شوخی‌های عجیب رحمتی و عمران‌زاده

 فارس: تیم استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با راه آهن از ساعت ۱۹ در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان گوران لاوره باز هم حضور نداشت و تیموریان نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب بود. هاشم بیک زاده که به دلیل آسیب دیدگی در دیدار فردا غایب است تنها به دویدن دور زمین پرداخت. مجید صالح نیز دیگر غایب تمرین بود که فعلا در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت. وی در خصوص بازی فردا و همچنین اهمیت دیدار مقابل راه آهن بازیکنان را توجیه کرد.

* در حین برگزاری ترین حنیف عمران زاده و سید مهدی رحمتی بارها با یکدیگر شوخی می کردند. در یک صحنه رحمتی نیزه را به سمت عمران زاده پرتاب کرد که این بازیکن از نیزه فرار کرد! رحمتی در چند صحنه دیگر با عمران زاده کشتی گرفت. حرکات این دو بازیکن باعث تعجب حاضرین شده بود.

* حدود ۶۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز حضور داشتند. تعدادی از آنها پیراهنی با اندازه ۳ متر به ورزشگاه آورده بودند که شماره ۹ ( آرش برهانی) روی آن حک شده بود.

*پورحیدری، بیانی، دین محمدی و فنونی زاده حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

* دویدن دور زمین، کار با توپ، شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین برنامه های تمرینی امروز بود ضمن آنکه در اواخر تمرین بازیکنان تمرین چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند.

تیم استقلال فردا از ساعت ۱۹:۱۰ در استادیوم آزادی میزبان راه آهن خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 10:3 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.