تماس لاپورتا با مدیر برنامه های پوگبا

 

خوان لاپورتا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، روز گذشته با مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا بصورت تلفنی صحبت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز مشخص نیست چه کسی رئیس آینده باشگاه بارسلونا خواهد بود، لاپورتا تحرکات خود در بازار نقل و انتقالات را شروع کرده است. او در نظرسنجی صورت گرفته در ماه مارس، جلوتر از سایر رقبای خود بود اما پس از کسب سه گانه توسط بارسلونا در دوران ریاست بارتومئو، معادلات تا حدی به هم خورده است.

علاقه بارسلونا برای جذب پوگبا خبر جدیدی نیست و بارتومئو نیز تا روز آخری که بر صندلی ریاست بارسلونا تکیه زده بود، در تلاش برای متقاعد کردن یوونتوسی ها برای این انتقال بود. طبق ادعای موندو دپورتیوو، لاپورتا نیز اولین تماس ها با مدیر برنامه های این بازیکن را برقرار کرده است. 

او روز گذشته بصورت تلفنی با مینو رایولا به صحبت پرداخت و دو طرف قرار است به زودی ملاقات رودررویی نیز داشته باشند. لاپورتا روز گذشته در مراسم اعلام رسمی نامزدی خود، جذب بازیکنان جوان و آینده دار خارجی در کنار استفاده از محصولات لاماسیا را از پروژهای اصلی خود برای بارسلونا عنوان کرده بود. پوگبای 22 ساله، یکی از این بازیکنان موردنظر لاپورتاست. بارسلونا این بازیکن را برای سال 2016 زیرنظر دارد. 
در این گزارش آمده است که یوونتوسی ها با جرسون، هافبک فلومیننزه برزیل وارد مذاکره شده اند و در صورت موفقیت در جذب این بازیکن، راه جدایی پوگبا نیز هموارتر خواهد شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:53 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.