ماسکرانو: بازی مقابل رئال همیشه دشوار است

 

بارسلونا موفق شد در یک بازی نزدیک و نفسگیر، حریف سنتی خود رئال را 2-1 شکست داده و فاصله امتیازات خود با این تیم را به 4 افزایش دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا ابتدا توسط متئو به گل دست یافت اما رونالدو بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم، گل لوئیس سوارز تعیین کننده شد و بارسا به پیروزی دست یافت. ماسکرانو در انتهای این دیدار حذاب به خبرنگاران گفت:" فوتبال فقط حفظ توپ نیست. بارسا فلسفه ای دارد که به آن احترام می گذاریم ولی برای کسب پیروزی باید ایده های دیگر را نیز امتحان کرده و متحد باشیم. همین کاری که امشب انجام دادیم."

ماسکرانو در مورد رئال گفت:" بازی مقابل رئال همیشه دشوار است. رئال تیمی است که کیفیت بالایی دارد و برای مقابله با آن، باید 100 درصد آماده باشید. ما میان هفته بازی کرده بودیم اما توانستیم به خوبی ریکاوری کرده و مقابل رئال از لحاظ بدنی کم نیاوریم که از این موضوع خوشحالم. 
بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. پس از آن، رئال جلو کشید و ما فضاهای زیادی به آنها دادیم. گل تساوی را دریافت کردیم و چندین فرصت را نیز بازیکنان رئال از دست دادند. در نیمه دوم پس گل سوارز، بازی را به میل خودمان تا انتها کنترل کردیم." 

مدافع آرژانتینی بارسا که امشب در میانه زمین بازی می کرد، در مورد برخوردش با رونالدو گفت:" بین ما برخوردی به وجود آمد اما رونالدو توضیح داد که از روی عمد این کار را انجام نداده است. در فوتبال از این مسائل پیش می آید و چیز خاصی نبود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 | 3:45 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.