مسی: پنالتی زدن این روزها دشوار شده است

 

لئو مسي در يکي دو سال اخير در امر گل گردن پنالتي ها در برخي مواقع ناموفق بوده و چندين پنالتي حساس را از دست داده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین نمونه از پنالتی های حساسی که مسی از دست داده، به دیدار رفت بارسلونا و سیتی در ورزشگاه اتحاد بر می گردد که در دقیقه 91 او ضربه پنالتی خود را با درخشش جو هارت از دست داد. 

مسی در همین رابطه به مجله بارسلونا گفت:" بله، وقتی پنالتی ای را از دست می دهم، بسیار عصبانی می شوم. در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا، من پنالتی زن اول هستم و به همین دلیل پنالتی های زیادی در طول سال به من می رسد. دروازه بانان روی پنالتی های من تحقیق می کنند و شناخت بیشتری روی نحوه پنالتی زدن هایم پیدا کرده اند. به همین دلیل، گل کردن پنالتی این روزها دشوارتر از قبل شده است.
واقعیت این است که زدن پنالتی از مهار آن دشوارتر است. در هر صورت این هم یکی از مسائلی است که در فوتبال رخ می دهد. بخصوص در بازی سیتی وقتی پنالتی را خراب کردم بسیار ناراحت شدم؛ چرا که اگر آن توپ گل می شد، با برتری 3-1 به خانه بر می گشتیم و بازی برگشت، بازی ساده تری می شد اما همه چیز پیچیده شد. خوشبختانه هر سه روز یک بار به میدان می رویم و این باعث می شود که کمتر به پنالتی های از دست رفته فکر کنم و نیز خیلی زود می توانم فرصت جبران به دست بیاورم."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 10:1 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.