دوئل بزرگ؛ مسی در اوج، رونالدوی باانگیزه

 

جهان امشب با شروع ال کلاسيکو به دو نيم تقسيم خواهد شد. هواداران رئال و رونالدو در سويي و هواداران بارسا و مسي در سويي ديگر.


 

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی جذاب و حساس امشب در واقع دوئل بزرگی است بین لئو مسی و کریستیانو رونالدو. دو بازیکن در شرایط متفاوتی به این بازی حساس رسیده اند. مسی در سال 2015 بار دیگر اوج گرفته، در حالیکه رونالدو پس از دریافت سومین توپ طلای خود در ابتدای ژانویه، افت محسوسی داشته است. بی شک مسی که در اوج به سر می برد، در بازی امشب امید اولی گلزنی بارسلونا به حساب می آید. بازیکنی که با 21 گل، رکورددار گلزنی در ال کلاسیکو به حساب می آید. 

در سوی دیگر رونالدو این بازی را بهترین سکوی پرتاب دوباره خود می بیند و برای گلزنی به بارسا انگیزه ای فراوان دارد. نوکمپ برای رونالدو همیشه ورزشگاهی خوش یمن محسوب می شده؛ بطوریکه از 14 گل او در ال کلاسیکو، 8 گل در نوکمپ به ثمر رسیده است. رونالدو از 4 مصاف اخیر رئال در نوکمپ، در 3 بازی موفق به گلزنی به بارسلونا شده و امشب بار دیگر شانس خود را آزمایش خواهد کرد. در عکس زیر به مقایسه عملکرد دو بازیکن در فصل جاری پرداخته شده است.

مسی تا بدینجا در هر 27 بازی بارسلونا در لالیگا حضور داشته و در 2385 دقیقه ای که در زمین حضور داشته، موفق شده 32 گل برای تیمش به ثمر برساند. 21 گل در نوکمپ و 11 گل در خانه حریفان. 4 گل او نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.مسی 11 گل با پای راست، 18 گل با پای چپ و سه گل با سر به ثمر رسانده است. این فوق ستاره همچنین 14 پاس گل نیز داده است.

کریستیانو رونالدو در سوی دیگر در این فصل 25 بار در لالیگا برای رئال به میدان رفته است. او دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. رونالدو تا بدینجا و در 2141 دقیقه بازی برای رئال، 30 گل به ثمر رسانده است. 15 گل در برنابئو و 15 گل نیز در خانه حریفان. 9 گل او از روی نقطه پنالتی زده شده است. رونالدو 20 گل را با پای راست، 4 گل را با پای چپ و 5 گل نیز با ضربه سر به ثمر رسانده است. او 11 پاس گل نیز در این فصل داده است.




 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 | 3:18 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.