چابی و هفتصدمین بازی برای بارسا: مغز متفکر کاتالونیا به تاریخ می پیوندد

 

در بازی دیشب بارسلونا مقابل ختافه، چابی ارناندس هفتصدمین بازی اش را برای بارسلونا برگزار کرد

سایت گل- وقتی چابی ارناندس در دقیقه 70 بازی دیشب بارسا وارد ترکیب تیمش شد، او در واقع هفتصدمین بازی اش با پیراهن آبی اناری ها را برگزار کرد.

چابی در مجموع در 459 بازی در لالیگا، 143 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 13 بازی در تورنمنت اسبق یوفا،63 بازی در کوپا دل ری،14 بازی در سوپرکاپ اسپانیا،  3 بازی در سوپرکاپ اروپا و 5 بازی در جام باشگاه های جهان برگزارکرده و در مجموع 7 قهرمانی در لالیگا، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 2 جام باشگاه های جهان، 2 سوپرکاپ اروپا، 2 جام حذفی اسپانیا و 6 سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرده است. کسب 22 جام در 700 بازی اتفاقی فوق العاده است. درکنار این جامها باید دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جام جهانی را نیز قرار داد.

 

اولین بازی چابی برای بارسا در روز 18 آگوست سال 1998 در سوپرکاپ اسپانیا مقابل مایورکا برگزار شد و این لوئیس فان خال بود که او را به تیم اصلی بارسا آورد و جالب بود که بارسا در آن بازی به گل هم رسید.

 

درطول این مدت او یک پیشنهاد جنجالی میلان را رد کرد و یک بار هم به پیشنهادبایرن پاسخ منفی داد.

 

چابی سه بار نامش را در جمع 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلا دید (درسالهای 2009، 2010 و 2011) و پله هم درصحبتهایی درمراسم توپ طلای امسال گفت که اگر او بازیکنی مثل چابی را درکنارش می داشت می توانست 3000 گل بزند.

 

چابی در لیگ قهرمانان اروپا در 143 بازی به میدان رفته وفقط رائول گونسالس با 144 بازی و رایان گیگز با 149 بازی بالاتر از او هستند؛ رکوردی که چابی امسال می تواند آن را پشت سربگذارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 دی 1392 | 1:15 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.