بارتومئو: بارسلونا 100 درصد آماده است

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا که در برلین حضور دارد، تاکید کرد که بارسلونا خود را کاملا مهیای بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و یووه، امشب در برلین، دیدار فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. تیم پیروز موفق به کسب سه گانه فصل خواهد شد. این بازی می تواند به پنجمین قهرمانی براسا یا سومین قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان منجر شود. 

رئیس باشگاه بارسلونا در آستانه بازی فینال به خبرنگاران گفت:" فصل با بدینجا برای ما عالی پیش رفته. ما دو قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را کسب کرده ایم و اگر بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم، وارد سطحی دیگر خواهیم شد. دو قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری برای ما ارزش فراوانی دارند. 
مربیان و بازیکنان برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان زحمت فراوانی کشیده اند و حالا زمان بهره برداری از این تلاشهاست. حضور ما در فینال تعجب آور نبود. هواداران هم بسیار خوشحالند. طبیعی است که چنین باشند چون تیمشان عالی کار کرده است." 

بارتومئو در مورد یوونتوس گفت:" آنها قهرمان سری آ هستند. تیمی خطرناک که شک ندارم حریفی دشوار برای ما خواهند بود.می توانم تضمین کنم که بارسا هم 100 درصد آماده بازی فینال است.می خواهیم با شکست یوونتوس قهرمان شویم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:42 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.