بارتومئو: دائما با مسی در تماس هستم

 

جوزپ ماریا بارتومئو، کاندید ریاست بارسلونا عنوان کرد که رابطه ی بسیار خوبی با لیونل مسی دارد.


 

به گزار ش"ورزش سه"، بارتومئو که پس از استعفای راسل، ریاست باشگاه را بر عهده گرفت، به قول خود عمل کرد و انتخابات ریاست بارسلونا را برگزار کرد که خود او و لاپورتا، از شانس‌های اصلی برنده شدن این انتخابات هستند.
بارتومئو در مصاحبه با آ.اس گفت:" مسی بازیکن با ارزشی برای بارسلونا است و لوئیس انریکه نیز باعث پیشرفت او شد. تلپاتی ذهنی با او ندارم و هر وقت می‌خواهم با او صحبت کنم، تلفنی تماس می‌گیرم. یک دوره موفقیت آمیز را به پایان رساندیم و حالا به دنبال شروع یک دوره جدید هستیم.من تیم را انتخاب نمی‌کنم. لا ماسیا هنوز هم به خوبی به فعالیتش ادامه می‌دهد و هرساله بازیکنان با کیفیتی به تیم اصلی تحویل می‌دهد."
بارتومئو درباره کاتالونیا و شرایط سیاسی گفت:" ما باشگاهی کاتالان هستیم ولی قصد دخالت در سیاست را نداریم. دوباره با یونیسف به توافق رسیده ایم و امسال حدود 3 میلیون یورو به آنها کمک خواهیم کرد. بارسایی که من ساختم، بارسایی است که به دنبال پیروزی است و از لحاظ اقتصادی نیز وضعیت خوبی دارد. بارسلونایی که به پیروزی ادامه خواهد داد. این کار شماست که انتخاب کنید آیا بارسا موفق بوده یا نه."
به گزار ش"ورزش سه"، بارتومئو که پس از استعفای راسل، ریاست باشگاه را بر عهده گرفت، به قول خود عمل کرد و انتخابات ریاست بارسلونا را برگزار کرد که خود او و لاپورتا، از شانس‌های اصلی برنده شدن این انتخابات هستند.
بارتومئو در مصاحبه با آ.اس گفت:" مسی بازیکن با ارزشی برای بارسلونا است و لوئیس انریکه نیز باعث پیشرفت او شد. تلپاتی ذهنی با او ندارم و هر وقت می‌خواهم با او صحبت کنم، تلفنی تماس می‌گیرم. یک دوره موفقیت آمیز را به پایان رساندیم و حالا به دنبال شروع یک دوره جدید هستیم.من تیم را انتخاب نمی‌کنم. لا ماسیا هنوز هم به خوبی به فعالیتش ادامه می‌دهد و هرساله بازیکنان با کیفیتی به تیم اصلی تحویل می‌دهد."
بارتومئو درباره کاتالونیا و شرایط سیاسی گفت:" ما باشگاهی کاتالان هستیم ولی قصد دخالت در سیاست را نداریم. دوباره با یونیسف به توافق رسیده ایم و امسال حدود 3 میلیون یورو به آنها کمک خواهیم کرد. بارسایی که من ساختم، بارسایی است که به دنبال پیروزی است و از لحاظ اقتصادی نیز وضعیت خوبی دارد. بارسلونایی که به پیروزی ادامه خواهد داد. این کار شماست که انتخاب کنید آیا بارسا موفق بوده یا نه."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:48 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.