زلاتان: کارهای مسی را فقط در پلی استیشن می بینید

 

زلاتان را بسیاری با لحن گزنده مصاحبه هایش می شناسند. او حتی در کتاب زندگی نامه اش نیز به گروهی از هم تیمی ها و مربیان سابقش تاخت اما این بار ترجیح داد با لحن دیگری، از آنها یاد کند

سایت گل- زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، در بیانیه‎ای که در اختیار رسانه های مختلف قرار داده، از لیونل مسی، دیه‎گو مارادونا، کریستیانو رونالدو و رونالدوی برزیلی تمجید کرده است.

زلاتان را بسیاری با لحن گزنده مصاحبه هایش می شناسند. او حتی در کتاب زندگی نامه اش نیز به گروهی از هم تیمی ها و مربیان سابقش تاخت اما این بار ترجیح داد با لحن دیگری، از آنها یاد کند.

ستاره سوئدی نوشت:" از اینکه نتوانستیم به جام جهانی 2014 راه پیدا کنیم هنوز ناراحتم. همه دوست دارند در این مسابقات حضور داشته باشند. من هنوز جام جهانی 2002 در کره و ژاپن و جام جهانی 2006 آلمان را به خاطر می‎آورم. واقعا ناراحت کننده است که ما در برزیل نیستیم چراکه به نظر من برزیل مهد فوتبال است.

فوتبال در برزیل آغاز شده است. سامبا، بازیکنان برزیلی، نحوه بازی آنها و بازیکن مورد علاقه من رونالدو... کدام رونالدو؟ رونالدوی برزیلی. او یک نابغه است. او یک بازیکن افسانه‎ای است. هر دو رونالدو بازیکنان افسانه‎ای هستند."

زلاتان در ارتباط با ضربه برگردانی که در بازی با انگلستان منجر به باز شدن دروازه این تیم شد، گفت فکر نمی کند هیچ بازیکن دیگری در تاریخ بتواند چنین گلی را به ثمر برساند. برنده گل سال 2013 گفت:" امیدوارم کسی نتواند این گل را تکرار کند، امیدوارم. گلی که من به ثمر رساندم شایسته جایزه پوشکاش بود. من کسی هستم که همیشه سعی می‎کنم گل‌های فوق‎العاده به ثمر برسانم و این کار دشواری است. به اندازه کافی خوش شانسم که توانستم این گل را به ثمر برسانم."


زلاتان در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 10 گفت:" شماره 10 از زمان مارادونا همواره در فوتبال مهم شده است. وقتی او با شماره 10 بازی می‎کرد همه می‎خواستند با این شماره به میدان بروند. من همیشه رویای پوشیدن پیراهن شماره 10 را داشتم و هر وقت که این اتفاق بعید به نظر برسد، تیمم را عوض می‎کنم. اینجا در پاری سن ژرمن سرانجام می‎توانم این پیراهن را بر تن کنم.

مارادونا یک بازیکن افسانه‏‎ای است و همیشه هم افسانه‎ای خواهد ماند. همه او را می‎شناسند. بازیکنان فوتبال بهتر می‎دانند که او برای فوتبال چه اهمیتی داشته است. مارادونا با باشگاه‎های کوچک جام می‎برد. او یک بازیکن جادویی بود.


ابراهیموویچ مصاحبه خود را با تمجید از هم‎تیمی پیشین خود در بارسلونا به پایان برد. وی گفت:" مسی فوق‎العاده است. او کارهایی را انجام می‎دهد که فقط در پلی استیشن می‎توانید ببینید. من گل دوم او مقابل ختافه را دیدم. آن گل باورنکردنی و جادویی بود. مسی برگشته و تشنه است. من واقعا از تماشای بازی او لذت می‎برم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392 | 6:10 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.