امیری: تنها گزینه دروازه بانی ما رحمتی است
 

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می کند که با 20 سال تجربه در جذب بازیکن هرگز با بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره نمی کند.


 

بهرام امیری در این باره به "ورزش سه" گفت: شما اگر سابقه 20 ساله من را دیده باشید من هرگز با بازیکنی که با باشگاه دیگر قرارداد دارد مذاکره نمی کنم و این کار از اصول حرفه ای به دور است. ضمن این که خود بیرانوند هم گفته که به شرکت بیمه یکی از دوستانش رفته است.

او در مورد این که گفته می شود بیرانوند با خودروی علی نظری جویباری باشگاه را ترک کرده است هم گفت: جهت اطلاع شما باید بگویم آقای جویباری خودروی خود را حدود ساعت 10:30 به تعمیرگاه برد و اصلا خودرویی در کار نبوده است که او بخواهد بیرانوند را با آن ببرد.

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می کند که بیرانوند نمی تواند به این تیم بیاید: طبق اطلاعاتی که بدست ما رسیده است بیرانوند در صورتی که بخواهد از نفت تهران جدا شود سرباز می شود و باید به تراکتورسازی برود. بنابراین دیگر دلیلی وجود ندارد که ما بخواهیم با او مذاکره کنیم.

امیری ادعا می کند تنها گزینه دروازه بانی استقلال در لیست مظلومی مهدی رحمتی است: طبق حرف هایی که خود آقای مظلومی زده تنها گرینه دروازه بانی در استقلال مهدی رحمتی و ما با گزینه های دیگری صحبت هم نکرده ایم. به همین دلیل بحث حضور دروازه بان های دیگر به کلی منتفی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:41 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.