آلبا: جای نیمار بودم، از کوره در می‌رفتم

 

یوردی آلبا، مدافع بارسلونا به حمایت از هم تیمی اش، نیمار پرداخت و گفت که اگر او هم در دیدار مقابل کلمبیا جای نیمار بوده، از کوره در میرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 23 ساله برزیل پس از سوت پایان دیدار مقابل کلمبیا، با بازیکنان این تیم درگیر شد و در نهایت از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با 4 جلسه محرومیت روبرو شد.

آلبا در مصاحبه با Sport.es گفت:" فکر می‌کنم محرومیت نیمار واقعا ناعادلانه بود. حریف خیلی با او درگیر بود. نیمار بازیکن صبوری است و سعی کرد با آنها درگیر نشود. من اگر جای نیمار بودم، خیلی زودتر از کوره در میرفتم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:33 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.