گلایه کاتالان ها: سوت ها به نفع رئال مادریدند

 

موندودپورتيوو؛ نشريه نزديک به باشگاه بارسلونا، در گزارشي به بررسي پنالتي هاي گرفته شده به سود و به ضرر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا پرداخته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، طبق این تحقیق، تا بدینجای فصل، به نفع رئال مادرید 11 پنالتی اعلام شده؛ در حالیکه به ضرر این تیم تنها 4 بار اعلام پنالتی شده است. این آمار برای بارسا، اعلام 5 پنالتی به سود و به ضرر این تیم است. 

طبق گزارش موندودپورتیوو، این مساله از آنجا بیش از همه عجیب جلوه می کند که بارسا با توجه به اینکه تیمی همواره هجومی و در محوطه جریمه حریفان است، تنها 5 پنالتی به نفعش اعلام شده است. 

از 11 پنالتی رئال مادرید، 10 پنالتی را بازیکنان این تیم به گل تبدیل کرده اند. رونالدو 9 بار و گرت بیل نیز 1 بار(مقابل کوردوبا). یک پنالتی را هم شب گذشته رونالدو در مقابل مالاگا از دست داد. از 4 پنالتی ای که به ضرر رئال اعلام شده، 3 پنالتی به گل تبدیل شده است. رئال مادرید تیمی است که بیشترین پنالتی ها به نفعش اعلام شده و کمترین پنالتی ها نیز به ضررش. 

اما از 5 پنالتی بارسا، مسی 4 پنالتی را به گل تبدیل کرده (مقابل رایو،ایبار، لوانته در نوکمپ و الچه) و یک پنالتی را هم در زمین لوانته از دست داده است. در سوی دیگر، از 5 پنالتی ای که به ضرر بارسا اعلام شده، 4 پنالتی به گل تبدیل شده و یکی را هم روز گذشته براوو در مقابل والنسیا مهار کرد. 

جالب اینجاست که اولین پنالتی از دست رفته رئال و اولین پنالتی مهار شده توسط دروازه بان بارسا، در یک روز اتفاق افتادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | 2:47 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.