بابازاده؛ بلایی که دنیا با تحریم سر ما می آورد، خودمان با دعوت نکردن رحمتی سر خودمان می آوریم

 

حمید بابازاده در خصوص دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: «ما شاهد یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ بودیم و این بازی کیفیت خوبی داشت. هر دو تیم تفکرات خاصی را در این بازی داشتند و به اعتقادم آنها تفکراتشان را خیلی خوب در زمین پیاده کردند، ولی استقلال باتجربه تر بود و نتیجه لازم را گرفت.»

 

مربی دروازه بانان تیم استقلال درخصوص شانس قهرمانی این تیم گفت: «قهرمانی در دستان خود ما نیست، ولی اگر عدالت رعایت می شد و ما آن یک امتیازمان را داشتیم، شرایطمان خیلی بهتر بود. ولی باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم و در وهله اول مقابل تراکتورسازی پیروز شویم و منتظر نتیجه بازی فولاد و گسترش بمانیم.»

 

وی درخصوص درخشش رحمتی در بازی با فولاد گفت: «او یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت و به اعتقاد من یکی از بهترین بازی های رحمتی در چند سال اخیر بود. همان طور که این بازیکن در دیدار با الجزیره روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بود.»

 

بابازاده در پاسخ به این سوال که چطور رحمتی را بعد از بازی با الریان به شرایط ایده آل بازگردانده اید،گفت: «در انتهای فصل بازی ها فشرده تر است و فشار بیشتری روی دروازه ها ایجاد می شود، به همین خاطر ما تغییراتی را در نوع تمرینات مان ایجاد کرده ایم و روی چند آیتم تمرکز کردیم، ضمن آنکه روی کارهای سرعتی و ضربات نزدیک بیشتر کار کردیم و همچنین در بخش روحی و روانی شرایط رحمتی را بهبود بخشیدیم و خدا را شکر می کنم که او عملکرد خوبی داشته و انشاالله تا پایان لیگ و آسیا این روند ادامه داشته باشد.»

 

وی در پایان با اشاره به این موضوع که رحمتی می تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: «بارها گفته ام تیم ملی ما باید با تمام پتانسیل خود در جام جهانی حاضر شود و ما هم دروازه بانان خوبی داریم که یکی از آنها مهدی رحمتی است. حق او حضور در جام جهانی است، ولی باید بگویم ما در دنیا مورد تحریم های قدرت های بزرگ جهان قرار گرفته ایم و آنها مردم ما را از خیلی چیزها محروم می کنند، ولی اینکه ما در مملکتمان خودمان را از چیزهایی که داریم محروم کنیم، جای تعجب دارد. من امیدوارم با نگاهی ملی بلایی که دنیا به سرمان می آورد را خودمان نیاوریم و با دعوت رحمتی به تیم ملی در جام جهانی کمک کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 11:16 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.