سایه روشن های یک برد دیر هنگام

 محمد قاضی

در بازی دیده نشد اما گل دقیقه آخر فرهاد حاصل همان کاری بود که از او انتظار می رود.درگیر شدن ،درگیری ایجاد کردن و ضربه زدن.اثر گذاشتن روی توپ و مسیر حرکتی اش در میانه آشفتگی خط دفاع.او با پاس گلش توانست خود و تیمش را از یک نمایش میان مایه نجات دهد.90 دقیقه دیده نشدن و کمی سردرگمی را از یاد ببرید.یک بازی یک پاس گل..


خسرو حیدری

پاس گل اول را داد و خوب هم دوید.نمایش خوب از کسی که دیگر علی حمودی را پشت خود ندارد.او دیشب راست استقلال را زنده نگه داشت.یک بازی تماشاگرپسند همراته با رگه هایی از تشویق منتقدان.


آرش برهانی

یک بازی یک گل..بیش از این از او چه می خواهیم؟خب...شاید کمی دقت بیشتر در تک به تک ها...حداقل امیر قلعه نویی که در کنفرانس مطبوعاتی همین را گفت.


فرهاد مجیدی

سلبربتی استقلال بیش از اتین چه می خواست؟کم بازی کرد،انرژی خود را نگه داشت،یک گل آکروباتیک و سه امتیازی زد تا هم تیم را برنده کند و هم با گل نمایشی خود هواداران دو آتشه اش را راضی و خوشحال نگه دارد.کاپیتان استقلال دیشب برای تیمش کاری بزرگتر از به ثمر رساندن یک گل 3 امتیازی انجام داد.او استقلال را از میانه های یک بازی متوسط به برد رساند.وقتی تیمی عالی بازی میکند،چندان مهم نیست چه کسی گل می زند چون اگر آن نزند این می زند.در بازی های بد تیم را از زرمین برنده بیرون آوردن ارزشی دو چندان دارد.مجیدی با گل آکروباتیک خود جایی در تیم منتخب هفته لیگ برای خود دست و پا کرد.


استقلال

تنها مدعی روز اول که در خارج از خانه برنده شده.تنها مدعی روز اول که خط حمله اش در غیاب بهترین بازیساز لیگ دو گل زده اند و یک پاس گل داده اند.تیمی که از تبریز با 3 امتیاز به خانه برگشته.می توان روی ضعف های اشکار این تیم در مسابقه نخست چشم پوشید؟نه.با این همه استقلال بازی خارج از خانه را برد.آنها دو امتیاز ذخیره کردند برای تساوی احتمالی در دربی.برای استقلال روز بدی نبود.بود؟


امیر قلعه نویی

یک تعویض طلایی و یک برد خارج از خانه.راه افتادن ماشین گلزنی استقلال  بدون جباری.درخشش نسبی خریدهای تازه با سهم پیدا کردن در گل دوم.البته کمی هم پرخاشگری احتمالا سازمان یافته از روی سکوها...نه...برای امیر هم روز بدی نبود مخصوصا بدون نکونام و آندو..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 2:58 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.