کودکی ام را با تماشای تک تک بازیهای بارسا در نوکمپ سپری می کردم و عاشق این ورزشگاه هستم ولی باید گفت که اوضاع وقتی خوب پیش می رود که رو به آینده نگاه کنی

*تجربه حضور درمنچستریونایتد: من وقتی یک پسربچه بودم به یونایتد رفتم و وقتی بازگشتم که یک مرد شده بودم. من با بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، کین، رونی یا ریو فردیناند هم تیمی بودم و باسرالکس فرگوسن تجربه فوق العاده ای را پشت سرگذاشتم

*فرگوسن: او برایم مثل یک پدر بود.او نمی خواست که به بارسلونا بازگردم ولی درک کرد  که این شرایط، شرایط بی نظیری برای من است و به تصمیمم احترام گذاشت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392 | 5:19 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.