تصویری : بازیکنان بارسا در حال بازی با فیفا 14 بر روی xbox one

 به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا ،تیو و مونتویا موفق شدند هم تیمی های خود فابرگاس-پیکه-الکسیس-آدریانو-بارترا و نیمار را در تورنومنت آبی اناری فیفا 14 شکست دادند.

تعدادی از بازیکنان بارسلونا اینبار در مستطیل سبزی مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و کنسول xbox one  را تبلیغ کردند و در جریان این مسابقات تیو و مونتویا موفق شدند پیکه و فابرگاس را در مسابقه ی فینال مغلوب کنند و برنده ی این تورنومنت شوند.

سسک پس از قبول شکست در بازی فینال گفت: این واقعا فینالی پرهیجان و رقابتی بود و ما هم خوب ظاهر شدیم.

مارک بارترا هم که در دور اول این رقابتها حذف شده بود گفت: تیو و مونتویا واقعا خوش شانس ظاهر شدند چراکه فقط دو موقعیت خلق کردند و تبدیل به گل شد!

نظر بازیکنان پس از این تورنومنت :

نیمار : من از طرفداران این بازی هستم و همیشه با دوستانم در خانه با هم رقابت میکنیم.

پیکه : من وقت زیادی برای این بازیها صرف نمیکنم چراکه الان یک پدر هستم!

آدریانو : من هر وقت بتوانم با فرزندم بازی میکنم

 

منبع:http://dreamy-barca.ir/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392 | 12:16 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.