خشم بارساييها از اقدام عجيب داور دربي کاتالونيا

 

دربي کاتالونيا بين بارسلونا و اسپانيول، دو روز پيش با برتري 2-0 بارسا به اتمام رسيد اما حواشي آن بازي هنوز مورد بحث رسانه هاي کاتالونيا قرار دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در نیمه اول دربی با گل های مسی و نیمار، کار اسپانیول را تقریبا تمام کرد اما در نیمه دوم به دلیل اخراج یوردی آلبا در دقیقه 53 توسط متئو لاهوز، بازی کمی به تعادل کشیده شد هرچند که اسپانیول با وجود برتری عددی، نتوانست دروازه بارسا را باز کند. 

این بازی دو حاشیه ویژه داشت. در صحنه گل دوم بارسا که توسط مسی و روی پاس سوارز به ثمر رسید، مهاجم اروگوئه ای بارسا در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود. پس از اتمام بازی بود که فاش شد متئو لاهوز، داور اهل والنسیای این دیدار، در بین دو نیمه و به هنگام رفتن به اتاق داوران، از چند بازیکن اسپانیول بخاطر آفساید اعلام نکردن گل دوم بارسا عذرخواهی کرده است. 

انتشار این خبر موجی از خشم را در اردوگاه بارسلونا ایجاد کرده است. به اعتقاد آنها یک داور حتی با وجود گرفتن تصمیمات اشتباه، نباید از بازیکنان تیم متضرر عذرخواهی کند. اتفاق مهم دیگر بازی در نیمه دوم رخ داد. لاهوز در دقیقه 53، در صحنه ای بحث برانگیز، اقدام به اخراج مدافع چپ بارسلونا، یوردی آلبا کرد. 

آلبا ابتدا به دلیل انجام خطای شدید کارت زرد دریافت کرد اما به دلیل گفتن جمله چرا همیشه من؟ از سوی لاهوز برای بار دوم جریمه و از زمین اخراج شد. لاهوز در اسپانیا به داوری معروف است که تاب شنیدن جملات اعتراضی و مخالف از سوی بازیکنان را ندارد و بلافاصله آنها را جریمه می کند اما او در ال کلاسیکوی برگشت، کریستیانو رونالدو را با توجه به تکرار مکرر یک جمله کنایه ای، جریمه نکرد و ترجیح داد این مساله را ندیده بگیرد.

در باشگاه بارسلونا معتقدند که لاهوز برای جبران اشتباهش روی صحنه گل دوم بارسا، اقدام به اخراج آلبا کرده است و قرار است در همین زمینه شکواییه ای از این داور به فدراسیون فوتبال اسپانیا تنظیم کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | 9:51 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.