بابازاده: رحمتی شرایط سختی را می‌گذراند/ امیدوارم دوباره به تیم ملی برگردد

 

فولادی‌ها استقلال را صدرنشین می‌دانند

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: من هم مثل دیگر مردم امیدوارم مهدی رحمتی دوباره به تیم ملی بازگردد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بابازاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن سورینت، دعوت دوباره مهدی رحمتی به تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* درباره بازی با راه‌آهن صحبت کنید.

بعد از بازی با بوریرام سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و نسبت به بازی‌های قبل در این بازی بهتر شروع کردیم. البته شاید در دقایقی از بازی کمی کیفیت فنی تیم پایین آمد ‌ولی در بیشتر اوقات بازی در کنترل تیم ما بود و خدا را شکر به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

* به نظر می‌رسد عملکرد خط دفاع بازی به بازی بهتر می‌شود.

عملکرد دفاعی ما در این بازی بهتر بود و در لحظه‌‌ای به دلیل بی‌دقتی در حفظ توپ و یارگیری در زمین خودمان و همین‌طور آفساید‌گیری بی‌مورد گل خوردیم ولی در دیگر دقایق بازی دفاع تیمی ما عملکرد خوبی داشت که این باعث امیدواری است.

* در مورد عملکرد مهدی رحمتی چه نظری دارید؟

فشار بازی‌ها یک مقدار مهدی را دچار آسیب‌دیدگی‌های جزئی کرده است که این روزها شرایط سختی را می‌گذراند ولی با جدیت در تمرینات حاضر می‌شود. خدا را شکر مهدی کم‌کم به شرایط ایده‌آل رسیده است.

* هواداران استقلال با شعارهای خود از کارلوس کی‌روش خواستار بازگشت رحمتی به تیم ملی شدند. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

فکر می‌کنم فضای فوتبال ما خواهان این است که از تمام سرمایه‌های‌مان به نحو احسن استفاده کنیم. ما گلرهای خوبی در ایران داریم که امیدواریم کی‌روش از تمام این سرمایه‌ها به خوبی استفاده کند. من هم مثل بقیه مردم امیدوارم که مهدی دوباره به تیم ملی بازگردد.

* این هفته باید به مصاف استقلال خوزستان بروید. فشردگی مسابقات در عملکرد فنی تیم تاثیر نمی‌گذارد؟

اینکه یکشنبه بازی کنیم و بازی بعدی‌مان هم باز زودتر از تیم‌های دیگر باشد واقعاً جای سوال دارد. با این حال بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند که شرایط را به خوبی درک کرده‌اند و با تمام مشکلاتی که چه  از لحاظ مالی و چه فشردگی بازی‌ها متحمل می‌شوند توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم.

با وجود اینکه از استقلال یک امتیاز کسر شده ولی باز هم صدرنشین هستیم و حتی خود فولادی‌ها ما را صدرنشین می‌دانند و دوست ندارند اینچنین در صدر جدول باشند. مطمئناً با تمام وجود برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش خواهیم کرد.

* با لغو اردوی تیم ملی بازی‌های لیگ در این مدت ادامه پیدا می‌کند. این یعنی استقلال تعطیلی کاملی برای دیدار با بوریرام نخواهد داشت؟

وقتی اردوی تیم ملی لغو شده از تاریخ هفتم شهریورماه که در خوزستان با استقلال بازی داریم تا بیست‌وهفتم همین ماه که باید در تایلند بازی کنیم 20 روز فاصله در میان است و به نظرم مشکلی نیست اگر در این بین یک یا 2 بازی انجام بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:29 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.