بوسکتس: تنها برای تیم بازی می‌کنم

 

سرجیو بوسکتس، هافبک بارسلونا عنوان کرد که تنها برای تیم بازی می‌کند و اهمیتی به بازی انفرادی نمی‌دهد.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسپانیایی در زمین کمتر به دنبال خودنمایی است و در خارج از زمین هم کمتر با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند یا خبرساز می‌شود. او عنوان کرد که علاقه ای به جلب توجه ندارد و دوست دارد بیشتر در اختیار تیم باشد تا با حرکات انفرادی بدرخشد.

او گفت:"تنها چیزی که برای من جذاب است، تیم من است. در کنار بازیکنان، مربی‌ها و کسانی که فوتبال را درک می‌کنند، بله من شناخته شده هستم ولی در رسانه‌ها، فکر نمی‌کنم اینطور باشد ولی دلیلش این است که توجهی به رسانه‌ها ندارم. بازیکنی نیستم که دائم در شبکه‌های اجتماعی سرگرم باشم. وظیفه ی من این نیست که توجهات را به خودم جلب کنم بلکه تیم برایم اهمیت فراوانی دارد. با اینکه پستی که در آن بازی می‌کنم، خیلی به چشم نمی‌آید ولی احساس خوبی دارم. از کمک کردن به هم تیمی هایم لذت می‌برم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:20 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.