کوکه، بازیکن به توافق رسیده با بارتومئو؟

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسلونا و یکی از نامزدهای اصلی ریاست باشگاه بارسلونا برای دوره 4 ساله آینده، ادعا کرده است که با یک بازیکن اسپانیایی برای حضور در بارسا به توافقات لازم رسیده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو دو سال پیش با استعفای روسل به ریاست باشگاه بارسلونا رسید و در دوران ریاست او بود که بارسلونا موفق به کسب دومین سه گانه تاریخ خود شد. او که خود را کاندید ریاست باشگاه بارسلونا کرده، مدعی شده است با یک بازیکن اسپانیایی برای فصل بعد به توافق رسیده و در صورت برنده شدن در انتخابات، نام او را اعلام خواهد کرد.

بارتومئو در پاسخ به سوالی در این مورد که نام این بازیکن "کوکه"، هافبک ملی پوش اتلتیکو مادرید است یا خیر، گفت:" کوکه؟ این طبیعی است که هر کاندیدایی با یک سری بازیکنان صحبت و حتی به توافق هم رسیده باشد. من هم از این حیث مستثنی نیستم. همه، گزینه هایی را در نظر دارند اما در مورد نام ها صحبت نمی کنم." 
وی ادامه داد:" در کمپین های انتخاباتی همیشه از یک سری بازیکنان نام برده می شود که بیشتر برای هیجان دادن به جو انتخابات است.اینجا هستم تا درمورد پروژه هایم صحبت کنم. در مورد اتهاماتی که برخی کاندیداها به من زده اند نیز حرفی ندارم. دوست ندارم وارد جنگ با هیچکس شوم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:54 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.