آیا یووه‌قادر به‌مهارمسی‌خواهد‌ بود؟

 

امشب دو تیم یوونتوس و بارسلونا در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که مسی، در بهترین فرم سالهای اخیرش قرار دارد و از سوی دیگر، یووه مدافع کلیدی اش، کیه‌لینی را در اختیار نخواهد داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی تا به اینجای فصل 56 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 26 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. شاید بتوان این فصل را یکی از بهترین فصل های مسی دانست و او در این شرایط، باید به مصاف یوونتوس برود. یووه ای که مدافع تاثیرگذار خود را ندارد و جایگزینش ، بارزاگلی نیز مصدوم است و ممکن است بیانکونری ها مجبور به بازی دادن به اوگبونا شوند.

در اینفوگرافیک زیر، شرایط دو تیم در بازی‌های رو در رو و این فصل لیگ قهرمانان بررسی شده است. در 9 بازی انجام شده بین بارسا و یووه، سهم بیانکونری ها 4 پیروزی و سهم آبی اناری ها 3 پیروزی بوده و دو تساوی نیز به ثبت رسیده است.



بهترین گلزن بارسا مسی با 10 گل در لیگ قهرمانان و 56 گل در تمام رقابت‌ها و بهترین گلزن یوونتوس، ته‌وز با 7 گل در لیگ قهرمانان و 29 گل در تمامی رقابت‌ها است.

بارسا برای رسیدن به فینال موفق به شکست دادن تیم‌های منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ شده و در مجموع، 4 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

یوونتوس برای رسیدن به فینال تیم‌های دورتموند، موناکو و رئال را شکست داده و تا به حال، دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:18 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.