مارتینو: یک روز مسی درون دروازه می‌ایستد؛ مادریدیتیس چیست؟!

 

جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لوانته در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری حاضر شد و اظهار داشت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که خوشحالم که نیمار برای بارسلونا بازی می‌کند. از عملکرد وی و روند بهبودی‌اش از مصدومیت راضی هستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره «مادریدیتیس» ادامه داد: من نمی‌دانم مادریدیتیس چیست. اگر بتوانید برایم توضیح دهید، گوش می‌کنم اما هیچ نظری در این باره ندارم. نمی‌دانم چه معنایی دارد.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: بازگشت دوباره مسی به تیم باعث می‌شود او کم‌کم بیشتر بازی کند. ابتدا 30 دقیقه، سپس 45 دقیقه و حالا هم 90 دقیقه کامل به میدان می‌رود. اکنون دوباره باید او را بازیکنی بدانیم که کاملا با تیم هماهنگ است و به دلیل اینکه در شرایط حساسی قرار داریم باید درباره مدیریت منابعمان فکر کنیم.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها بازی مسی در نقش‌های متفاوت را دیده‌اید و یک روز می‌بینید که درون دروازه می‌ایستد و عالی کار می‌کند. آنچه مهم است این است که برای بازی در پست‌های مختلف در زمین حاضر باشد.

مارتینو افزود: تعداد کم‌ گل‌های مسی در این مسابقات مرا نگران نمی‌کند. شاید امشب سه گل بزند.

مارتینو گفت: همان طور که مسی می‌تواند در یک مسابقه چهار پاس گل بدهد، می‌تواند گلزنی هم بکند. این که مسی در دو مسابقه اخیر پاس گل داده است را یک خبر خوب می‌دانم و از اینکه گل نزده نگران نیستم زیرا او همیشه می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: همان طور که بعد از بازی با ختافه هم گفتم، این‌ها بازی‌هایی است که مرا نگران می‌کند. این احساس را دارم که مردم فکر می‌کنند همه‌چیز تمام شده است. هنوز 90 دقیقه برای صعود باقی مانده است. بسیار خوشحالیم که اینیستا، پویول، مونتویا و الکس سانگ کاملا برای بازی آماده هستند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 4:22 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.