سوارز: کار صعود تمام نشده،PSG خطرناک است

 

لوئیس سوارز در آستانه بازی برگشت بارسلونا و پاریس سن ژرمن هشدار دارد که کار صعود بارسا تمام نشده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با درخشش سوارز، در بازی رفت موفق شد 3-1 پی اس جی را در پاریس شکست دهد و با خیال آسوده تری به بازی برگشت که فردا برگزار خواهد شد فکر کند. 

لوئیس سوارز که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد، در نشست خبری بازی با PSG به خبرنگاران گفت:" می دانیم که در این سطح رقابت ها، نتیجه مطلوب در بازی رفت تا چه اندازه در سرنوشت صعود تاثیرگذار است اما با وجود پیروزی در دیدار رفت، معتقدم که کار صعودمان هنوز تمام نشده است. وقتی حریف شما تیمی قدرتمند و خطرناک مثل پاری سن ژرمن است، حق ندارید به نتیجه بازی رفت تکیه کنید." 

سوارز در مورد وضعیت فعلی خود در بارسا گفت:" احساس می کنم که کمک خوبی برای تیم هستم. هم گل می زنم و هم پاس گل می دهم و این مساله به من حس خوبی می دهد. هر زمان که وضعیت تیم خوب باشد، من هم خوشحال هستم. واقعا مهم نیست که چه کسی گلزنی می کند. مهم، موفقیت بارسلوناست.
از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و خوشبختانه مصدوم هم نیستم. در چنین مقطع حساسی از فصل، خیلی مهم است که بازیکنان در فرم خوبی قرار داشته باشند. در بازی های کم اهمیت تر و در شرایطی که نتیجه بازی چندان تاثیرگذار نیست، دست مربی برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی بازتر است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | 3:8 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.