5 هفته کلیدی برای دروازه بان بارسلونا

 

کلودیو براوو، در آستانه کسب عنوان زامورا به عنوان بهترین دروازه بان فصل 2014-2015 لالیگا قرار دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از بهترین اقدامات زوبی زارتا به عنوان مدیر ورزشی سابق بارسا، به خدمت گرفتن کلودیرو براوو و تراشتگن به جای ویکتور والدس و پینتو در پست دروازه بانی بارسلونا بود. این دو دروازه بان، با درخشش خود کمک کرده اند تا بارسا فصل توام با ناکامی گذشته را فراموش کرده و در فصل جاری برای کسب سه گانه امیدوار باشد. 

در فصل جاری، براوو در لالیگا و تراشتگن در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری برای بارسلونا به میدان رفته اند. براوو در لالیگا و در 33 بازی، 19 کلین شیت داشته و تراشتگن نیز در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، 9 کلین شیت را به ثبت رسانده است. 

براوو موفق شده با دریافت تنها 19 گل، تا بدینجا متوسط 0.58 گل خورده در هر بازی را به نام خود ثبت کند که یک آمار خیره کننده محسوب می شود. او در ابتدای فصل نیز، رکورد بهترین شروع یک دروازه بان در تاریخ بارسلونا را ثبت کرد. براوو از هفته اول لالیگا تا ال کلاسیکوی رفت، 754 دقیقه دروازه بارسلونا را بسته نگاه داشت و رکورد آرتولا در فصل 77-78 را شکست. اگر او در ال کلاسیکو نیز گلی دریافت نمی کرد می توانست رکورد زوبی زارتا را نیز جابجا کند اما در نیمه اول، مغلوب ضربه پنالتی رونالدو شد تا 72 دقیقه از زوبی زارتا به عنوان رکورددار کلین شیت در تاریخ باشگاه بارسلونا کم بیاورد. 

تنها رقیب جدی براوو برای کسب عنوان بهترین دروازه بان فصل لالیگا، دیگو آلوس، دروازه بان والنسیاست که 22 گل دریافت کرده است. با توجه به بازی های سنگین والنسیا در هفته های آتی و خط دفاعی مستحکمتر بارسلونا، می توان پیش بینی کرد که براوو در این فصل عنوان زامورا را کسب خواهد کرد که افتخار بزرگی برای این دروازه بان شیلیایی محسوب می شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | 9:53 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.